⚠️ Recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene sexuale în mod amănunțit ⚠️
Când Pat a terminat de făcut duș cei doi au coborât. Plan cu Shogun au adus garniturile și gustările așa că ei au venit exact la timp.
-Cine ți-a zis să iei de băut, Plan? l-a întrebat Boss pe Plan cu o voce furioasă. Când a văzut că Plan a cumpăra bere.
-Hai, bea pentru a scăpa de stres. Îl vrei și tu? Plan să vorbesc cu Prai într-un mod prietenos. Acest lucru l-a făcut pe Prai care se uita la ecranul laptopului să se întoarcă și să zâmbească puțin.
-Ar fi bine un pahar, a răspuns Prai zâmbind. Plan s-a întors să ridice o sprânceană la Boss. Boss oftă încet.
-Bine, liniștește-te, dar nu fi prea lacom a spus Boss în fața lui Plan.
-O, știi, am cumpărat și eu ceva de mâncare. Am intrat să gătesc și niște orez, a răspuns Plan, iar Boss a dat din cap în semn de acceptare. Înainte de a se întoarce să se uite la Patt pentru că credea că Plan a cumpărat la cererea lui Patt.
-Cât despre tine Patt, nu bea, spuse Boss pe un ton serios. Făcându-l pe Patt să se întoarcă imediat și să facă o față imploratoare.
-Un pahar, Boss, a întrebat Patt. Boss face o față confuză
-Mâine ai curs Patt . După ce studiezi, trebuie să mergi din nou la companie. Boss i-a spus lui Patt despre planurile de mâine.
-Da, te rog o să beau puțin. Garantez că cu siguranță nu voi cauza nicio pierdere de muncă, a spus Patt, confirmând, Boss își strânge buzele ezitând. Înainte de a încuviința din cap pentru că știa cu adevărat că Patt nu o va fi iresponsabil cu locul de muncă, dar ceea ce Boss nu îndrăznește să spună în fața tuturor este...
-Patt, te rog intră în bucătărie pentru un moment. Boss l-a tras de mână pe Patt și a intrat împreună în bucătărie. Patt a urmat frumos.
-Este ceva în neregulă? a întrebat Patt curios. Boss se încruntă ușor și se uită din bucătărie să văd dacă cineva va intra sau nu.
-Dacă bei în seara asta, nu ai nimic de-a face cu mine, a spus direct Boss, făcându-l pe Patt să se încrunte.
-De ce? a întrebat Patt cu o voce încordată . Fața lui Boss a devenit roșie.
-Deci Patt ști, nu? Că atunci când Pat bea.... Boss a rămas fără cuvinte
-Voi deveni mai dur decât înainte și va fi mai violent ca niciodată, nu? a spus Patt râzând pentru că se cunoștea bine. Boss dă din cap ca răspuns. Patt apoi l-a tras pe Boss pentru o îmbrățișare.
-De ce râzi? Vorbesc serios. Nu râd deloc. Boss s-a prefăcut că vorbește aspru, dar în realitate era destul de stânjenit.
-Oh, nu fi supărat. În seara asta, dacă beau și vreau să fac sex cu tine, doar o rundă. Pot să fac doar una? Jur că nu voi merge pentru a doua rundă, a întrebat Patt cu o voce blândă.
-Chiar o vei face în seara asta? a întrebat Boss pentru a fi sigur. Patt dădu din cap. Boss își strânse buzele șovăitor.
-Cu siguranță doar o rundă, a întrebat din nou Boss.
-Da, răspunse Patt imediat.
-Ei bine... În regulă. Dacă îți încalci cuvântul, îl voi opri pe Pat să o facă timp de 3 luni, bine? Boss la amenințat în prealabil.
-Boss este răutăcios. E în regulă. Cu siguranță nu îmi voi încălca cuvântul. A răspuns Patt pentru a-l face pe Boss să se simtă confortabil.
-Atunci haide să luăm amândoi pahare și farfurii și să mergem înapoi. Se vor întreba. Despre ce am venit să vorbim? a spus Boss înainte de a ajuta să ia pahare cu apă și boluri pentru a pune mâncare și apoi a ieșit să-i găsească pe toți. Plan pune gustări în farfurii și toarnă bere pentru Patt și Prai. Boss nu a vrut pentru că trebuia să iasă și să se uite în fața magazinului, Planul nu îl lasă pe Shogun să bea. Tânărul a băut în schimb sifon. Prai a stat și a căutat o vreme informații apoi s-a întors către Boss și Patt.
-Pot să spun că sunt doar 2 oameni care au făcut asta, folosind instrumente de comunicare, 2 telefoane mobile și 1 computer, am criptat adresa IP până am obținut locația de unde postează poze pe site, explică Prai.
-Cunoști poziția și cunoști persoana care a făcut-o? a întrebat Patt.
-Trebuie să pătrund în rețeaua mobilă. Asta folosesc pentru a vedea dacă telefonul mobil are o cartelă SIM înregistrată și pe numele cui se află. Dar am o cale mai bună, a spus el zâmbind.
-Cum? a întrebat imediat, din curiozitate.
-Cunoști troieni? a întrebat Prai pe Boss, deoarece lucrează cu computere, știe unele dintre aceste lucruri.
-Ce este? a întrebat Shogun curios.
-Voi explica simplu, adică este un tip de program pe care îl putem trimite la computer sau telefoanele mobile ale altor persoane după ce face clic pe linkul pentru programul nostru și apoi putem vedem și face totul pe computerul și pe telefonul mobil al celeilalte părți. Este ca și cum am deține mașina, a explicat Prai pe scurt.
-Ceea ce este împotriva legii, a repetat Boss, iar Prai a zâmbit.
-Da, este ilegal, dar depinde de Boss. Vei fi de acord să o faci? Dacă nu Boss poate merge și depune o plângere pentru a obține informații de la compania de telefonie mobilă, a oferit Prai.
-Dar va fi dificil, îl întrerupse Patt.
-Da, de aceea am întrebat. Cum va decide Boss? Dacă vrei să te ajut, te voi ajuta cu tot ce pot pentru că Patt mi-a promis că nu-mi va cauza probleme, a spus Prai tachinator. De fapt, Prai a reușit să-și șteargă propriile urme dar nu a spus nimănui, asta-i tot.
-Pat! Boss îl strigă pe Patt cu o voce stresată pentru că nu vreau să încalce legea.
-Am eu grijă de asta. Îmi asum responsabilitatea pentru tot, dacă se întâmplă ceva, îi spuse Patt lui Prai pe un ton serios. Înainte de a se întoarce la Boss.
-Încearcă să-l rănească pe phi Boss. Vă rog să nu credeți că așa ceva este trivial pentru că va deveni o mare problemă dacă nu facem nimic, atunci lasă-mă să decid, spuse Patt pe un ton serios.
-Gândesc la fel ca Patt, se alătură o altă persoană. Boss ezită puțin, dar dă din cap.
-Așa cum îți dorești, Patt, a răspuns Boss. Nu voia deloc să fie o persoană bună. Inima lui chiar dorea să cunoască mintea persoanei care a provocat această chestiune.
-Deci, ești de acord cu ce am spus? a întrebat din nou Prai. Toată lumea dădu din cap în acord.
-Dar administratorul paginii despre care ți-am cerut să încerci să găsești informații? a întrebat Patt când și-a amintit.
-Am găsit pagina de administrare. Dar se pare că s-a înscris cu un cont nou pe Facebook pentru a crea o pagină, dar așa cum am spus, sunt amator, așa că sunt ușor de urmărit. Și, cel mai important, una dintre persoanele care a postat fotografii cu Noss pe un site gay a fost administratorul paginii Patt Benz. Cuvintele lui Prai i-au uimit pe toată lumea. În timp ce Patt strângea din dinți.
-Cred că este ciudat. Altfel, de ce ar vrea acea pagină să se certe cu Boss? a spus Patt tăios și supărat când știe adevărul.
-Este atât de mare? Asta înseamnă că persoana care a făcut asta trebuie să te urască foarte mult, Boss, a spus Plan pe un ton serios.
-Da, vreau să știu ce are de gând să facă pentru mine. De ce mă urăște atât de mult? s-a plâns Boss.
-Probabil din cauza geloziei. Boss se întâlnește cu Pat? Cred că administratorul ăsta nu prea îi vrea nici pe Patt și Benz. Dar este enervat așa că a încercat din răsputeri să posteze diverse lucruri despre phi, a presupus Shogunul.
-Cealaltă persoană nu are nicio implicare în pagină. Doar a postat imagini și anunțuri pe site, a spus Prai din nou.
-Atunci fă cum îți spun, a spus Patt, pentru că își dorea neapărat să-l prindă pe făptuitor.
-Așadar, cum îl facem să facă clic pe linkul programului nostru? a întrebat Boss cu curiozitate, Prai zâmbi puțin.
-Ei bine, din moment ce îl ataca pe Boss, am luat povestea lui Boss drept subiect de care să fie interesat, a sugerat Prai. Patt dădu din cap în semn de acord.
-Atunci te rog ajută-mă, a spus Patt, iar Patt a zâmbit înainte de a se întoarce să facă ceva la computer. Cu toată lumea stând și privind cu entuziasm pentru o vreme.
-Bine, am trimis linkul la ambele telefoane mobile și la un computer, să așteptăm rezultatele. În acest fel va face clic pentru a introduce linkul. Când va fi așa e al nostru? a spus Prai. Boss a scos un oftat ușor.
-Hai să mâncăm cina împreună. Plan a mers să-o cumpăr pentru orice eventualitate, a invitat Boss pe cealaltă parte. Prai dădu din cap.
-Atunci, de ce nu o mănânci aici? a sugerat Shogun, iar Plan a fost să-l ajute cu Boss și Patt ajutând la aranjarea mesei, când mâncarea a fost pusă pe farfurii, cei cinci s-au așezat să mănânce împreună , Boss la pus pe Air să supravegheze magazinul.
Ding...
Se auzi un bip de la computer. Acest lucru l-a făcut pe rai să se ridice rapid și să se uite
-Bine, a accesat linkul de pe ambele dispozitive, a spus Prai cu un zâmbet, făcându-i pe toți să se adune în jur.
-Pot să văd persoana care este administratorul paginii? Spuse Patt. Prai a apăsat pentru a intra în telefonul persoanei care era administratorul paginii Pat Benz să vadă.
-De fapt, pot adăuga un alt program pentru a accesa camera telefonului persoanei. Dar mă tem că este o încălcare prea mare, a spus Prai pentru că indiferent de cale Patt va putea vedea totul.
-Este mai bine să aștept până la sfârșit. De fapt, s-ar putea să folosesc și acea metodă, a răspuns Patt.
-Așa putem merge și ne uităm la imagini. Poți să vezi mesajele de pe dispozitivul lui? a întrebat din nou Shogun.
-Da, inclusiv vom putea șterge sau vom folosi contul pentru a posta ceva, a spus Prai zâmbind.
-Ah, există și un mesaj pe LINE. Boss arătă spre ecran pentru că acum ei încă nu au intrat să vadă nimic pentru că dacă Boss va apăsat în timp ce cealaltă parte era pe telefonul mobil. Ar putea face calea aceea suspectă. De ce se deschide telefonul mobil la acea aplicație singur.
-Patt, asta este, arătă Boss spre mesajul de conversație din ambele părți. Boss e întoarse și se uită la fața lui Patt și văzu că Pat strângea din dinți.
-Nu-i voi lăsa pe acești doi în pace, spuse Patt serios. După ce știu că cele două persoane au lansat cu rea-credință fotografii cu Bosd pe un site gay și cine este administratorii paginii Patt Benz?
-Ce va face Patt cu ei? a întrebat Boss cu o voce stresată.
-Nu voi face nimic acum. Aș dori să continui să colectez informații despre acești doi oameni mai întâi, a răspuns Patt.
-Pot să-i spionez doar de pe dispozitivul lui Khun Prai, nu? a întrebat Patt.
-Acum pot muta programul pe laptopul lui Patt. Dar ai grijă să nu cedezi, cunoaște-l mai întâi, adună treptat informațiile. Te voi învăța, a spus Prai, așa că Pat s-a dus și și-a adus propriul laptop pentru a-i instala programul. În curând, ecranul celuilalt a fost pe laptopul lui. Acum amândoi vorbesc despre Boss și tendința actuală.
-Pat, hai să mâncăm mai întâi, a spus Boss, apucându-l de braț pe Patt și strângându-l ușor. Când a văzut că Patt se uita doar la ecranul laptopului Când îl auzi pe Boss strigând Patt apoi se întoarse să mănânce mai mult orez.
-Nu îți face griji. Ți-am instalat un program de înregistrare a ecranului, ca să-l poți deschide și să-l urmărești din nou fără a fi nevoie să intri în troian, a spus Patt .Prai și-a luat ochii de la laptop și s-a așezat să mănânce în liniște.
-Dacă nu e nimic altceva Aș vrea să mă întorc primul. În ceea ce privește programul, dacă aveți întrebări, poți oricând să mă suni, a spus Prai după ce a luat cina și a băut o vreme cu Patt.
-Mulțumesc foarte mult pentru că ai acceptat să vi să-l ajuți pe Boss, spuse Patt cu o voce ridicată. Prai a zâmbit:
-Este în regulă. Doar ca compania lui Khun Patt să folosească des serviciile companiei mele e de ajuns, răspunse Prai, făcându-l pe Patt să zâmbească, atât de Patt, cât și de Boss îl va conduce pe Prai la mașină.
-Mulțumesc foarte mult, Prai, mulțumesc foarte mult, dacă nu ar fi Prai, nu am ști cine a făcut asta, a spus Boss, mulțumindu-i din suflet.
-Este în regulă, a răspuns Prai.
-Atunci trebuie să-ți cer scuze, a spus Patt, făcându-l pe Prai să-și ridice ușor sprâncenele. Cât despre Boss, se uită confuz la fața lui Patt.
-Pentru ce îți ceri scuze? a întrebat Prai.
-Ee... îmi pare rău că nu te-am plăcut înainte pentru că am văzut că te-ai comportat de parcă ți-ar plăcea Boss, a spus Patt direct. Face fața lui Boss fierbinte și să întors și i-a dat lui Prai un zâmbet sec, în timp ce Prai râdea încet în gât.
-Nu e nevoie să-mi ceri scuze, pentru că la început m-a interesat Boss. O, nu te uita așa la mine, Prai a spus grăbit când a văzut sprâncenele lui Patt încruntate.
-Recunosc că la început am fost interesat de Boss. Când ne-am întâlnit din nou, m-am gândit că aș putea să încerc să flirtez, dar când am aflat că Boss avea deja un iubit, a trebuit să mă retrag. Nu-ți face griji, ajut pentru că vreau neapărat să ajut. Nu mă așteptam la nimic, a spus Prai sincer, făcându-l pe Boss să zâmbească, făcându-l pe Patt să-și slăbească oarecum expresia.
-Mulțumesc foarte mult, Prai pentru sentimentele bune, a răspuns Boss
-Oricum, acceptă-mă ca pe un prieten. A spus Prai zâmbind.
-Prai este deja prietenul nostru, a răspuns Boss, pentru că Boss a văzut că Prai era prieten cu el de multă vreme.
-Mulțumesc. Voi pleca mai întâi. Prai i-a mulțumit din nou înainte de a se urca în mașină și a pleca.
-Eşti foarte fermecător, spuse Patt încet nefiind serios, Boss s-a întors și a zâmbit.
-Ei bine, sunt arătos. Este normal, a spus Boss ridicând din umeri înainte ca Patt să-și strângă brațele în jurul gâtului și să-l ducă înapoi în magazin. Plan cu Shogun au stat acolo până la ora de închidere, apoi a cerut să plece și Pat la ajutat pe Boss să închidă magazinul și apoi au mers în cameră.
😘...😘....
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romansa⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...