Capitolul 1

479 24 6
                                    

-Ce e cu tine, Boss, ai o față morocănoasă. Un tânăr a venit și l-a salutat. Boss stătea rezemat pe un scaun în spatele computerului principal din magazinul de internet cu o expresie plictisitoare.

Boss este un tânăr de douăzeci și opt de ani și este succesorul magazinului de internet de la propriul lui văr pe nume Oat care s-a mutat să locuiască cu iubitul lui care este model în străinătate .În ceea ce privește persoana care l-a întrebat, nu a fost nimeni altul decât Plan, prietenul lui din liceu. Plan a preluat afacerea de familie.

-Nimic, a răspuns Boss cu o voce lentă. În timp ce se uita și la copiii care stăteau și se jucau în magazin.

-Îți lipsește Patt? A întrebat Plan zâmbind. Îl face pe Boss să facă o pauză când auzi numele unui copil pe care nu-l mai văzuse de patru ani pentru că Patt a plecat să studieze în străinătate. La vârsta de paisprezece ani, Patt este un băiețel de care s-a îndrăgostit în secret de când Patt avea șase ani și el șaisprezece ani, ceea ce pare un act foarte juvenil. Dar Boss însuși a avut întotdeauna sentimentul că Patt s-a atașa foarte mult de el atunci când era în Thailanda. În zilele în care nu era școală, aproape întotdeauna o punea pe mama lui să-l aducă la magazin. Patt era un copil drăguț, ca o păpușă pentru el în ziua în care a știut că Patt va trebui să studieze în străinătate a simțit că inima îi este frântă să fie departe de copilul lui, Patt însuși a plâns și a spus că nu vrea să meargă dar Boss a fost cel care a trebuit să convingă copilului mic în numele părinților lui Patt. Nici măcar Pim care este vărul lui nu la putut convinge. În cele din urmă, Patt a fost de acord să continue studiile în străinătate. Boss își amintește încă momentul în care l-a lăsat pe Patt la aeroport. Băiețelul l-a ținut de braț și nu l-a lăsat. Ambii ochii erau injectați de plâns, lui Boss îi venea să strige dar a trebuit să se comporte puternic în fața lui Pat.

-Boss, Boss, sună din nou chemarea Plan. Îl face pe Boss puțin uimit.

-Ce dracu este în neregulă cu tine, Plan? Ești atât de zgomotos în magazinul meu. Boss ia spus prietenul său dar nu vorbea serios.

-Am întrebat și nu mi-ai răspuns, ești atât de pierdut în gânduri? Te-am strigat și nu m-ai auzit, a întrebat Plan pentru că nu sunt sigur dacă  Boss a auzit ce a întrebat, când se gândea la Patt.

-Oh.. simptomele sunt cu adevărat grave. Te întreb, stai aici și te gândești la Patt? a întrebat Plan din nou, iar Boss a oftat.

-Nu chiar, nu înțeleg Plan. Au trecut deja doi ani și Patt refuză să sune video și să vorbească cu mine. Vorbește doar la telefonul și uneori vorbim prin mesaj text. Am vrut să-i văd fața și câteva poze, dar nu mi le-a trimis. I-am întreba pe phi Oat și pe phi Pim dacă este o problemă dar nu mă ajută deloc, mormăi Boss furios pentru că Oat s-a mutat cu Pim într-o țară străină și l-au luat pe Patt să locuiască cu ei și să-și continue studiile acolo.

-Hai, micuțule, probabil că are un motiv. Dar văd că se întoarce acum, a spus Plan. Boss s-a uitat imediat la Plan.

-De unde știi? a întrebat Boss.

-Oh, și eu vorbesc cu Patt uneori. Mi-a trimis un mesaj spunându-mi că va reveni săptămână viitoare. Și apoi permite-mi să îți reamintesc mi-a spus să-l iau de la aeroport, ai uitat, a spus Plan, așa că Boss a dat din cap.

-Nu voi uita. Chiar vreau să îl întâlnesc pe Patt. Nu știu dacă este încă la fel de drăguț acum. A spus Boss, cu un zâmbet ușor trăgându-i colțurile gurii.

-Ei bine... probabil că este drăguț, spuse Plan, fără a fi pe deplin audibil.

-Nu am cuvinte ,micuțul Patt, este cel mai drăguț... Oh, am uitat, copilul tău este cel mai drăguț. Boss se uită puțin la prietenul său. Plan ridică din umeri la Boss.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum