Paparazzi

821 24 0
                                    

Ráno jsem se probudila kolem 10 hodiny, ale nebylo mi moc dobře. Došla jsem se vysprchovat. Když jsem se umyla tak jsem se oblékla. Najednou někdo zaklepe na dveře.

„Dále" křiknu.

„Jess máme menší problém" řekne mamka a posadí se na postel. Hned jsem si k ní přisedla a ona mi podala časopis. Přes celou hlavní stranu byla fotka mě a Louise jak stojíme u mě před barákem.

Titulek pod fotkou: Kamarád nebo Přítel? Více se dočtete na dvojstraně 6-7.

„Dělají si prdel?" vykřiknu. Mamka mě přejede káravým pohledem.

„Přečti si to a potom přijdi dolů, táta s tebou chce mluvit" s těmi to slovy odešla. Otevřela jsem časopis na straně 6-7. Bylo tam plno našich fotek. Ze starbucks,parku jak krmíme veverky, hrajeme si s Trampem a nakonec jak mě jde vyprovodit až ke mně před dům.

ČLÁNEK: Je to láska nebo jenom pomoc kamarádovi?

Dcera známého zakladatele X-Faktoru Simona Conwella randí s účastníkem X-Faktoru. Jedná se o osmnáctiletého Louise Tomlinsona. Zdroje je včera zachytili, jak spolu tráví čas a nechyběl tam ani Tramp Jess pes se, kterým si Louis velmi rozuměl. Vypadali opravdu šťastně. Ale co když se jenom přetvařují a jde o jim o to, aby zmátli Simona. Víme, že Simon pro Jess udělá všechno tak proč neprotlačit jejího miláčka na nejvyšší bod že?

Budeme vás o všem informovat v dalších číslech našeho časopisu.

Když jsem to dočetla, málem jsem se omdlela. Že to je jenom vtip? Jak bychom se mohli přetvařovat, když mezi námi nic není? No možná něco trochu jo ale né nic závažného!! Trochu jsem se vzpamatovala a šla dolů. Došla jsem do obýváku, kde seděli všichni.

„No tak co mi na to řekneš?" vyvalí na mě hned táta.

„Já-já-já nevím" koktala jsem.

„Jo tak dáma neví" povzdychl si „Tak mi aspoň řekni jak to mezi vámi je" řekl až moc klidně.

„Jsme jen kamarádi. Možná trochu něco víc. Já opravdu nevím!" tekla mi po tvářích slza.

„Nebreč, to bude dobrý" přisedl si ke mně taťka „Ale slib mi že budeš všude chodit s ochrankou. Nechci, aby se ti něco stalo." Povzbudivě se na mě usmál.

„Slibuju" úsměv jsem mu opětovala. Přiběhl ke mně Sammy a hrcnul si na můj klín.

„Kdy přijde Loui?" zeptal se prcek. Koukla jsem na tátu a ten se usmál.

„Až ho někdo k nám pozve" zasměje se táta a vezme si Sammyho do náruče. Začne ho lechtat. Zvedla jsem se a šla k sobě do pokoje, nebylo mi nejlíp a ještě k tomu ten článek. Zapnula jsem si televizi a přepnula to na MTV. Vzala jsem si mobil, kde byl jeden nepřijatý hovor a tři zmeškané zprávy všechny od Louise.

Louis: Ahoj viděla jsi dnešní noviny?

Louis: Ty se semnou nebavíš?

Louis: To ti ani nestojím za zvednutí hovoru nebo odepsání?

Já: Ahoj promiň, že jsem ti neodepisovala. Řešila jsem to s našima. Odepsala jsem mu a lehla si. V televizi nic nedávali tak jsem si pustila Rychle a zběsile 1. Po chvilce se dokulil i Tramp tak jsme koukali spolu. V půlce filmu se mi rozsvítil display a oznamoval zprávu.

Louis: Už jsem se lekl, že se semnou nebavíš. A co na to říkali vaši, jsou hodně naštvaný? Asi už se nebudeme moc vídat že?

Já:Naši jsou celkem v pohodě, ale musí se mnou od teď chodit ochranka. Vídat se můžeme pořád, to se neboj a ptal se po tobě Sammy kdy zase přijdeš. :))

Louis: Čekal jsem, že tvůj táta bude šílet a chtít mě zabít! A zakáže ti se semnou vídat. Sammyho pozdravuj a řekni, že co nejdřív.

Takhle jsme si psali celý den. I když mi bylo blbě tak, když mi napsal, bylo mi líp. Dozvěděla jsem se, že jede na týden domů. Přijede, až bude další kolo v X-Faktoru. Mezi tím co jsme si psali, jsem zkoukla všechny díly Rychle a zběsile. Okolo deváté jsem se šla vykoupat, došla se dolů napít a zpět do postele. Popřáli jsme si s Louim dobrou noc a šla jsem spát.     

Ahooj tak máme tu nový díl! Taky tak nesnášíte novináře? O.o Jsou tak dotěrný a nebojí se udělat nějakou kravinu jen proto, aby splnili to co po nich někdo chce. Jinak budu ráda za vaše komentáře a hvězdičky! :))

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat