Překvápko

666 25 2
                                    

„Harry?" zeptala jsem se.
„Né tvoje zlé dvojče" protočil očima „Jasně že jsem to já!" dodal. Překonala jsem mezeru mezi námi a objala ho a on mi ho opětoval.
„Promiň, že jsem si tě nevšimla ale teď mi představ tvou přítelkyni" zašeptala jsem, aby to slyšel jenom on.
„Tohle a moje přítelkyně" ukázal na brunetku, která stala kousek od nás „To není moje přítelkyně ale sestra" dostal záchvat smíchu. Jeho sestra protočila oči a vydala se ke mně.

„Ahoj jsem Gemma" usmála se a napřáhla ke mně ruku.
„Ahoj jsem Jesica" úsměv jsem jí opětovala a ruku přijala.
„Tak ty jsi ta Jesica Conwellová o které čtu každý týden?" projížděla si mě pohledem.
„Přesně, to jsem já ta rozmazlená a namyšlená holka od Simona Conwella" zasmála jsem se a ona se přidala.

„Ehm Ehm" odkašlal si někdo za mnou. ÁÁ! Já zapomněla na Makenzie!
„Jé promiň tohle je Harry a jeho sestra Gemma" řekla jsem trochu sklesle.
„Ahoj jsem Makenzie" podali si ruce.
„Počkat odněkud" přeměřovala si Gemma Mak pohledem „No jasně!" vypískla „Ty jsi ta ze STYLE časopisu!" začala pištět ještě víc. Asi jsem vám to neřekla, ale Mak chce být modelkou tak chodí na konkurzy. Když šla na konkurz do firmy, kde se fotí do časopisu STYLE, vzali jí hned. Takže se teď moc nevídáme, protože jezdí hodně do New Yorku fotit.
„Jo to jsem já no" uchechtla se Mak. Gemma začala vyprávět, jak byla poslední kolekce dokonalá a že pár kousků má i doma. Tak jsem šla za Harrym, který se tam pral s Trampem o klacek.

„Přijdeš se za námi zítra podívat?" kouknul na mě Harry.
„No jasně že přijdu! Víš jak se na vás Sammy těší!" zasmála jsem se.
„Blbko!" odfrknul si Harold.
„Ale no taak! Nebuď uraženej" mrkla jsem na něj. Takhle jsem se tam, štvali asi hodinu. Když holky dořešili poslední kolekci tak Mak slíbila Gemmě, že jí na příští focení procpe taky. Bylo něco po desáté hodině, tak jsme se rozhodli, že půjdeme domů. S Gemmou a Mak jsme se domluvili, že zajdem na nákupy. Tramp dal všem velkej slintanec na cestu a šli jsme každý do svého domu či hotelu.

Ahooj!! tak je tu další díl. No moc se toho neudálo :// Ale v dalším díle se obvěví další nějaký nový přírostek. Liam? Niall? Zayn?? skuste hádat. :DD Tak velkej slintanec a hezké čtení!! :))

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat