2 Fejezet - A Szenvedő Főhős

11 2 0
                                    

Shen Yuan sohasem értette, miért vesz ez a gonosz söpredék mindent ennyire halálosan komolyan. Mit akar ezzel elérni?

Shen Yuan eredeti családja tehetős, és ő maga egy meglehetősen gazdag második generációs fiú volt. A két bátyja örökölte a családi üzletet, a húgát pedig nagyon szerette. Jó körülmények között nőtt fel.

Tudta, hogy ha nem is ér el sokat az életben, mindig meglesz a napi betevő falatja. Talán pontosan azért vált ilyen könnyelművé és motiválatlanná, mert ennyire jó körülmények között nőtt fel. Úgy gondolta, ha a versenyzők száma meghaladja a tizet, akkor az első tízbe bekerülni már kiváló eredmény.

Így sosem értette azokat, akik világuralomra akartak törni.

Az eredeti Shen Qingqiu tehetséges és jó képességű volt. Még próbálta is megjátszani, hogy több tehetsége van, mint valójában. Volt hírneve, a világ elsőszámú szektájának tagjaként pedig nem kellett aggódnia pénz miatt; miért kellett kakaskodnia a főszereplő kis szöcskével, egész nap azt tervezgetni, hogy nehezítse meg az életét és hogy vegyen rá másokat is ugyanerre?

Még ha Luo Binghe egy hatalmas erővel megáldott egetrengető zseni is, és a köztük lévő különbség nyilvánvaló… nem kell ennyire irigynek lenni, nem igaz?

Ennek ellenére senki sem hibáztathatja ezt a söpredék gonosztevőt, amiért ilyen kicsinyes. A regényben az efféle kicsinyes gaztevők úgy elszaporodtak, mint hal a tengerben. Ő is csak egy volt a sok közül.

Mit lehet tenni? Ennek a regénynek a végső főgonosza maga a főszereplő. Hogy ragyoghatna egy szentjánosbogár ugyanolyan fényesen, mint a nap vagy a hold?

Shen Qingqiu elnyerte a kultivációs világ tiszteletét a Xiu Ya kardjának hála, tehát a természetadta tehetsége igazán nem mondható csekélynek.

Shen Qingqiu egyelőre elégedetten körbenézett annak ellenére, hogy a bronz tükörből visszanéző arca olyan fehér volt, mint a rizskása.

A tükörképe tiszta volt, arcán egy pár fekete szemöldök, keskeny ajkak, kinézetre pontosan olyan, mint egy született tudós. Elegáns és hosszú lábainak köszönhetően egy jó kiállású férfi volt. A valódi életkorát viszont nem merte megsaccolni, elvégre ez egy kultivációs regény; Shen Qingqiu megedzette a belső erejét, ezért tökéletesen fenntartotta a fiatalos külsejét. Amikor pedig elmélyülve könyvet olvasott, a kinézetének bűvereje megsokszorozódott.

Persze a közelébe sem érhetett Luo Binghének.

Ahogy Luo Binghére gondolt, Shen Qingqiu fejébe fájdalom hasított.

Vetni akart egy pillantást Luo Binghére, aki jelenleg be volt zárva a fakunyhóba, ám mielőtt egy lépést is tehetett volna, egy riasztó szólalt meg a fejében.

【Figyelmeztetés! OOC figyelmeztetés! ‘Shen Qingqiu’ nem venné a fáradságot, hogy találkozzon Luo Binghével. 】

Shen Qingqiu, dühösen válaszolt: “Jó. Akkor küldök valakit, hogy hozza elém. Ez nem lehet probléma.”

Gondolkodott egy pillanatig, majd kiáltott:

– Ming Fan!

Egy magas, vékony, tizenhat év körüli fiú rohant a szobába.

– Jelen. Mit parancsol, mester?

Shen Qingqiu akaratlanul is végigmérte. Akár jóképűnek is lehetne mondani, ha nem lenne olyan szerencsétlen kisugárzása. Egy ágyútöltelék, gondolta magában.

Ő az eredeti Shen Qingqiu legjobb tanítványa, Luo Binghe shixiongja, Ming Fan.

Egy legendás, legalja ágyútöltelék!

The Scum Villain's Self-Saving SystemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora