Ráno mě probudily sliny na mém obličeji. Přetočila jsem se na druhý bok a uviděla příčinu mokrého obličeje. Byl to Tramp. Můj maličký husky. Je bílo šedivě černý s nejkrásnějšíma očima na světě. Jedno oko má zelené a druhé modré. Podrbala jsem ho na hlavičce a vstala. Koukla jsem se na hodiny 9:30. Šla jsem pomalu dolu a Tramp mě následoval, až do kuchyně kde jsem mu dala granule. Já si vzala tousty, co leželi na lince, a šla do obývacího pokoje.
„Dobré ráno." pozdravila jsem. Byl tam jenom táta a Sammy.
„Dobré." oplatil táta. Sammy se jenom usmál a dál sledoval supermana. Pochvíli se objevil Tramp a sebral mi jeden toust.
„Hele to je moje!" řekla jsem se smíchem. Natahovala jsem se po Trampoj že se budeme prát, ale oslepil mě blesk. Když jsem začala vidět, rozhlídla jsem se po pachateli. Táta!
„Co stou fotkou hodláš jako dělat?" přeměřuju si ho pohledem.
„To uvidíš sama." zlostně se usměje. Bože to bude zase trapas. Zakroutila jsem na tím hlavou a pozorovala tu kouli, jak mi baští snídani.
„Nechceš jít dneska semnou?" zeptal se táta.
„No... já nevím." mrmlala jsem.
„Tramp může taky." povzdechl. Věděl, že se mi nechce bez něj. Protože od doby co mi ho dali jsme nerozlučná dvojka.
„Tak platí." usmála jsem se. Po chvíli přišla mamka oblečená jako by někam šla?
„Někam jdeš?" ptám se.
„Ano, mám pracovní schůzku. Pohlídáš prosím Sammyho?" nahodí prosící úsměv.
„A nemůže ho pohlídat Rick? Já jsem se domluvila s tátou, že půjdu, dneska sním." Prosím, ať Rick nic nemá.
„Mám čas do dvou" řekne hlas z kuchyně. No aspoň něco. Dohodla jsem se s bráchou, že prcka tam kolem druhý hodí na natáčení. Rozloučila jsem se s mamkou a šla se obléct. Ze skříně jsem si vytáhla černé kraťásky, tyrkysové tílko se sovou a spodní prádlo. Došla jsem se osprchovat a potom se oblékla do připraveného oblečení.
„Můžeme?" koukla jsem do obýváku. Táta přikývl a vstal. Došla jsem se ještě napít. V předsíni jsem si nazula conversky s gepardím vzorem, černou čapku a brýle.
„Trampe!" křikla jsem. On hned přiběhl. Vzala jsem vodítko a šla k autu.Když jsme přijeli, bylo tam pár novinářů. Šli jsme rychle do budovy. Pozdravila jsem se společníky táty, který šel dělat svou práci, a já šla najít Paula. Našla jsem ho až u bufetu. Jo Paul a jídlo jsou nejlepší přátelé. Zaťukám mu na rameno. Asi se lekl, protože sebou trhnul jako by dostal proudem.
„To mi nedělej!" zahuhlá s plnou pusou.
„Taky tě ráda vidím" protočím očima.
„A hele můj dárek" uchechtl se a vzal si Trampa do náruče. A proč jeho dárek? No dostala jsem ho od něj. Uchechtnu se a podívám se po místnosti. Všimnu si dvou kluků, kteří vycházejí ze záchodků. Jeden má vlasy kudrnaté jako ovce a druhý ostříhané podél hrnce. Ještě si tam chvíli povídám s Paulem, ale potom ho opustím se slovy: ještě se uvidíme. Procházím budovou plnou lidí různých kategorii. Zastavím se u nástěnky se jmény, kdo dneska ještě půjde. Bylo tam kolem tisíce.¨Hmm nezávidím tátovi¨ pomyslela jsem si. Najednou do mě někdo strčil a Tramp se rozštěkal.
„Trampe!" zvýšila jsem trochu hlas a on ztichnul.
„Promiň" řekla osoba vedle mě. Koukla jsem na ní a uviděla tu kudrnatou hlavu od záchodu.
„V pohodě" usmála jsem.
„Jdeš taky na kástyng?" ptala jsem se. Nevypadal jako by uměl zpívat.
„Jojo ty?" usmál se. Objevili se mu na tváři dolíčky.
„Ne neblázni, kdyby mě slyšeli, ohluchnou" zasmála jsem se.
„A tak s kým tu jsi?" vyptával se.
„S tátou" ušklíbla jsem se.
„Tvůj táta zpívá?" vykulil oči. Zavrtěla jsem hlavou.
„Ne je porotce" kudrnáč se zarazil.
„Jo tak" vydechl.
„Jinak jsem Harry" natáhl ke mně ruku. Přijala jsem ji.
