-Ce se întâmplă? a întrebat Boss, determinând spectatorii care erau fani ai lui Patt Boss să aplice mult.
-Benz vrea să știe dacă ești este gelos când noi doi acționăm într-o scenă de dragoste sau când publicul se gândește la noi doi că la un cuplu, a întrebat Patt , unghiul în care a fost făcut „live-ul” pare cu adevărat făcut în secret. Când auzi întrebarea Boss a zâmbit încet.
-Nu am fost niciodată geloas. Cred că este foarte drăguț. Sunt un fan Patt Benz în secret, spuse Boss cu un râs blând. Determinând mulți oameni să urmărească această filmare în secret.
Persoana care a tastat a spus că Boss este drăguț și generos.
-Pot să-ți spun diferența este o chestiune de muncă, Benz, nu-ți face griji. După ce a spus asta, Boss și-a ridicat mâna pentru a freca ușor capul lui Benz. Benz a zâmbit.
-Pot să vorbesc despre această chestiune pe pagina lui Patt Benz? a întrebat Benz. Patt și Boss s-au privit ușor unul la altul. Dar el a dat din cap.
-Este o chestiune ca cineva să-ți pună poza pe site? a întrebat Boss, iar Benz a dat din cap, în timp ce Patt a făcut o mutră încordată.
-Sunt sigur că nu este adevărat. Deci, ce s-a întâmplat? a întrebat Benz din nou.
-Vreau și eu să știu. Acum cei doi prieteni ai noștri încearcă să găsească persoana care a făcut-o. Sunt stresat. Dar persoana care este mai stresată decât mine este Patt, a spus Boss în timp ce se uită și la Patt. Ochii sunt cu adevărat îngrijorați. Benz l-a strigat pe Patt.
-Am văzut feedback-ul când Patt a răspuns pe pagină. Dar îl înțeleg pe Patt, dacă aș fi eu și cineva ar critica sau calomnia persoana pe care o iubesc probabil că și eu mi-aș fi pierdut mințile, dar din nou, cei din afară adesea nu înțeleg sentimentele lui Boss că trebuie să treacă prin așa ceva, a spus Benz cu înțelegere.
-Nu putem opri gândurile oamenilor, Benz. Dar din moment ce nu am greșit cu nimic, nu trebuie să ne îngrijorăm. Facem tot posibilul pentru a rezolva problemele care apar. Dar Patt a greșit, știi, Boss s-a întors să vorbească cu Patt. Mulți oameni au scris mesaje lăudându-l pe Boss ca fiind un adult foarte bun și foarte calm.
-Comentariul meu a fost prea puternic ? a întrebat Patt.
-Da, cred că este prea puternic. Nu era deloc de bun augur pentru Patt. Știu că lui Patt nu-i pasă de nimeni dar fanilor le pasă de Patt. Oricum, continuă și postează-i scuze, chiar dacă lui Patt nu-i pasă de faimă dar să avem oameni care ne iubesc și care să ne sprijine este bine, nu-i așa? a spus Boss din adevăratele sale sentimente. Patt dădu din cap. Înainte de a se întoarce spre Taeng care transmitea în direct dar nu s-a uitat la cameră.
-Phi Taeng, cum ar trebui să-mi cer scuze? a întrebat Patt, ca și cum ar fi vorbit cu o persoană care doar stătea acolo.
-Um, să îți ceri scuze fanilor? a întrebat Taeng înainte ca Benz să-și încruntă sprâncenele.
-Ce faci, P’ Taeng? Joci jocuri ?Benz sa prefăcut că spune ce făcea Taeng cu telefonul mobil în mână.
-Nu, doar stau aici și citesc feedback despre ce sa întâmplat. Când Taeng a terminat de vorbit, a apăsat imediat transmisia în direct purtându-se de parcă i-ar fi teamă că Patt va afla că transmite în direct fără că el să stie,
-Gata, a spus Taeng zâmbind. Făcându-i pe cei trei să ofteze încet.
-Ce mai faci, phi Taeng? a întrebat imediat Boss.
-Boss, ești interesat să joci într-o dramă? Ai lovit aceleași linii, a spus Taeng râzând.
-Mă refer la feedback-ul celor care urmăresc transmisia în direct. Cât despre ceea ce am vorbit acum, este de fapt adevărul. De aceea am putut să vorbesc fără să fiu jenat, a răspuns Boss Patt și-a luat în grabă telefonul mobil și l-a deschis pentru a se uita la clip și comentează imediat transmisiunea în direct. Care de data aceasta era planificată dar Benz îi oferă lui Taeng să acționeze în secret. Transmisiune live a 3 dintre ei discutând despre ce s-a întâmplat. Ceea ce s-a vorbit a fost și adevărat. Dar Benz a regizat scenariul pentru Patt. A avut ocazia să recupereze punctele de simpatie, Benz a vorbit despre acest plan și a spus că și industria iluziei trebuie să rezolve problema. Dar partea conversației este adevărată.
-Stai, cum l-ai etichetat pe Boss ,Benz ,aici, a strigat Patt când a văzut cuplul Boss Benz etichetat în comentarii în timpul transmisiunii în direct. Taeng a izbucnit în râs.
-Oamenii au început să țipe când Boss a frecat capul lui Benz. Arată foarte cald și blând, a spus Taeng chicotind.
-Este bine dacă există o pagină Boss Benz concurentă cu Boss Patt, 😆, a spus Benz, jucându-se și într-un mod amuzant, înainte de a fi enervat de Patt care ia împins capul și apoi la îmbrățișat pe Boss.
-Dar din ceea ce am citit, se pare că mulți oameni au milă și simpatie pentru Patt și Boss, așa cum era de așteptat, mulți oameni au început să-i protejeze și pe Patt și pe Boss în mod repetat, în ceea ce îl privește pe Boss, mulți oameni au venit să-l complimenteze, spunând că este calm, deschis la minte și îi pasă de fanii lui Patt Benz, chiar dacă lui Patt însuși nu îi pasă, a spus Taeng în timp ce derula pe ecranul telefonului mobil pentru a vedea comentariile.
-Ce zici de chestiunea ca Patt să-și posteze scuze? Cum începem? a întrebat Boss.
-Dă-mi telefonul Patt. Ne vom ocupa de asta pentru tine. Benz întinse mâna în fața feței lui Patt. Patt se uită cu atenţie la faţa lui Benz. Dar a fost de acord să i-l dea. Știind că Benz chiar vrea să-l ajute, Benz a intrat pe Facebook-ul lui Patt. Și apoi a postat un mesaj.
✉️”Știu că s-ar putea să-i fi jignit pe unii oameni. De asemenea, îmi cer scuze, nu mă aștept să mă iertați. Dar vreau doar puțin respect pentru problemele mele personale. Mulțumesc foarte mult oamenilor care mă înțeleg și mă încurajează. Nu pot împiedica oamenii să mă urască, dar pot accepta consecințele acțiunilor mele... mulțumesc.”
-Serios, de unde ai învățat despre aceste lucruri? a întrebat Patt când a citit postarea pe care Benz i-a tastat-o. Dacă ar fi el, probabil că nu ar putea găsi cuvinte bune de genul acesta chiar dacă este o scuză, probabil că ar fi o scuză clară. Probabil că nu la fel de simpatica ca cea pe care Benz a scris-o.
-Este dificil să fi in această industrie, fiind nevoie să întâlnesc des oameni din această industrie și să văd des adevărata natură a oamenilor din industrie. Asta ne face să învățăm cum să supraviețuim în această lume a iluziei, a spus Benz pe un ton serios. Este diferit de cantitatea copleșitoare de copil care îl atrage întotdeauna pe Boss .
-Vorbești de parcă ai fi fost în industrie de mult timp, a spus Patt zâmbind, iar Benz a zâmbit.
-Sunt cu oameni care lucrează în industrie de mult timp, a spus Benz, ridicând ușor din umeri.
-Postarea lui Patt a fost distribuită mult. Sunt și mulți oameni care comentează. Taeng, carestatea și uitându-se la telefonul ei mobil, a luat cuvântul. Așa că Patt a încercat să dea clic pentru a arunca o privire cu Bosd stând alături și privind, majoritatea mesajelor au venit pentru al încuraja unii vin să-l ierte pentru că știu foarte bine cat de supărat era la început. Comentariile negative au fost mai puțin de 10%, dar Patt a ales să le ignore.
-Este considerată o soluție foarte rapidă la problemă. Aproape că nici nu trebuie să ajungă în mâinile companiei, a spus Taeng cu satisfacție. Pentru că dacă treaba este serioasă agenția lui Patt a trebuit să intervină și să se ocupe de această problemă, dar aici, cei patru au reușit într-o singură zi.
-Această problemă a fost rezolvată. Următoarea problemă este găsirea persoanei care a făcut asta lui P’Boss, spuse Patt pe un ton serios.
-Mâine putem discuta din nou. Acum, lăsați-i pe phi Taeng și pe Benz să se întoarcă și să se odihnească, a spus Boss.
-Te poți întoarce acum, spuse Patt zâmbind Împreună cu împingerea capului lui Benz care era alături de el.
-Boss, Patt îl tachinat pe Benz, făcându-l să zâmbească și să râdă.
-O să fiu în curând anti-fanul lui Boss Benz, a spus Patt în glumă. Acum a scăpat de problemele sale cu fanii. Așa că se poate simți puțin ușurat.
-Fără inimă, ne putem întoarce mai întâi, a spus Benz.
-Te grăbești să te întorci și să orbești pe cineva? Patt a spus în glumă și a zâmbit.
-Ști foarte bine, a spus Benz. Înainte să se întoarcă și să-i zâmbească larg lui Boss.
-Benz, se întoarce primul, Boss. Ne vedem mai târziu, spuse Benz cu o voce tachinatoare lui Boss și Taeng.
-Da, la revedere, phi Daeng. Mulțumesc foarte mult pentru ziua de azi. Boss a ridicat mâna.
-Este în regulă, sunt întotdeauna dispusă să vă ajut pe amândoi, a răspuns Taeng din inimă
-Benz, îl strigă Patt din nou pe Benz. Benz ridică sprâncenele înapoi.
-Mulțumesc foarte mult, spuse Patt pe un ton serios pentru că se simte recunoscător într-adevăr, pentru ajutorul lui Benz. Benz zâmbește.
-Este în regulă, dar Patt trebuie să ne hrănească, a oferit Benz.
-Sigur, a răspuns Patt înainte ca Patt și Boss să iasă să-i trimită pe Benz și pe Taeng la mașină. Patt și Boss au intrat înapoi în magazin.
-Patt a sunat să vorbească cu Pim. Nu va trebui să își facă griji, a spus Boss când și-a amintit. Așa că Patt și-a sunat imediat propriul văr care era în străinătate. Cât despre Boss, a venit să se așeze la masa principală a computerului să se uite la comentarii și să răspundă. Asta s-a întâmplat după ce au făcut un „live” difuzat în secret pe pagină, rezultatul este destul de satisfăcător pentru Boss.
-Oftat.. Și rețelele sociale sunt înfricoșătoare, a spus slăbit Boss.
-Oh, Patt, nu ai cursuri de după-amiază astăzi? a întrebat Boss când l-a văzut pe Patt purtând o uniformă care a coborât de la etajul al doilea la 8:00 dimineața. Boss nu l-a trezit pe Patt pentru că a văzut că există un curs de după-amiază, dar s-a dovedit că Patt s-a trezit primul.
-Tata m-a sunat să merg mai întâi în companie. A spus să îl ajuta la muncă, așa că am plecat. Mă voi întoarce să te iau când termin de studii, a spus Patt.
-Vrei ceva de mâncare? întrebă Boss îngrijorat.
-Mă duc să mănânc la companie. Nu știu dacă voi rămâne cu mașina blocată în trafic sau nu. Boss este singur? Ai grijă și de tine. Ai grijă la perverti, spuse Patt îngrijorat înainte de a săruta tâmpla lui Boss. Face fața lui Boss fierbinte.
-Știu, acum poți pleca. Condu cu grijă, a spus Boss, ieșind și trimițându-l pe Patt la mașină, înainte ca Patt să conducă imediat direct la compania familiei.
Când a ajuns acolo el a urcat imediat în biroul tatălui său.
-Tocmai la timp. Khun Prai așteaptă de ceva vreme, a spus tatăl lui Patt, făcându-l pe Patt să se oprească puțin când l-a văzut pe prietenul stagiar al lui Boss stând în biroul tatălui său.
-Ce mi-a cerut tata să fac?a întrebat Patt.
-Vreau să înveți sistemele companiei noastre daca tot au veni și vor verifica sistemul pentru noi. Tata vrea să înveți și tu, a spus tatăl lui Patt. Patt era puțin enervat dar trebuia să facă ceea ce i-a spus tatăl său. Prai însuși i-a zâmbit când a simțit că lui Patt nu-i place fața lui pentru că era cu siguranță aproape de Boss.
-Da, răspunse Patt înaintea tatălui său și îl va pune pe Patt să îl urmeze pe Prai în camera unde era echipamentul principal al sistemului companiei.
-Aș vrea să mă uit pe scurt la sistem, apoi să-i spun din nou lui Patt
-Ce se întâmplă? a intervenit Prai. Înainte de a sta și de a privi oamenii ocupați cu computerele si laptopul propriu apoi ceva i-a fulgerat în capul lui Patt.
-Khun Prai, ai lucrat în acest domeniu, puteți pirata sisteme sau urmări oameni. Pot să o fac de pe computer? a întrebat imediat Patt. Prai se uită ciudat la fața lui Patt.
Inima lui a bătut imediat când auzi dar Prai a dat din cap.
-Sincer, pot să o fac. Dar este ilegal, a răspuns Prai sincer. Dar când a văzut chipul lui Patt, i s-a părut că nu a avut nicio ezitare când vorbea despre lucruri ilegale.
-Vreau să mergi pe urmele cuiva, indiferent cât de mult vrei, eu voi plăti. Îți promit că nu vei avea deloc probleme sau dacă vrei vreo garanție? Îmi poți spune, spuse Patt serios. Chiar dacă lui nu-i place că Prai și Boss sunt apropiați. Dar el crede că poate avea încredere în Prai în această chestiune. Fața lui Praid era tensionată când a auzit.
-Depășește scopul muncii mele, a împărtășit Prai, Patt a oftat și a expirat încet.
-Dacă te rog? Te rog, ajută-l pe Boss ca să-și poată spele numele, Patt a vorbit despre Boss. Făcându-l imediat pe Prai să-și încrunte sprâncenele.
-Ce s-a întâmplat cu Boss? a întrebat Prai din curiozitate, iar Patt i-a spus despre incident. Acest lucru l-a făcut pe Prai să se uimească când a auzit asta.
-Khun Pat, nu trebuie să mă întrebi. Sunt pe deplin fericit să-l ajut pe Boss. Dar trebuie să fie seara este convenabil pentru tine, Patt? Pentru că acum vreau să-mi fac treaba mai întâi, a spus Prai, pentru că mai avea de lucru.
-Da, mulțumesc foarte mult. Seara te voi suna din nou pentru a face o programare pentru a vedea unde ne vom întâlni pentru că trebuie să merg la curs după-amiaza, a spus Patt. Prai a dat din cap înainte de a merge la serviciu și a vorbi mai întâi despre lucrul cu Patt pentru partea de azi.
După ce a învățat sistemul de la Prai Patt a trebuit să meargă la universitate pentru a studia. Patt a mers imediat să-și găsească propriul grup de prieteni. Care se completează atât cu Shogun Tang Yot, cât și cu Bee.
-Ai întârziat astăzi, îl salută Shogun înainte de a se așeza lângă cel mai bun prieten al său.
-M-am dus să învăț cate ceva la companie, a răspuns Patt.
-Oh, Shogun, te rog sună-l pe P’Plan. Cred că ar trebui să meargă la magazinul lui Boss în seara asta, spuse Patt când și-a amintit. Shogun dădu din cap înainte de al suna pe Plan imediat.
-Ce mai face, Boss, întrebă Bee pe un ton îngrijorat.
-Este vorba despre știri? a întrebat Patt, Bee a dat din cap.
-Boss, încearcă să nu fie atent. Dar probabil că există o mulțime de gânduri și nu vrea să știu, a răspuns Patt în timp ce se gândea.
-Deci ce facem în continuare? a întrebat Tang, iar Yot a dat din cap.
-Dacă există ceva cu care te putem ajuta. Pot să ne spui, a spus Yot cu sinceritate. Patt a zâmbit ca răspuns până a văzut-o pe Cherry mergând spre el împreună cu alte două prietene.
-Patt, ce mai faci? a întrebat Cherry cu o expresie îngrijorată pe chip.
-Bine, a răspuns Patt într-un mod normal, făcând-o pe femeie să tremure ușor.
-Tocmai am văzut știrile. Așa că sunt îngrijorată pentru Patt. Pentru că Patt chiar a trebuit să-l protejeze pe phi Boss, așa că s-a întâmplat asta. Cuvintele tinerei păreau de înțeles, dar dacă ai ascultat cu atenție, părea că nu erau deloc ceea ce a spus.
-Desigur sunt iubiți și în mod natural trebuie să se protejeze unul pe celălalt. Mai mult, Patt este dispus să protejeze persoana pe care o iubește, a spus Bee, simțindu-se enervată pe tânără.
-Tocmai la asta m-am referit, a spus Chery.
-Oh, cred că ne gândim prea mult. Am ascultat și am crezut că ai dat vina pe Boss pentru că a trebuit să aștepte ca Patt să îl protejeze, până când Patt a trebuit să sufere și el, îmi pare rău că am înțeles greșit.
-Mulțumesc pentru îngrijorarea pentru Boss, Așa cum a spus Bee, este iubitul meu și îl pot proteja. Chiar dacă trebuie să am probleme, a spus Patt direct pentru că și el s-a gândit la fel ca Bee.
-Atunci, continuă să lupți. Te sprijinim, a spus Chery cu un zâmbet blând înainte de a-și invita prietenii să plece.
Bee își strânse buzele spre tânără, supărată.
-Uite, știu că îl învinovățește pe Boss pentru că l-a făcut pe Patt să sufere, spuse Bee furioasă.
-Nu contează, trebuie să fie geloasă, spuse Shogun, nevrând să acorde prea multă atenție tinerei.
-E timpul să mergem la curs, spuse Patt, nedorind să mai vorbească despre Chery. Patt pe tot drumul spre clasă putea simți ochii multor oameni privindu-l, dar lui Patt nu-i păsa și intră în clasă ca de obicei.
Crack ...
S-a auzit sunetul deschiderii ușii magazinului. Îl face pe Boss să se uite în sus și să ridice din sprâncene surprins.
-Prai, ce faci? a întrebat Boss. Când Prai merge spre el și zâmbește
-Am făcut o întâlnire pentru Boss aici, a răspuns Prai zâmbind. Ceea ce îl face pe Boss să devină foarte confuz dar se simte și jenat.
-Oh, Patt? a întrebat Boss, iar Pai a dat din cap.
-Atunci, te rog, stai mai întâi aici. Il voi suna pe Patt și îl voi întreba când ajunge? Boss l-a invitat pe Prai să se așeze pe canapeaua de lângă masa lui de la calculator și l-a sunat imediat pe Patt. Patt a răspuns la telefon și a spus că vine imediat să aștepte un moment. Chiar dacă vrea să știe, nu îndrăznesc să-l întreb pe Patt ,acum că a închis convorbirea cu Patt. Boss s-a dus să aducă apă pentru a primi oaspeții.
-Este grozav că ai propria ta afacere, a întrebat Prai zâmbind.
-Este doar o mică afacere. Este suficient să mănânci. A răspuns Boss.
-Am auzit de la khun Patt că Boss are probleme, a întrebat Prai direct, ceea ce l-a surprins pe Boss.
-Ti-a spus Patt asta? Prai dădu din cap.
-Motivul pentru care m-a chemat aici a fost să găsesc o soluție la problema lui Boss, a spus Prai zâmbind.
-Deci cum vom remedia asta? a întrebat Boss cu o voce stresată. Nici el nu-l înțelege pe Patt de ce la chemat pe Prai să ajute în treaba asta?
-Este mai bine să-l aștepți mai întâi. Vom vorbi din nou după, a răspuns Prai înainte de a discuta problema. Ei au vorbit despre perioada de stagiu, până când Patt, Shogun și Plan au sosit. Cât despre el, i-a dus pe toți în cameră să vorbească și ia prezentat tuturor pentru a se cunoaște.
-Patt, ai de gând să-i ceri lui Prai să te ajute cu ceva? a întrebat Boss cu deplină curiozitate.
-Khun Phrai a spus că poate urmări oamenii pe site, așa că vreau să mă ajute să găsesc persoana care a furat poza lui Boss și a postat-o. Vreau să știu persoana care a făcut asta. Poate Khun Phrai să mă ajute? a întrebat Patt, apoi s-a întors către Prai.
-Pot să ajut, dar am nevoie de ceva timp, a spus Prai pe un ton serios.
-Va dura mult timp? a întrebat Shogun.
-Dacă sunt amatori nu durează mult. Dar dacă sunt profesioniști, ar putea dura ceva timp, a răspuns Prai.
-Dar cred că este probabil mai mult un amator. Profesioniștii probabil nu ar folosi această metodă, este i persoană atât de retardată, a spus Plan. Și s-a simțit enervat pentru Boss care a trebuit să se confrunte cu această problemă.
-Atunci dă-mi puțin timp și lasă-mă să merg mai întâi să iau echipamentul din mașină, a spus Prai înainte de a se ridica să ia lucrurile din mașină. Cât despre Boss, acesta a pregătit un loc pentru ca Prai să stea confortabil.
-Totul va merge bine, Boss, a spus Patt pentru a-și încuraja iubitul. Boss a zâmbit și a acceptat până când Prai a revenit cu o geantă de laptop și diverse echipamente, Prai a reușit să se conecteze la internetul din magazinul lui Boss pentru a începe căutarea persoanei care a furat fotografia lui Boss și a postat-o.
-Pe ce site-uri web au postat poze cu Boss? a întrebat Prai înainte ca Patt să vină să stea și să-i spună lui Prai ce a putut găsi.
-A fost postat și pe multe site-uri web, a spus Prai când a deschis pagina web. După cum i-a spus Patt ,Boss a zâmbit și prietenii lui au ieșit, în timp ce Plan și Shogun s-au oferit voluntari să meargă să cumpere mâncare pentru toată lumea. Prai a început imediat să urmărească oamenii care au făcut lucruri rele ca acestea pentru că ar putea avea nevoie de puțin mai mult timp. Apoi Boss l-a adus pe Patt în cameră să facă un dus și să se schimbe de haine.
-Cum l-ai întâlnit pe Prai? a întrebat Boss din curiozitate.
-A venit să verifice sistemul pentru companie. Am văzut că se pricepe la computere, așa că l-am întrebat, a răspuns Patt.
-Deci, ce părere ai despre încrederea în oameni? La început, părea că nu-l plăci deloc, a întrebat Boss zâmbind, apoi Patt l-a tras pe Boss să se așeze în poala lui puternică în timp ce stătea la capătul patului.
-Nu știu. Cred că se poate avea încredere în el. Dar dacă ne face ceva rău, pot să garantez ca cu siguranță nu va putea trăi niciodată o viață normală și fericită. Patt a vorbit pe un ton serios, pentru că chiar a gândit așa. Boss clătină din cap înainte de a ridica mâna pentru a ciupi ambii obraji ai lui Patt de enervare.
-Eşti cu adevărat rău, a spus Boss zâmbind. A încercat să schimbe atmosfera pentru că nu vrea ca Pat să se streseze prea mult pentru el. Patt ridică un mic zâmbet și întinse mâna înainte pentru a surprinde buzele lui Boss.
-Te-ai dus la site azi noapte? Cum a fost? A întrebat Pat pentru că azi nu a mai intrat deloc pe rețelele de socializare.
-Nici eu nu am intrat să mă uit la ele. Să mergem să verificăm din nou?, a întrebat Boss înainte ca amândoi să ridice telefoanele și să se uite la pagina serialului. Și cele două pagini ale lui Pat Boss și, respectiv, Pat Benz.
-90% dintre comentariile din serie sunt în mare parte de partea lui Pat, a spus Boss când a derulat pentru a citi, ceea ce l-a făcut foarte mulțumit oentru că nu vrea ca Patt să fie numit o persoană rea.
-Ia în considerare că planul nostru a mers bine aseară, spuse Patt într-un mod normal.
-Cred că planul lui Benz este mai bun, a spus Boss zâmbind, apoi s-a așezat pe spate și a urmărit feedback-ul. Sunt unii care se simt triști și enervați când întâlnesc comentarii proaste dar Boss a încercat să vadă prin asta și se uită doar la comentariile care îl încurajează pe Patt, inclusiv pe el.
-Pagina Pat Boss nu are probleme. Dar administratorul pagini Patt Benz este nu va înceta niciodată să caute probleme, se plânse Patt cu o voce enervată când dai peste administratorul paginii Pat Benz care postează ceva de genul „Dar dacă Boss iese să lămurească îndoiala va dispărea.
-De ce trebuie să ieși și să clarifici lucrurile? Boss nici măcar nu este o vedetă celebră, s-a plâns Patt din nou. Înainte să se poată gândi la ceva.
-Boss, voi veni și voi face un duș după. Lasă-mă să cobor și să-l văd pe khun Prai mai întâi, spuse Patt înainte să iasă în fugă din dormitor. Apoi a coborât imediat pentru al găsi pe Prai la parter.
-Khun Prai, îi strigă Patt lui Prai, care se agita cu degetele pe tastatură și cu mouse-ul în mână.
-Da. Prai se întoarse spre Pat.
-Aș dori să te ajut să găsești un administrator pentru această pagină, te rog? Patt întinse mâna pentru a-i arăta lui Prai numele paginii: Pat Benz.
-Ah, da. Nu-ți face griji. Acum am găsit un vinovat. Încerc să găsesc lucrurile altei persoane, a spus Prai, făcându-l pe Patt să se oprească imediat.
-Nu este o singură persoană care face asta? a întrebat Patt cu o voce stresată.
-Nu sunt sigur. Poate este o singura persoană care folosește un computer sau mai multe telefoane mobile sau poate sunt mulți oameni care fac asta. Am nevoie de puțin mai mult timp, a răspuns Prai.
-Atunci, te rog, ajută-mă. Dacă lipsește ceva, de ce ai nevoie? Spune-mi doar, spuse Patt, Prai a zâmbit și a răspuns înainte de a se întoarce să caute informații. Patt a mers în cameră să-l găsească pe Boss care îi pregătise deja haine.
-Boss, Khun Prai a spus asta că ar putea fi mai multe persoane care să facă asta, a spus Patt, urmărindu-și și propria bănuială.
-Serios? a întrebat însuși Bosd șocat.
-Boss, nu-ți face griji. Chiar dacă sunt o sută de oameni care fac acest gen de rahat, îi voi găsi și voi grijă de ei. A spus Patt pe un ton serios.
-Cred că Pat ar trebui să facă mai întâi un duș. Atunci hai să coborâm și să-i găsim, a spus Boss în timp ce îl mângâia ușor pe umărul puternic pe Patt. Patt dădu din cap înainte de a intra în baie, în timp ce Boss doar stătea în picioare și ofta. Cine crezi că ar face așa ceva?
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romansa⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...