Ráno jsem se probudila. Konečně jednou bez slin a šla jsem do kuchyně, kde jsem nic nenašla. Tak jsem došla do svého pokoje. Ze skříně jsem si kraťasy, tílko s batmanem a černé vansky. Trampa dala na vodítko a vyšla si do starbucks. Čím víc jsem se blížila k centru, tím víc tam bylo lidí. Někteří se usmívali, jiní zase mračili. Rozdala jsem pár podpisů a s někým se vyfotila. Po chvilce jsem uviděla budovu starbucks. Vešla jsem i s Trampem a sedla si do zadního rohu kavárny. Objednala jsem si perníkové latte a čokoládoví muffin. Tramp se usadil na proti mně a koukal na mě, že by mi ho zase slupnul.
„Ne ty jsi měl doma" vyplázla jsem na něj jazyk a dál baštila muffin. Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Tomlinson. Mávala jsem na něj jako debil, než si mě všimnul. Když se uráčil na mě podívat, usmál se a šel ke mně.
„Ahoj" pozdravil.
„Čauky" pozdrav jsem mu oplatila.
„Můžu" pokýval hlavou, které jaksi zabíral Tramp.
„Jasně, dej ho na zem" usmála jsem se. Louis dal Trampa na zem. Jenže to by to nesměl být Tramp, aby si to nechal líbit. Usadil se na Louisově. Musela jsem se tomu usmát, vypadají tak roztomile.
„Promiň rád mě má pod dohledem" pokrčila jsem rameny.
„Je mi to jasný" zašklebil se. Objednal si to, co jsem měla já. Když jedl muffin musel si dávat pozor na to mojí kouli, aby mu to nevzala.
„Jsi tady s někým?" vždy jsem ho viděla jít samotného ani ve studiu jsem nikoho neviděla.
„Ne rodiče mají hodně práce s mí mi sourozenci" pokrčil rameny.
„Aha a kolik máš sourozenců?" zarazil se „Teda jestli se můžu zeptat" uchechtl se.
„Mám 6 nevlastních sester a jednoho pravého bráchu" vykulila jsem oči.
„Ježiš vás tam je" zasmála jsem se.
„No jo mamka si našla nového přítele a už to bylo" zasmál se semnou. Takhle jsme si povídali ještě hodinu, ale potom to Trampa přestalo bavit. Tak jsme se šli projít do James's Parku. Mamce jsem napsala esemesku, že se vrátím až k večeru. V parku jsme byli celé odpoledne. Nejdřív jsme krmili veverky. No spíš já a Louis. Tramp je si chtěl hrát, ale ty veverky si to blbě vyložily a mysleli, že je chce sežrat. U stánku jsme si koupili k obědu hod dog. Bylo velké horko. No kdo by to řekl, že v červnu bude teplo že? Sedli jsme si na zem a povídali si. Trampa jsem pustila na volno, věděla jsem, že neuteče tak proč ne že. Když se začalo stmívat tak mě Louis šel doprovodit před dům. Říkala jsem mu ,aby nechodil, ale nedal se odehnat. Došli jsme k mému domu, ale oslepil mě blesk z foťáku.
„Je to váš nový přítel?" „Odkud se znáte?" „Je to vážné?" „Ví o vás otec s matkou?" padala otázka přes otázku. Popadla jsem Louise ruku a táhla ho do domu s Trampem v patách. Když jsem zabouchla za námi dveře uslyšela jsem jenom „woow" co uniklo z Louisových úst musela jsem se uchechtnout.
„Jessy to jsi..." nedopověděla mamka větu a pohledem zakotvila na Louisovi.
„Jessy!!" zaječel Sammy a skočil mi kolem krku. Když se odlepil, otočil se a znovu zakřičel.
„Louisi!" a taky mu skočil do náruče.
„Co se tu děje? Jaký Louis?" šílel táta, ale zarazil se, jenom vešel do místnosti. No super chybí ještě Rick.
„Dobrý večer" pozdravil Lou. Hustá přezdívka.
„Dobrý" pozdravili naši.
„Koná se tu večírek? A mě nikdo nepozve?" cítí se uraženě přicházející Rick. Tak to potěšte koště.
„Ne nekoná" protočila jsem očima a koukla se z okna. Novináři tam pořád byli sakra!!
„Jsem Rick velký brácha tady slečinky tak bacha" představoval se Rick Louisovi. Louis jenom přikývnul.
„No a teď tě tady provedu" řekl Rick a už táhnul Louise někam do patra. Šla jsem do kuchyně se napít.
„Tak co mi na to řekneš?" přišel táta s né moc nadšeným výrazem.
„Co bys, chtěl vědět tatínku?" uculila jsem se. Teď mě asi zabije ale co za ten výraz to stojí.
„Vážně se ptáš?" zamračil se jako čert.
„Okey! Šla jsem do starbucks. Tam přišel i Loui tak jsme si povídali. Potom jsme byli v James's Parku na procházce s Trampem. Nakonec mě šel vyprovodit a tady na nás čekali novináři tečka" dokončila jsem zpověď.
„Nic víc? Takže jste jenom kamarádi?" pozvednul obočí. Jak nic víc? Spadnul z gauče, když se natahoval pro ovladač?
„Ano otče jsme jenom kamarádi" uklidnila jsem ho. Nesnáší, když mu tak říkám.
„Napsal jsem Paulovi za chvíli tu bude a odveze ho, kam bude potřebovat. Můžeš, jet sním, když to je kamarád" uchechtnul se a šel do obýváku. Protočila jsem oči a šla hledat kluky. Našla jsem je v Rickově pokoji. Hráli nějakou střílečku na X-Boxu.
„Loui za chvíli přijede auto, které tě odveze až před hotel" usmála jsem se.
„Okey" usmál se.
„Dneska ho doprovodím já! Začíná se mi líbit" uchechtl se Rick. Byla jsem ráda, že se ho doprovodí. Byla jsem strašně unavená. Auto přijelo před hlavní dveře. Kluci pomalu nasedali najednou ke mně, zvedl Loui hlavu dal mi pusu na tvář a pošeptal „Dobrou noc" a zalezl do auta. Usmála jsem se a mávala jim, dokud auto nezmizelo v zatáčce. Šla jsem dovnitř a o futra se opíral tatík.
„Kamarádi jasně" zašklebil se. Protočila jsem oči a šla na horu. Vykoupala jsem se a zalezla do postele s mobilem. Projela jsem sociální sítě, přidala jsem si pár lidí, mezi kterými byl i Harry s Loui. Mobil jsem dala pod polštář a s myšlenkami na Louise jsem usnula.
Ahoooj tak tu mám pro vás novou část, kterou jsem psala v noci. Takže sorry sa chyby. No jinak Louise se vyznamenal polibkem a Jess teď prudí tatík! Co váš názor přeje jí táta vztah s Louisem nebo ne? A budou Louis s Rickem dobrý kámoši? Nechte se překvapit :DD Dobrou :))
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...