# Úplně všichni #

481 21 0
                                    

„Zlatíčko se stalo?" řekla vyděšeně mamka. Nemohla jsem jí odpovědět. Bylo mi totálně jedno, že na mě čuměj ostatní!! Ale já byla ráda za to, že jsem byla už s rodinou.
„Lukasi co se stalo?" ptal se táta.

***********************************************

Složila jsem se na kolena a nemohla se ani pohnout. Bylo toho na mě moc. Táta si mě vzal do náruče a nesl do jeho kanceláře položil na sedačku. Hned za námi šli mamka, Lukas a Rick. Sammy chtěl taky, ale táta ho poslal za Paulem.

„Tak co se stalo?" ptal se znova táta.
„Nejspíš je to tu znova" povzdechl Luk.

„Jako co?" nechápal brácha.
„No na letišti jsme potkali její nějakou kamarádku z Birminghamu Bellu. Jess vypadala šťastně, jak se zase baví, s někým s kým se znala od školky. No a, když jsme nastoupili do letadla, bylo to v pohodě, jenže potom usnula" zarazil se.
„A?" povytáhl Rick obočí.
„A byli jste všichni mrtí!!! Úplně všichni!" vykřikla jsem, až to se všema škublo.

Co to se mnou je? Já myslela, že už jsem se z toho vyhrabala!!?? Proč? Proč se mi zdají pořád ty sny?? Je to nějaký úmyslný důvod?? Proč už mě nenechají na pokoji?? Proč se to zase vrací? Protože jsem potkala Bell? Protože jsem se cítila jako před lety doma? Nebo že jsem chtěla vidět i ostatní??!

Tolik otázek mi lítá hlavou ale žádné odpovědi!! Úplně mě to deptá! Zase mě to dostává na kolena...

Pohled Paula

Slyšel jsem jak bouchly vchodové dveře. Hodil jsem na sebe kraťasy a šel se podívat na naší návštěvu. Když jsem došel Elisn odváděla k pracovně. Za zadkem měli Simona, Ricka, Sammyho a Lukase. Lukas?? No..

„Sammy běž za Paulem!" slyším Simona, jak vyhání Sammyho. Hned se objevil prcek ve dveřích s uslzenýma očičkama.
„Strejdo!" vpadnul mi do náruče.
„Šššš to bude dobrý" utěšoval jsem ho.
„Já-á" vzlyk „chci" vzlyk „za Jess" vrtěl se prcek.

„Nebo za chvíli tě tam pustí" A koukal jsem po jídelně, všichni byli jako v tranzu. Kouknul se na Louise a pokýval hlavou k obýváku. Pochopil, zvedl se a šel. Ostatní těkali jenom očima, co se bude dít. Sammyho jsem podal Harrymu. Moc se mu nechtělo, ale nechtěl jsem to řešit před ním.

„Co se stalo?" ptám se Louise.
„No přiběhla do jídelny. Začala objímat rodiče, jenže se zhroutila na zem byla úplně mimo. Tak jí Paul odnesl k sobě do kanceláře" vysvětlil. No doufám že... Ale nic.

„No jestli je to co myslím tak jsme v prdeli" povzdychl jsem. Louis tázavě pozvedl obočí.

„Ona ti to řekne sama ale teď musíme uklidnit ostatní" rozešel jsem se k jídelně.

„Děcka kdo už má dojedeno můžete jít ale buďte potichu. Přijdu si vás zkontrolovat" řekl jsem. Víc jak půlka vzala talíř a šli ho odnést do kuchyně.

„A byli jste všichni mrtí!!! Úplně všichni!" to bylo slyšet dost! Prcek zbystřil!
„Můžete ho vzít s váma na pokoj?" ptal jsem se Harryho.
„Jasně" Harry se dal do pohybu. Šel jsem ke kanceláři a zaťukal. Otevřel mi můj syn.

„Čau tati" pozdravil sklesle. Jestli něco udělal uškrtím ho.
„Nazdar co se to tu děje?" vejdu do místnosti. „To snad ne" vyjde ze mě, když vidím Jess. Byla schoulená do klubíčka.
„Usnula je úplně mimo" řekl Simon.
„Slyšeli jsme, že byli všichni mrtvý jinak nic. " posadil jsem se vedle Jess.
„Jdu je do jídelny uklidnit, ještě zdrhnou" šel Simon ke dveřím.
„Už jsem je poslal do pokojů" houknul jsem na něj.
„No tak je dojdu aspoň uklidnit" odešel z kanceláře. Elisn klečela u Jess a hladila jí po hlavě. Koukala na ní jako na ducha.

