•Moc dlouho to nevydrželo•

435 23 0
                                    

Stála jsem u mikrovlné rouby, když se kolem mého pasu objevili dvě ruce. Otočili si mě k sobě a já uviděla Louise. "Co dě.." nedořekla jsem, protože se mi přisál na rty... 

***

"Loui? Co blbneš?" odstrčím ho od sebe. "To co jsem měl udělat už dávno" zašeptá mi do ucha. A znovu mě políbí. Poslední dobou to mezi námi celkem jiskřilo, ale až tak? To jsem opravdu netušila. Co to tady kecám? Jasně že jsem to tušila! "To jsi teda měl" zašeptala jsem když se odtáhl. Usmál se a chtěl mě znovu políbit ale ozvalo se pípání.

"Popcorn!" přiletěl tam Sam. "Hele ten je můj!" ohradila jsem se. "To není fér! Niall nám to snědl!" nafoukne tváře. "To není pravda!" ozve se Niall z obýváku. "Ale je!" ozve se zborově. Jen se uchechtnu a vyndám popcorn a nasypu do misky. "Tak na" podám mu misku "Ale střež ho jako oko v hlavě jo?" usměju se. "Ano pane!" zaječí a zase si to mašíruje do obýváku.

Dám dělat další popcorn a Louis zaujal bývalou pozici. "Takže?" povytáhne obočí. "Takže?" zopakuju. Jsem paralizovaná jeho pohledem, takže jsem ráda, že ze mě vůbec něco vypadlo. "Jak to teď mezi námi bude?" usmál se. Zasekla jsem se. Co mu mám odpovědět? Netuším jstli jsem připravená na další vztah ale vím, že ho mám ráda víc než jako kamaráda. "No.." nevim co mám sakra říct. "Tak jinak... budeš moje holka?" usmívá se. "No.." co to sakra je? Jessico gratuluju ti za nejlepší vyjadřování! Louis si povzdechne. Bože! Mám ho ráda jako ještě nikoho a neumí říct pitomí ANO! Ví ze mě jenom no.. opravdu bych si měla pogratulovat. Když ze mě nic nevycházelo zakroutil na demnou hlavou a dával se na odchod.

"Strašně moc ráda.." zašeptala jsem a doufala že mě uslyší. "Fakt?" otočí se. Jenom přikývnu a sypu udělaný popcorn do misky. Louis ke mě znovu příjde a znovu se přilepí na moje rty. Jestli jsem si myslela, že do toho předtím dával všechno tak nevím co dává do tohohle.  "Co tam sakra děláte?" ozve se Rick. "Určitě prasárny viď Loui?" doplní ho Harry. Jenom protočíme oči a jdeme za ostatními. Lehneme si a koukáme na nějaký film co ty paka vybrali.

"Ale nikomu to zatím neřeknem jo?" zašeptám aby nás nikdo neslyšel. Přikývnul. Po asi hodině koukání na kravinu která mě vůbec nebavila jsem usnula.

Pohled Louise

"Loui? Co blbneš?" odstrčím mě ale mě to nijak neodradí. "To co jsem měl udělat už dávno" zašeptám jí u ucha a znovu jí políbím. Tak dlouho jsem tohle chtěl udělat! Je pravda že bych to dneska asi neudělal ale to pyžamo mi dalo odvahu. Ale ne takouvou, kterou bych v té situaci uvítal.   "To jsi teda měl" zašeptala. Usmál jsem se a chtěl jí znovu políbit ale překazila mi to mikrovlnka.

Potom co si Sammy odnesl svůj popcorn jsem se znovu otočil k Jess. "Takže?" povytáhnu obočí. "Takže?" zopakuje. Koukáme si do očí a čekáme kdo první co řekne. V tuhle chvíli to budu asi já.. "Jak to teď mezi námi bude?" usměju se. Cukne sebou. Přejíždí po místnosti očima. "No.." vypadne zní. "Tak jinak... budeš moje holka?" zeptám se tak aby odpověděla ano nebo ne. Teda doufám že to bude jenom to ano  ale taky mě může poslat do věčných álejí. "No.." normálně by prokecala celý dny a noci a teď když je to celkem důležitý tak nevý co říct. Nedávám jí to za zlí ale Lukasovi řekla ano hned a mě? Řekne no? Zakroutím nad ní hlavou a jdu směr obývák.

"Strašně moc ráda.." uslyším to tak tak ale uslyším. "Fakt?" otočím se.Jenom přikývne a dá popcorn do misky. Přiběhnu k ní a znovu jí políbím a dávám do toho opravdu všechno co můžu. Na tuhle odpověď jsem čekal sakra dlouho a konečně je tady. "Co tam sakra děláte?" ozve se Rick. "Určitě prasárny viď Loui?" doplní ho Harry. Harry kdybys věděl. Jenom protočíme oči a jdeme za ostatními. Lehneme si a koukáme na nějaký film co ty paka vybrali.

"Ale nikomu to zatím neřeknem jo?" zašeptá aby jí nikdo neslyšel. Jen příkývnu. Taky nechci aby to zatím někdo věděl a hlavně né kluci! Akorát by si dělali srandu a o to opravdu nestojím...

