Patt s-a trezit dar când a deschis ochii nu l-am mai văzut pe Boss întins lângă el, s-a întors să se uite la ceas și și-a dat seama că s-a trezit destul de târziu. Așa că s-a ridicat să facă un duș și să se schimbe, apoi a coborât să-l găsească pe Boss. Se aștepta ca Boss să se trezească și să deschidă magazinul. Și conform bănuielii lui Patt, Boss stătea la masa principală a computerului magazinului. Când a auzit zgomotul ușii deschizându-se în spatele său. Boss s-a întors să se uite înainte de a zâmbi ușor.
-Ești treaz? Ți-e foame? a întrebat Patt și s-a așezat pe scaun lângă Boss, în timp ce se uita la clienții care umpluseră magazinul pentru că era zi liberă.
-Putin. De ce nu m-ai trezit Boss? Așa că pot să cobor și să te ajut să deschid magazinul, a întrebat Patt, trântindu-și capul pe masă și întorcându-se pe o parte pentru a privi chipul lui Boss care stătea lângă el.
-Este o zi libera. Nu vreau să te trezesc. Ai dormit târziu aseară, nu-i așa? a răspuns Boss. Înainte ca Boss să-i spună să-l urmărească pe Patt să meargă mai întâi să mănânce în bucătărie, Patt s-a ridicat ascultător și s-a dus să găsească ceva de mâncare. În timp ce Patt era în bucătărie Plan și Shogun intră apoi în magazin, cu Plan făcând o mutră obosită. Boss a zâmbit ușor și a râs de prietenul său.
-Hei Shogun, vii să joci un joc? Boss îl salută pe tânăr zâmbind ridică ușor sprâncenele. Apoi s-a întors să se uite la Plan.
-Shogun vrea să meargă la grădina zoologică. Așa că m-a rugat să vin și să-l invite pe Patt. Plan a vorbit pentru a clarifica lucrurile ca Boss să știe.
-Atunci de ce te comporți așa? a întrebat Boss în glumă. Shogun se întoarse să-l privească pe Plan care se leagănă sălbatic.
-Ce este o zi liberă. Mă duc să dorm și să mă trezesc puțin târziu, este atât de supărat că merge la grădina zoologică. A spus Plan frecand capul lui Shogun care făcea o mutră. Shogun a îndepărtat mâna lui Plan.
-Dacă nu vrei să mergi, spune-mi. Așa că plănuiești să te întorci la culcare. Voi merge cu Patt și P’Boss o pot face și ei, spuse Shogun cu un ton iritat.
-Dacă nu vrei să vin. Deci, de ce ai de gând să mă iei? Câți ani ai? Ești ca un copil, spuse Plan, ciupind obrazul lui Shogun. Shogun ia îndepărtat mâna.
-Dar trebuie să veghezi la magazin, Shogun, a răspuns Boss. Shogun s-a întors să-l privească imediat.
-Nu poți avea pe cineva să supravegheze în schimb? Doar o zi. Vreau ca P’Boss și Patt să meargă cu mine, nu vreau să merg cu P’Plan, doar noi doi. În cazul în care ești lăsat din nou singur, voi avea prietenii să mă întorc înapoi. A spus din nou Shogun.
-Este o poveste veche. Încă nu ai trecut peste acel moment. Ți-am spus deja că îmi pare rău, nu o voi face, în acel moment era chiar imposibil. A spus Plan înapoi înainte să se deschidă ușa camerei dinăuntru.
-Oh, ce cauți aici, P’Plan, Shogun îi salută Patt pe cei doi, întinzând și o farfurie cu orez.
-Hei Patt, doar făcând așa este ca și cum i-ai da unui porc , la certat Shogun. Toți au zâmbit puțin.
-Shogun a venit să te invite să mergi la grădina zoologică. Dar eu trebuie să supraveghez magazinul. Boss îl anunță pe Patt. Bărbatul înalt s-a întors să privească în jurul magazinului.
-Lasă-l pe New să-l vegheze în schimb. E bine să iei o pauză pentru a călători o zi, Boss. Vreau și eu sa merg, îți amintești ultima dată când am fost cu Boss ?Ha Ha? Patt și-a trecut în revistă amintirile. Boss arăta puțin încordat. Nu că nu avea încredere în tânărul pe nume New, dar îi era teamă că New nu se va descurca singur pentru că astăzi sunt mulți oameni care vin.
-Ce vrei? a întrebat din nou Plan.
-Hai, Boss. Vreau să merg. Patt i-a trimis imediat o privire și o voce rugătoare lui Boss, făcându-i inima lui Boss să se înmoaie.
-Um, bine, atunci Pat, du-te mai întâi să mănânci. O să-l sun pe New să vorbesc. Du-te să îți schimbi și hainele din nou, a spus Boss încet înainte ca Patt, Plan Shogun să intre în camera dinăuntru să aștepte ca Patt să mănânce primul. Cât despre Boss, l-a sunat pe New să vorbească. New este bucuros să aibă grijă de magazin pentru el. Odată ce toate comenzile de lucru sunt finalizate. Atât Boss, cât și Patt și-au schimbat hainele și sunt gata. Cele patru persoane au ieșit din interior. Plan era pe cale să meargă la mașina lui.
-Dacă ai probleme, te rog sună-mă, New. Boss i-a amintit din nou lui New, iar New a acceptat bine.
Înainte ca ei patru să urce în mașină. Cu Boss și Patt stând pe bancheta din spate cu Plan că șofer iar Shogun stătea pe locul din față. Patt se aşeză şi îşi sprijini capul pe umărul lui Boss iar pe Boss nu îl deranjează. Și-a ridicat și mâna pentru a freca ușor capul lui Patt. Shogun se întoarse să privească primul și își strânse buzele spre prietenul său, supărat.
-La fel de om gigant încă își pune capul pe umărul lui Boss nu i-se va rupe umărul. Și-a tachinat Shogun prietenul. Boss a zâmbit puțin.
-De ce ești gelos? Oh, vrei să-ți pui capul pe umărul lui P’Plan, dar nu îndrăznești, nu-i așa, a spus Patt, uitându-se amuzat la prietenul său. Făcându-l pe Shogun să-și strângă buzele și să-l privească pe Patt cu o privire nedumerită.
-Și nu-ți spun. Poți să te întinzi. Nu mă deranjează. Plan luă o mână și aplecă capul lui Shogun să se sprijine pe propriul umăr. Dar Shogun s-a ridicat înainte de a lovi cu pumnul în umărul puternic al lui Plan nu foarte puternic.
-Hai condu, spuse Shogun, cu vocea tremurândă de rușine. Înainte de a se întoarce și de a privi în altă direcție, Boss a zâmbit puțin și a râs. Înainte să se întoarcă să se uite la tânărul care stă lângă el și își sprijină capul pe umărul lui chiar acum, era adevărat că Patt era mare dar nu l-a făcut pe Boss să simtă greutate pe umeri. Chiar se simțea bine că Pat stătea așa.
-Ți-e somn? A întrebat Boss cu o voce nu prea tare.
-Nu, phi, răspunse Patt cu aceeași voce joasă.
-Ți s-a părut că sunt somnoros când m-ai văzut stand așa, spuse Patt cu un zâmbet pentru că se uita la Boss, ceea ce a făcut ca nasul lui Patt să fie aproape de obrazul lui. Până când Boss a simțit respirația lui Patt foarte bine.
-Vreau doar să-l îmbrățișez pe Boss. Corpul lui Boss miroase bine, părul lui este dulce. Patt răspunse, făcându-i inima lui Boss să bată. Dar nu a mai răspuns. Boss a zâmbit ușor înainte de a se întoarce și privește în afara mașinii. A încercat să-și împiedice inima să bată mai repede pentru că îi era teamă că Pat o va auzi. După un timp, Plan a ajuns cu mașina la grădina zoologică. Boss însuși tocmai a aflat că există o nouă clădire de parcare pentru că nu a mai fost aici de mulți ani.
-De unde începem mai întâi? a întrebat Plan când au coborât toți din mașină.
-Vreau să merg să văd spectacolul cu foci. Dar nu am ajuns la timp pentru prima rundă. Să ne plimbăm mai întâi. Când vine vorba de runda a doua, mergem să aruncăm o privire? a sugerat Shogun. Toată lumea dădu din cap în acord pentru că această vizită a fost conform dorințelor lui Shogun. Așa că cei patru s-au plimbat uitându-se la alte animale.
Azi vremea nu este prea caldă și sunt copaci în grădina zoologică pentru a oferi umbră. Shogun și Plan au mers împreună înainte. Cât despre Patt și Boss, ei au continuat să-i urmeze.
-Nu am mai fost de mulți ani. Există și statui de dinozauri. A spus Boss zâmbind când a văzut statuile diferitelor tipuri de dinozauri. Shogun i-a spus lui Plan să-i facă periodic poze.
-Patt, ai vrea să faci fotografi ca Shogun? Îți fac fotografi. Boss s-a întors să vorbească cu Patt, zâmbind. Patt s-a prefăcut că își dă ochii peste cap.
-Nu mai sunt un copil. Dar dacă chiar vrei să faci o fotografie prefer să fac o fotografie cu Boss, a răspuns Patt.
-Atunci hai să facem o fotografie, a răspuns Boss fără să se gândească. Și-a scos telefonul mobil și se pregătește să facă fotografii pentru că a uitat să-și ia aparatul foto.
-Aș prefera să i-l țin eu, a spus Patt, zâmbind pentru că dacă cei doi fac o fotografie împreună, persoana care ține telefonul mobil trebuie să-și întindă brațul în fața lor. Dar Patt văzu că Boss avea braţe scurte şi era mai mic decât el, așa că Patt s-a oferit voluntar să fie el cel care să facă fotografii. Boss i-a dat lui Pat să facă fotografia.
-Este mai bine să stai aici și să faci poze. Patt l-a târât pe Boss de braț să stea aproape de plantele de Orhidee ca fundal. Patt l-a luat pe Boss să stea în față cu el stând în spatele lui, brațele lui Pat erau înfășurate în jurul gâtului dar cealaltă mână este întinsă în față pentru a ține telefonul.
-Hm, Patt, poți să faci o fotografie bună? a întrebat Boss când a simțit apropierea dintre spatele lui și pieptul puternic al lui Patt.
-Făcând o astfel de fotografie îmi amintesc că în trecut, eu și Boss am făcut o fotografie ca aceasta, vreau să-mi amintesc. Doar că ne-am schimbat pozițiile, a spus Patt zâmbind. Însuși Boss și-a amintit că el și Patt făcuseră astfel de fotografii înainte, dar în acel moment, Patt era mult mai mic decât el. Boss a vrut să fie aproape de Patt, așa că l-a dus să facă o poză, își amintea Boss, pentru că o are încă la capul patului lui.
-Oh, umm.., atunci fă o fotografie, a răspuns Boss fără tragere de inimă. Inima îi bătea puternic, Boss simțea că inima îi bătea și mai repede decât înainte și se simțea ciudat de confuz pentru că în trecut găsea mereu oportunități cu Patt ,dar acum Boss simte de parcă Patt ar fi căutata astfel de oportunități cu el în schimb.
(La naiba, la ce te gândești? Patt este încă tânăr. Nu se gândește la astfel de lucruri.) își spuse Boss în inima lui. În ochii lui Patt era în continuare același copil dulce, dar Boss a uitat că a crescut și l-a făcut să creadă că Patt se schimbase foarte mult. Atât de mult încât Boss nu se aștepta niciodată la asta.
-Atunci o să fac o fotografie. Patt a numărat pentru a-l lăsa pe Boss să se pregătească înainte de a apăsa să facă o fotografie. Înainte de a face poze ici și colo până când Shogun i-a chemat să continue să meargă.
-Hai să mergem sus, s-a întors Shogun și ia invitat pentru că există o pasarelă pe toată lungimea grădinii Zoo .Cei patru au mers sus. Erau turiști care făceau fotografii și se plimbau pe tot drumul cu mâna pe umărul lui Boss.
-„Băieți, tipul ăla înalt este foarte frumos. Este fotomodel?” Șoaptele unui grup de tinere au răsunat ca Boss să le audă. Așa că s-a prefăcut că aruncă o privire și a văzut că tânăra se uita la Patt cu un ochi. Asta l-a făcut pe Boss să știe că persoana despre care vorbea fata este Patt. În timp ce persoana stătea în picioare și făcea poze cu leopardul. Boss se întoarse să se uite la fața lui Patt , Boss era plin de un sentiment de incertitudine în inima lui, deși voia să îl posede, nu voia ca Patt să vină în aceeași călătorie cu el.
-Boss ești fierbinte? Pat se întoarse să-l întrebe pe Boss. Acest lucru l-a făcut pe Boss care stătea în picioare și se uita la Patt să tresară puțin.
-Nu e cald? Uite, transpiri, Boss zâmbi pentru că Patt a stat mult în străinătate. Este posibil să nu fie obișnuit cu vremea caldă din Thailanda.
-Boss, te rog șterge-mi transpirația, a spus Patt în timp ce îi înmâna lui Boss batista din buzunarul pantalonilor, în timp ce încă avea ochii unui grup de tinere care se uitau la el. Boss a primit-o fără să se fi gândit la ceva și transpirația a început să șteargă încet pe frunte și pe linia părului pentru Patt pentru că înainte el însuși a fost întotdeauna obișnuit să aibă grijă de Patt. Patt stătea în picioare și se uita la Boss, zâmbind și întorcându-și ușor ochii pentru a privi grupul de tinere. Grupul de tinere au făcut fețe surprinse când l-au văzut pe tânărul mai mic că ștergea transpira tânărului înalt la care se holbau și îi admirau aspectul frumos
-Bine, dacă ți-e sete, spune-mi. Mă duc să cumpăr niște apă. A spus Boss zâmbind. Înainte ca Patt să stea în fața lui și să-l sărute pe obraz în fața unui grup de tinere care icneau șocate.
-Mulțumesc, a spus Patt cu un zâmbet, făcându-i să i se încingă fața lui Boss. Se întoarse grăbit să se uite la tânără și văzu că grupul de tinere stăteau înghețate pe loc. Văzându-l pe Boss întorcându-se, întregul grup a întors imediat capul și au fugit. Boss nu credea că Patt va îndrăzni să-l sărute pe obraz în fața altor oameni în felul ăsta. În trecut el era cel care îl păcălea pe Patt să îl sărute pe obraz pentru a fii recunoscător pentru diverse lucruri .Dar numai când erau doar ei doi sunteți împreună.
-Ce faci, Patt? Mai sunt și alții oameni . Boss a spus cu vocea joasă lui Pat.
-Chiar nu știu, nu văd pe nimeni pentru că în ochii mei îl văd doar pe Boss. răspunse Patt, făcându-i inima să bată mai repede. Dacă ar fi vorba de altcineva, ar putea crede că cochetează deja. Dar când a fost vorba de a fi Patt ,Boss încă nu voia să se gândească prea mult înainte, deși asta l-a încântat.
-Continuă să mergi. Plan și Shogun sunt deja acolo Boss a schimbat imediat subiectul. Patt avea o expresie normală. Continua să meargă și să îmbrățișeze umărul lui Boss fără să acorde deloc atenție grupului de tinere și când mergi până la capătul pasarelei Shogun i-a invitat imediat la spectacolul de foci pentru că era aproape timpul pentru a doua reprezentație.
-Încă nu ți-e foame? Hai mai întâi să vezi spectacolul. După ce ieșim să găsim ceva de mâncare, a spus Plan și toată lumea a fost de acord. Înainte de a cumpăra un bilet și de a merge împreună înăuntru.
Cei patru au găsit locuri la nivelul unui bazin de apă.
Shogun a vrut să se așeze în primul rând. Toată lumea a făcut ce a vrut. Alți turiști au intrat treptat.
-Heh heh, Shogun pare entuziasmat, Boss nu îi vorbește foarte tare lui Patt când vede expresia lui Shogun. Patt și-a pus brațul pe umărul lui Boss cu un zâmbet ușor trăgându-si colțurile gurii. Îl face pe Boss să simtă că Patt arată ca un băiat rău când zâmbește așa.
-E încă un copil mic, îi șopti Patt înapoi.
-Vorbește de parcă ai fi adult, nu ai aceeași vârstă cu Shogun? a spus Boss în glumă. Pat se uită la fața lui Boss cu ochi calmi.
-Te mai gândești la mine ca la un copil? Întrebă Patt înapoi pe Boss. Apoi s-a prefăcut că se întoarce și se uită spre iaz.
-Esti mai tânăr decât mine. Am spus că toți sunt copii, a răspuns Boss fără să se uite la fața lui Patt , el însuși nu a spus nimic până este timpul să vadă spectacol. Oficialii au ieșit să-i întâmpine și vorbesc cu turiștii și face un spectacol de foci
Boss s-a uitat la focă și a zâmbit și a râs la expresia lui până când Patt nu a putut să nu-și ridice telefonul mobil pentru a-i face o poză cu Boss.
-De ce îmi faci poze, fa poze cu focile, a spus Boss cu un zâmbet. Așa că i-am făcut o poză lui Boss, a răspuns Patt, făcându-l pe Boss să fie puțin uimit. Dar s-a prefăcut că râde și că îl acoperă. Cei patru au urmărit spectacolul până la capăt. Toți au ieșit cu shogun care vorbește fără oprire despre foci.
-Boss, sa auzit o voce care ii strigă numele lui Boss, făcându-i pe Boss și pe Patt să se întoarcă la vocea care îl strigă. Nu se aștepta să-l întâlnesc pe tânărul care l-a sunat ieri aici.
-Oh... Khao, îl salută Boss pe tânăr. Patt stând lângă fu fața puțin nemișcată. În timp ce se uita la chipul unui tânăr pe nume Khao . Chiar dacă este mai mic decât Boss, Patt își poate da seama că este probabil cu un an sau doi mai în vârstă decât el. Khao s-a repezit repede și a îmbrățișat brațul lui Boss.
-Nu credeam că îl voi întâlni pe Bosd aici. Mi-e foarte dor de phi Boss, a spus tânărul cu un zâmbet, Plan și Shogun stăteau nu departe, privind. Boss zâmbi ușor.
-Vii la plimbare? Cu cine ai venit? întrebă Boss politicos și se uită la chipul lui Patt și văzu că Patt stătea liniștit .
-Vi cu prieteni. Ieri, nu l-am auzit pe Boss să spună că nu va veni în vizită aici altfel ne am fi întâlnit împreună. A spus el cu o voce tremurândă. Împreună cu ochii care se uită la Patt cu abandon. Gura lui Patt se încovoi într-un zâmbet ușor îl face Khao ușor roșu.
-M-am hotărât brusc să vin, a spus Boss, trăgându-si ușor de braț pentru a ieși din brațele lui Khao.
-Deci, unde mergi mai departe? a întrebat Boss.
-Hai să găsim ceva de mâncare. Vrei să mergem împreună? Patt a fost cel care a vorbit. Shogun și Plan s-au întors imediat să se uite la Patt surprinși. De ce Patt a trebuit să-l invite pe Khao și Boss se simțea inconfortabil. Dar nu îndrăznește să facă nimic.
-Bine, chiar mi-e foame. Așadar, îl voi lăsa pe prietenul meu să se plimbe mai întâi, apoi să să găsim ceva de mâncare cu Boss. A răspuns Khao, dar ochii lui s-au uitat la Patt fără să clipească, ceea ce l-a făcut pe Boss să simtă o ușoară mâncărime în inimă. Boss se întoarse către Plan și îi aruncă o privire întrebătoare.
-Bine, hai să ii spui mai întâi prietenilor tai, a răspuns Boss cu nonșalanță, tânărul a zâmbit larg înainte de a pleca să-și găsească grupul de prieteni. Shogun s-a plâns în secret că altcineva avea de gând să mănânce cu el până când Plan a trebuit să îl convingă. După un timp, Khao s-a întors și i-a îmbrățișat brațul lui Boss ca de obicei înainte de a merge la restaurant.
-Ce va mânca phi Boss? Mă duc să ți-l cumpăr. A întrebat Patt când a avut o masă la care să stea.
-Pot să mă duc să-l cumpăr eu. Patt, du-te și cumpără mai întâi pentru tine, a răspuns Boss.
-Aș prefera să mă duc să ți-l cumpăr. Și, uh... trebuie să-l numesc pe Khao ,Phi sau nu? Patt s-a întors să-l întrebe pe Khao, care stătea lângă Boss pentru că atunci când mergeau, Boss îi dădea niște sfaturi. Deja credea că Khao era cu 2 ani mai în vârstă decât Patt, dar din cauza dimensiunii sale mici, seamănă mai degrabă cu un elev de liceu.
-Poți să-mi spui pur și simplu Khao. Nu trebuie să-mi spui phi, a spus Khao în timp ce îi dădu un zâmbet dulce lui Patt, Boss îl privi cu un sentiment posesiv. Nu era gelos cu Khao. Dar era mai gelos pe Patt.
-Deci ce vrei lângă orez? Îți voi cumpăra imediat. A întrebat Patt din nou. Khao a făcut o față de vinovăție.
-Mi-ar plăcea să fie pui cu orez. E ușor, răspunse Khao ,Patt încuviință din cap și apoi se întoarse din nou spre Boss.
-Phi Boss? l-a întrebat Patt pe Boss.
-Orice, doar orez. Pat poate alege. Pot să mănânc de toate, a răspuns Boss pentru că nu era mare lucru. Patt dădu din cap înainte de a merge să cumpere orez, iar Shogun a mers să cumpere orez.
-Fratele mai mic al lui Boss este Patt, Khao imediat a întrebat despre Patt când Patt a plecat
-Da, Patt tocmai s-a întors să studieze în Thailanda, a răspuns Boss. Se simțea foarte inconfortabil cu situația actuală. Nu i-a spus lui Patt ce sa întâmplat cu Khao și a fost bine că Khao însuși nu a menționat relația lui Boss cu Khao.
-Mă duc să îl ajut pe Patt să aducă tava cu mâncare. Se pare că nu le poate duce pe toate, a spus Khao și nu a așteptat să răspundă Boss. Khao s-a ridicat imediat să-l caute pe Patt. Boss s-a așezat și i-a privit pe cei doi cu un sentiment ciudat în inimă. Iar acțiunile de judecata sunt încă blocate în Boss, așa că Khao nu se exprimă mai mult decât atât. Lui Boss nu-i pasă de cine îi place lui Khao sau cu cine iese, dar Boss speră că acea persoană să nu fie Patt. După un timp, Patt și Khao au mers împreună. Patt stătea în capul mesei lângă Boss, în timp ce Khao stătea lângă Boss. Plan și Shogun au stat și au mâncat mâncarea pe care au cumpărat-o și au vorbit încet între ei doi.
-Dacă ești satul, Ți-ar plăcea să te plimbi, Boss? a întrebat Khao în timp ce se așeza să mănânce. Boss îşi strânse buzele şovăind. Inima lui nu voia să meargă cu el, dar nu știa să refuze.
-Asta-i bine, Boss. Este distractiv să mergi cu mulți oameni, a spus Patt înainte ca Boss să poată răspunde. Pe Khao l-a făcut să zâmbească larg de fericire când a terminat de mâncat cei cinci au ieșit din zona de alimentație.
-Mă duc o clipă la baie, a răspuns Khao primul și merge separat la baie singur. Shogun și Plan au găsi un loc.
-Mai bine merg și eu la baie. Boss, te rog, așteaptă o clipă, spuse Patt. Îl face pe Boss să facă o pauză.
-Vrei să vin cu tine? a întrebat Boss pe Pat imediat.
-Boss, poți să-mi cumperi o sticlă de apă? îi spuse Patt zâmbind. Acest lucru l-a făcut pe Boss care era pe cale să se răzgândească să meargă la baie și să-și oprească gândurile
-Hm, bine, a răspuns Boss, certându-se în minte pentru ce se gândea atât de mult.
Pat a zâmbit înainte de a merge direct la baie. Cât despre Boss, s-a dus să cumpere apă pentru Patt. Silueta înaltă a lui Patt a intrat în baie. L-am văzut pe Khao spălându-se pe mâini. Khao sa întors și l-am văzut pe Patt și i-a zâmbit imediat.
-Și tocmai acum nu am mers împreună, a spus Khao cu un zâmbet, în timp ce îi aruncă lui Patt o privire seducătoare. Patt zâmbi ușor. Împreună cu sprijinirea de blatul din baie unde Khao se spăla pe mâini.
-Khao este drăguț, a spus Patt, făcându-l pe Khao să zâmbească cu satisfacție din cauza complimentului primit de la Patt.
-Este ceva în neregulă cu Boss? a întrebat Patt.
-Deci... ai de gând să spui adevărul sau nu? a întrebat Patt pe Khao direct pentru că a crezut că și Patt ar putea să-l vadă. Patt dădu din cap.
-Obișnuiam să stăm împreună o vreme. E ca și cum nu avem niciun angajament serios unul față de celălalt. Dacă suntem singuri, doar ne întâlnim, a spus Khao direct. Pentru că deja a arătat deschis că este gay.
-Deci? Asta înseamnă că nu ești iubitul lui Boss? a întrebat Patt din nou.
-Nu suntem iubiți. Și Patt, de ce întrebi? a întrebat Khao înapoi, trimițând Ochii lui Patt părea ca îl invită , pentru că a crezut că lui Patt probabil îi pasă puțin de el. Altfel, nu ar fi întrebat așa.
-Vrei să știi de ce întreb? a întrebat Patt înapoi, îndreptându-se spre Khao Khao, își mușcă buzele și îl privi pe Patt. Chiar dacă din când în când erau oameni care intrau și ieșeau din baie, lui Khao nu i-a păsat deloc, Patt se uită în jur și când a văzut că drumul era convenabil și lipsit de vederea oamenilor, l-a prins de mână și l-a condus în baie și încuie ușa, Patt s-a ridicat și a blocat ușa băii. Patt îl împinse pe Khao de celălalt perete. Khao a zâmbit dulce la ochii strălucitori ai lui Patt.
-Ceea ce am întrebat a fost dacă Khao era sau nu iubitul lui Boss. Pentru că... a spus Patt, cu vocea nu foarte tare. Khao ridică mâna pentru a ține cămașa in dreptul pieptului puternic al lui Patt, Khao însuși nu-i venea să creadă că persoana din fața lui era aici doar cu un an mai mic din cauza corpului său înalt și mare.
Mâna lui Patt s-a mișcat să-l mângâie obrazul lui Khao. Făcându-l pe Khao să închidă ochii, apoi mâna lui Patt s-a mutat la gâtul lui Khao.
.... 😱...
Ochii lui Khao se măriră de șoc. Când una dintre mâinile lui Pat se ridică pentru a-i acoperi gura, cealaltă se mișcă pentru a-i strânge cu forță ceafa.
-Pentru că... voi ști cum să te scot din viața lui Boss, a spus Patt cu o voce aspră. Schimbați imediat tonul și ochii lui sunt strălucitori.
-Uh, Khao se mișca, dar nu poate scăpa pentru că trupul puternic al lui Patt l-a prins de peretele băii, gura lui Pa tt s-a curbat într-un zâmbet tachinator.
-Crezi că îmi place de tine, nu, ai înțeles greșit? Vreau doar să te avertizez, Patt a vorbit din nou. Khao se uită la Patt șocat pentru că nu credea că Patt își va face asta.
-De acum înainte, nu-l mai contacta pe phi Boss. Dacă îl întâlnești pe undeva, evită-l nu te gândi să vi nici măcar să îl saluți. Altfel, te arunc in mare să nu crezi că doar te ameninț, chiar o fac, dacă vrei să încerci, poți, a spus Patt, făcându-l pe Khao să se uite înspăimântat.
-Și dacă ai de gând să mă denunți pentru că te-am amenințat... tu și familia ta sa fiți gata să găsiți un loc unde să vă ascundeți. Cu siguranță voi avea oameni să-ți hărțuiască familia, a spus Patt din nou. Khao scoase un sunet înfundat din gât. Patt apoi și-a slăbit ușor mâna din gura lui Khao.
Notă 💜 😏 Patt ești dat naibii ...ai început să joci greu. Îmi place ști ce vrei.
-Ce... de ce ai făcut asta? a întrebat Khao cu o voce tremurată. Patt zâmbi răutăcios.
-Pentru că Boss este al meu. Absolut nimeni nu ar trebui să se atingă el de trecut nu-mi pasă, dar acum e al meu, înțelegi? a întrebat Patt cu o voce aspră, cu mâna încă ținându-i ceafa.
-Am întrebat dacă înțelegi, a întrebat Patt din nou, făcându-l pe Khao să tresară.
-Oh... înțeleg, A răspuns imediat Khao cu o voce tremurândă.
-Ai înțeles... a întrebat Patt înapoi.
-Înțeleg că de acum înainte nu voi mai interfera cu phi Boss. Nu ne vom saluta nu îl voi suna din nou, a spus Khao de teamă. Acest lucru l-a făcut pe Patt să zâmbească de satisfacție.
-Foarte bine. Mai simplu spus, nimeni nu va fi rănit astfel, a spus Patt cu o voce calmă.
-Să începem din acest moment. Te întorci la prietenii tăi. Patt a fost de acord să-l elibereze pe Khao. Împreună cu îndepărtarea de ușa băii Khao a deschis ușa în grabă și a fugit imediat, Patt însuși la urmat într-un mod normal. Cineva din baie l-a privit puțin confuz, dar Patt nu a spus nimic. S-a spălat pe mâini și a plecat să-l găsească pe Boss. L-a văzut pe Boss stând și vorbind cu Shogun și cu Plan.
-Oh, ce zici de Khao? Boss a cerut de Khao care a intrat înaintea lui Patt. Dar nu l-am văzut încă să vină înapoi la ei.
-Am auzit că prietenul lui l-au sunat. Așa că mi-a cerut să-i spun asta lui Boss probabil că nu se va plimba cu noi, a răspuns Patt într-un mod normal. Boss s-a simțit ușurat deși am fost surprins că Khao s-a separat brusc atât de ușor.
-Asta e bine. Nu sunt cu adevărat obișnuit cu oamenii de care nu sunt aproape, a spus Shogun, zâmbind. Înainte de a se invita reciproc să continue plimbarea.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Roman d'amour⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...