Olyan erősen szorította Shen Qingqiut, hogy majdnem eltörte a csontjait. Csak a lábát tudta mozgatni, de nem akarta nyilvánosság előtt tökön rúgni Luo Binghét. Visszagondolva mindenre, ami eddig történt, a düh lángja egyre csak izzott.
– Szándékosan csináltad – mondta Shen Qingqiu.
– Shizun, hogy érted ezt? – kérdezte Luo Binghe.
– Nem öltél meg mindenkit a szektában azonnal. Inkább elhúztad a dolgot, hogy előcsalogass – mondta Shen Qingqiu.
Luo Binghe keserűen elmosolyodott:
– Úgy látszik, Shizun még néha képes helyesen megítélni a tanítványa gondolatait. Tényleg tombolok a boldogságtól. Legszívesebben a mellemet verném, és toporzékolnék, hogy örökre az emlékembe véssem ezt a pillanatot.
Liu Qingge előhúzta a kardját. Megingott, úgy tűnt, szédül. Luo Binghére szegezte a kardját, és így szólt:
– Te, engedd el!
Luo Binghe a karjába húzta Shen Qingqiut, és türelmetlenül rámeredt:
– Mit mondtál?
Olyan megrögzötten tette mindezt, hogy Shen Qingqiu eddig elnyomot depressziója háromszorosára emelkedett.
Shen Qingqiu vett egy mély lélegzetet, és megkérdezte:
– Mikor vetted észre, hogy én voltam az álmaidban?
Ha Luo Binghe nem vette volna észre, hogy nem halt meg, akkor is Cang Qiong-hegység szektában várakozott volna, mint egy vadász, aki ki akarja füstölni a prédáját?
– Shizun túlságosan alábecsül engem – mondta Luo Binghe. – Ha elsőre nem is vettem észre, tényleg egy idióta lennék, ha másodszorra sem venném észre.
Shen Qingqiu hirtelen fájdalmat érzett a térdében. Ezt gondolta magában: Nem te vagy az idióta; én vagyok az idióta.
Csak Shen Qingqiu tudta, Luo Binghe miként kultiválta és irányította az álomvilágát a tökéletességig, de akkor Shen Qingqiu tényleg azt hitte, hogy elment az esze, és képtelen különbséget tenni a hallucinációk és az álomvilágába került emberek közt.
– Miért nem vetettél véget az álomnak, amikor felfedezted a jelenséget? – kérdezte Shen Qingqiu. Vicces a “tanár odaadó és engedelmes tanítványát” játszani?
Luo Binghe felnézett rá. Váratlanul ezt felelte:
– Miért tettem volna? Shizun nem élvezte a hízelgésem?
…Élvezte?
Shen Qingqiu nemigen tudta élvezni, mivel aggódott Luo Binghe mentális állapota miatt. Ám a tények bebizonyították, hogy minden, beleértve az aggodalmát is Luo Binghe irányítása alatt állt. Elvégre ő Luo Binghe, a főszereplő. Hogy követhetett el egy ilyen hatalmas hibát, hogy azt hitte, Luo Binghe új életet kezdett, és megváltozott, egy szeretetre és sajnálatra méltó fehér kis virág lett belőle?
Shen Qingqiu olyan ember, akit meg lehet győzni, viszont nem lehet kényszeríteni. Most viszont úgy érezte, mintha kétszer pofon vágták volna, mikor rájött, hogy Luo Binghe csak színlelt.
Qi Qingqi közbekiabáltott:
– Lassítsunk, mi folyik itt? – A Qiong Ding palotájába mutatott: – Akkor, aki odabent fekszik… az nem Shen Qingqiu? Miért van még egy belőle?
Luo Binghe jókedvűen válaszolt neki:
– Miért nem kérdezed meg az An Ding-hegy előző urát?
Shen Qingqiu: “…****!” Tudta, hogy az egyetlen, amit Shang Qinghuáról el lehet mondani az az, hogy semmi gerince és erkölcse nincsen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...