"Bawa masuk orang tua tu sekarang"arahku melalui earpiece.
Tidak lama kemudian,Fiqri masuk ke dalam gudang dengan mengheret bomoh yang bersepakat dengan Athirah untuk memisahkan aku dengan Haura.
"Eh Fiqri. Sejak bila balik Malaysia ni?"tanya Haura pada Fiqri.
"Dah seminggu lebih,bawa family bercuti dekat sini. Then,Zach bagi saya kerja"jawab Fiqri.
"Sudah. Bangunkan orang tua tu dan buka kain hitam tu"arahku. Fiqri menyepak tubuh bomoh yang meringkuk di atas lantai. "Bangunlah,syaitan!".
Manakala,orang suruhan Faliq menanggalkan kain hitam yang menutup kepala Athirah. "Sayang.. Eh! Kenapa I tergantung ni? Sayang!". Athirah meronta-ronta.
"Hoi betina! Apa sayang-sayang? Dah nak mati pun masih lagi nak menyondol suami orang ke?!". Haura menjerkah.
Athirah memandangku. "Sayang.. Tolong I please.. Perempuan gila tu cuba bunuh I".
Aku ketawa. "Sayang? Kau masih tak sedar lagi ke? Betul cakap wife aku ni. Dah nak mampus pun masih lagi nak jadi penyondol".
"I - I tak faham.. Macam mana you..".
"Kau diam sekejap! Kau fikir aku bodoh ke nak curang dekat isteri aku sendiri. Kau mesti percaya yang aku dah minum air yang kau dah letakkan ubat guna-guna bomoh yang kau dah upah. You are pathetic. Kau tengok bawah atas lantai".
Athirah menoleh. "Tak.. Sayang.. You dah salah anggap.. I tak kenal bomoh ni".
"Kau masih lagi nak berdalih? Aku dengar apa yang kau cakapkan masa kau call orang tua tu"ujarku. Aku ketawa. "Rancangan aku berjaya untuk tangkap dua orang yang cuba musnahkan rumahtangga aku".
"Sial! Tok.. Tok cakap tok boleh buat lelaki ni jatuh cinta dekat aku! Tak guna! Bomoh temberang!". Athirah memarahi bomoh yang diupahnya.
"Aku dah cakap lelaki ni ada pendamping yang lagi kuat dari hantu yang aku bela. Kau tak nak dengar apa aku cakap!".
Aku ketawa. "See. Sebab tu sihir pemisah tu tak berguna langsung dekat aku". Aku berjalan ke arah bomoh sambil mengeluarkan sepucuk pistol. "Kau lebih baik mati dari menyusahkan orang lain".
Bang! Bang! Bang!
Aku melepaskan tiga das tembakan di kepala bomoh itu. "Faliq. Fiqri. Hapuskan bangkai bomoh ni"arahku pada Faliq dan Fiqri. Mereka berdua hanya menurut.
Aku berjalan ke arah Athirah. Aku dapat merasakan ketakutan pada Athirah. "Kau takut ya? Aik. Jumpa bomoh sebab nak pisahkan aku tak takut pula". Aku melempang pipi Athirah dengan kuat.
"Tuan.. Tolong.. Lepaskan saya.. Saya janji saya takkan buat lagi. Lepaskan saya"rayu Athirah.
"Kau nak lepaskan aku? In your dreams,bitch!".
"S - Siapa tuan yang sebenarnya? K - kenapa lain masa dekat office?". Suara Athirah mula terketar-ketar.
"Well. Aku ni ketua kumpulan mafia yang digeruni di Chicago dan boleh dikatakan di seluruh America dan beberapa negara Eropah. Aku akan bunuh sesiapa yang cari masalah dengan aku. Tak sangka yang aku akan bunuh staff aku sendiri".
"Jangan,tuan. Saya ada family nak ditanggung. Saya merayu.. Saya akan berhenti kerja dan takkan buat laporan polis".
"Diam!". Aku terus menusuk tekak Athirah dengan jariku dan dia terus mengalami sesak nafas.
"Sekarang,aku nak seksa kau sebelum kau mati di tangan aku". Aku menumbuk perut Athirah bagaikan punching bag. Setiap inci badan dan kepalanya menjadi mangsa tumbukan padu dari aku.
YOU ARE READING
HAYDER ZACHERY LIFE'S [C] ✔
عشوائيWasiat yang dilakukan oleh arwah ibuku membuatkanku pulang ke tanah air arwah ibuku iaitu Malaysia. Satu pengalaman dan kehidupan baruku di negara kelahiran arwah ibuku sebagai seorang anak kepada bekas mafia terkenal di negara Uncle Sam. Author Not...