Capitolul 33

107 13 4
                                    

-Patt, te rog să faci o față bună și să vă separi puțin munca de problemele personale. Altfel, alți oameni se vor simți inconfortabil. Boss l-a prins de umăr pe Patt și a vorbit încet, Patt respira adânc, apoi eliberează tensiunea din propria inimă. Boss știa că Patt se forța să zâmbească, dar era mai bine decât să-și păstreze fața calmă și sprâncenele încruntate.

-Hai să stăm și să așteptăm puțin.
Au sosit Benz și Bus și ca întotdeauna.
Benz a intrat rapid să-l găsească pe Boss.

-P’Boss, mi-e dor de tine, a spus Benz în timp ce îmbrățișa brațul lui Boss și își punea capul pe brațul lui, frecându-se înainte și înapoi.

-Du-te, l-am întâlnit ieri. Patt vorbi cu o voce calmă. Benz se întoarse să se uite la Patt cu o expresie întrebătoare.

-Este Patt într-o dispoziție proastă? întrebă Benz curios.

-Stai jos, spuse Patt din nou.

-Benz, du-te pe scaunul tău. Veți începe întâlnirea în curând. Îi spuse Boss lui Benz zâmbind. Benz a fost de acord să se ridice și să stea lângă managerul personal pe care Tim îl angajase să aibă grijă de Benz. Boss, a ridicat mâna și i-a frecat ușor brațul lui Patt până când a intrat proprietarul companiei și întâlnirea a început , a vorbit despre organizarea unei serii de întâlniri în Thailanda și apoi a vorbit despre organizarea întâlnirilor în China. Patt încă stătea cu fața nemișcată, ascultând în liniște, uneori răspunzând la întrebările lui Tong. Până când toate echipele au încheiat data întâlnirii si vor face o programare pentru ca actorii sa vina sa repete puțin pentru spectacolul special. Compania le mulțumește tuturor. Şedinţa a fost încheiată.

-Vin sâmbăta viitoare și voi vorbi din nou despre întregul plan, Patt a vorbit cel mai puternic și a dat din cap.

-P’Boss, vrei să mergem să mâncăm împreună? l-a invitat Benz cu un zâmbet ca de fiecare dată

-Am de rezolvat treburi, răspunse Patt cu o voce calmă. Astăzi nu avea chef să se lupte prea mult cu Benz. Benz se uită la chipul lui Patt și dădu din cap în semn de recunoaștere. Parcă știu acum că nu ar trebui să-l tachinezi pe Patt. Boss îl ia pe Pat să-și ia rămas bun de la echipă și de la Taeng pentru al găsi pe Plan, Boss îl sună să  stabilească o întâlnire cu Plan și să ia prânzul împreună așa vor putea vorbi. Până când ajung la locul stabilit. Boss sună să-i spună lui  Plan că a ajuns. Înainte de a intra să găsească o masă la care să stea apoi comandă puțină mâncare și așteptați ca Plan să ajungă pentru a comanda mai mult.

-Să aruncăm din nou o privire la telefonul tău mobil, Boss, Patt a întins mâna și a cerut telefonul lui Boss.

-Nu face mare lucru din asta, Patt, a spus Boss pentru că nu vreau să se certe cu cineva. Boss îi dă lui Patt telefonul mobil. Patt l-a luat și a citit mesajul. Înainte de a tasta ceva înapoi.

-Ce faci? Boss se aplecă să se uite. La ce scria Patt pe telefonul său.

-Vreau doar să știu. Pe ce site merg? a răspuns Patt la un mesaj în numele lui Boss pentru a afla informații. Patt le-a spus celor care l-au salutat că nu a dat niciodată Facebook nimănui și probabil ar fi agresat, așa că am vrut să știe exact pe ce site se găsesc acele informații, a întrebat Patt pe mulți. Și unii oameni au cooperat și mi-au spus numele site-urilor web, care includeau 4-5 site-uri web, așa că Patt a încercat să meargă pe acele site-uri.

-Patt e mai bine să așteptăm mai întâi sa vorbim Plan despre asta, a mustrat Boss pentru că venele tâmplei lui Patt erau acum bombate pentru că tânărul a strâns din dinți pentru a-și înăbuși furia, Boss a scos încet telefonul mobil din mâna lui Patt. Patt a acceptat cu bunăvoință să-i dea drumul. Mâncarea comandată a fost servită la timp, Plan și Shogun au intrat în restaurant. Când i-au văzut pe Boss și pe Patt, s-au apropiat și au zâmbit. Dar a fost surprins când a văzut expresia lui Patt care nu arăta prea bine și era foarte supărați amândoi.

-Ce e în neregulă cu voi, Boss? l-a întrebat Plan pe Boss, suspicios, Boss a zâmbit sec.

-Vom vorbi după ,mai întâi comandă mai multă mâncare. Am comandat doar 2 lucruri. Boss a vorbit. Plan și Shogun au comandat mai multă mâncare. În timp ce aștepta, Plan s-a așezat și s-a uitat la fețele lui Patt și Boss, alternând înainte și înapoi.

-Ce este? a întrebat Plan, confuz. Patt respiră adânc. Înainte de a începe să spună povestea celor  întâmplate, Plan și Shogun ascultă apoi cere imediat să vadă mesajul.

-Cine ar face așa ceva? a spus Shogun, la fel de enervat.

-Sa întâmplă ceva cu cineva în acest timp, Boss? a întrebat Plan cu îndoială.

-Nu sunt sigur, a răspuns Boss, făcându-l pe Patt să se întoarcă imediat să se uite la Boss.

-Boss, ce e cu tine? a întrebat Patt din curiozitate.

-Este Andy, care vorbește despre Patt. Unii fani ai lui Patt Benz chiar nu mă plac, Patt știe asta, dar probabil că nu este adevărat. Dar în această chestiune, nimeni nu s-ar gândi să facă ceva rău ca asta, nu-i așa? Boss însuși nu voia să se gândească atât de mult la asta.

-Eu nu cred acest lucru. Unii fani au fost atât de nebuni încât au leșinat. Plan spune ceea ce crede el și îl face pe Boss tăcut .

-Atunci putem să aflăm adresa IP a persoanei care a postat anunțul pe pagină? a întrebat Shogun.

-Trebuie să încerci să-l studiezi. Dar dacă vrei să fii mai detaliat decât atât. Va trebui să depuneți o plangere. Plan a fost cel care a propus. Boss părea tulburat.

-Dacă este într-adevăr legat de fanii lui Patt. Îngreunează lucrurile? a întrebat Boss pentru că era îngrijorat de munca lui Patt.

-Nu vreau ca lucrurile să devină prea mari, P’Plan. Pentru că, dacă cunosc persoana care a făcut-o, nu voi putea să mă descurc cu asta, a spus Patt, făcându-i pe toți cei trei să se întoarcă imediat să se uite la Patt.

-Credeam că ți-ar fi teamă că lucrurile vor escalada. De fapt, mi-e teamă că persoana care a făcut-o va fi lovită rău. Dar nu este cazul, a spus Shogun râzând. Este o atmosfera foarte relaxanta.

-La naiba, m-am gândit că dacă sunt știri sau ne ducem să raportăm la poliția, ei vor trebui să se ocupe de asta conform legii. Ceea ce este în regulă. Dar nu sunt la fel de mulțumit ca atunci când rezolvi asta pe cont propriu, înțelegi? Plan și-a spus propriul scop și Patt și Boss s-au uitat înainte și înapoi cu incertitudine.

-Deci, este greu pentru tine să te ocupi singur de totul? Boss a cerut să fie sigur, iar Patt a dat din cap.

-Atunci hai să încercăm să investigăm. Ce pot face, dar, deocamdată, să mâncăm mai întâi. Mi-e foame. A spus Boss invitându-l să mănânce mai întâi pentru că nu  vrea că Patt să  fie mai stresat în timp ce mănâncă și vorbesc despre asta în mod continuu. Când au terminat de mâncat, au plătit  și au plecat.
Plan îl duce pe Shogun la cumpărături și îi îndrumă pe Patt și pe Boss să-i spună ca dacă există vreun progres el îi va ajuta la găsirea unei modalități de a investiga și această problemă.

-Hai, nu te stresa putem găsi o soluție. Boss l-a consolat ușor pe Patt, în timp ce Patt îl conducea înapoi la magazin.

-Doar oameni pervertiți fac astfel de lucruri, mormăi Patt, simțindu-se foarte nefericit. Dar e mult mai rece decât prima dată.

-Să presupunem că găsim persoana care a făcut-o. Cum se va descurca Patt? întrebă Boss ,curios. Patt ridică un zâmbet ușor la colțurile gurii. Ochii lui au devenit imediat duri.

-Dacă ar fi un bărbat, l-aș călca în picioare și l-aș elibera gol în centrul Bangkokului, a răspuns Patt pe un ton serios. Boss râse încet.

-Dacă ar fi o femeie? a întrebat Boss.

-Voi face poze, istoric, nume, adresă și număr de telefon și le voi pune pe un site de întâlniri cu prostituate, de asemenea, astfel de lucruri, doar ca să-i mănânce nervii. Patt a răspuns după propriile gânduri.

-Atât de crud, nu te temi că va informa poliția. Ce rost are să te aresteze? a întrebat din nou Boss. Patt a ridicat din umeri de parcă nu i-ar păsa.

-Voi lua ceea ce a făcut și toate dovezile, de ce să mă amenințe că va depune o plângere pentru a mă aresta? a răspuns Patt. Boss a zâmbit cu bună știință că a înțeles ce a spus Patt din cauza furiei .Dar când va veni momentul, probabil că vor găsi o altă modalitate de a face față. Cei doi au vorbit despre asta până când Boss și Patt au intrat în magazin. Boss a trimis mâncarea comandată lui Air să mănânce.

-Poți să te întorci și să te odihnești mai întâi, i-a spus Boss tânărului care părea că  se simte rău când a intrat.

-Nu mai merge nicăieri phi Boss, poți să lucrezi? a întrebat Air iar Boss a dat din cap.

-Atunci aș vrea să mă întorc acasă. Mâine mă voi grăbi să-ți deschid magazinul, a spus Air cu o voce lentă.

-Bine, dar dacă nu poți veni mâine, e în regulă. Ia o pauză pentru a te recupera mai întâi, a răspuns Boss îngrijorat. Air și-a ridicat mâna pentru a-l saluta pe Boss. Înainte de a-și lua geanta și de a ieși din magazin, Boss s-a așezat pe un scaun lângă Patt, care deschidea un site web pentru homosexuali, unde oamenii postase despre Boss .

-La naiba, au pus și poza ta Boss acolo, a spus Patt furioasă, când a deschis din nou site-ul, a descoperit că poza lui Boss era acolo. Boss ridică privirea și își încruntă sprâncenele.

-Poate a salvat poza de pe pagina mea de Facebook și pentru că această poză a fost postată acolo, a răspuns Boss când și-a amintit poza. Patt era puțin inconfortabil.

-Boss, cred că ar fi o idee bună să închizi temporar Facebook mai întâi, a sugerat Patt ,Boss și-a ridicat ușor sprâncenele.

-De ce sa-l închid? a întrebat Boss.

-Astfel oamenii vor intra sa te salute? Iar eu voi fi enervat, a răspuns Patt. Boss i-a zâmbit încet.

-Nu îl închid, dacă îl închid înseamnă că mie frică. Oamenii care au făcut asta probabil au vrut să vadă că tu te vei despărți de mine, dacă îl închid, cu siguranță vor râde de tine. A spus Boss în timp ce se gândea.