Žvejkám si popcorn co udělala Jess a čumim na tu hovadinu co tam dali. Je to fakt kravina ten chlap prostě nechápe že ne a ne znaméná ano! (O.o) "To je debil" poznamená Niall který ukrad už spícímu Sammymu popcorn. Žrout jeden. "Louisi co jste dělali v tý kuchyni? Jenom popcorn rozhodně ne" otočí se na mě Zayn. Ten je ale zvědavej.  "Zayne jenom ten popcorn nedělej z toho něco co není.." zakroutím nad ním hlavou. "Není jasně" uchcechtne se Liam a dál se pozoruje telka.

Ten chlap je tak blbej až mě to uspí....

Jess Pohled

Ze spánku mě probudil štěkot mí chluptý koule. "Tohle je opravdu otravnej budík.." zakňučí někdo. Štěkot ustane a já znovu usínám na někom nalepená. Usliším cvaknutí foťáku. Aha tak znova asi spá nebudu. Otevřu oči a vidím jak Rick drží mobil. "Jdi do háje!" zamrmlám a znovu se položím. Kouknu se na člověka mačkající se na mě. Vykulím oči když zjistím že to je Liam. "Co to sakra je?" zašeptám a kouknu se po ostatních.

Všichni byli stejně kromě Liama a Louise.

Celý ráno jsme se koukali znovu na televizy. Nikdo se nijak nevijádřil k přestěhování a Louis to nesl blbě když viděl jak si mě Liam k sobě tiskne. K obědu jsme si objednali pizzu. Naši přišli chvíli po obědě. Vyptávali se co se tu dělo a mi zase jich ale před klukama se moc vyjadřovat nechtěli. Pak jsme šli k Rickovi do pokoje. Kluci hráli fifu. Ehmm..hráli vyhrála jsme nade všemi kromě Nialla a Louise. Celkem mě to štvalo.

"Horane dost mě štveš věříšmi to?" zeptám se ho s očima přilepenýma na obrazovce. Hraju s ním už asi čtvrtý zápas a on prostě vždycky vyhraje! "Nebudeš to čekat ale věřím" začal se smát. Znovu se ozvala píšťalka, která ohlašovala konec zápasu. "No si děláš snad prdel?!" vyjde ze mě. "O dva góly!! Já se du zakopat!" skočím šipku do velké Rickovi postele.

"Hele asi by jsme měli jít" řekne Liam čučící na hodiny. "Jo máš pravdu" pokýve hlavou Niall. Kluci se začali zvedat. Šli jsme po schodech dolů. "Louisi nechal sis u mě... šálu" vypadlo ze mě to prvníco mě napadlo. "Co?" kouknou se na mě všichni. "Louis si u mě zapoměl šálu!" čapla jsem ho za ruku a táhla ho do mého pokoje.

"Šálu jako fakt?" uchechtne se Louis když zavře dveře. "Nic lepší ho mě nenapadlo.." povzdechla jsem. Louis si mě přitáhnul a spojil naše rty. Po tomhle jsem toužila celý den. Líbáme se do té doby než nám dojde vzduch. "Tohle nevydržíme moc dlouho tajit.." zašeptá Louis. "To je pravda. Moc dlouho to nevydrželo.." řekne někdo u dveří. Stojí tam celá parta a jen si nás s blbími úsměvy prohlížejí. "Co tady děláte?" vyjedu po nich. "Klid ségra.. mi věděli, že se to někdy stane" uklidňoval mě Rick.

"Ale teď už vážně musíme jít ráno stáváme "promluví Liam. Všichni kývnou. Louis se ještě přilepí na moje rty. Po chvíli je odělíme protože odedveří jdou vrčící zvuky. "No už jdu.." odfrkne si Louis a vydá se s ostatními do haly. Ještě mu zámávám a pak vlezu rychle do vnitř, protože venku je zima. Dojdu si dát něco k večeři. Po málem občerstvení jdu do koupelny kde se umyju. Obleču si pyžamo a s mobilem si jdu lehnout do mé postýlky.

Na mobilu mě čeká jedna zpráva.

Sladké sny princezno Miluju tě - Loui :*

Nad tou zprávou se uměju a hned mu odepisuju.

Sladké Sny Srinci Taky Tě Miluju - Jess

Mobil si strčím pod polštář a zavřu oči. S myšlenkami na Louise se ukládám k spánku.


Ahoooooj žroutíci!! Tak je tu konečně nová kapitola!!!! Jak se vám líbí co?? O.o :DD Mě teda překvapuje to číslo přečtení že je každým dnem věčí za co strašně moc děkuju! :)) a za hvězdičky dvojnásob!! :) Jinak jak se vám líbí nový videoklip?? Pro mě je prostě perfektní! :** no a potom ten rozchod Liama se Sophii :(( je mi dost líto... a ještě k tomu byl v nemocnici :(( Ale nebudeme si kazit prázdniny a musíme podpořit Liama aby byl šťasný a by si našel někoho kdo pro něj bude ten nejlepšíí!! :DD Takže některou z nás samozřejmě!! :DD

Vote & Comment


Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat