• Kde může být? •

282 13 0
                                    

Pohled Simona

"Kde ta holka je?" uchechtnu se. Všichni už snídáme a ona nikde! Nikdy si nenechá ujít snídani když jsou palačinky. "To nevím jdu se za ní podívat," zvednul Rick od stolu. Zakousnul jsem se do kousku palačinky, když přiběhl Rick dolů bez Jess. "O-ona t-am n-ení," vypadlo z něj. "Jak není?" vykulím oči. Podívám se po Ellis, která stoj jako opařená. "Prohledal jsem celý pokoj! Všechno tam je kromě jí a telefonu!" prohrábl si vlasy. "Tak jí zkus zavolat! Třeba je u kluků!" povzdychnu a doufám, že tam bude.

Rick hned vzal mobil a volal Louisovi ale jeho výraz mi říkal že tam asi není. "Není tam. Kluci jedou sem." povzdychl. " Zkus Makenzii!" řekne Ellis. Je bílá jako stěna. Pomůžu jí si sednout. Nakouknu do obýváku a oddychnu si když Sam s Trampem se koukají na televizi. "Tam taky není!A taky jede sem." vyruší mě Rickův hlas. Budem tady jako školka.

Do půl hodiny byl obývací pokoj plný. Díky bohu byl Sam zaměstnán Niallem a Harrym tak se nevyptával. "Zkoušeli jste jí volat na mobil?" zeptala se Mak. Bože proč mě to nenapadlo. Mezitím co jsem si v duchu nadával Rick už jí volal. "Už jsem to zkoušel a nebere to." zamumlá Louis. Rick to ale stejně zkouší. "Ale proč by utíkala? To je kravina!" rozhodí rukama Mak.

Pohled Louise

"Čau Louisi je u vás Jess?" ozve se z telefonu, který jsem zvedl. "Čau ne není proč?" proč by měla být Jess u nás? Kluci mě pozorně poslouchají. "Protože doma není. A nenechala žádný vzkaz nebo něco podobnýho. Zmizela ona a mobil víc nic," povzdychne. " Jak zmizela! Jedem k vám," rozkřiknu se a típnu hovor. "Jess se ztratila jedem!" běžel jsem do chodby. Kluci hned za mnou nazuli jsme si boty, nasedli do auta a rozjeli se k jejich vile.

Když jsme přijeli k vile přijížděla i Mak. Cestou jsem jí zkoušel volat ale nezvedala to. Neobtěžuji se zvoněním rovnou vcházím jako velká voda k nim do vily. "Kde je?" vydám ze se akorát. Všichni pokrčí rameny. Po chvíli jsme všichni nasáčkovaní v obýváku a snažíme se přijít na normální řešení. Rick obvolává všechny možné lidi, které zná. "Ale proč by utíkala? To je kravina!" rozhodila rukama Mak. "To nikdo neví ale včera se nám zdála nějaká divná." promluvila Ellis. "To je pravda. Byla nervózní," přikývnul jsem.

Pohled Jess

Probudí mě mé vyzvánění mobilu. Chci se pro něj natáhnout ale nemůžu hnout rukama. Pomalu otevřu oči ale hned je zase zavřu. Moc světla. Znovu otevřu oči a zamrkám abych si zvykla. Kouknu se na ruce, které mám svázané za zády. Co to? Rozhlédnu se po místnosti. Je to něčí sklep se několika krabicemi, stolem u zdi, světlem a židlí na které sedím. Z prohlížení mě vytrhne znovu vyzvánění mého mobilu. Z toho zvonění mě bolí hlava a aby to nestačilo někdo bouchne dveřmi.

"Už jsem myslel že se neprobudíš.." uchechtne se. "Probudila jak vidíš.." zasípu. Mám strašně vyschlo v krku. "Kdyby ses neprobudila nebylo by tolik práce.." opřel se o stůl a pohled zabodl do mě. "Proč tohle děláš?" zachraptím. "Proč? Proč? Se podívej na sebe! Slavná Conwelovic adoptovaná dceruška! Která má všechno na co si ukáže!" zakřičel. Nějak ho nechápu.. "Nechápu tě.." zakroutím hlavou.

"Tak jinak! Malá holka, která má dokonalý život úplnou rodinu. Vždy měla při sobě lidi kteří ji milovali a jednou přišla o všechno jenže se potom v děcáku objevil ten páprda Conwel a dal tobě i tomu tvému bratrovi ještě lepší život než si měla!" zase zařve. Závidí mi můj život? Vždyť mě neznal! "Jak můžeš vědět že jsem měla tak dokonalej život?" zašeptám.

Rychlím krokem přešel ke mě. Z kapsy vytáhl malý nožík. Vyděšeně jsem na něj koukala. "Joschi.." nemohla jsem mluvit jenom jsem koukala na to co dělal. Na každé mé ruce udělal dvě řezné rány ale nebyli tak hluboké abych vykrvácela. Potom přešel ke stolu kde postavil fotku pro kterou jsem si přišla. Ani nevím že tam byla. "Aby viděli co se ti děje," rozešel se ke dveřím "Já nevím jaký si měla život ale můj otec věděl moc dobře.." s těmito slovy odešel a nezapomněl fláknout dveřmi.

Woohoo!! další díl tu!! tak máme to tu! Josch ten hajzl!! -.-

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat