• 3.místo •

485 21 0
                                    

*opár týdnů později*

Od oslavy se toho událo docela dost. Kluci makali na písních, choreografiích a vztazých. Dávali do toho všechno. Pak se nám nakýblovali do baráku tak jako ostatní soutěžící k dalším porodcům. Řeknu vám byl to celkem porod. Kluci se pořád hádali o kopelnu, takže se dost často stávalo že jsem v koupelně měla nakýblovaného Zayna jak si dělá vlasy! Zabral mi i jednu poličku!! No dobře pár věcí tam má i Harry. No ale stejně koupelen jak naprdíno a oni mi lezou do tý mí!

Jinak mají kluci dnes semifinále X-Faktoru. (poslední vystoupení před finále. Hezky vysvětlené že? :DD) Takže trénovali jako úchylní. Chápu že chtějí vyhrát ale to co se někdy dělo bylo vtipný. Jednou přišel Niall tak unavenej že se překlonil přes gauč a než jsem se zeptala jestli chce něco k ídlu tak usnul. Když to viděl táta tak zaroutil hlavou a celej druhej den se nesmělipřiblížit k mikrofonu. protoža Liam to zakotvil ve sprše, Louis v Harryho slečeném oblečení, Harry jediný v posteli a Zayn..Zayn to zalomil ve skušebně na gauči při poslední písničce.

"Kde mám sako!!" zařval Liam a tím mě vyrušil z přemýšlení. "Tam!" ukázala jsem na hromadu oblečení. Už ani nevím jestli byli ty všechny věci jeho nebo ne. "Ha" přiskočil k hromadě a začal hrabat. "Louisi ty jsi mi sežral ponožky!" zaječel Niall. "Já ne!" zaječel Lou. "Harry ty jsi mi sežral ponožky!" takhle obešel každýho v domě i Sammy který jenom valil oči.

"Hele ponožky!" zaječel když se plazil po zemi a prohledával každý kout.
Asi je zabiju! každej pořád něco hledá před chvílí přišel Harry v Zaynových kalhotech.... Táta to vzdal hned jak se u něj zastavil Niall a řekl že se vrátí na čas. Mamka dělala něco do práce a Rick nevim kde je.

"Už jsme hotový!" přišli všichni nastrojení jako kenové. "Ty nikam nejdeš?" nadzvedl obočí Zayn. Který má dnes opravdu silnou vrstvu gelu. "No já jdu ale mám čas..." ukázala jsem na hodiny. "Je teprve půl šestý a jedem v sedum mám čas" usmála jsem se a koukala dál na telku.

Po hodině domlouvání, že se mám jít oblíct, protože zachvíli pojedem jsem se teda zvedla a šla do koupelny. Vlezla jsem do sprchy namydlila se a umyla si hlavu. Vylezla jsem a šla ke skříni kde jsem si vytáhla šaty. Mají čenou a širší sukni, béžovou mašli na pasu a béžový vršek bez ramínek který má černé flíčky.

Šla jsem zpátky do koupelny. Vyfénovala a nakulmovala si hlavu. Vzala jsem na sebe spodní prádlo a vydala se do pokoje. Oblékla jsem si šaty a nalíčila se. K tomu jsem si vzala béžové psaníčko s mašličkou a černé boty na několika centimetrovém podpatku. Do psaníčka jsem chtěla dát mobil ale rozsvítl se.

SMS
Ahooj zlato! :* Jak pak se máš? Nemůžu se na tebe dočkat! Za pár dní budu u tebe a slibuju že to neodložim jako minule. Užij si večer a klukům popřej hodně štěstí. Miluju tě :** - Miláček :*

Byla od Lukase. Neviděla jsem ho od doby co jsme byli v Miami. Nějaká firma mu nabídla práci v New Yorku, takže tam je pečenej vařenej. už několiktát mi psal že přijede a potom najednou, že má služební cestu. Chápu, že toho má hodně ale ať mi to neslibuje! V mém srdci se najde kousek ,který dá naději, ale i když to je malí kousek stačí k tomu aby ho zlomil když napíše, že nepřijede.

"Jess?" vešl do pokoje Louis. Koukla jsem na něj. Mě vyděšený výraz doošel ke mě a objal mě. "Už zase" zašeptal. Jenom jsem přikývla. Loui s Niallem jsou jediný kdo to ví že mi slibuje hory doly. Dal mi pod bradu dva prsty a otočil si jí k sobě. "To bude dobrý a nebreč to ti nesluší" usmál se. On má tak krásný úsměv! A o očích ani nemluvim.... Jenom jsem přikývla. Koukali jsem si do očí. Louis se začal přibližovat. Začínala jsem mít divný pocit v břiše. Byl pár centimetrů ode mě.."Jde te už?" vletěl do pokoje Harry. Rychle jsme se od sebe odtáhli. "Jo už jdem" protočil očima Louis. Popošla jsem k zrcadlu upravila si make - up a šla za ostatníma.

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat