"Jess už zase si to prohlížíš?" přijde ke mě Louis. Je pravda, že už to víc jak týden co jsem byla v Birminghamu a od té doby každý den si prohlížím fotky a prohlédám krabice. Když jsem Sammymu ukázala fotky když byl malý, tak jsem mu rovnou řekla jak to je. Vzal to docela dobře a dokonce už se vyptával kdy ho tam vezmu. "Jo ale prostě ona tady musí být!" povzdychnu. V krabicích jsem našla všechno co jsem v domě nenašla kromě jedné fotky. Fotky, která mi vždy ležela na nočním stolku na které jsem byla já, mamka, táta a Sammy. "Jess máš tam tolik fotek. Co na téhle bylo tak zvláštní?" přitáhne si mě do klína. "Sama nevím. Když mi ji s tátou dávali tak mi mamka říkala: "Až jednou s tatínkem nebudeme tohle vám pomůže." proto je pro mě tak důležitá." Opřu se o jeho svalnatou hruď. "Tak to je jiná," zašeptá.Už se v tady v tom zase dvě hodiny hrabu. Prostě ne a ne! Z přehrabování mě vyruší klepání. "Ano!" zakřičím. "No nazdar!" vypískne Makenzie. "Čau!" vyskočím na nohy a ona mě sevře v objetí. "Co tady děláš?" zeptám se. "Louis mi volal že potřebuješ vypadnout z domu." uchechtla se. "Já si říkala kam tak najednou odběhnul." usmála jsem se. "Tak sebou hni jde se nakupovat!" zapiští. "Nikam nejdu.." zakňučím. "Jedeš!" zavrčí. Jen zavrtím hlavou. "Deš!" "Deš! Deš! Deš!" opakovala furt za sebou. To se nedá poslouchat! "Nojo.." Oblíknu si černý roztrhané jeansy a černo bílí svetr. V hale si beru ještě červené vansy a s peněženkou a Mak po boku vycházíme.
"Tyhle jsou boží!" "No a tyhle ještě lepší!" "Nene na tyhle nemaj!" "Zlatá!" "Stříbrná!" "Zlatá!" překřikovali jsme se s Mak v jednom obchodu s šaty. Obě jsme drželi úplně stejné šaty krom toho že její byli tmavé a moje světlé. Prostě dva magoři. Nakonec jsme si je koupili. V dalším obchodu jsem si k nim koupila boty a v další doplňky. Běhali jsme sem a tam. Po čtyřech hodinách už mě opravdu boleli nohy tak jsme zalezli do starbucks.
Pohled Louise
Jess musela na chvíli vypadnout z domu. "Ahoj Louisi!" vypískla Mak. Tohle stvoření si dokáže vydupat cokoli, takže donutí Jess aby zvedla svůj sexy zadeček a šla třeba nakupovat. "Čau Makenzi potřeboval bych abys Jess někam vytáhla." uchehctnul jsem se. "To už jí nebavíš že voláš zrovna mě?" začne se smát. "Myslím že po týdnu stráveným spolu si potřebuje trochu na mě postěžovat a nebo pochlubit." "No tak to je jiná. Třeba z Louis Hrozný v posteli Tomlinson se stane Louis Rebel Tomlinson." začne se tlemit jak kůň. "Asi řeknu Liamovi ať si tě zkrotí.." uchechtnu se. "Tak do půl hodiny tu buď." doplním a zavěsím. To je ale drzá ropucha!
Přesně o půl hodiny zvoní u dveří a vydává se za Jess. Ze z hora jsem nejdřív slyšel pozdrav. Potom jak po ní Mak řve Deš! A pak jak dvě osoby vychází z domu. V kuchyni si vezmu z lednice plechovku coly a jdu do obýváku. Na pohovce sedí Simon a Rick. "Už šli?" zeptá se Simon. "Jo." přikývnu a sednu vedle nich. Dávají fotbal. SUPEER!
Už jsou to čtyři hodiny co holky zmizli. Za tu dobu mi a Rickovi vyhládlo. Po fotbale jsme šli k němu na x-box. Vzal jsem tedy mobil a našel číslo Jess. Když už je pryč tak nám může něco koupit. Trochu vychcaný ale co... Odešel jsem k ní abych měl na hovor klid. Když jsem vytočil její číslo místo jejího hlasu se rozeznělo po pokoji vyzvánění jejího telefonu. Super nechala si ho doma. Mávl jsem nad tím rukou ale než jsem stihl odejít znovu pípnul.
Vydal jsem se k jejímu mobilu. Byla to nějaká zpráva. Neznámé číslo. Né že bych jí nějak podezíral ale tohle bylo divný. A ještě k tomu tam byli asi tři.
NČ- Pořád se hrabeš v těch věcech?
NČ- Myslím že jí nenajdeš... :|
NČ- Počkej já to vím!! :DDD
Kdo to kurva je?? Musím se Jess zeptat kdo to je! Ale to by zase zjistila, že se jí koukal do mobilu! Kurva. Tak jsem si opsal číslo kdyby něco a vydal se zpátky za Rickem.
Pohled Jess
"Jsem doma!" zakřičela jsem. Skopla jsem boty a s krabičkami číny šla do kuchyně. "Ahoj zlato!" pozdravila mě mamka. "Ahoj," pozdravila jsem jí a to do kuchyně už běželi bráchové a Louis. "Ty jsi úžasná!" dá mi pusu do vlasů Loui. "Já vím," uchechtnu se. Ty dva blbci zavolali Mak abych jim koupila jídlo!
Mezitím co se oni cpou tak já jdu si jdu dát tašky do pokoje. Rovnou najdu mobil, který jsem jaksi zapomněla doma. Měla jsem tam tři zprávy a jeden zmeškaný hovor. Hovor byl od Louise a zprávy od toho debila co mě pořád prudí..
NČ- Pořád se hrabeš v těch věcech?
NČ- Myslím že jí nenajdeš... :|
NČ- Počkej já to vím!! :DDD
Četla jsme si zprávy. Co to má zase být? A jak kurva ví v čem se přehrabuju?!!
Jess - Co to tu zase meleš? Mě šmíruješ nebo co?
Napíšu mu a jdu se převlíct do něčeho pohodlnějšího. Když se vrátím už mám odpověď.
NČ - Vím, že hledáš fotku..
Vykulila jsem oči jak to kurva ví! Kdo to sakra je?
Jess - Jak to kurva víš? Kdo jsi? A co po mě chceš??
Ten člověk mi nahání hrůzu.
NČ - Moc otázek.. Chceš tu fotku?
Jess - Samozřejmě že jí chci!
NČ - Uděláš kvůli tomu všechno?
Teď udělám úplnou kravinu! Až to někomu budu říkat tak si bude myslet že jsem blázen ale ta fotka je důležitá a já ji dostanu za každou cenu!!
Jess - Ano...
NČ - Zítra 0:00 v parku kousek od tvého domu. Buď tam přesně, sama a nikomu to neříkej jinak fotku vyprovodím ze světa.
****
Další část!! Woohoo!!
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...