Ben szemszöge
Mondta amit mondott, és én onnantól kezdve csupán vigyorogtam mint a tejbetök. Bár a szavai viszonzatlanok maradtak minden a képemre lehetett írva. Azt hiszem megcsömörlöttem a dühös, kötekedő rutinomtól, és kizárólag élvezni akartam, hogy velem van. Megbánás, kellemetlen érzés és pironkodás nélkül. Illetve egy kis pironkodás azért volt. Mert Haku egész este szerelmesen ölelt. Melegen, lágyan, szorosan. Oké, bevallom, amikor lefeküdtünk magamra kellett hajtanom a kezét, hogy úgy szorítson ahogy én szeretném, de ez csak részletkérdés. Életem legszebb ajándékává tette az estét, és mindezt egy kiváló reggellel fejelte meg.
A világ legpihentetőbb álmából egy hihetetlen érzés kerített hatalmába. Egy olyasfajta boldogság amire nem számítottam, és a testem beleborzongott. Kinyitottam a szemem, s Haku úgy tornyosult fölém mint egy vad tigris, amelyik éppen kóstolgatva méregeti az áldozatát. Szó szerint...
- Ébredezel igaz? – hajolt közelebb, hogy érzéki szempárbajt vívhassunk, mivel a tekintete nem akart könnyen megválni tőlem. Nevettem volna rajta, hogy mi ez a sürgetés, de beleolvadtam az érintésébe az arcomon. Sóvárogva simogatott. Aztán a szívem felgyorsult amikor lentebb hajolva kidugta nyelvét, és ismét végig húzta köldökömtől a mellkasomig az ajkait. Igen, határozottan erre az érzésre keltem.
- Mit csinálsz? – érdeklődtem álmosan berekedve, s megnyaltam a szám. Erre olyan mosolyt villantott amitől kifejezetten melegem lett. Hiába nem voltam még toppon, már attól felizgultam ahogy rám nézett a lángoló szemeivel.
Kezeim puha hajszálai közé simultak, hogy ujjaimat végighúzzam a tincsein. Talán ezért temette nyakamba az arcát, édesen bújva. Adott pár pillanatot, hogy kiélvezzem milyen selymes és az orrát végig simította ütőeremen, mígnem elért a számig. Enyhén elnyílt ajkaim bizseregtek ahogy sunyin áttért az egyikről a másikra, s a nyelve lágyan végig suhant az enyémen cirógatva, csakhogy egyre követelőzőbb lett. Szenvedélyes cselekedetei túlságosan eltökéltnek látszottak, hát beleszédültem a csókunkba. – Szeretném kipróbálni milyen az amikor egész nap ilyen páros dolgokat csinálunk az ágyban. – suttogott megigézve, közben az ágyékomra simított.
Akartam amit ő is, csak féltem, hogy megláthat valaki... valaki, aki van olyan szégyentelen, hogy tátott szájjal bámulna tovább. – Hagyd abba.. – ziháltam az őszintétlen szavakat, mert egy szempillantás alatt lángra lobbantott. Csókjával el akarta lopni a gondolataimat, s az eszemet. Teljesen lebénított az erős vágy, holott kézzel-lábbal ellenkeznem kellett volna. - Basszus, legalább menjünk a zuhany alá, ott kettesben lehetünk.
- Kettesben vagyunk. - Szája a nyakamra vándorolt ahol apró csókokat hagyott, majd amikor egy érzékenyebb felületet talált beszippantotta a bőrömet. Tisztában vagyok vele, nem én vagyok a világon a legjobb abban, hogy kontrollálni tudjam a libidóm, de ki lenne az aki egy ilyen támadás után nem akarja belevájni szenvedélyesen a körmeit a ránehezedő testbe, hogy még közelebb érezze? A keze mellkasomon a mellbimbómra csúszott és én meglepetten, mégis élvezettel nyögtem a nevét. A szemei engem lestek, s az arcom összerándult miközben lélegzet visszafojtva mélyítettem el alsó ajkamban a fogaim. Kínos volt egyfolytában nyögdécselni ennyitől, de az elszabadult érzéseim miatt valamiért intenzívebben hatott rám.
- Engedd el, mielőtt vérezne. – Átkozottul jólesett a törődése, főleg, hogy adott egy puszit a homlokomra, aztán az orromra, amitől elolvadva fogadtam szót. – Jó, azt hiszem rendben leszünk. - Kellemesen beleremegtem, hogy ez után az ujjait váratlanul az alsómba csúsztatta. De fájdalmasan lassan mozdult a keze, ahogy felhúzta hosszomon a bőrt.
BINABASA MO ANG
Megalkuvó vonzalom
RomanceBeni igyál egyet. - Adott a kezembe egy poharat Toro, pedig még le se raktam a rendelt kaját. Pont ezért azonnal ledöntöttem, hogy az asztalra mihamarabb kipakolhassak, ám amint megláttam az üveget amiből töltött, levert a víz. - Hol van Haku? - kér...