Přílet 3/3

467 21 0
                                    

Pohled Louise

Je neděle. Takže volnoo!! Chystám se s Niallem, Harrym a Liamem na pláž kousek od vily.

„Tak mi jdeme." houknu na Elisn.

„Jojo jen běžte." mávne na nás.

„A kam jdete?" otočí se na nás od televize Sam.

„Jdem na pláž." řekne Niall.

„Já chci taky na pláž!" zapiští prcek.

„Ty určitě kluci si chtějí odpočinout." zasměje se Elisn.

„Ale já zlobit nebudu! Prosím!" prosí prcek.

„No mě moc nepros, zeptej se kluků." Koukla na nás.

„Můžu? Prosím!?" prcek se chytne mí nohy a odmítá jí pustit.

„Klidně" pokrčím rameny a kluci přikývnou. Prcek začne skákat.

„Ale dávejte na něj pozor!" přistoupí k nám „Liame ty jsi nejvyspělejší pohlídej je všechny." zasmála se.

„Spolehni se." začne se smát taky. Mě to celkem urazilo protože jsem starší ale má pravdu někdy se chovám fakt blbě! Niall ani nezaznamenal, že se tu bavíme.

„Můžem jít." přiřítí se k nám prcek.

„Tak se mi tam neutopte." zamává nám z pohovky Elisn. Jdeme přes zahradu kolem bazénu kde je pár jedinců, co tam dělají kraviny. Niall si dřepne a prcek mu skočí na záda.

„Ať ti nespadne!" křičí na něj Liam.

„Neboj." zakřičí Niall a už je s prckem u vody. S Liamem dojdeme na volný plácek, odložíme si tam věci a běžíme za nimi. Po hodině dovádění si jdu na chvilku lehnout.

„Loui!" piští Sammy a sedá mi na břicho.

„Copak?" Podepřu se na loktech a koukám, že ti dva se už valí taky.

„Kdy přijede Jess? Stýská se mi." posmutní.

„To netuším Sammy ale co nejdřív tu bude." mrknu na něj.

„A ty máš taky nějákýho sourozence?" ptá se.

„Mám" přikývnu.

„Kolik?"

„Šest sester a jednoho bráchu" vykulí oči.

„A ty?" ukáže na Nialla.

„mám jenom bráchu" přikývne a otočí se na Liama.

„Mám dvě ségry" uchechtne se. Ještě chvíli prcek vyzvídá a potom jdem na zmrzku.

Po odpoledni stráveném na pláži dorazíme do vily.

„No to je dost že jste se ukázali." Vyjde z kuchyně Elisn.

„Promiň" sklopíme hlavy a prcek cupítá někam do kuchyně.

„V pořádku" usměje se „Bude zachvilku jídlo tak běžte do jídelny" popožene nás. Ještě se skočíme převlíknou a už zasedáme u stolu.

„Tak jsem slyšel, že jste mé ženě ulehčili práci s hlídáním."začne u stolu konverzaci u jídla. Jenom jsme přikývli. Dál se nic neřešilo a jedli jsme dál. Niall dojedl jako první a koukal po všech a slintal.

„Nialle klidně si běž přidat" řekne Simon a Niall je hned v kuchyni. Když bouchnou vchodové dveře, všichni zpozorní. Kroky se přibližují čím dál tím rychleji k jídelně......

Pohled Jess

„Lásko! Miláčku!" uklidni se. Otevřela jsem oči a rozhlídla se po letadle. Seděla jsem na Lukasovi celá zpocená a ubrečená.

„Co se ti zdálo?" hladil mě po zádech a koukal na mě ustaraným pohledem.

„Byli jste-e m-mrtví!" rozbrečela jsem se znovu.

„Byl to jenom sen. Nemysli už na to. Mě se jen tak nezbavíš." Uchechtne se.

„Kdy budeme přistávat?"

„Plus mínus za hodinu" přikývnu a kouknu z okénka. Vidím vodu a dvě veliké cestovní lodě.

Už nějakou dobu čučím z okna a přemýšlím proč se mi ten sen zdál. Bylo to, protože jsem se potkala s Bellou? Nebo že jsem si vzpomínala na staré přátelé? Nechápu to myslela jsem, že jsem se z toho dostala!! I když mi každý říka že jsem za to nemohla. Tak jsem za to MOHLA! Mohla jsem našim pomoci!! Ale já jsem zbaběle utekla s bráškou. Jo možná jsme se zachránili ale naši mi chyběj moc!!

Z přemýšlení mě probudí hlas letušky „Prosím posaďte se budeme přistávat" tak jsem se přesunula na moje sedadlo a připoutala se.

Po výstupu z letadla jsme počkali, až mi přivedou Trampa a procházeli jsme pomalu letištní halou. Stavili jsme se ještě ve starbucks pro skořicové latté a několik muffinů. Před halou jsme si zastavili taxík a jeli směr vila. Ulice byli celkem zacpané a tak jsme k vile dojeli něco o kolo půl sedmé.

Vystoupíme z taxíku a já hrabu klíče v kabelce. Odemknu hlavní dveře a Lukas dává do předsíně. Když uslyším z jídelny hlasy rozběhnu se tam s Lukasem za zadkem. V běhnu do jídelny a hned obejmu rodiče po tvářích mi stékají slzy.

„Zlatíčko se stalo?" řekla vyděšeně mamka. Nemohla jsem jí odpovědět. Bylo mi totálně jedno, že na mě čuměj ostatní!! Ale já byla ráda za to, že jsem byla už s rodinou.

„Lukasi co se stalo?" ptal se táta.....

Ahooj!! Tak je tu další díl!! :DD no asi jsem vás v minulém díle trochu překvapila :DD za to se omlouvám :(( ale nějaký to vzrůšo musí vejt musí :DD Zabít bych je nemohla!! :D možná někoho ale ne všechny :DD mám vás ráda :**

Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat