Ráno mě probudili sluneční paprsky. Rozhlídla jsem se po pokoji a zakotvila pohledem na culícím se obličeji jak mě pozoruje.
„Co je?" zasmála jsem se.
„Jsi roztomilá když spíš" řekl, raním chraplákem.
„Jo jasně" bouchla jsem ho do ramena a smála se.
„Tak co budeme dělat?"zeptal se zamyšleně.
„Hmm..." přemýšlela jsem. Po chvíli přemýšlení jsme se rozhodli pro den v posteli. V kuchyni jsem dala najíst Trampovi a vzala dvě misky, cereálie, mléko a šla ke mě do pokoje. Pustili jsme si film a přitom jedli snídani.„Kdy hodláš odletět?" zeptal se Luky, když běželi titulky.
„No asi zítra" pokrčila jsem rameny „Proč?"
„No táta chce, aby letěl s tebou prej má pro mě nějakou práci" vysvětlil.
„Okey tak zejtra" usmála jsem se „Jdu kouknout na letenky, zatím vyber další film" přikývl. Sedla jsem si ke stolu a zapnula laptop. Když se zapnul začala jsem hledat zítřejší lety.
„No.." promluvila jsem po chvíli hledání.
„No??" zopakoval.
„Jsou tu jenom dva lety jeden v 8 ráno a další v 5 odpoledne" koukla jsem na Lukase.
„No takže ten ráno se zamítá, protože nevstanem jak nás znám a aspoň si stihnu dojet domů" zašklebil se.
„Taky si myslim" otočila jsem se zpátky k laptopu a zarezervovala letenky. Když jsem to dodělala tak bylo kolem dvanáctý.„Co si objednáme?" zeptala jsem se.
„Čínu?" navrhnul a tak jsem přikývla a objednala ji.
„Chce se ti do Miami?" prolomil Luk ticho.
„No jo i ne" povzdechla jsem „Těším se na Donnyho, Sarah, Adel a Tobyho jenže zas ostatní skupiny mě budou připomínat kluky" ukápla mi slza při vzpomínce na kluky. Luk přešel ke mně a objal mě.
„To bude dobrý třeba ti to překvapení udělá radost" utěšoval mě.
„Ty víš taky o tom překvapení?" zvedla jsem hlavu a koukala do jeho očí. Jemně přikývnul a já pořád koukala do jeho očí a pomalu se začal přibližovat. Byl ode mě asi dvacet centimetrů, když někdo zazvonil. V duchu jsem si oddychla a šla nám pro jídlo. Od poslíčka jsem si vzala jídlo a zpět do pokoje. Luk seděl na posteli s hlavou v dlaních. Přisedla jsem si k němu a on na mě upřel zrak.„Blbej poslíček!" uchechtl se Luk.
„Vždyť za to nemohl, asi sis to naplánoval na blbě" šťouchla jsem do něj.
„Ale jo mohl, zhatil mi plány" smál se.
„Tak ty plány naprav" usmála jsem se. Počkat co?? Jak naprav? Než jsem si uvědomila, co jsem řekla tak se Lukas nahnul a políbil mě. Byl to úžasný pocit!!!!! Po chvíli se odtáhnul a koukal na mě. Usmívala jsem se jako debil! Tak proč by se nekoukal že?
„Už dlouho jsem se tě chtěl zeptat jestli nechceš být moje holka. Vím že je teď asi blbá doba ale já už to nemohl vydržet" pohladil mě po tváři. Co mám jako teď dělat? Nechci se nějak vázat ale zase ho mám ráda, tak co mám dělat? Koukala jsem na protější stěnu.
„Vím, že to moc dlouho nevydrží, protože jsme každý jiný, ale protiklady se přitahují ne?" na to jsem přikývla měl pravdu. „I kdyby nám to mělo vydržet jenom pár dní chci to vyzkoušet" dopověděl svojí myšlenku. Má pravdu proč se tím stresovat. Vyzkoušet se má všechno no ne?? (:D)„Ano" řekla jsem.
„Co ano?" nechápal.
„Budu tvoje holka na dobu neurčitou" začali jsem se smát.
„Tak co dáme si náš první oběd v závasku?" ušklíbl se.
„Jasně" zasmála jsem se a podala mu jednu krabičku číny. Pustili jsme si film a přitom baštili.Když jsme dokoukali asi třetí film tak jsme se rozhodli, že se půjdeme projít. Došla jsem se převlíct do koupelny. Vzala jsem si černé úzké jensy, bíle tílko na to béžový svetřík. V předsíni jsem si vzala šedivé conversky a ruku v ruce jsme se vydali k parku.
„Už jsem ti řekl, že ti ta modrá sluší?" usmál se Luk.
„Jo asi už čtyřikrát" uchechtla jsem se.
„Jak Trampe už můžeme jít domů?" ptá se koule co se váli před námi a pozoruje nás.
„No řekla bych by šel" zvedla jsem se z lavičky.Domů jsme došli asi až po hodině protože jsme se stavily ve starbucks pro nějaké dobroty na večer. Zakotvili jsme na gauči a sledovali Harryho Pottra. Miluju ho!! Hlavně jeho sovu.
„Došel nám popcorn" postěžoval si.
„Tak dojdi udělat další a přinést mi džus" usmála jsem se jako sluníčko.
„Pro tebe cokoli" mrknul na mě.
„Jo to říkáš teď" zasmála jsem se a on odešel do kuchyně. Po chvíli přišel i s plnou skleničkou jablečného džusu přišel a podal mi jí. Vzala jsem si ji.„Děkuju" řekla jsem nepřítomně.
„Děkuju? A nic víc?" promluvil najednou. Otočila jsem se na něj.
„A copak by jste si přál pane?" ušklíbla jsem se.
