Az idei Halhatatlanok Szövetségének Gyűlése járt a legtöbb sérülttel és áldozattal az alapítás óta.
A résztvevő szektákból összesen 1313 új tanítvány vett részt. Ebből Huan Hua Palota 140, Tian Yi Kolostor 90 embert veszített. Azokon kívül, akik nem vettek részt a gyűlésen, a védőfalon keményen dolgozó Zhao Hua Templom menekült csak meg sértetlenül. A három nagy szekta közül Cang Qiong-hegység szektát érte a legkisebb veszteség: mindössze 39 fő.
Az egyéb kisebb szekták újonc kultivátorai, akiknek mind a technikájuk és harcművészeti képességük középszerű volt, tették ki az áldozatok nagyrészét. Ők voltak akik a legjobban megérezték a veszteséget.
Eredetileg az arany ranglistára felkerülni örömteli dolog volt. Ám most elnézve, a listán szereplő nevek negyede életét vesztette Jue Di-völgyben. Különösen az első helyen lévő név: Cang Qiong-hegység szekta, Qing Jing-hegy, Shen Qingqiu imádott tanítványa, Luo Binghe. A kardja darabokra tört és a teste eltűnt; hogy ne lett volna szomorú?
És még nem is beszéltünk azokról a kultivátorokról, akik a zavar kitörése után léptek be és vesztették életüket.
Ezután a csata után mindegyik szekta mély sebet szerzett.
Qing Jing-hegy kapott egy vörös listát az áldozatokról.
A vörös papír legtetején “Luo Binghe” neve állt, arany és kitűnő tintával.
Ming Fan belépett és jelentett:
– Shizun, háromezer lélekkövet küldtek. Hova vigyük őket?
Háromezer lélekkő? Hogy kerültek azok ide? Shen Qingqiu üresen így szólt:
– Miért kaptunk hirtelen ilyen sok lélekkövet?
– Shizun, el tetszett felejteni? A Halhatatlanok Szövetségének Gyűlésén Shizun háromezer lélekkövet tett fel… – mondta Ming Fan óvatosan.
Shen Qingqiunak eszébe jutott. Ennyit tett fel Luo Binghére. Luo Binghe valóban érdemesnek bizonyult, bemutatta tehetségét a démoninvázió során, és egyenesen átugrotta az első helyezett Gongyi Xiaót és a második helyezett Liu Mingyant. Megfordította a ranglista eredményét és megduplázta az első helyezett pontjait.
Nem is tudja miért; akkor ragaszkodott, hogy “egy tollvonással egy vagyont keres”, ám most igazából valahogy inkább tehernek érezte.
Idáig ezeket a dolgokat mind Luo Binghére bízta, ő döntötte el mik azok, amik a raktárba kerülnek vagy azok, amik másra kellettek. Mivel a dolgok így alakultak, már nem kellett törődnie ilyesmivel. Most Ming Fannak kellett megkérdeznie, mit csináljon.
Shen Qingqiu egy kis gondolkodás után azt mondta:
– Először is, vedd át őket!
– … – Ming Fan részletesebb utasítást várt, hogy pontosan hogy vegye át őket, de Shizun arca egyáltalán nem nézett ki jól, így nem mert többet kérdezni. Úgy ítélte meg, hogy jobb, ha elraktározza a szívét és gyorsan elmegy.
Qing Jing-hegy tanítványai napokon át olyan óvatosak voltak, mintha bármelyik pillanatban villám csaphatna be, féltek, hogy egy érzékeny pontot érintenek meg Shizun lelkében. Mind úgy gondolták, hogy pár nap után ez lassan megváltozik. Ki hitte volna, hogy bár fél hónap eltelt, és Shen Qingqiu úgy tűnt, visszatért önmagához, egy nap a ház mellett azt fogják hallani, ahogy Shen Qingqiu kétszer Luo Binghe nevét szólítja a bambuszlakból.
Ning Yingying betipegett, megijesztve Shen Qingqiut:
– Mit futkározolsz itt, felbukkansz a semmiből? Így kell egy ifjú hölgynek viselkednie?
YOU ARE READING
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...