„Ricku, Lukasi odneste Jess já si tady ještě promluvím s Elisn" kluci kývli. Rick si jí vzal do náruče a Lukas otvíral dveře.
„Elisn myslíš, že to je to tu zase?" promluvil jsem po chvíli.

„Nevím. Doufám, že je to nějaká "krize". Doktoři říkali, že bude mít něco jako "krize" ale můžou trvat jakkoli dlouho. Tohle je první takováhle reakce od léčení." povzdechla.

„Všichni tomu rozuměj a nebudou to nějako řešit" vtrhne do kanceláře Simon „Kde jsou?" kouká po pracovně.„Poslal jsem je ať jí odnesou do pokoje" přikývl. Došel ke knihovně kde otevřel mini bar a vyndal láhev whisky. Postavil před nás skleničky a nalil.

„Tohle jsem opravdu nečekal" zakroutil Simon hlavou.

Pohled Jess

Probudila jsem se u sebe v posteli. Co tu dělám?? Kolik je? Kdo to leží vedle mě?

Koukla jsem vedle sebe a viděla Sammyho za ním Ricka a z druhé strany u mě ležel Luk a u nohou mi spal Tramp. Hoši to jste si teda vybrali místa Koukla jsem na hodiny. 2:36 Kručelo mi v břiše tak jsem se pomalu vyhrabala, jenže jsem zbudila Trampa.

„šššš" zašeptala jsem a pomalu jsem se plížila ke dveřím s kouličkou za mnou. Pomalu jsem docházela dolů. V kuchyni jsem viděla světlo tak jsem nakoukla. U lednice se skláněl blonďák a asi si moc nemohl vybrat. Šla jsem po tichu a stoupla si za něj.

„Ahoj" šeptala jsem. Prudce se otočil a vyvalil na mě oči.

„A-ahoj" vykoktal.
„Taky na nočním lovu?" koukla jsem na plný ruce.
„No jo jsem" usmál se.
„No koukám, že jsi mojí skrýš nenašel" uchechtla jsem se.
„Ty tu máš skrýš?" zazubil se. Přikývla jsem a vydala se k jedné skříňce. Tam jsem si vytáhla krabici s nápisem PROSTŘEDKY NA MYTÍ. Blonďák nechápavě koukal ale, když uviděl co je vevnitř ušklíbl se.
„Jo tak prostředky na mytí" zasměje se. „Jinak jsem Niall" „Jess" usmála jsem se.

Každý jsme si vybrali něco a šli si sednout do obýváku.

„Už ti je líp?" přerušil Niall ticho. No je mi už líp? To je otázka! Já nevim.
„No..."
„Nemusíš odpovídat" vyhrkl.
„Kdybych měla odpověď, tak ti odpovím" povzdychla jsem „Tohle se mi stalo poprvé"

„Vím že to je asi blbá otázka a nemusíš na ní odpovídat ale slyšel jsem psychicky v pořádku?"
„Nialle promiň ale moc se mi o tom mluvit nechce je to pro mě moc těžké téma. Vím že o mě psali věci ve smilu je blázen a že potřebuju odbornou pomoc. Jenže já potřebovala pomoc kvůli mé minulosti." vydechla jsem všech vzduch v sobě.
„Jo v pohodě"

„Nialle?"
„Hm?"
„Co tady vlastně děláš? Viděla jsem se u sólistů" viděla jsem jak ztuhnul.
„No tvůj táta mě dal dohromady ještě s pár kluky" usmál se.
„Aha.. Ale ty nejsi z Anglie viď?"
„Ne. Jsem z Irska přesně z Mullingarnu" zasmál se. Takhle jsme si povídali hodně dlouho nakonec jsme se rozloučili a šli každý do svého pokoje.

Ahooj!!! tak tu máte další část!! :33 Teď jsemna dovolený Chorvatsku a prší nám :/ tak jsem se rozhodla vám napsat aspoň jednu kapitolku :))) budu se snažit přidat ještě jednu,neslibuju ale budu se snažit ;)) No.... jak si zbývá už jenom párdní do školy -.- takže užívejte prázky!! :)))

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat