Shen Qingqiu megtanulta a leckét, és ezután óvatosabb lett. Az út hátralévő részén a homlokát ráncolta, mert egy nyugodt és eseménytelen utazásra vágyott. Végül megérkeztek Shuanghu városba.
A város nem volt nagy, de meglehetősen élénk. Miután beértek, meglátogatták a város leggazdagabb emberét, az öreg Chen mestert, aki a többi család élére állva segítségül hívta a Cang Qiong-hegység szektáját. Az öreg Chen mester két imádott ágyasa is tragikus halált halt a Skinner keze által. Shen Qingqiu érkezése reményt öntött belé.
Megfogta a harmadik gyönyörű ágyasának két jádefehér kezét. Gyászos sóhajokkal és nyögések közepette folytak az öregember könnyei.
– Maguknak, kultivátoroknak kell döntést hozniuk! Én nem merem elengedni magam mellől Pillangót. Félek, hogy ha egy pillanatra is eltávolodik, azonnal megöli az a túlvilági lény.
Egy ilyen fontos küldetés NPC-je, és mégis borsózott tőle Shen Qingqiu háta.
Egyáltalán nem nézte jó szemmel, ahogy egy hatvanas éveiben járó öregember egy tinédzser lány kezeit szorongatja.
Szerencsére Shen Qingqiu az önteltség mestere volt. Miután bemutatkozott, ridegen sarkon fordult és elment. Csak Ming Fan maradt, hogy az öreg Chen mesterrel beszéljen. Az öntelt embereknek meg voltak a maguk előnyei; akik teljesen elsajátították a viselkedésformát, azokra az egyszerű emberek semmit sem tudtak mondani. Minél gőgösebb valaki, annál ridegebbek is, akkor is, amikor az emberek csodálattal néznek rájuk.
Ning Yingying kopogott, és belépett.
– Shizun, Ying-er lemenne a piacra körülnézni. Shizun, lenne kedve elkísérni? – kérdezte kedvesen.
Shen Qingqiu háttal állt neki. Tökéletes intellektuális megjelenését fenntartva, könnyeden válaszolt:
– Ha Ying-er el szeretne menni, miért nem keres egy tanítványt, hogy elkísérje? Nekem még van néhány elintéznivalóm, mielőtt a Skinnerrel találkoznánk.
Shen Qingqiu pontosan tudta, kit fog a lány magával vinni. Hogyne tudta volna?
Shen Qingqiu halálosan irigy volt. Ő is el akart menni szórakozni. Eddig végig a Qing Jing-hegyi bambuszházában volt bezárva, a magasan képzett Shizun szerepét játszva. Mikor végre képes volt elszakadni onnan, egyből a rendszer első küldetése zuhant a nyakába, és Shen Qingqiu most ebben a szobában volt bezárva anélkül, hogy bárkivel találkozhatott volna. Még ahhoz sem volt kedve, hogy kultiválást tettessen, csak lefeküdt az ágyba és a halottat játszotta. Aztán komolyan gondolkodni kezdett azon, mit csináljon a Skinnerrel.
A kilenc áldozatról szóló információk alapján a Skinner szép és fiatal lányokat vett célba. Tehát a Shuanghu városi szép leányok, feleségek és ágyasok mind bezárták az ajtajukat, mikor beesteledett. Ám még ez sem tudta megakadályozni a Skinnert, hogy ki-be járkáljon.
Napnyugta után Ming Fan belépett a szobájába, hogy jelentse, amit kiderített.
Végre, valaki, akivel lehet beszélgetni. Shen Qingqiu félnapi magánya szertefoszlott.
– Meglátogattad a temetkezési vállalkozókat?
– Igen – mondta Ming Fan. – Kihallgattam őket és alaposan megvizsgáltam a holttesteket. – Ming Fan elhallgatott. Az arca komor volt és átnyújtott valamit.
Shen Qingqiu nem vette a kezébe. Közelről vizsgálva, két cinóbervörössel írt sárga papír volt. A papírok felülete már feketére színeződött a bomlástól.
– Ezekkel vizsgáltad a holttestek gonosz energiáját? – kérdezte Shen Qingqiu.
– Shizun figyelmes – mondta Ming Fan. – Két helyen használtam ezeket a papírokat. Az elsőt az egyik, már eltemetett nő sírjának porán. A másikat egy még el nem temetett testen.
YOU ARE READING
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...