Pokec s Niallem byl fajn. Koukla jsem na hodiny. 3:55 Lehla jsem si zpátky do postele a čuměla do stropu. Po asi hodině zkoumání bílého stropu jsem se přesunula na balkón. Začínalo vycházet slunce. Sedla jsem si do křesílka a pozorovala tu kouli co se drala na oblohu.
„Jess?" zachraptěl za mnou někdo.
„Ricku proč nespíš?" vykulila jsem na něj oči.
„Mohl bych se ptát na to samí" uchechtl se. Jen jsem pokrčila rameny a dál koukala do dálky.
„Už jsi v pohodě?" prolomil ticho, když si sedal do druhého křesla naproti mně.
„Asi" pokrčila jsem rameny „Netuším" doplnila jsem.
„No včera jsi byla dost mimo" prohodil.
„Já vím, omlouvám se. Nevím co to semnou bylo. Asi skrat že jsem potkala osoobu sobě blízkou před několika lety a ani ne nerozloučila" stekla mi jedna slza. Ne nebudu brečet!!!
„Neomlouvej se. Za to nemůžeš a mi to chápeme. Prošla jsi si těžkým obdobím a docela se z toho dostala. Vždy tu budeme pro tebe" usmál se na mě. Došla jsem k němu. On si mě posadil na klín a já ho objala.
„Děkuju" zašeptala jsem mu do ucha. Slyšela jsem pomalé krůčky. Otočila jsem se a uviděla rozespalého Sammyho.
„Jessy?" koukne na mě jedním očkem. Natáhnu k němu ruce a posadím si ho na klín. Hned se mi vrhne kolem krku.
„Už tě nikdy nepustím" zašeptal.Když začalo svítit sluníčko, zalezli jsme dovnitř a šli si udělat snídani. Vzala jsem si toust s nutelou. Koukáme na batmana se Sammym. Mě to přijde jako strašná kravina ale Sammy to úplně žere.
„Co je?" vypísknu. Někdo mi zakryl oči. Hmm. Slyšela jsem za sebou více hlasů.
„Nialle?" zeptala jsem se a najednou všichni ztichli. Odtrhla jsem ruce z mé tváře a koukla se na osobu toho zvráceného nápadu. Stál tam brunet. Měl trochu rozcuch a studánkově modré oči.
„Loui!" nemohla jsem uvěřit, že ho vidím. Přikývl a usmál se. Za ním se zatřepala kudrnatá hlava.
„Harry!" vypískla jsem a už je oba držela v objetí. „Hrozně jste mi chyběli" zašeptala jsem.
„Ty nám taky" oplatili mi. Koukla jsem za ně kde stál šklebící se Niall, Liam ano ten Liam (Jako by tam byl nějakej jinej O.o :D) a kluk s černými vlasy a snědčí pletí.„Niallere tohle je ta tvoje skupina?" vraždila jsem ho pohledem.
„Jo je.Já ti to neřekl? Sorry" uchechtl se. Protočila jsem oči.
„Vy se znáte?" zeptal se Hazza.
„Dobré ráno" pozdravili mamka s taťkou.
„Dobré" pozdravili všichni na zpátek.
„Koukám že už ti líp takže mi můžeš odpovědět na nějaké otázky" řekl taťka.Opatrně jsem přikývla.
„Takže.... Za prvé proč máš modrý vlasy? Za druhé ty máš něco s Lukasem? A za třetí by mě taky zajímalo jak se zajímáš s Niallem?" vysypal na mě otázky.
„Modrý vlasy protože je má Mak fialový a líbí se mi to. S Lukasem..."zasekla jsem se protože dotyčný co byl jmenován se rozhodl vstávat.„Co já?" přišel ke mně jenom v boxerkách a políbil mě. No tak to by pro ě mohla být odpověď.
„S Lukasem jak vidíte a s Niallerem se znám přes vyžírání lednice" mrkla jsem na něj.
„Jo tak to máte oba stejný" zasmál se taťula. Otočila jsem se zpátky na Louise a Harryho.
„A vy dva mi to pěkně vysvětlete! Ani jeden jste se mi neozval! Já mrtvá strachy jestli jste si něco neudělali, ale přitom si válíte šunky u moře!" vyjela jsem po nich. Asi a moc ale zaslouží si to! Já jsem se o ně bála a nevycházela z pokoje tak ať mě moc neštovou.
