• Párty 2/2 •

354 16 0
                                    

Ahooj!! Tak jsem tu s dalším dílem :33 Díl bude z hodně pohledů tak doufám, že to nějak poberete :DD Tak doufám, že se vám bude líbit! Sorry za chyby! :DD

"Hele co támhle ta skupinka." ukázala na skupinku v jednom z boxů. Koukla jsem se tím směrem. Střetla jsem se s párem očí které jsem až moc dobře znala. Zatřepala jsem hlavou. To musí být blbost. Co by tady dělal? Přesunula jsem tedy pohled na blondýnu vedle. Bella takže... to není možný..

***

"Ti ne.." Odpověděla jsem. "Proč?" Na to už jsem jí nestihla odpovědět protože na nás začala blondýnka ze zmiňované skupinky. "Proč na nás tak mává?" Nadzvedla obočí Mak. "Protože to je Bella." Povzdychnu si. "Co že to.." Nedopoví protože zmiňovaná blondýnka k nám přiběhne a pověsí se mi na krk.

"Ahooj Jess!" zapiští "Aaa?" koukne se na Mak. "Makenzie." dopní jí. "Jsem Bella." vtáhne jí Bella taky do objetí. No už musí mít něco v sobě. Když se odtáhne chytne nás za ruce a táhne k jejich boxu. Čím blíž se přibližuje me tím větší mám obavy.

U stolu sedili moji bývalí spolužáci. Amanda, Patrick, Erick, Ann, Emma, Matt, Will a...někdo koho neznám. "Lidí! Koukejte koho vedu!" vypískne Bella. "No né sama Jessica Conwell osobně!" Zasměje se Matt a už mě objímá. Když se s každým pozdravým představím Makenzii. "Je nám potěšení poznat někoho tak vzácného.. proto máš místo vedle mě." zaksichtí se Erick. "Pořád stejnej." zakroutím nad ním hlavou. "Jinak tohle Josh." představí nás Amanda. Jen přikývnu a sednu si naproti němu.

"No jak se ti žije? Mít Simona za "tatíka" musí být životní sen ne?" zeptá se Will s uvozovkami nad slovem tatík. "Není to tak užasný jak se zdá. Vypadá ale opravdeu není. Jen si počkej zejtra bedem na tytulní straně nějakýho bulváru." povdechnu si. "Je fakt, že poslední dobou jsi tam byla docela dost..." pokýval hlavou Will. "Jo jsou pořád za prdelej! Zase čekaj co zase udělám." protočím očima. "Asi by mě taky dost lezlo na mozek kdybych měl pořád za prdelej." řekne Matt. "Juu budu na obálce časopisu.." zatleská si Bella. "Holka ty už máš dost.." promluví Josh. Kouknu se na něj. Někoho mi strašně připomíná! Sakra mám vokno!

"Nechceš si zatančit?" přijde ke mě Matt. Už je kolem jedenáctý a já jsem ještě celkem při smyslech. To se ale nedá říct o ostatních teda Matt je na tom stejně jako já. Jenom přikývnu, mojí odpověď by stejně neslyšel.

Procházeli jsme kolem líbajících, souložících, zvracenících a co já vím kolem koho až jsme se dostali do prostřed parketu. Hrála pomalá písnička tak jsem mu ruce obmotala kolem krku a on mi je dal na moje boky. Bylo to příjemné, cítit zase pocit domova. Matt byl vždycky jako můj starší bratr. Říkali jsme si úplně všechno a jednoho dne se to stratilo.

"Proč si se neozvala?" Promluvil najednou Matt u mého ucha. Čekala jsem kdy se zeptá. "Bála jsem.." položila jsem mu hlavu na hruď. "Čeho?" zeptal se. "Promiň Matty...ale tady se o tom opravdu bavit nechci." kouknu mu do očí. "Dobře.. Co kdybychom se někdy sešli?" řekne s úsměvem. "To by bylo fajn." úsměv mu opětuju.

Po asi dalších dvou písničkách jsme šli k ostatním. "Nějak nám to tu prořídlo.." zasmějeme se s Mattem. "Erick šel někam s Ann a Bella s nějakým klukem.." pokrčí jednoduše rameny Mak. "Tak tady to máte." přinese nám číšník dvě flašky alkoholu. "Děkujem!" Mrkne na něj Mak a už chmatá po láhvy s melounovou vodkou. "Jde se kalit!!" zakřičí Wil. Bože to ještě bude...

Po další hodině jsme našrot totálně všichni kromě Matta. Jak on to dělá! Vždyť on to tady do sebe klopí taky! "Ksichtík!" vykřiknu a vyfotím nás. Hned to dám na twitter. "Jde se na stůl!" zakřičí Bella která se už vrátila tak jako ostatní... Asi to bylo doooost hustý protože přišla červená až na prdeli s vlasama všude!

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat