7 Fejezet - A főszereplő feláldozható 1

11 2 0
                                    

Annak ellenére, hogy csak a felsőteste volt meztelen, az is épp elég borzalmas volt.

Nem számít, hogy jó vagy rossz, Shen Qingqiu akkor is egy fontos mester! A felsőtestén lévő vörös gyümölcspár virított, az egyetlen ruhadarab a nadrág és a fehér csizma volt rajta, és a keze-lába szorosan meg volt kötözve, miközben a földön hevert - micsoda jelenet! Ez! Olyan! Mintha egy gyenge szépfiú lenne egy hálószobai erőszak előtt; nem csoda, hogy a rendszer ennyi pontot levont!

Shen Qingqiu arca egyszerre elvörösödött és elfehéredett. Legszívesebben egy gödröt ásott volna a kardjával, hogy eltemesse magát, de még azt sem tudta, hova lett a kardja.

Nem csoda, hogy az előbb Luo Binghe úgy tűnt, mintha zavarban lenne. Biztosan azon gondolkodott, hogy most hogy, ilyen kínos helyzetben látta Shen Qingiut, az már önmagában elég bosszú és a jövőben nem lesz szükséges olyan kegyetlenül elbánni vele.

- Shizun, végre felébredt! Úgy félek... - pityergett Ning Yingying.

Félsz? Ha félsz, ne rohangálj össze-vissza, hugi! Shen Qingqiu nem jutott szóhoz.

Hirtelen nevetés hangzott a háta mögül.

Egy fekete árnyék bukkant elő a sötétségből.

- Cang Qiong-hegység szektájának hatalmas és büszke mestere nem is olyan különleges. Úgy tűnik, csak ennyit ér a világ legjobb szektája, és a Démon Birodalom felemelkedése már közel. - A hang ismét nevetésben tört ki.

A lény arca és az egész feje fekete fátyollal volt elfedve, a hangja rekedtes és fülsértő volt, mint egy ópiumfüggőnek.

- Skinner? - Shen Qingqiu tippelt.

- Haha, a hírhedt Xiu Ya Kard a markomban van, olyan boldog vagyok! Shen Qingqiu, Shen Qingqiu, ha betöröd a fejed, akkor se leszel képes kitalálni, ki vagyok!

- Miért lenne olyan nehéz kitalálni, ki vagy?

- ... - Skinner.

- Te vagy Pillangó - mondta Shen Qingqiu.

- ... - Skinner letépte magáról a fátylat és idegesen folytatta: - Lehetetlen! Hogy jöttél rá?

Shen Qingqiu nem talált szavakat.

Azt hiszed, vak vagyok? Hogy nem tudom megállapítani a testalkatodból? Az első dolog, amit a férfiak észrevesznek, az a test, minden más utána jön. Vékony a dereka, tehát biztos, hogy nő. És ilyen újgazdag dekorációt nem lehet mindenhol találni; azt hitted, nem veszem észre, hogy visszavittél a Chen birtokra? Bár az igaz, hogy a Chen birtokon sok nő él, és csak néhánnyal találkoztam, és csak Pillangó nevét ismerem. Ezért ha azt akarod, hogy tippeljek, csak Pillangót mondhatok. Hogy tippelhetnék másra, ha senki más nevét nem tudom? Ki gondolta volna, hogy elsőre ráhibázok? Ki gondolta volna, hogy ennyire heves természetű vagy, és még csak le sem tagadod, hanem te magad rántod le a leplet?!

De kimondhatta mindezt Shen Qingqiu? Kimondhatta volna?!

Ha ilyen részletesen elmagyarázta volna a következtetésének logikáját, mindenképpen OOC-nek ítélte volna a rendszer. Így szó nélkül tűrte a szenvedést és a szívébe rejtette a fájdalmát, miközben magában átkozódott.

Pillangó - vagyis a Skinner gyorsan összeszedte magát és magára öltötte az öreg Chen mester szeretett ágyasának arcát. Különösen gyengéd és büszke volt, ahogy mosolygott.

- Nem rossz, tényleg én vagyok az. Shen Qingqiu, ha betörted volna a fejed, akkor sem hitted volna, hogy egy magamfajta gyenge és törékeny nő áll a gyilkosságok mögött, igaz?

The Scum Villain's Self-Saving SystemWhere stories live. Discover now