♥Vrátil se♥

1.2K 43 0
                                    

„Taťka se strejdou!" zapiští Sammy z předsíně. Jdu pomalím krokem dolů a vidím, jak táta se vítá s bráškou.
„Nazdar parťáku" plácne si semnou strejda Paul.
„Nazdárek" pozdrav mu oplatím s úsměvem. Přivítám se i s taťkou a všichni čtyři jdeme za mamkou do kuchyně.„Akorát na večeři" řekne mamka, když dojdeme. Pozdraví se s taťkou a Paulem. Na večeři se k nám připojil i můj starší bratr Rick. Po jídle jsem pomohla s nádobím a šla si sednout za ostatníma do obýváku. Povídali jsme si. Strejda vyprávěl jeho historky z mládí, a jaké blbosti dělali s taťkou. Bylo asi půl osmé večer, tak jsem šla uložit Sammyho. Moc se mu ale spát nechtělo tak dělal naschvály. Tak jsem mu došla pro teplé mléko a pustila Jak vycvičit draka. Šla jsem zpátky za ostatními, kteří koukali na televizi.
„Tak komu jsi dneska zkazil sen?" zeptala jsem se s úšklebkem táty a přisedla si vedle něj.
„Jak myslíš, zkazil? Já nikdy nic nezkazil" dělal uraženého.
„Ne nikdy jasně" protočila jsem očima. Zrovna se natáčel X-Faktor. Už se těším, až se půjdu podívat na ty talenty, co vyberou.
„Dneska se vrátil někdo, koho bych tam nečekal..." nechal větu vyznít do ztracena.
„A to byl kdo?" pomáhala jsem mu k dokončení věty.
„Liam" pověděl jednoduše. Liam? To jméno mi něco říká. Hmm...Liam...P...Payne.
„Jako ten Liam, Liam Payne který byl v X-Faktoru před 2 lety?" vykulila jsem oči.
„Přesně ta Jess ten Liam Payne" usmál se.
„A nechal jsi ho postoupit?" vyzvídala jsem.
„Dokonce tleskal ve stoje!" promluví Paul a mě spadne pusa až na zem a né jenom mě.
„Děláš si srandu?" nemůže uvěřit Rick. Táta jen zakroutil hlavou a nahodil nové téma. Netuším, jaké téma to vůbec bylo, protože jsem byla myšlenkami jinde. Asi v 10 hodin odešel strejda a já se šla vykoupat. Ze skříně jsem si vyndala tílko, kraťásky s minnie a spodní prádlo. Když jsem se vykoupala, šla jsem se ještě kouknout na Sammyho, který v klidu oddychoval. Vrátila jsem se do pokoje a zalezla do mé veliké, měkoučké postýlky. Za chvíli jsem byla ve vlastním světě snů.

Ahooj :))) tak jsem tu s dalším dílem. Tak co váš názor? No není to zatím moc záživný ale začne se to zlepšovat.

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat