Shen Qingqiu felugrott a csupasz fapadlóról, majd öntudatlanul végigtapogatta magát. A ruhái még megvoltak.
Viszont annak ellenére, hogy a ruhái még egyben voltak, már nem akarta őket tovább hordani, mert attól tartott, hogy bármelyik pillanatban leszakadhat róla.
Shen Qingqiu úgy döntött, inkább “kölcsön veszi” valaki más ruháját. Ki gondolta volna, hogy épp miután végez a “kölcsönzéssel”, és előjön a rejtekéből, azt veszi észre, hogy az emberek körülvették, és meredt szemmel bámulják.
Az ellenségek, akikkel a szűk utcán találkozott tulajdonképpen azok a tanítványok voltak, akiket múlt éjjel látott, mikor a fesztivál javában zajlott. Egy szót sem szólt. A férfi, aki a csapatot vezette, azonnal elővette a fegyverét, és erélyesen rákiáltott:
– Shen Qingqiu, tényleg ebbe a városba jöttél! Ma a szektám tanítványainak vasökle igazságot szolgáltat az ég nevében!
A szöveg közönséges volt, viszont hogy került bele az “igazságot szolgáltat az ég nevében” rész? Tegnap még nem a Huan Hua Palota jutalmáról beszéltek? Milyen dolog az, hogy mást mondanak az ember háta mögött, mint amikor szemtől szemben állnak vele?
Egyébként meg mi ez a “vasököl” dolog? Még sosem hallottam róla!
Shen Qingqiunak nem volt kedve velük foglalkozni. Odavetett néhány frissen készült talizmánt, amik a kultivátorok homlokára tapadtak. A kezük és lábuk ledermedt, és egyiküknek sem volt esélye kivédeni a talizmánokat.
Shen Qingqiunak rossz kedve volt. Miután rájuk ragasztotta a talizmánokat, lassan olyan mozdulatot tett, mintha elszakítana valamit.
A következő pillanatban a tanítványok arra eszméltek, hogy elvesztették az irányítást a testük felett, és maguktól mozognak.
– Mit művelsz?! Miért szakítod le a ruhámat?!
– Te is leszakítod az enyémet!
– Shixiong! Sajnálom! Nem tudom irányítani a kezem!
Shen Qingqiu új, egyszerű fehér ruhába öltözött át, és vissza sem nézve elment.
Néhány lépés után Shen Qingqiu észrevette, hogy sokan jöttek Huayue városba azért, hogy a szökevényt keressék.
Annak ellenére, hogy a kultivátorok az egyenruhájuk helyett hétköznapi ruhát viseltek, és úgy tettek, mintha hétköznapi emberek lennének, akik az útmenti bódéknál ülnek, a viselkedésük egyszerűen túlságosan különbözött a hétköznapi emberekétől. Shen Qingqiu sárga sminket kent az arcára, és nemtörődöm módon szakállt rajzolt magára. Mikor mindennel elkészült, lassan visszament az utcára.
Az égre felnézve látta, hogy a felhők fátyolosak és vékonyak. Úgy tűnt, lassan eloszlanak. Ha nem történik semmi váratlan baleset, ma dél lenne a legjobb idő.
Mikor Shen Qingqiu leengedte a tekintetét, észrevett egy hófehér, karcsú alakot gyors és könnyed mozgással elsuhanni mellette. Az arca hihetetlenül jóképű volt.
Liu Qingge!
Megjött a fegyver! Shen Qingqiu szeme felcsillant. Épp utol akarta érni az alakot, amikor hirtelen egy bájos hang vitatkozását hallotta a borozóból:
– Mi a francot mondtál?! Azt ajánlom, fogd be a mocskos pofádat!
A hang elegáns és dallamos volt. Nagyon ismerősen csengett, így Shen Qingqiunak muszáj volt megállnia. A szemével megkereste a forrását. Hirtelen töréshang jött, és a járókelők odasereglettek, hogy megnézzék a felfordulást.
YOU ARE READING
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...