Lukas

629 22 0
                                    

Už čtyři dny jsem nevylezla z domu. Dva dny z toho jsem byla v pokoji a odmítala jsem se nějak spojovat se světem. Pořád jsem myslela na kluky, jak to berou a jako to bude mezi námi. Nemluvila jsem s nikým kromě Trampa. Přesně tak! Mluvím se psem! Ale znám lidi, kteří si povídají se zdí tak jsem na tom ještě dobře. Naši s bráchama odletěli před dvěma dny, takže jsem mohla opustit můj kutloch a přitom nikoho nepotkávat. I když mě přemlouvali, abych letěla, že mají pro mě překvapení ale když jsou mezi vámi dveře je to celkem na nic. Ale po slibu že přiletím co nejdřív a na výmluvu že se ještě sejdu s Makenzie přestali naléhat. Byla jsem se párkrát projít s Trampem, abych si pročistila hlavu. Dnes je pátek tak jsem se rozhodla, že napíšu Makenzie.

Ahoj nechceš někam zajít? :33 – Jess

Chtěla jsem si dojít pro pití, ale než jsem se zvedla, odepsala.

No nazdár :D já myslela, že se válíš někde na pláži a ty sis místo toho vybrala mě? :O nejsi nemocná?? Jinak můžem a kam? :DD – Mak

No tak neválím a nemocná nejsem -.- tak za hodinku v parku – Jess

Okey :DD – Mak

Tak jsem se vyhrabala na nohy a šla k sobě. Ze skříně jsem si vytáhla bílé tílko, jeansy a spodní prádlo. Moc mě nebralo, co si beru na sebe ale rozhodně lepší než to co jsem měla na sobě teď dlouhé triko a kalhotky. Došla jsem do koupelny, vykoupala jsem se a umyla vlasy. Vlasy jsem si usušila a dala do drdolu. Oblékla si přichystané oblečení a nalíčila. Pak jsem šla do haly, tam jsem si vzala kytičkovaná vansky a Trampa na vodítko. Na ulici nebylo moc lidí. Když jsem došla do parku tak bylo 13:25, takže jsem měla ještě chvíli čas. Tak jsem Trampa učila nějaké kousky. Než přišla Mak tak se naučil, celkem sedni. Lehni umí už dávno, protože se vždycky postavil před televizi a táta řval, lehni a pochopil to v přesném smyslu.

„Čau" vyděsil mě hlas za mnou.
„Čauky" otočila jsem se na osobu.
„Tak kam půjdem?" zeptala se.
„Můžem do tý kavárny u tří dortíků" navrhla jsem. Přikývla a tak jsem se tam, vydali.
„No tak říkej! Jak to že si neválíš šunky na pláži?" vyzvídá. Tak jsem jí po cestě všechno řekla. Usadili jsme se na terasu kavárny.

„Ahoj holky!" přicupitala k nám starší buclatá paní s úsměvem od ucha k uchu.
„Takže to samé co vždycky a pro Trampíka vodu" Jenom jsme přikývli a ona odešla. Je to velmi milá paní a už nás zná, chodíme jsem celkem často a vždy si tu dáme to samé. Po chvilce nám všem přinesla objednávku. Mě čokoládoví dortík s polevou a jahodou na vrchu a Mak oříškoví dortík s karamelovou polevou a k tomu jablečný džus. Než jsme se do toho pustili dali jsme si selfie! A hned jsem dala na Instagram.

O hodinu později – procházení Londýnem

Chodíme ulicemi Londýna a pořád máme nové téma na probrání. Už nás navštívili i novináři před kterými jsme se ukryli v obchodním centru a to by, jsme to nebyli mi, abychom neprošli nějaké ty obchody. Tramp nebyl moc nadšený z obchodů ale, když jsem mu koupila mňaminy tak byl v klidu a cupital vedle nás. Když jsme vylezli jsme pře centrum a dál si to vyšli dál po ulici. Mak se zastavila u kadeřnictví a na tváři jí pohrával zlomyslný úšklebek.

„Myslíš na to na co já?" pozvedla obočí.
„Modrá" „Fialová" řekli jsme naráz a přikývli.

O hodinu později

„Sluší nám to!" pochválila si Mak, když jsme se zastavili už asi u páté výlohy, abychom se podívali na naše obarvené hlavičky. Tak jak jsme řekli tak jsme udělali, nechali jsme si obarvit hlavy. Já modře a Mak na fialovo. U kořínků tmavé až po světle modré konečky.

„Jo sluší" přikývla jsem a dala se znovu do chůze. Po chvíli začalo pršet tak jsme zalezli do Nando's. Objednali jsme si a pochutnali si jako vždy. Povídali jsme si, ale někdo nás vyrušil.

„Ahoj Jess" promluvil, někdo zamnou. Otočila jsem se a stál tam celkem namakaný blondýn s rozruchem a úsměvem od ucha k uchu
„Ahoj Luky!" vyskočila jsem a objala ho. Tak dlouho jsem ho neviděla.
„Kde se tu bereš?" zeptala jsem se. Aby bylo jasno Lukas je syn Paula. Dlouho jsme se neviděli, protože byl na stáži ve Francii. Je to můj nejlepší kamarád. Znám se sním od začátku mého bydlení tady. Byl mi vždycky po ruce a pomohl.
„Přijel jsem se na tebe podívat" mrknul na mě „a zkontrolovat tě" zasmál se.
„Proč by jsi mě měl kontrolovat?" nechápu.
„Vaši ti volali i táta!" zdůraznil poslední slova.
„Sakra, mám vyplej zvuk" povzdechla jsem a vytáhla z kapsy mobil a koukla na něj. 3 hovory od táty 6 od mámky a 2 od Paula. Od Harryho ani Louise nic? Achjo už semnou asi nechtěj vůbec komunikovat. Povzdechla jsem a vytočila mamky číslo.

„Halo?" ozvalo se z druhé strany.
„Ahoj mami co potřebujete?" uchechtla jsem se. Tohle mi dají sežrat.
„No konečně proč jsi mi nebrala mobil? Ani tátoj a ani Paulovi??" vyletěla hned.
„Promiň mi, měla jsem vypnuté zvonění, protože jsem venku s Mak" vysvětlila jsem. „Ahoj Elisn!" pozdravila Mak a znova se zapovídala s Lukasem.
„Víš, jak jsme se o tebe báli! Je tam Lukas?" ptá se.
„Jo je tu s námi" potvrdila jsem jí.
„Tak mi ho prosím dej a pozdravuj Mak" povzdechla jsem si podala mu mobil.

„Elisn?" promluvil.
„Dobře, neboj se, postarám se oní" uchechtl se. Docela mě vadí, že nevím, co mu tam vykládá!
„Jo vyřídím! Ahoj" Luky zavěsil a podal mi mobil.
„Mamka tě taky pozdravuje" řekla jsem Mak a ona přikývla.
„Co ti ještě říkala?" koukla jsem na Lukase.

„Ale nic" mávl nad tím rukou a upil mi z kelímku sprite.
„No ale řekni mi ty co tě vedlo k tomu si nechat na hlavě udělat oceán?"Zeptal se a rukou mi rozcuchal vlasy.
„No je to "Povídali jsme si tam ještě asi půl hodiny a pak se vydali směr auto. Trampa jsem nesla v náručí, protože usnul. V autě jsme si povídali o všem možném. Vysadili jsme Mak a jeli směr můj domov. Po chvíli jsme uviděla tu naší vilu.

„Půjdeš dovnitř?" zeptala sem se. I když jsem věděla, že půjde.
„Že se ptáš" zasmál se. Zastavil u nás pře domem a vypnul motor. Vyšla jsem ke dveřím a otevřela je, Tramp se v autě probudil tak se akorát proplet mezi míma nohama a směřoval si to do obýváku, kde asi dnes přespí. Šla jsem do kuchyně se něčeho napít. Lukas přišel zamnou a vyndal si z lednice plechovku pepsiny.
„Jako doma" ušklíbla jsem se. Jen pokrčil rameny.
„Co budem dělat?" zeptal se.
„Můžem skouknout nějakej film" navrhla jsem. Přikývl a šel, zamnou do patra. Rozvalili jsme se na postel a pustili si film Machři.
„Labradůdl! Kdo to kurva vymyslel!" začala jsem se smát jak dement. Smích mě jak si zmohl a já usnula.

Ahooj tak je tu po delší době nový díl!! :D No tak nová osoba Lukas co na ní říkáte?? a ty barevný hlavy :DD jak myslíte že bude reagovat rodina Jess? Tak si užijte čtení :))) :D

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat