⚠️ Conținut sensibil recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene sexuale in n mod amănunțit ⚠️
Boss scoase un oftat moale când realizează cât de des îi amintește asta probabil că Patt nu plănuiește să-și schimbe comportamentul în această chestiune pentru că îl face pe Boss să nu se simtă suspicios față de el însuși. A fost modul lui Patt pentru ai arata că e fidel. Patt chiar îl face pe Boss să aibă încredere în el. Dar Boss este îngrijorat că oamenii din jurul său îl vor vedea pe Patt mai nefavorabil.
-Bine, Patt, ce vrei să spui? Vreau să fac tot ce vrea Pat, dar să iei în considerare și ocazia. Nu vreau să spună nimeni că Patt nu este o persoană bună, a spus direct Boss.
-Da, Boss, nu trebuie să-ți faci griji pentru mine și pentru acest lucru, a spus Patt cu un zâmbet. Boss a zâmbit și a acceptat înainte ca Patt să se ofere voluntar să conducă. Apoi cei doi s-au dus direct la casa lui Patt. Când au ajuns acolo, Boss a mers direct să le aducă un omagiu părinților iubitului său împreună cu aducerea pungii pe care mama lui Patt a cerut să o cumpere.
-Ce mai faci, Boss? Este Patt încăpățânată? A întrebat mama lui Patt zâmbind, în timp ce Patt și Boss stăteau de vorbă cu părinții lor în sufragerie.
-Foarte mult, a răspuns Boss zâmbind. Asta l-a făcut pe Patt să se întoarcă imediat și să se uite la Boss
-Oh, Boss, de ce mă rănești așa? Nu sunt încăpățânat deloc. Este Boss căruia îi place să fie încăpățânat cu mine. Patt l-a dat în judecată la propria mamă. Mama lui Pat râse încet.
-Cum poți să-i spui asta, a spus tatăl lui Patt, fără să fie serios.
-Este în regulă, a spus Boss în numele lui Patt pentru că nu am vrut ca Patt să fie acuzat de tatăl lui. Pat zâmbea.
-Este pentru că il răsfățăm și îi dăm lui Patt totul. De ce este Patt atât de încăpățânat cu noi? Boss, a spus tatăl lui Patt în glumă. Boss a zâmbit puțin timid.
-Ah, este adevărat, spune-i copilului tău despre petrecere, a spus mama lui Patt. Patt se întoarse să se uite la tatăl său cu suspiciune.
-Hm, chiar poimâine va avea loc o petrecere de deschidere a unui apartament care este un client al nostru. El m-a invitat, așa că am decis să accept. Măcar să cunoști oameni din cercurile noastre de afaceri este bine. Așa poți vedea cum arată și cum este personalitatea lui, a spus tatăl lui Patt pe un ton serios.
-Pot să-l iau pe Boss cu mine? a întrebat Patt imediat.
-Ești nebun, Patt? De ce ai vrea să merg? Boss a răspuns grăbit pentru că nu era implicat cu afacerea familiei lui Patt.
-Boss, poți să mergi și tu. Măcar așa este cineva care să-l descurajeze pe Patt în cazul în care merge și se joacă la eveniment, i-a spus tatăl lui Pat fiului său pentru că cunosc bine personalitatea lui Patt.
-Dar cred că Pat nu ar face nimic rău. Măcar este văzut împreună cu părinții săi, nu-i așa, Patt? a spus Boss întorcându-se să-l întrebe și pe Patt pe un ton serios .Dar Patt a stat și s-a încruntat că Boss a refuzat să meargă cu el.
-Sincer, vreau să meargă și Boss. Încearcă să intri în comunitatea de afaceri deoarece în viitor Boss poate fi nevoit să meargă la un eveniment cu Patt. Consideră-o o experiență de învățare unul pentru celălalt. A spus tatăl lui Patt pe un ton serios, pentru că de fapt dorea ca Boss să fie cu Patt.
-Mi-e mai frică că ii voi face pe părinții și pe Pat să își piardă fața, spuse Boss cu voce joasă pentru că este doar proprietarul unui mic magazin de internet pe care l-a preluat de la propriul lui văr. Nu este un mare om de afaceri ca familia lui Patt. Așa că nu știe cum să se comporte când socializează cu mari oameni de afaceri.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...