A főszereplő úgynevezett kedvezménye volt, hogy még ha kutyaszarba is lépett, talált benne valami titkos elixírt elrejtve.
Shen Qingqiu, az erről szóló emlékeinek felidézése után elváltozott az arcszíne. Még a mellette lévőket is levegőnek nézte, pedig Yue Qingyuan többször szólította, mire végre visszatért a valóságba.- Mi az?
Mu Qingfang odanyújtott egy papírt:
- Minden hónapban egyél ebből a négy gyógynövényből, miközben erőteljesen keringeted a spirituális energiádat! A méreg nem lehet komoly hatással rád.
Egy pillanatnyi szünet után folytatta:
- De attól tartok, Shen-shixiong spirituális ereje időnként el fog akadni a jövőben.
A másik három a szobában figyelmesen tanulmányozta arcának minden rezzenését.
Kultivátorok számára a spirituális energia elakadása rettenetes probléma. Különösen egy mesterek közötti küzdelemben, ahol egyetlen hiba is az életébe kerülhet. Bár ahogy mindenki tudta, Shen Qingqiu már ennyivel is megelégedett.
Egy hozzá hasonló söpredék szerepében álló embernek már az is hatalmas megtiszteltetésnek számított, hogy egy Nincs Orvossághoz hasonló méreg után még mindig életben van!
Még ha tudta is, hogy a gyógyuláshoz csak papapáznia kellene a főszereplővel, képes lenne ilyet tenni? Képes lenne?! Hahahaha...
Yue Qingyuan sóhajtott:
- Ha ezt tudtam volna, nem hagytam volna el a hegyet, hogy személyesen rendezzem el a Halhatatlanok Szövetségének Gyűlését. Még Qingqiunak is gondot okoztam...
- A Halhatatlanok Szövetségének Gyűlése nívós esemény, amit a szekták vezetői közösen szerveznek - mondta Shen Qingqiu lassan. - Shixiong, hogy hagyhattad volna ki? Most csak a Démon Birodalmat hibáztathatjuk, amiért ilyen alattomosak és ravaszak, és magamat, amiért nem voltam elég óvatos. Shixiong, semmiért nem kell magad hibáztatnod!
Ha most nem tisztázza a dolgokat és valami baj történik, Yue Qingyuan személyiségét ismerve lehet, hogy soha többé nem hagyja el a hegységet. Még akkor sem, ha az Cang Qiong-hegység szekta pusztulásához vezet. Ám ki gondolta volna, hogy Mu Qingfang lesz a következő, aki magára vállalja a bűntudatot.
- Nem, az én hibám. Ha észrevettem volna, hogy a Démon Birodalom betört, és Shen-shixiong segítségére siettem volna, mindez nem történt volna meg.
Shen Qingqiu feje belefájdult, ahogy a helyzet bonyolódott. Mindhárman összevissza, egymást felülmúlva próbálták bizonygatni, hogy az ő hibájuk minden. Liu Qingge unottan bámult ki az ablakon. Megvárta, míg befejezték az önmarcangolást, ivott egy korty teát, és csak utána szólalt meg:
- Erről az ügyről a Tizenkét Hegy urán kívül senki sem tudhat.
Mint az első számú szekta és a Tizenkét Hegy urának egyike, nem lenne előnyös, ha ilyen végzetes gyengeségről mások tudomást szereznének. Természetesen mindhárman megértették ezt.
Yue Qingyuan még mindig aggódott.
- Qingqiu, gondolod, hogy a hegyúri feladatok így túl nehezek lesznek?
KAMU SEDANG MEMBACA
The Scum Villain's Self-Saving System
RomansaEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...