„Pán by si přál pusu" uchechtl se.
„Víš kolik si toho přeju já!" jenže to jsem neměla říkat začal mě lechtat a já se smála jako blázen. Po chvíli byl v obývaku kouř a smrad.„Cejtíš to?" čmuchala jsem.
„No joo to jsi byla ty?" zasmál se.
„Co si to dovoluješ ty blbečku! Neděláš náhodou popcorn??" Luk ztuhnul a hned běžel do kuchyně. Sebrala jsem mobil a běžela za ním. Luk běhal s utěrkou v ruce a mával s ní, aby kouř trochu rozehnal. Otevřela jsem dveře na terasu a párkrát ho vyfotila. A dala to na snad všechny sociální sítě, co mám s popiskem: HeIsRealButNotNormal.„Vsadím se, že za chvilku někdo zavolá!" houkla jsem na něj.Hodil po mě pohled alá co-to-sakra-meleš a dál máchal utěrkou. Když bylo konečně vyvětráno a sedli jsme si k televizi začali nám zvonit telefony.
„Kdo volá tobě?" Ptal se.
„Táta tobě?" no jako bych to nevěděla.
„Táta" zasmáli jsme se a vzali to. Dali jsme to na reproduktor ať odpovídáme stejně.
„Ahoj tatí a strejdo" pozdravila jsem „Čau táto a Simone" pozdravil Luk.
„Jak jako?" Nechápali „ No nic co se to sakra doma děje? Co to bylo za kouř? Jesico jestli zejtra uvidím v novinách, že jsme vyhořeli tak vás přizabiju! A co tam vlastně dělá Luk?" Vyptával se táta.
„Nic se tu neděje ten kouř byl od spálenýho popcornu, takže nic neuvidíš! Promiň, ale nic neuvidíš no a Luk tu vaří a hlídámě" vysvětlila jsem a z druhé strany Lukasova mobilu se smích „Můj syn a vaří?? Na těch fotkách to vypadalo že si hraje na supermana" smál se strejda.„Jaký fotky?" zeptal se zmateně Luk.
„No tak já končím, synku brzy přileťte Čau!" řekl Paul a zavěsil. Dík Paule fakt díky! Luk po mě kouknul a začal v mobilu něco hledat. Asi nejspíš ty fotky že?
„Jess kdy přijedeš? Sammy už se po tobě ptá a v noci moc nespí, protože si myslí, že se ti něco stalo. A hlavně tu potřebuju pomoc! Jestli přijedeš a budu mit šediví vlasy je to tvoje vina jasný?" dopověděl svůj slogan. Hovory s ním mě zabíjí, ale teď se mi to hodí, Luk nevypadá zrovna přátelsky.
„Jasný pane" řekla jsem jako voják a zezadu slyšela nějaké hlasy, přišlo mi to jako by se šklebil Loui ale to je blbost. „No přiletím, co nejdřív neboj ty šedivá hlavo" zasmála jsem se a smích se ozval znovu, ale táta ho okřikl.
„Nějaká rozjetá ne? Tak já musím končit, budeme zkoušet tak Ahooj a nezlobte!" řekl táta a zavěsil.„Já nejsem normální?" řekl hned po zavěšení. Já jen pokrčila rameny, vypla jsem televizi a vydala se do svého pokoje pro věci a pak do své koupelny. Jenže mi někdo překazil plány. Vzal si mě na záda.
„Pust mě" zaječela jsem. Došli jsme ke mně do pokoje Luk rozsvítil ale to se nelíbilo návštěvníkovi v mé posteli.
„Trampe ty všechno zkazíš" postěžoval si.
„Šikovnej Trampík" zatleska jsem mu. Přistála jsem na posteli, kde mě začal líbat. Ale Tramp si asi myslel, že mě ubližuje a tak ho začal tahat za nohavici. Smála jsem se jako magor. Po chvíli jsem se zvedla a šla do koupelny a tam se radši zamkla. Umyla jsem se a oblékla se do tílka a kraťásků. Vešla jsem do pokoje a viděla Lukase jak mluví s Trampem.„Já tě nepochopím vyberutě aby si byl u tý nejlepší paničky a i když je dobře že jí hlídáš mě jí na chvíli půjčit můžeš ne? Budeme jí mit na půl platí?" natáhl k Trampovi ruku a Tramp plácnul.
„Spiknutí" ušklíbnu se.
„Ale prosimtě jen jsme se domluvili" mrknul na mě a naznačil, že mám jít k němu. Postavila jsem mu mezi nohy a hladila jsem ho po vlasech a on mě po bocích.
„Měli by jsme jít spát" dala jsem mu pusu do vlasů pusu.
„Jo to měli jinak ráno nevstanem" zachechtal se „Ale dojdu se ještě vykoupat" mrknul na mě šel do koupelny. Po asi pěti minutách přišel a lehnul si ke mně.„Dobrou broučku" políbil mě na tvář.
„Dobrou" zašeptala jsem. Přitáhnul si mě k sobě. Po chvíli jsem upadla do říše snů.....Ahoooj!! Tak je tu novej díl! :D tak co říkáte na Lukase?? a co myslíte jak dlouho jim to vydrží?? No jinak už jen měsíc a zase škola -.- né že by se bych se netěšila na ty dementy!! Ale to ostaní mě opravdu neláká!!! :DD Jako normálního člověka :DD no tak doufám že se příběh líbí! :)) zatím ;))
ČTEŠ
Every cloud has a silver lining
FanfictionJessica je dívka, která to neměla v životě lehké. Její rodiče byli zavražděni a ona byla nucena opustit vše na co byla zvyklá. Celý život se jí obrátí na ruby. Nový domov, nová rodina, přátelé.... Protrpěla hodně ale protrpí si ještě více... Bude m...