Pomalu se přibližoval. Těkal pohledem mezi míma očima a rty. Věděla jsem že to není správné! Ale já nemohla přestat!!! Deset,devět... pět milimetrů ode mě. Když za dveřmi "Miláčku??"
***
Vykulila jsem oči a koukla se na dveře které se pomalu otvírali. Louis ustoupil do zadu a pohled směřoval stejným směrem.
"Lukasi?" řekla jsem, když se dveře otevřeli dokořán a v nich Lukas. "A kdo jinej ti říká miláčku?" nadzvedl pobaveně obočí. "Ahoj Louisi" pozdravil ho nezaujatě. Prostě jako by tu nebyl. Louis mu pozdrav oplatil a vydal se ke dveřím, které za sebou zavřel. "Chyběl jsem ti? Protože ty mě jo!" promluvil Lukas. Usmála jsem se vběhla mu do náruče. "Strašně si mi chyběl! Kde se tu bereš a proč jsi mi tak dlouho nenapsal?" odlepila jsem se od něj. "Promiň bylo toho moc.." přitáhl si mě znova k sobě. "Pojď dole už čekají." vzal mě za ruku a táhnul za ostatními.
Všichni jsme se poskládali do auta a vyjeli směr restaurace. Seděla jsem vedle Louise, který měl sklopenou hlavu a hrál si sprsty. Bože co mám dělat? Co to bylo zase v tý ložnici! Kdo ví co by se stalo kdyby nepřišel Lukas ani na to nechci myslet.. Je pravda že jsem si sním dost psala i trávila hodně času ale to dělají normální lidé ne? Měla bych se od něj držet dál. No to půjde těžko když snim budu trávit skoro každý den. A proč teď jako myslim na Louise? Když tady vedle mě je můj kluk! Co to semnou sakra je?
"Jess vystupujem." drknul do mě Lukas. Jen jsem se usmála a vylezla ven kde na nás čekali novináři. Lukas mi nabídnul rámě které jsem přijala a vidali jsme se dovnitř. Jenže než jsme tam došli tak nás zabombardovali otázkami. "Jessico jak je to mezi vámi a Lukasem?" "Rozešli jste se nebo byla jenom pauza?" "Co máte s panem Tomlinsonem? Jste sním často vídaná!" "Co říkáte na Lukasovu asistentku?" "Je pravda že podvádíte Lukase s Louisem?" nad tím jsem vykulila oči. Co to doháje je? "Neposlouchej je!" zašeptal Lukas a táhnul mě dovnitř.
Nebyla jsem schopná slova. Novináři mě vždycky uměli vykolejt ale až tak? Víš že co tady pokřikují jsou hlouposti ale... Proč tam vždy musí být nějaký ale? Lukas mě dovedl ke stolu a hned mi objednal vodu. "Jess jsi v pohodě?" kouknul na mě Niall. Jenomm jsem přikývla a dál očumovala tu skleničku která byla teď zajímavější než cokoli jiného. Po chvíli se přešlo na proslovy.
Povídáním se jsem se uvolnila a začala se bavit. "No a takhle jsem přišel k fotce s máminou podprsenkou" smáli se všichni Harryho povídce. "Jackie co se furt tak culíš?" zeptala se mamka. Vykulila ty svý očka a zašklebila se. "Že v tom jede nějakej kluk co?HM?" drknul do ní Harry. Zavrtěla hlavou a ještě více zrudla. "Tak je to jasný je v tom chlap" zasmál se Zayn. "Paule měl by sis na ni dávat pozor" uchechtl se Niall. Paul zpozorněl. "Niallere naco narážíš?" zeptal se ho Paul s pohedem vraha. Niall zbledl a já s Jackinou vybuchla smíchy. Tenhle pohled umí prostě jenom Paul. Vraždí i když nevraždí... "Co?" zeptal se nechápavě Ni ale to už se smál i Paul. "Chlape dělal jsem si srandu" řekl mezi smíchem Paul. Začali se smát všichni.
"Bylo to výborné! Děkuji." pochválila jsem číšníkovi jídlo. Jen přikývnul a oddupal si to do kuchyně. "No a co ty Lukasi? Jak se ti daří v nové práci?" ptal se táta. "Máme dost práce. Pořád někam lítám a mám tohu už někdy plný zuby"postěžoval si Lukas "Jo tak tomu se říká práce. Nikdo jí nemá moc v lásce teda kromě některých." zasmál táta. "Kam všude lítáš?" zeptal se Liam. "Nejčastěji asi do LA. Jinak taky jsem byl na Kubě nebo v Mexiku, Rusku, Norsku, Brazílii, Francii a tak dál.." usmíval se. "A nezapomínej na to že i jsi byl i v Londýně" řekl Paul. Počkat co?? Jak tady byl? Proč o tom sakra nevím!!! "Kde že byl?" zeptala jsem se znovu projistotu.
"Byl v Londýně ještě s tou asistentkou...Erikou myslim" řekl Paul. "No...to si ze mě dělá jen srandu že jo?!" otočila jsem se k Lukasovi. Zakroutil hlavou na náznak že jeho táta říka pravdu. A s čím že tady byl? S asistentkou! "To mi jako na to nic víc neřekneš?" vyjekla jsem. "A co ti na to mám sakra říct?" vyprskl. "Nechtěl by jsi mi to vysvětlit! Slibuješ mi hory doly že přijedeš a pak kulový! A nakonec se dozvím že jsi tady byl s nějakou asistentkou!" mávám rukama kolem sebe jako bych ho chtěla od sebe odháněla. "Byl jsem tu za prací! Neměl jsem čas a tátu jsem potkal taky jenom protože se mi připletl do cesty!" zařval.
"To mi chceš Lukasi říct že jsi nebyl doma jak jsi sliboval?!!" vyjelp po něm Paul. "Ne nebyl neměl jsem čas!" prskl mu naspátek. "Joo jasně a na asistentku si čas uděláš! Na mě a tvojí rodinu kašleš!" houkla jsem jen tak. "To říká ta pravá která je deno deně focená s Tomlisonem jako by jste byli nějaký šťastný páreček! Ani bych se nedivil kdyby už mezi vámi něco bylo!" rozkřikl se. Co si to o sobě myslí?? "To si fakt myslíš že bych to udělala? Na to že se známe přes dva roky tak mě vůbec neznáš!" prudce jsem vztala od stolu a rychlím krokem opustila místnost.
*Pohled Louise*
"To říká ta pravá která se je deno deně focená s Tomlisonem jako by jste byli nějaký šťastný páreček! Ani bych se nedivil kdyby už mezi vámi něco bylo!" zařval Lukas. Jess už teklo pár slz. Všichni se koukali na ty dva jak tu po sobě řvou. No dobře možná jsme v poslední době byli trochu víc spolu ale to bylo všechno. Teda kromě dvou krizovek ale ty se nepočítaj!! Ale přece se nic nestalo tak co... "To si fakt myslíš že bych to udělala? Na to že se známe přes dva roky tak mě vůbec neznáš!"prudce vztala a rychle odešla.
Všichni byli jako pěny a těkali po sobě pohledy. Tedy kromě Lukase který měl hlavu v dlaních. "Tak to jsi podělal." promluvil první Rick. "To bych sám nevěděl!" protočil oči Lukas. "Lukasi pokom jsi tak blbej?! Víš že Jess tě měla ráda a ty si na ni ani sakra neuděláš čas!!" řval Paul.
"Za všechno může Tomlinson! Pořád se kolem ní motá a já mám nervy v prdeli!" jasně jen to hoď na mě ty idiote! Bože nesnáším ho! "Nesváděj to na Louise! Ten akorát Jess pomáhá tak jako ostatní kluci! Aby z toho života taky něco měla a nečekala na tebe kdy se uráčíš napsat nebo dokonce přijet! A sklidni slovník máš tu sestru!" zastal se mě Paul. "Ségra je na to zvyklá." "Že je na to zvyklá tak to nemusí od tebe poslouchat! A už sakra zvedni ten svůj zadek a dojdi za Jess!" rozkřikla se najednou jeho mamka. Lukas jenom uskočil a dál koukal na svou matku. No to je debil! "Lousi jdi prosím za ní. On se na to jaksi nemá! A já vím že jste si byli dost dobrými oporami navzájem. Takže bude nejlepší když tam pudeš ty a já si promluvím s mladým a nebudu to asi jenom já!" řekl Simon a všichni se otočili na mě. Jen jsem přikývl vydal se ven.....
Ahoooj žroutíci!! Tak další díl je tu :333 Tak co myslíte? zůstane Jess s Lukasem nebo si dá s Lousem už tu pusu a bude nový pár? No nevim jak to vůbec bude :DDD Jinak omlouvám se za chyby! :DD Tak u příštího díluu! papa
Vote & Comment
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...