„Jess" usmála jsem se.
„Takže tvůj táta je Simon" přikývla jsem. Povídali jsme si ještě dlouho, ale potom šel Harry na řadu. Šla jsem do zákulisí, abych věděla, jak to dopadne. Harry vešel na pódium tak jsem mu zamávala. Začali tam žvatlat a potom kudrnáč zazpíval. Jo fakt uměl zpívat. Táta řekl ANO jako všichni ostatní. Harry začal skákat a děkovat. Napsala jsem tátovi sms.
SMS
Já: No vidíš! Když neničíš lidem sen má jí tě rádi. :DD
Táta:Já nikdy neničím lidem sny! -.- A nemysli si že jsem tě tam neviděl. :DDPokrčila jsem rameny a vydala se za kudrnkou. Zrovna se tam bavil s tím klukem co má na hlavě z vlasů hrnec.
„Harry gratuluji!" řekla jsem a objala ho.
„Děkuju!" objetí mi opětoval.
„A ty jsi?" obrátila jsem se na osobu vedle. Kterou si Tramp oblíbil, nad tím se nedalo pousmát.
„Louis Tomlinson" podal mi ruku.
„Jess Conwel" ruku jsem přijala.
„No přišla jsi mi nějaká povědomá. Hodně často ti krade snídani?" ukáže na Trampa, který blbne s mouchou.
„Celkem jo. Toto zase dal táta na twitter?" uchechtla jsem se.
„Jop" usmál se. Po chvíli přišel Paul a vedl Sammyho.
„To už jsou 2?" vykulila jsem oči.
„No vlastně 4. Trochu jsem mu to tady ukázal a koupil mu něco v bufáči" zasmál se Paul a odešel. Kluci se tam ksichtili na Sammyho a dělali kraviny. Zavibroval mi v kapse mobil tak jsem ho vytáhla. Přišla mi sms.
Táta„Jeďte domů, máme to tu ještě na dlouho. Auto už je připravený u zadního vchodu." Povzdechla jsem a dala mobil do kapsy.
„Děje se něco?" zeptal se Louis.
„No už budeme muset jít domů. Nechcete vzít někam?" usmála jsem se.
„Ne to je dobrý mám tu rodiče" usmál se Harry.
„Ne, já se projdu na hotel" mávl na tím Louis rukou. Tak jsem se s nimi rozloučila a šla se Sammy a Trampem k zadnímu východu. Napsala jsem tátovi, že už jedeme. U dveří stál Paul. Mě zamával se Sammym si plácnul a Trampa podrbal za ušima. Nasedli jsme do černého Range Roveru a dali se na cestu. Začínalo pršet, pravé Londýnské počasí. Koukám po ulicích, kde chodí lidé s deštníky ale taky bez. Když jsme přijeli blíž k osobě, uviděla jsem Louise. Požádala jsem, aby řidič zastavil. Řidič zastavil a já vyběhla z auta.
„Jess co tu děláš?" koukal jako puk.
„Jdu tě zachránit, abys nevypadal hůř, než vypadáš."usmála jsem se a táhla ho do auta.
„Děkuju" zašeptal.
„Není zač" mrkla jsem na něj. Louis nadiktoval adresu svého hotelu, kde jsme ho taky potom vyložili.Když jsme přijeli domů, už pořádně pršelo. Dávali jsme si se Sammym závody kdo bude první u dveří. No a vyhrál to Tramp. Hajzlík ani neřekl, že hraje. Došli jsme dovnitř. Mamka byla už doma, tak jsme se přivítali a já šla nahoru. Trampa jsem nechala ještě na chvíli venku, i když prší. Ve sprše jsem strávila asi 15 minut. Oblíkla jsem si tílko a kraťasy. Došla jsem na verandu a zavolala si úplně promočeného Trampa. Vysušila jsem ho a utřela ťapky a už šel do kuchyně. Tam jsem mu dala jídlo a já si vzala jogurt. Koukla jsem na hodiny, bylo půl 7 večer. Šla jsem se koukat na chvíli na televizi, ale moc mě to nebavilo tak jsem šla k sobě. Rozsvítila jsem světlo a taky hned stáhla jas žárovky. Protože můj pejsek si ustlal v mé posteli a spokojeně oddychoval. Došla jsem ke stolu a zapnula si laptop. Z koukla jsem facebook, twiteer a tak dál.... Zaklapla jsem laptop a šla si lehnout. Zapnula jsem si televizi a koukala na seriál na Jak jsem poznal vaši matku. U toho jsem usla.
Tak je tu nový trochu delší díl ale snad nevadí. Nějak jsem se do toho zažrala. Tak už jsme se seznámili s Louim a Harrym. S kým si myslíte že to bude příště? Doufám že se díl líbil! :))) Omlovám se za chyby :DD
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...