„Promiň, že jsme se ti neozvali, ale měli jsme dohodu. Nic ti neříct,napsat,zavolat prostě nic. A šunky si tady rozhodně neválíme!!" bránil se Louis.
„Jasně" odfrkla jsem a šla k Lukasovi.
„No ták Jess nebuď naštvaná!" zesmutněl Harry.
„To si ještě rozmyslim" ušklíbla jsem se. Kluci se usmáli a odebrali se do kuchyně krom Nialla ten se zastavil u mě.„Můžu si vzít něco na mytí nádobí?" zašeptal mi do ucha.
„Jasně ale ne všechno" usmála jsem se.„Jess půjdeme na zmrzku?" culí se na mě Sammy.
„No jasně tak se běž oblíknou a sejdeme se tady" usmála jsem se a vydala se taky směr pokoj. Při snídani se mě všichni vyptávali na všelijaké otázky. Trochu jsem se i seznámila s ostatními kluky. Jsou super a je s nimi sranda. Potom jsem zůstala sama jenom se Sammy a Trampem. Táta zkouší s klukama, mamka dělala něco do práce, Lukas šel někam s Paulem a Rick byl s někým venku. Ve skříni jsem našla kraťasy s dírami na bocích a černý crop top s nápisem: can't stop love. Oblíkla jsem se vlasy si dala do culíku vzala si falešný brejle, náušnice ve tvaru srdíčka ladí mi k přívěšku a černou třásnitou kabelku. Seběhla jsem schody. V obýváku už seděl Sammy a čekal. Když mě uviděl, zvednul se a pelášil se obut. Já ještě napsala vzkaz našim, že jdeme na zmrsku. Obula jsem si černé vyšší conversky se cvočky a vyšli jsme.Se zmrzlinou v ruce si procházíme parkem. Dali jsme si společné selfie jak jsme byli upatlaní od zmrzliny.
„Jů!! Hřiště!" zapiští a hrne se ke klouzačce. Sedla jsem si na lavičku a koukala do blba. Vytáhla jsem mobil a napsala Sarah.Čau! Jak se vede? Máš čas? – Jess
Dala jsem mobil do kapsy a pozorovala Trampa jak se válí. Z mého pozorování mě vyrušil mobil. Když jsem viděla kuchtící se obrázek mě a jí tak jsem hovor vzala.
„Ahoj Sarah" pozdravila jsem.
„No čau!! Konečně ses taky ozvala! Takhle kašlat na kamarády to se nedělá! Jo mám čas kdy a kde?" zasmála se.
„No v parku na hřišti za deset minut" řekla jsem a típla to. Nemám chuť poslouchat její kecy že je to moc na rychlo.
„Čau Jeeesynoo!!" zařval někdo zamnou. Otočila jsem se a uviděla Sarah,Donnyho, Adele a Tobyho. Mělo mi být jasný, že tyhle budou spolu.
„No nazdár" oplatila jsem jim pozdrav. Udělali jsme hromadné objetí. Když jsme se odtáhli sedli jsme si na lavičku kde jsem předtím seděla. Všichni se ještě pozdravili se Sammy a Trampem.
„Ty vlasy jsou boží" říká už po několikáté Sarah.
„Dík. Ale buď tak hodná a neslintej na ně" usmála jsem se. Protočila oči. Celou dobu jsme si povídali. Měli jsme si toho tolik co říct.„Dneska je u Jamese párty! Jess jdeš s náma jasný!" přikázala mi Adel.
„Okey v kolik a kde?"
„V 8 přesně tě vyzvedneme" mrkl na mě Donny. Tak jsme se vydali směrem domů. Všichni bydlíme ve stejné ulici. Takže jsme se rozpojili všichni uprostřed ulice jako jsme to děli vždycky, abychom to měli každý stejně daleko domů.„Jsme doma" houkla jsem do obýváku kde jsem viděla šedivou hlavu.
„Adel a ostatní mě pozvali na párty takže se jdu připravit a netušim v kolik se vrátím ale po osmí mě tu nenajdete" ukončila jsem svůj monolog otočila se na patě a šla se připravit.Ahooj!! Tak po týdnu jsem tu zpátky!! Dovolná byla super :33 a teď jsem tu pro vás a budu psát jako blázen! :D No jinak už jenom tejden a zese to vězení čemu se říká škola -.- I když se tam těším! Tak mi to přijde moc brzo se tam vracet. A co vy jak se těšíte do školy?? Doufám že aspoň někteří ano :DD Budu ráda za každou vaší hvězdičku a koment :)))
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...