-Ține-l deschisă atunci. Cine vrea să salută, așa să facă. Dacă nu ne pasă, nu ne vom supăra, sunt mulțumit, a răspuns Patt iar Boss a zâmbit. Recunoaște că la început a fost destul de stresat și s-a gândit mult, în adâncul sufletului dar după un timp a început să nu-i pese. Cu cât îl vedea pe Patt și prietenii săi mai stresați de lucrurile care i s-au întâmplat Boss nu voia să facă pe nimeni să se îngrijoreze mai mult decât atât.

-Ești sigur? A întrebat Pat pentru a fi sigur. Boss dădu din cap și zâmbind.

📱...📱....
S-a auzit sunetul mesajului lui Patt de pe Facebook. Patt la deschis și a citit imediat. Când vezi că este un tânăr care este un fan important al lui și al lui Boss. Patt și-a încruntat imediat sprâncenele. Când vede mesajul lui Kao, poza a fost luată de pe pagina Patt Benz și trimisă pentru a o vedea, care este o imagine de pe site. Există o poză a lui Boss cu un mesaj care le cere oamenilor să se balanseze și Boss îl va iubi atunci când îl va vedea, chiar dacă încearcă să-și calmeze furia. Dar când a venit să văd ce este mintea lui Patt nu așteptă și intră în grabă pe pagina aceea.

PattBenz FC a postat acum 10 minute.
🖼️
„Serios, ce s-a întâmplat, nu e iubitul lui Patt? Patt știe că e mort.”
(Cineva mi l-a trimis să mă uit.)

Și au fost multe comentarii, unele venind să-l insulte pe Boss. Unii au venit și au spus că imaginea este falsă. Unele comentarii l-au blestemat pe administratorul paginii mai ales fan clubul Patt Boss care intră să se certe în numele lui Boss. Și au început să se certe în schimb

-Devine din ce în ce mai mare, a spus Boss pentru că nu a vrut ca fanii au ajuns să se certe între ei. Patt strânse din dinți și mormăi. Înainte de a intra în comentariile pozei.

Pat PB >> #PatBenz FC

✉️ Cunosc deja povestea și mai știu că cineva a făcut o poză iubitului meu și a degradat-o. Acum persoanele care au distribuit această postare dacă nu vor să fie date în judecată, vă rog  sa o ștergeți .
#PatBoss FC
Hai să nu pierdem timpul cu lucruri fără sens.
P.S. Dacă administratorul va sublinia cuvântul moarte în felul acesta, atunci mori așa cum a făcut și postarea.

Pat a răspuns la comentariile amenințătoare și înșelătoare de pe pagina Patt Benz și la persoana care a distribuit-o prima.

Fan clubul lui Patt Boss va a returna videoclipul, determinându-l pe Boss să fie uluit.

-Comentariile acestea va primi probabil multă opoziție, a gândit Boss.

-De ce ar trebui să-mi pese de oamenii care gândesc rău despre mine? Îmi pasă doar de oamenii care mă iubesc, bine? a răspuns Patt cu nonșalanță. Chiar dacă comentariile sunt atât de puternice.

-Cine mă va iubi și mă va plăcea să nu deranjeze persoana pe care o iubesc, dar nu ar trebui să te tragă în jos, Boss a fost implicat în asta din cauza mea. Nu ar trebui să se amestece niciodată în treburile mele personale, cine sunt acești oameni? De ce nu înțelegi limitele? strigă Patt furios, făcându-i pe clienții din magazin să se întoarcă și să-l privească confuzi. Până când Boss a trebuit să-l țină de braț pe Patt,

-Patt, calmează-te, Boss l-a calmat în grabă pe Patt pentru că acum fața lui Patt este roșie de o furie copleșitoare.

-Vei avea un atac de cord, a glumit Boss. Când pune mâna pe pieptul lui Patt pe partea stângă și a constatat că inima îi bătea atât de tare încât era înspăimântător.

-Nu voi muri ușor de un atac de cord, Boss, atâta timp cât nu îl trag pe cel care a făcut acest lucru, chestiune nu rămâne  nerezolvată, spuse Patt înapoi pe un ton enervat. Boss înțelege sentimentele lui Patt și el este supărat pentru că a fost ceva care i s-a întâmplat, dar văzându-l pe Patt că se enervează așa a trebuit să se calmeze puțin.

Tru... Tru... Tru

Telefonul mobil al lui Patt a sunat. Patt îl ridică și se uită la el înainte de a se încrunta când văzu că numărul varului său. La acea oră ar fi trebuit să doarmă deoarece în America era noapte.

-P’Pim a sunat, i-a spus Patt lui Boss înainte de a răspunde la telefon.

-Da....Știe și ‚Pim despre asta? Da, doar o clipă, Patt a răspuns la telefonul lui Pim.

-Mă duc să vorbesc, Boss, spuse Patt pentru că nu dorea ca clienții lui Boss să se sperie din nou dacă, din greșeală, spunea ceva prea tare.
Boss dă din cap. Așa că Patt s-a ridicat și a intrat în camera dinăuntru. Cât despre Boss, el doar s-a așezat la biroul computerului și a oftat. A intrat și a citit comentariile de pe pagina lui Patt Benz .Unii oameni au venit să-l critice pe Patt cu comentarii puternice, unii oameni au fost de acord cu ceea ce a spus Patt .

Boss înțelege adevărul despre ființele umane. Astăzi există o sută de oameni și o sută de idei. Există atât oameni buni, cât și opinii diferite, există dragoste și există ură. Boss știe că nu poate forța pe nimeni să-i înțeleagă propriile gânduri și nu ar trebui să încerce să înțeleagă gândurile oamenilor , Boss s-a plictisit de lumea rețelelor sociale azi.

Patt a dispărut înăuntru pentru o vreme. Curând a venit înapoi cu o expresie confuză și se așeză pe canapea. Boss s-a întors să privească cu îngrijorare.

-Ce sa întâmplat, Patt? Ce a spus Pim? Întrebă Boss din cauza aspectului feței lui Patt, Boss s-a gândit că nu ar fi un lucru foarte bun.

-Phi Pim a sunat și a spus că răspunsul meu la administratorul paginii Patt Benz, este prea puternic și a fost vina mea că Boss este în această situație. Oare am cauzat vreodată probleme cuiva? nu am făcut nimic nimănui. De ce trebuie să facă acei oameni astfel de lucruri? Boss acum are probleme, se plânse Patt furios dar nu foarte tare.

-A știut Pim despre asta atât de repede? a întrebat Boss cu seriozitate.

-Pim urmărește știrile de pe pagina respectivă. Și mi-a văzut comentariul, a răspuns Patt, Boss făcu un semn de înțelegere.

-Și ce a spus Pim? a întrebat Boss în continuare, știa că Pim probabil nu l-ar fi certat pe Patt, dar probabil că l-ar învăța multe lucruri.

-Pim mi-a spus să mă calmez și după să răspund la comentarii, dar să fiu mai inteligent decât ei și să nu fac nimic când sunt supărat să mă calmeaz mai întâi și apoi să răspund, a spus Patt obosit, de asemenea, a fost de acord cu ceea ce a spus Pim. Patt adesea nu se putea controla.

-Sunt de acord cu Pim. Dar îl înțeleg pe Patt. Să spunem doar că vom încerca încet să rezolvăm problema și să o reparăm puțin câte puțin, a răspuns Boss. Patt a dat din cap în acord înainte ca Boss să-i spună lai Patt să se ducă să facă un duș și apoi să se întindă să se mai calmeze. Cât despre Boss, a continuat să stea și să aibă grijă de magazin. Boss era la fel de stresat ca și Patt. Nu era stresat pentru sine, ci era stresat pentru Patt pentru că nu știa ce impact va avea această chestiune in munca lui Patt.

Tru.. Tru... Tru

Telefonul lui Boss a sunat la începutul serii. Patt nu a coborât din cameră pentru că a adormit, Boss s-a dus să se uite o dată, apoi l-a lăsat pe Patt să doarmă. Boss își ridică telefonul mobil sa uitat și a văzut că era numărul lui Taeng.

-Sunt sigur a aflat despre asta și phi Taeng, și-a spus Boss înainte de a răspunde la telefon,

-Da, phi Taeng, șeful a răspuns la telefon cu o voce lentă.

📱(„Ști deja de ce te-am sunat nu-i așa?)spuse Taengt, când auzi tonul vocii lui Boss.
(-Cum este Boss??)

-Da știu, răspunde Boss.

📱(-Phi, nu contează ceea ce a făcut Patt, personal chiar am fost mulțumită în secret. Dar la modul serios ,proprietarul companiei care face serialul. I-a fost teamă că ar avea un efect asupra organizării întâlnirii, Boss înțelege, nu?”) a explicat Taeng.

-Da, a răspuns scurt Boss pentru că știe cât de repede circulă veștile pe rețelele de socializare.

📱(Serios, dacă ar trebui să ghicesc, dacă i-am spune lui Patt despre asta, Probabil că Patt ar răspunde la asta. „E bine, hai să anulam întâlnirea” Haha) Taeng a imitat vocea lui Pat. Acest lucru l-a făcut pe Boss râdă pentru că a gândit la fel.

📱(„Astăzi te-am văzut stând stresat în mașină Este din cauza acestei probleme?”) a întrebat Taeng mai departe.

-Da, a răspuns Boss și i-a spus toată povestea. Că cineva ia trimis un mesaj spunându-i despre asta și despre diverse site-uri web unde el avea postate poze și informații

-Phi Taeng, ce ar trebui să facem? Boss a întrebat asta pentru că Patt nu era un om  obișnuit. Boss ar vrea să găsească o soluție, dar chiar acum Patt se află în postura unei persoane care aproape că poate fi numită o celebritate.

📱(„Voi veni la tine cu un ajutor pentru Boss”,) a spus Taeng cu o dispoziție bună, iar Boss a simțit că aude pe cineva râzând lângă Taeng.

-Ajutor, cine sau ce este? a întrebat Boss cu curiozitate.

📱(„Ne vedem în 10 minute. Vin la tine. Boss este la magazin, nu?”) a întrebat Taeng pentru a fi sigură.

-Da, a răspuns Boss, așa că Taeng a repetat că conducea să-l vadă înainte de a închide telefonul . Boss a rămas confuz pentru o vreme. În timp ce se gândea și se întrebă pe cine aducea Taeng. Nu a durat mult și Taeng a deschis ușa magazinului si a intrat împreună cu un trup mic. Boss a zâmbit imediat și a râs când a văzut ajutorul despre care vorbea Taeng.

-P’Boss, Benz a alergat la Boss și i-a sărit imediat în poală. Boss nu a spus nimic, îl plăcea destul de mult și chiar s-a uitat la Benz.

-Benz  vei fi mort. Boss va fi plat în curând. Vino să te așezi pe canapea, a spus Taeng în glumă, așa că Benz a coborât și s-a așezat pe canapea zâmbind dar căuta pe cineva.

-Unde s-a dus Patt, Boss?a întrebat Benz.

-Doarme sus. Mă duc să il chem, a răspuns Boss pentru că intenționa să  meargă să îl trezească pe Patt.

-Merg și eu. Benz a ridicat imediat mâna și a cerut să vină.

-Mai bine du-te să te așezi și să aștepți înăuntru mai întâi. Copiii de aici sunt gălăgioși, a spus Boss despre clienții adolescenți. Taeng dădu din cap. Apoi au intrat înăuntru, Boss a adus apă și i-a servit lui Taeng, care aștepta în sufragerie. Înainte să-l ducă pe Benz la etajul doi să-l trezească pe Patt, Boss deschise ușa încet apoi a văzut că Patt era întins cu fața în jos. Benz se strecoară după el.

-Boss, pot să-l trezesc pe Patt? Îi șoptește Benz lui Boss. Boss dădu din cap în semn de acceptare și se uită să vadă cum îl va trezi Benz pe Patt.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum