Minule jste četli...
Všichni čekali jenom na doktora který se ještě o něčem dohadoval se sestrou. Potom přistoupil k pípajícímu stroji. Rozhlédl se po celé místnosti lidí a potom se natáhl k hlavnímu zdroji přístroje. Všichni přesunuli pohled na ubohou dívku. Její hruť se ještě dvakrát nadzvedla a potom zůstala v jedné rovině.....
Pohled Jess
"Bože.." vylítnu do sedu. Můj hrudník se zvedá nehorázně rychle. "Zlato co je?" sedne si vedle mě Louis. I když byla tma tak jsem viděla že má ustaraný obličej. Nic jsem mu neřekla jenom mu vpadla do náruče. "No taak.." utěšoval mě. "Co se děje?" dal mi pusu do vlasů.
"Zdál se mi sen. Úplně od začátku, jak jsme se poznali až po to jak jsem byla v nemocnici po únosu.." tečou mi slzy. Bylo to těžké období. "Pššt. Všechno už je v pořádku." zašeptá. "Pojď ještě nachvilku spát." dá mi znovu pusu do vlasů a položí se se mnou do postele.
S mým štěstím jsem už neusla. Přemýšlela jsem o tom snu. Nikdy se mi takhle nezdálo o minulosti. Je to už devět let co se to všechno stalo. Od doby co mě přivezli z nemocnice šlo všechno rychle. Když jsem se konečně zbavila všech řezanců mohla jsem žít dál. Simon mi přenechal kluky takže jsem jim dělala manažerku. Do roka se stali nejslavnější skupinou na světě. Měli jsme vždy několika měsíční turné. Bylo to náročné ale kluci to dávali.
Rok 2015 - Po pěti letech šílenství na pódiu kluky opustil Zayn. Kluci mu to neměli za zlé byli to opravdu náročné roky. Chvíli i věřili že se vrátí jenže, když v jednom rozhovoru zmínil, že se vrátit už nechce je zamrzelo. Stáhnul se úplně ze světa showbiznisu a začal žít normální život. I když se někdy někde objeví není to každý den. Kluci si dali po jeho odchodu pauzu. Která se v polovině zvrtla a já otěhotněla. No a nebyla jsme jediná..
Rok 2016 - O devět měsíců později se narodil malý Tomlinson. Celým jménem Chris Aron Tomlinson. Během těch devíti měsíců Louis opravil dům v Birmingahamu. Jezdíme tam, když si chceme odpočinout od Londýna nebo cestování. Po třech měsících co se narodil Chris se narodil malý Payno. Celým jménem Robbie Lee Payno. Jak asi tušíte tak Liam se dal dohromady s Makenzii.
Rok 2017 - Kluci vyjeli znovu na turné a já někdy s nimi. Přeci jenom jsem pořád jejich manažerka. Když jsme byli v LA tak mě Loui vytáhnul na nějaký kopec. Byl odtamtud úžasný výhled na celé město.
Flashback
"Jess prožili jsme toho už tolik. Ještě k tomu mámu Chrise." pohladil prcka po hlavičce. Znovu se podívá na mě. "Těch sedm let co se známe pro mě byli ty nejlepší i když některý chvíle jsem myslel že nepřežiji." začal hledat něco v kapse.
"A proto se tě ptám : Jessico Black Conwel vezmeš si mě?" natáhl přede mě ruku s krabičkou ve které byl prsten. Vyvalila jsem oči. "Loui.." zašeptala jsem. Koukala jsem mu do očí. Ty jiskřičky v nich se nedali přehlédnout. "Ano!" vypísknu a vrhnu se mu kolem krku...
The end flashback
Nikdy na to nezapomenu. Bylo to úžasný pocit. Hned v létě byla svatba. Druhý den jsme odletěli na Hawai, kde byl počat další Tomlinson.
Rok 2018 - Tentokrát jsme si nenechali pohlaví říct, a tak o devět měsíců se nám narodila Jasmine Louise Tomlinson.
Flashback
"Nejdřív kluk a potom holka. Ježiš jestli bude další dítě holka Tomlisonský geny vás postihli!" zachechtal se Niall když si jí choval. "Kolik si myslíš že těch dětí ještě chci?" zasměji se. "Pamatuj Tomlison nikdy nemine." řekne vedle mě Harold objímajíc Amber. Nevím kde jí vzal ale je úžasná. Když si jí, tak prohlížím má trochu nafouklé bříško. "Nechtěl by nám tu někdo něco říct?" střetnu se s jejím pohledem. Jenom se zaculí a pohladí si rukou bříško.
"Brácho konečně." poplácal Harryho po rameni Louis.
The end flashback
Tím to rokem se všechno začalo měnit. Každý se začal usazovat. My jsme se přestěhovali do LA do jedné z vilek a vedle nás hned Harry. Liam byl na proti nám. Prostě nerozlučná parta. Tedy kromě Nialla ten se ztratil někde ve světě. Potom co kluci řekli, že skupina pořád bude ale už nebudou dělat tour se zdejchnul.
Rok 2019 - Nebyl nijak zvláštní. S holkama jsme chodil na procházky. Harrymu se nakonec narodila dvojčata. Chloe a Danny. Kluci si užívali svých dětí a volnosti. Niall byl pořád fuč a my měli někdy blbí pocit, že se mu něco stalo. Nedával nikomu vědět nic ale vždy se objevila jeho fotka někde což nás aspoň trochu uklidnilo.
Teď je rok 2020 a já si žiji úžasným životem... Z přemýšlení mě vytrhne malá návštěva.
"Mamí! Tatí!" přiletí do ložnice dvě třeštiprdla. To jsem přemýšlela tak dlouho. Když jsem se probudila byli asi tři hodiny ráno. Posadím se na posteli a pomůžu Jasmin na postel. "Dobré ranko zlatíčka.." políbím Jas na hlavičku. Louis už taky sedí a na klíně mu sedí Chris.
"Tak co si dáme k snídani?" zeptám se. "Zmrzlinu!" vypísknou děti. Zasměju se spolu s Louisem.
***
"Miluju společné grilování.." usměje se Makenzie a kousne si do grilovaného šťavnatého steaku. Všichni přikývneme a dál se cpeme. "Věřím že kdyby tu byl Niall museli bychom si to tu chránit tělem." zasměje se Liam. "Jo to máš pravdu. Dost mi chybí.." posmutním. "To nám všem a dlouho jsem o něm neslyšel. Má o něj opravdu strach. Kdyby dal aspoň vědět!" povzdechne Liam.
"Zajímalo by mě kde je.." dál si kousnu. "Tak se otoč." málem mi zaskočí, když někdo za mnou promluví. Rychle se otočím. Uvidím blond kluka, který nás před takovou dobou opustil. "Nialle!" vyhrkneme všichni a vystřelíme k němu. Jako první ho obejmu a potom všichni ostatní.
"Ty vole! Kde jsi byl brácho a co děláš tady!" obejme ho Louis. "Lidi to je na delší vyprávění a co dělám tady? Bydlím tu i s mou snoubenkou Jenny." přejde k brunetce, které jsem si předtím nevšimla. "Ježiš Nialle... Vyplatilo se počkat, že?" uchechtnu se a on jenom přikývne a pohladí jí po bříšku. "No to kecáš! Ty si kanec!" zahuláká Harry. Chudáci děti koukají na nás jako na magory.
"Tak jsi pojďte přisednout a říct nám všechno do detailu." popoženu je ke stolu. Když jsme všichni usedli a děti si nám vlezli na klíny, tak začali vyprávět. "Tak seznámili jsme se asi před rokem na jedné párty v Hong Kongu. Jenny tam byla na dovolené s kamarádkami jinak pochází odsud. Začali jsme spolu cestovat a proto jsem neozval. No a když jsme byli na poslední zastávce v Dubai, tak jsem jí požádal o ruku..." odvyprávěl v rychlosti jejich příběh.
Rozhlížím se po všech. Všichni se baví a já jsem zase uvězněná ve svých myšlenkách. Nechci aby tohle někdy skončilo! Zajímalo by mě jak se vede Sammovi a ostatním. No zejtra jim zavolám.
"Hej! Jsi přítomná!" zamává mi pře obličejem rukou Mak. "Ale jo.." povzdechnu. "O čem si přemýšlela?" zeptá se. Jak ona to na mě pozná! "Že kdyby se nestalo tolik špatných věcí nebyli by ty dobré.." usměji se a vstanu. "Připijem si na every cloud has a silver lining?" usměju se. Všichni přikývnou a povstanou. "Every cloud has a silver lining!" řekneme všichni na ráz a zvedneme ruce do vzduchu.
Všichni jsou šťastní a spolu.. co více si přát. Všechno co se stalo téhle partičce bylo zlé ale dobré zároveň proto si můžou říci:
Every cloud has a silver lining - Všechno zlé je pro něco dobré..
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...