• Hlučná princezna •

447 19 0
                                    

Probudili mě sluneční paprsky. Rozhlédla jsem se po pokoji a na nočním stolku uviděla mobil. Natáhla jsem se pro něj a koukla na čas. 12:36?? Jako fakt?

Vyhrabala jsem se z postele a došla do koupelny. Odlíčila jsem se a vlezla do sprchy. Umyla jsem si vlasy jahodovím šampónem. V ručníku jsem přešla ke skříni a vyndala jsem spodní prádlo, kraťasy a tílko s americkou vlajkou. Vydala jsem se dolů.

„Aaa hlučná princezna se nám zbudila!" šklebil se Harry.„Co to meleš?" nechápala jsem o čem to zase mele.„Tichá jako myška jasně" přidali se postupně všichni. Každej řekl nějakou věc kterou jsem nebyla schopná pobrat.„Do háje co to tu kruci melete?"„Ty si to asi nepamatuješ co?" uchechtl se za mnou Lukas.„No to teda jako fakt nepamatuju" hupsla jsem do křesla a odmítala se s nimi bavit, dokud mi to nevysvětlí.

„Tak dovol abych ti to vysvětlil" ujal se slova Lukas.„Když jsem tě dovezl domů a nesl tě na horu tak ses mi z objetí vyvlíkla. A začala jsi tady běhat a řvát jako na lesy. Když jsem tě okřikl začali si bláznit ještě víc!" začala jsem se smát „No a když jse tě konečně umlčel rukou tak si mi ji začala oblizovat" zašklebil se a já začala prskat.

„To jsem neudělala!" čapla jsem něčí skleničku a napila se. Tak představa že jsem mu olízla ruku...„Ale jo udělala" přisedl si na opěradlo Louis.„A hele co to máš na krku?" odhrnul mi vlasy Louis.„Co! Co tam mám?" vyjekla jsem a běžela do chodby k zrcadlu. Koukla jsem do zrcadla a uviděla celkem dost červený flek!!!! No to si tady snad už někdo dělá prdel.

„Tak tohle mi vysvětlíš!" stál za mnou Lukas.„To bych ráda, ale já si nic nepamatuju!!" prohlížela jsem se v zrcadle. Zavibroval mi mobil v kapse.

Žiješ? Zmizela jsi jako duch!!! Moha jsi aspoň říct čau nebo něco!!! -.- Jinak vůbec si nic nepamatuju!!! :DD Mám v posteli nějakýho kluka, který se na mě lepí jako žvejka!! Neříkám že není k sežrání ale taky potřebuju osobní prostor ne? A když mu řeknu ať vypadne tak se začne smát a říká že to tak nemyslim O.o – Sarah :P

Tak že aspoň nejsem jediná co má okno a za prdelej žvejky.

Jo žiju :DD Taky si nic nepamatuju!!!! Hlavně nevim kdo mi udělal cucáka -.- Užij si to snim :** ty tam máš jednoho na mě jich tu je šest a to tu není táta!! -.- Takže další výslech až příjde šedivá hlava :33

Odepsala jsem jí a mobil hodila na stolek v obýváku. Všichni koukali co ze mě vypadne teda krom Liama ten byl zabrán do filmu.

„NO?" promluvil Lukas.

„Co?" co zase chce?

„No kdo to byl?" povytáhl obočí.

„Nic Si Nepamatuju! Jaký části týhle věty nerozumíš?" vraždila jsem ho pohledem.

„Fajn!" zvedl ruce na obranu.

Celý den jsem se válela. Každý někam zmizel. Takže jsem tu zůstala jenom já a Trampula. Na to že tady v tuhle chvíli bydlí přes dvacet lidía všichni jsou pryč... No prostě to je divný. Shlédla jsem asi čtyři série Jak jsem poznal vaši matku... Miluju ten seriál!!

„Hmm" koukala jsem do lednice. Nemohla jsem si nic vybrat a tak jsem si vzala láhev vody a vydala se do suterénu kde je tělocvična. Rozsvítila jsem světla a přede mnou se objevila menší tělocvična s nějakým nářadím a zrcadlovou stěnou. U stěny byla věž do které jsem zapojila flešku s písničkami a remixy které jsem si "vyrobila". Začala jsem si vymýšlet všelijaké taneční kroky.

Po dvou hodinovém jsem se konečně spokojila s choreografii na písničku. Vyškrábala jsem se nahoru ,kde byli pár členů z ostatních skupin. Prohodili jsme pár slov a potom jsem se šla koupat. Vylezla jsme do sprchy a umyla si vlasy. Vzala jsem si pyžamo a šla si dolů pro něco k jídlu.

„Ahoj" pozdravila mě mamka.„Ahoj kde jste byli?"„Sparksových na návštěvě a Adele ti vzkazuje že tě pozdravuje James" usmála se."Jaký James?" objevil se tam táta. Ten se tu sakra vzal kde? Celej den jsem ho neviděla ale, když jde o tohle tak si nic nenechá ujít! Počkat to už budou tady i ovce, pažravec, mrkev, Zayn a Liam... no pro ty dva jsem ještě nevymyslela přezdívky.„Kamarád z oslavy" odbila jsem tátu a šla si vzít něco k snědku...

„No nazdar" zašklebila jsem se na blonďatý stvoření, co šmejdilo v lednici.„Čau" ani se na mě nekouknul. „Hele tu lednici máte celkem prázdnou" postěžoval si.„To bude nejspíš tím že jí furt vyžíráš. Nad tím si nepřemýšlel?" „NE" odpověděl hned. „A jako vy jste byli celej den pryč a to jste se nestavili ani na večeři?" „Stavili ale copak můžu zato že mi kručí v břiše?" bože ten kluk je nenažranej. „Tak co bys řekl na pizzu?" navrhla jsem. Konečně zavřl tu lednici a kouknul se na mě. „To by bylo fajn" uculil se.

„Pizza!" zařval Nialler se Sammy. Hoši se totiž připojili ke sledování filmu. Kdo by taky odolal Chipmunkům že? Kluci vyběhli z pokoje a po chvíli se vrátili s jídlem. Zalezli pod peřinu a zažrali se jak do filmu tak do pizzy. V půlce pizzy už jsem nemohla tak jsem jí odložila a opřela se o Nialla. Začali se mi zavírat oči a za chvíli jsem nevěděla o světě....

AHOOOOJ!! Tak je tu další díl!! Liam měl narozky jak jste je oslavili?? Já jsem byla na brigádě takže jsem každýmu říkala želvo :33 Zejtra škola!! Kdo se tam těší?? :DD Takže nevim jak budu stíhat psát :// ale budu psát ve škole při matice :DD Takže si ráno užijte vstávání!!

Vote & Comment

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat