„Jsme doma" houkla jsem do obýváku kde jsem viděla šedivou hlavu.„Adel a ostatní mě pozvali na párty takže se jdu připravit a netušim v kolik se vrátím ale po osmí mě tu nenajdete" ukončila jsem svůj monolog otočila se na patě a šla se připravit.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Šla jsem do koupelny, kde jsem se vysvlékla a vešla do sprchy. Umyla jsem si vlasy. Po asi deseti minutách jsem vylezla a zabalila se do ručníku. Přešla jsem ke skříni a koukala co si vezmu. Po dlouhém přemýšlení a přehrabování jsem vyndala černou sukni s vysokým pasem a vzorovaný crop top. Dala jsem si to na postel a šla zpět do koupelny. Vyfénovala a nakulmovala si vlasy. Udělala jsem si make-up a oblékla se. Doladila jsem to černým koženým psaníčkem, náramky a šněrovacími botami na podpatku.
„Tak já jdu" houkla jsem na ně. „Jo užij si to" mával na mě táta. „Sluší ti to" řekl Liam a všichni přítomní přikývli. Zčervenala jsem jako rajče. „Děkuju" usmála jsem se.„Lukas ještě asi nedorazil co?" zeptala jsem se mamky.„Ne mámu něco vyřídit?" koukla na mě.„Jo že až přijde, ať mi napíše!" zakřičela jsem a zabouchla za sebou dveře.
„Conwellová zase pozdě!" povzdychl si Toby. Koukla jsem na mobil, byla minuta po osmí. Tak jsem na něj ukázala prostředníček. Zasmáli jsme se a vyjeli vyzvednout ostatní.
Toby zastavil svůj Land Rover a vystoupil. Napodobili jsme ho a vydali se k domu. Na to že bylo půl deváté, dost to tu žilo. Šli jsme rovnou dovnitř. I když ho neznám tak by nemělo cenu zvonit. Procpali jsme se davem co byl v předsíni a šli rovnou k baru. „Tak co si dáme?" koukla na mě Sarah. Pokrčila jsem rameny a otočila se na tancující a trochu opitou skupinku uprostřed obýváku. Uprostřed toho chumlu byl stůl na kterém tancovala nějaká dvojice. „Na" podala mi sklenici s nějakým nápojem. „Mňami" bylo to fakt dobré a barevné.
S Donnym jsme šli nechvíli tancovat. Měli jsme toho už docela dost v sobě. Seznámila jsem se i s Jamesem. Je to prima kluk.„Vy dva na stůl" tlačila mě a Donnyho ke stolu nějaká bloncka. Vylezli jsme na stůl a začali jsme tancovat do rytmu hudby. Don si mě přitáhl k tělu a dal mi ruce na boky. Tancovali jsme tam asi dvě písničky, pak se k nám přidal ještě James. Smáli jsme se a tancovali jako blázni.
„Woow to bylo" sedla jsem na jeden z gaučů na kterém jsem našla Tobyho a Adel. „Kde je Sarah?" koukala jsem po okolí.„Nevím vypařila se před chvíli" pokrčila rameny Adel a povídala si někým.„Nechceš něco k pití?" houknul na mě Donny. „Jooo!" souhlasila jsem. Po chvíli se vrátil a pitím a i nějakou brunetou. Podal mi kelímek a odkráčel s ní někam do davu. „Nechceš jít na chvíli ven?" přikývla jsem. Vzal mě za ruku a šli jsme k hlavním dveřím. Na verandě měli pověšenou houpačku. Sedli jsme si a koukali na hvězdy. „Jsi skvělá tanečnice, víš to?" kouknul na mě a já zčervenala. „Jo jasně" ušklíbla jsem se.
Povídali jsme si dost dlouho, až na mě začala padat únava, položila jsem si Jamesovi do lína hlavu. Skoro jsem usínala, ale probudil mě něčí známí hlas. „Jess?" otevřela jsem oči. „Lukasi?" vyletěla jsem do sedu. „Co tady děláš?" vykulila jsem oči. „Přišel jsem si pro tebe a koukám, že v ten pravý čas" propaloval Jamese pohledem. „Jess kdo to je?" zapojil se do toho James. „Její přítel" vykulil na mě James oči. „A jak si mě našel?" „Když jsi mi neodpověděla na sms a ani na hovor tak jsem zavolal Sarah" no jasně proto se někam zdrhla. „Pojď" natáhl ke mně ruce ale já už neměla sílu. Vzal si mě do náruče. „Řekni Sarah, že jsem ji odvezl domů dík!" křiknul na Jamese, který měl vykulené oči. Jestli bude ještě chvíli kulit tak mu normálně vypadnou a do rána je nenajde. Luk mě položil na sedadlo spolujezdce a sám si sednul za volant. Nastartoval a vyjel. Byla jsem unavená ale nemohla jsem od něj odtrhnout pohled. Byl tak sexy!! Černé úzké kalhoty, bílé upnuté tričko takže byly vidět jeho svaly.
„Nesvlíkej mě pohledem" promluvil do ticha. „Já nikdy" „Nekecej!" zasmál se.
„Jsme doma" prohlásil a vypnul motor. „Myslíš, že se zvedneš, vyšlapeš schody a lehneš si?" kouknul na mě. „Vypadám na to?" uchechtla jsem se. Protočil očima, vystoupil, obešel auto a vzal si mě do náruče. „Jako princezna" vypískla jsem. „Moje princezna" pošeptal. „JOO!" zaječela jsem. „Sice jsi moje ale moc hlučná princezna" pokáral mě. No to jako ne. „Já nejsem hlučná!" odfrkla jsem si. „Jsi hodně hlučná..." nestačil to doříct, protože jsme se vyhrabala z jeho náruče a běžela do kuchyně a pak do obýváku. „Já nejsem vůbec hlučná!!" zavřískala jsem. „Jess sklapni, probudíš celý barák" protočila jsem na dním očima. „Já jsem jako myška! Ty máš..." přiskočil ke mně a zacpal mi pusu. „Buď potichu a pojď do pokoje tam mi to můžeš říct" zašeptal. Tak to né mě nikdo zacpávat pusu nebude!! Olízla jsem mu jí jednou, dvakrát...
Došli jsme ke mně do pokoje a pustil mě. Já padla do postele. „No najednou si unavená" uchechtl se a šel do koupelny. Asi se mu nelíbí moje sliny na jeho ruce? Jak to? „Ty jako budeš spát v tomhle?"ptal se. Jen jsem pokrčila rameny a čučela čela dál do stropu. Začal mi sundávat věci. Když jsem byla jenom ve spodním prádle všimla jsem si že on má taky jenom boxerky. Přikryl nás peřinou a v objetí jsme usnuli.
Ahooj!! tak je tu dálší díl a Jess se nám prochu rozjela! :DD No jinak co říkáte na tu pauzu co si dají kluci?? Já myslím že volno potřebují takže si jí zaslouží :)) Tak užívejtte posledních 6 dní prázdnin :33
Vote & Comment
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...