• Plánování a Stěhování •

452 21 1
                                    

!UPOZORNĚNÍ! Minulá část se mi neaktualizovala celá takže aby vám to dávalo smysl přečtěte si jí znovu... jinak si užijte čtení!! :))

!!OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!!


Jen co kluci opusili X-Faktor rozjeli se domů. Měli na dva týdny pauzu...

*o dva týdny později*

"Ahooj" zapištěla jsem když jsem uviděla kluka s blond vlasy a úšklebkem na tváři. "Čekání se vyplatilo" uchechtl se Hazz.Kluci už tu byli jen ce čekalo na žroutíka. Když se k nám Niall dovalil s kufrem jak kráva, který dal bodigardovi, vrhl se do společného obětí. Z objetí nás vyrušil pískot nějakých holek. Jen jsem se uchechtla a pošoupla je ať se holkám podepíšou.

Fanynky se začali hromadit tak jsme se s klukama stáhli a šli k autu. V autě jsme probrali všechno možný... "No tak jak poslouchám tak jste si volno dost užli a teď bude dřina." uchechtla jsem se. "Co?" nechápavě na mě koukali. "No mezitím co jste si váleli šunky se tátovi ozvalo pár lidí, kteří vás chtějí do nějakých show..." kluci vyvalili oči a začali se radovat.

Dorazili jsme před nahrávací společnost Syco Music.

Vstoupili jsme do budovi a já zamávala na recepční. Usmála se na mě a hned si vzala telefon a oznamovala tátovi náš příchod. Do výtahu jsme se nevešli všichni tak Liam a Harry jedou vedlejším. "Ahooj" řekl Liam když jsme vylezli z výtahu. "No nazdár dost dlouho jsme se neviděli co?" drkla jsem do něj ramenem.

"No konečně!" zaslechla jsem hlas táty. Stál na konci chodby aopíral se o futra. "Nojo prosim tě" protočila jsem očima a v běhla k němu do kanceláře a rovnou za jeho stůl k laptopu. Táta si sednul do křesla a na proti je pohovka kterou zasedli kluci.

"Takže.." začal táta "Za tu dobu co jste tu nebyli se nám nahromadili žádosti od rádií na nějaký rozhovory a taky do televize" klukům spadla brada. "J-jako-o fakt?" vykoktal Liam. Zasmála jsem se a tím schytala vražedný pohled od každého v místnosti. Sklopila jsem pohled a dál koukala na rozvrh kluků. Bylo tam dost událostí a několika jich, jsem se měla zúčastnit.

Z čumění do laptopu mě probudil mobil na stole. Koukla jsem na taťku ten jen přikývnul a já to zvedla. "Conwel prosím?" "Jess?" ozvalo se z druhý strany. "Jeee Emmo! co potřebuješ?" uchechtla jsem se. Je todrobná holka. Hnědé vlasy nad zadek, oči hnědé s trochu zlatem kolem zorničky, pihatý nosík a brýle. Chodí k nám na praxy. "Potřebuju od tvého táty objednávky oblečení, říkal že je dones a ještě nedonesl" "Hned to tam máš, zatím" řekla jsem položila telefon. "No?" kouknul na mě taťka. "Musím udělt něco co jsi ty neudělal" zašklebyla jsem se a popadla světle modré desky s objednávkami. Táta se plácnul do čela.

Chvíli jsem si povídala s Emmou a domluvili jsme se že někam někdy musíme zajít. Než jsem došla zpátky do kanceláře tak jsem se stavila ve starbucks ,taky mi pál lidí dalo desky nebo papíry pro tátu. No myslela jsem že se poseru... jak jsem to nemohla unést.

"A nám si nepřinesla?" ozvali se hlasy. Kdy jsem sakra došla do kanceláře?? No nic... koukla jsem na ně jestli nejsou úplně blbí tak by viděli tu obří tašku co mám v ruce. Koukla jsem se tedy na tu tašku ,která i když byla obrovská tak jí zakryli desky celou. "Vy jste chtěli taky?" dělala jsem překvapenou. Protočili očima a dál si mě nevšímali. Tupci! položila jsem všechno nastůl a pomalu vytahovala latte i pro ně. Každýmu jsem položila jeho nejoblíbenější latte plus muffin. Poděkovali a já si šla zpátky hrát s papíry.

"Jess co to májí zítra?" promluvil na mě táta. Koukla jsem na tátu takový pohledem že si radši přišel pro laptop a podíval se sám. Protože jsem mu zrovna řadila složky s papíry. Moc dobře ví že když dělám tohle tak mě nemá nikdo rušit, protože by se z toho někdo mohl zbláznit.

"Jupííííí!!" zaječela jsem na celou kancelář, když jsem to měla všechno hotové. "Už na tebe můžu mluvit?" zeptal se projistotu táta a já přikývla. "Takže teď pojedeš s klukama do vily. Tak jim všechno ukážeš. Potom pro vás přijede Paul a pojedeme do restaurace." vykulila jsem oči. "Vždyť nemám na se oblečení." "Neboj oblečení máš ve vile všichni" ukázal na kluky.

"WooW" "To je naše?" "Tady budem bydlet?" začali se kluci překřikovat když uviděli vilu. "Jo budete tu bydlet" snažila jsem se jim odpovědět. Vystoupili jsme z auta a po cestičce se vydali k vchodovým dveřím. Vytáhla jsem klíče a otevřela dveře. "WooW" kluci byli nadšení.

Provedla jsem kluky vilou. Nejdřív předsíň, obrovský obývací pokoj,kuchyň, jídelnu a koupelnu. Po prohlídce se rozeběhli po schodech do svých pokojů. Uchechtla jsem se a vydala se za nimi. Potom co si kluci rozdělili pokoje. Kluci začali vybalovat věci. Po hodině šílení jsem se šla oblíct do věcí co mi tu někdo nechal.

Vlezla jsem do koupelny. Vysprchovala jsem se a osušila. Vzala jsem si černé spodní prádlo na to černé krajkované šaty. Nandala jsem si pleťové mašličky jako náušnice a tmavě modré sako. Došla jsem do obýváku kde už byl nachystaný Liam a Harry i Niall. Nazula jsem si kotníčkové "kozačky" s klínkem, které jsem měla položené u pohovky a vydala se do patra. Nakoukla jsem k Zaynovi který si ještě upravuje vlasy u zrcadla. Jenom jsem se uchechtla a šla dál po chodbě až k Louimu.

Stál u okna a koukal na Londýn. Přešla jsem k němu. "Úžasný výhled" promluvil. "Ano, to je" usmála jsem se. Kouknul na mě a kousl se do rtu. Koukala jsem se mu do těch jeho očí... Jedním krokem se ke mě přiblížil a mě se začal zrychlovat dech. Pomalu se přibližoval. Těkal pohledem mezi míma očima a rty. Věděla jsem že to není správné! Ale já nemohla přestat!!! Deset,devět... pět milimetrů ode me. Když za dveřmi "Miláčku??"

Ahooooj žroutíci!! Jak pak se máte?? :DD já celkem fajn...Taky budete stávat ve 3:47 na ten krvaví měsíc?? O.o já jo!!! už jsem domluvená s kámoškama že se sejdeme venku!! A jak se vám líbí díl?? mě se zdá že je divnej :/// no ale váš názor mě dost zajímá :33 Jinak doufám že se líbil aspoň trochu.

Vote & Comment









Every cloud has a silver liningKde žijí příběhy. Začni objevovat