Bár az ember, akinek nagy erőfeszítések árán megmentette az életét elzavarta, Shen Qingqiu elégedett volt.
Azt a Liu Qinggét, akit az eredeti műben saját kezűleg ölt meg, most véletlenül megmentette.
Ha sikerülne jó kapcsolatot kialakítania ezzel az emberrel, Shen Qingqiunak akkor sem lenne mitől félnie, ha az összes ellensége egyszerre jelenne meg az ajtajában!
Akkor is, ha a terve, hogy jó tanítványt faragjon Luo Binghéből elbukna, Bai Zhan-hegy urának, Liu Qinggének legalább annyi ereje van, hogy egyszer megküzdjön a főszereplővel.
Miért nincs a rendszernek 【Stratégia】vagy【Intelligencia】pontja? Azoknak nagyobb hasznát venné.
Rendszer: 【……】A rendszer nem volt hajlandó kommunikálni ezzel az emberrel.
A barlangokban se nap, se hold nem volt. Shen Qingqiu nem érezte, hogy sok mindent csinált volna, mikor eljött az idő, hogy elhagyja a spirituális barlangot.
Shen Qingqiu behunyt szemmel, lótuszülésben ült a kőlemezen. Megvárta, míg az utolsó csepp spirituális energia is végigkeringett a végtagjain és a csontjain, mielőtt kinyitotta a szemét.
Több hónapot szentelt kultiválásnak, és most már képes volt a testében lévő spirituális energiát szabadon használni, egy új szintre emelve a kultivációjának alapját.
Ez az állapot száz százalékosan megnövelte a hatalmát a teste felett, feloldva az ügyetlen érzést, amit eddig érzett. A szemében ragyogó fény teljesen más volt. Shen Qingqiu leugrott a kőemelvényről, a teste könnyednek és szabadnak érezte. Olyan volt, mintha a végtagjai lebegnének, a teste pedig közel sem olyan öreg és merev, mint eddig volt.
Persze meglehet, hogy ezt csak ő érezte így. Az idő, amit elvonultan töltött olyan volt, mintha előreugrott volna egy videóban. Ha ez egy regény lenne, egyetlen fejezet alatt véget ért volna.
Mielőtt elment, úgy érezte, ránézhetne a szomszédos testvérre. Elmozdította a kőajtót.
Shen Qingqiu megköszörülte a torkát és azt mondta:
– Shidi, tisztában vagy a helyzettel? Én már előreléptem a kultivációmban és most megyek.
A hangja nem volt túl hangos, de minden bizonnyal elég volt, hogy egy olyan kultivátor, mint Liu Qingge tisztán hallja a visszhangzó, üres barlangban.
Mivel nem kapott választ, Shen Qingqiu nem zavartatta magát. Annyi elég volt, hogy kifejezte jószándékát(?). Az akarata szerint egy erőteljes fuvallat felkapta, és kirepítette a spirituális barlangokból a közeledő viharba.
Így van. Vihar. A dátumot figyelembe véve itt az ideje annak az incidensnek. A következő jelenet nagyon fonos, és az egyik kulcspontja A halhatatlan démon büszke útjának.
A démoni gonosztevőknek sikerült behatolniuk Cang Qiong-hegység szektába, káoszt idézve elő az emberek és démonok között.
És a könyv két legfontosabb női főszereplője is itt jelenik meg, és veszi észre Luo Binghét.
A spirituális barlangok a külvilágtól el voltak zárva. A barlangokban béke és csend volt; ezzel szemben amint Shen Qingqiu kiért, a lángoló Qiong Ding-hegy látványa fogadta. A tanítványok fejüket vesztve rohangáltak, és mindenfelől vészharangok szóltak.
Shen Qingqiu megértette, hogy a Démon Birodalom gonosztevői már elérték a hegységet.
Tényleg pont időben érkezett. Épp amikor rájött minderre, belekeveredett a kavalkádba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Scum Villain's Self-Saving System
RomanceEz egy történet arról, ahogy mester és tanítványa napról napra, észrevétlenül, különös módon és vért verejtékezve egymásba szeretnek. Arról, ahogy egy gaztevő első kézből tapasztalja meg, ahogy a főszereplő egy kis fehér bárányból egy hatalmas sötét...