26 Fejezet - Végtelen Mélység 2

6 2 0
                                    

Az úgynevezett Végtelen Mélység egy űr az Emberek és a Démonok Birodalma közötti hasadékban.

Mivel ez egy átmeneti űr, a Végtelen Mélység telis-tele van veszélyes és ismeretlen örvényekkel és égető magmával.

A jelenlévő tanítványok már ígyis az erejük határán voltak. Az iménti földrengés után a legtöbbjük elájult. Az egyetlenek, akik állva maradtak Shen Qingqiu, Luo Binghe és Shang Qinghua volt.

Mivel a Végtelen Mélység megnyílt, ez azt jelenti, hogy démoni lények fognak előjönni a túloldalról.

Mindhárman lélegzetüket visszafojtva, éberen és nyugodtan vártak.

A sötétségből egy magas férfi lépett elő.

Mikor meglátták a jéghideg arcot és az ezer liről is érződő isteni aurát, Shen Qingqiu rögtön tudta, ki ez

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mikor meglátták a jéghideg arcot és az ezer liről is érződő isteni aurát, Shen Qingqiu rögtön tudta, ki ez.

Egy gyors pillantást vetett Shang Qinghuára, hogy kinevesse, de nem tudott tényleg nevetni.

Miért van itt Luo Binghe későbbi alattvalója, aki a parancsára mindenféle szörnyűséget művelt, gyilkolt, gyújtogatott, hogy hatalmának lángját szítsa?

Mobei-Jun egy tisztavérű, egyenesági leszármazottja annak a démoncsaládnak, amely a Démonok Birodalmának északi vidékeit uralják, és megörökölte a démon nagyúr trónját. Kedve szerint járt-kelt, akár egy árny, és senkinek sem engedelmeskedett. Miután ezt a bámulatos karaktert végzetesen legyőzte Luo Binghe, minden további ok nélkül fejet hajtott előtte és felajánlotta a szolgálatait, megesküdve, hogy bármikor rohan a hívására. Így tehát Luo Binghe gazdagodott egy új kifutófiúval (…).

Viszont…az eredeti cselekmény szerint nyilvánvalóan még vagy ötszáz fejezet lenne, mire felbukkansz, nem igaz, nagyuram?!

Nem jó, nem jó, ez így sehogy sem jó!

Shang Qinghua előrelépett és szigorúan azt kérdezte:

– Ki vagy te? Mit keresel itt?

Shen Qingqiu: “…haha, folytatod a színjátékot?”

Ez nem pont a te főnököd? Ő parancsolta meg, hogy engedd be a veszélyes szörnyeket a Halhatatlanok Szövetségének Gyűlésére! És még mindig folytatod a színjátékot?!

Mobei-Jun kissé oldalra fordította a fejét, a jóképű és férfias vonásai félig a sötétségbe merültek. Az emberek szívét mélyen megrengette. Shang Qinghua még egy lépést tett előre. Épphogy csak felemelte a kezét, amikor egy erős széllökés a magasba emelte, mintha egy régi fadarabot törnének darabokra. Elájult, képtelen volt abbahagyni, hogy vért hányjon Shen Qingqiura, aki csodálattal nézett rá.

Testvér, te tényleg a lelked is beleadod a munkádba!

Shen Qingqiu magában sóhajtott, és együttérzően morgott.

The Scum Villain's Self-Saving SystemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora