Amióta Shen Qingqiu felébredt magas lázából és felbukkant a semmiből, Yue Qingyuan többször meglátogatta a “lábodozása” során. A világ elsőszámú kultivációs szektájának fejeként rengeteg bonyolult feladatnak kellett eleget tennie, mégis képes volt időt szakítani, hogy a shidijéről gondoskodjon. Shen Qingqiut majdnem meg is hatotta.
Talán az eredeti még ennek ellenére is képes lenne lelkiismeretfurdalás és könyörület nélkül elárulni, amekkora söpredék volt.
Yue Qingyuan egy hófehér porcelán teáskészletet hozott Shen Qingqiu bamuszkunyhójába.
– Shidi, hogy érzed magad a néhány nap pihenés után? – kérdezte aggódó tekintettel.
Shen Qingqiu megsuhintotta a legyezőjét, remekül illeszkedve a testvéri szeretet légköréhez.
– Minden rendben van. Újfent problémát okoztam.
– Ez azt jelenti, hogy elhagyod a hegyet. Szükséged van bármire? – kérdezte Yue Qingyuan.
A kéz, amiben a legyezőt tartotta megremegett.
– Elhagyom a hegyet?
– Shidi, a betegséged miatt elfelejtetted? – mondta Yue Qingyuan. – Nem azt mondtad, hogy elintézed a Shuanghu városban felmerült problémát, így lehetőséget adva a tanítványaidnak, hogy tapasztalatot szerezzenek?
Tehát az eredeti hagyta neki ezt a feladatot.
Shen Qingqiu legszívesebben keresett volna egy kifogást, hogy kibújjon a felelősség alól. Még mindig nem szokta meg teljesen a spirituális erejét és használatát; hogy volna képes így segíteni a tanítványainak tapasztalatot szerezni?!
Ám még odáig sem jutott, hogy azt mondja, a teste még mindig túl gyenge ahhoz, hogy elhagyja a hegyet, amikor egy értesítés hangját hallotta. A rendszer ridegen bejelentette:
【Kezdő szintű küldetés kihirdetve. Úticél: Shuanghu város. Biztosítsa a tanítványok számára a tapasztalatszerzést. Az indításhoz kattintson ide. 】
Vagyis ez a küldetés az, ami a kezdő szintről a következő szinthez vezet! Úgy tűnik, nincs más választása. Shen Qingqiu meg akarta kérdezni, hogy fogadhatja el, amikor megjelent előtte a küldetés adatlapja, az alján két lehetőséggel. Bal oldalt “Elfogad”, jobb oldalt “Elutasít” feliratú gombokkal.
A tekintete megállt az “Elfogad” lehetőségen. A terület lassan zöld színűre váltott, majd egy csilingelő hangot hallott. A rendszer bejelentette:
【Küldetés sikeresen elfogadva. Kérjük, figyelmesen olvassa el a küldetés adatait és tegye meg a szükséges előkészületeket. Sok sikert kívánunk! 】
Shen Qingqiu Yue Qingyuanhoz fordult, és azt mondta:
– Persze, már emlékszem. Mostanában túl sokat tétlenkedtem, és majdnem megfeledkeztem róla. Hamarosan indulok.
– Ha nehezedre esik, kérlek, ne udvariaskodj – mondta Yue Qingyuan. – Bármikor elviheted a tanítványaidat, hogy tapasztalatot szerezzenek. Nem kell sietni. Tulajdonképpen nincs is szükség arra, hogy te magad felügyeld őket.
Shen Qingqiu mosolygott, de a szívében panaszkodott: “Shixiong, tudod… pont olyan vagy, mint egy küldetéseket kiadó NPC.”
A regényben megemlítésre került, hogy az eredeti Shen Qingqiu jobbára lepasszolta minden munkáját Ming Fannak, mindegy, hogy kicsi vagy nagy. Ha nem a főszereplőről volt szó, annak a fiúnak a hatékonysága és az intelligenciája igen magas. Két nap múlva Shen Qingqiu már készen állt az útra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...