⚠️ Conținut sensibil între un minor și un adult. Recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani⚠️
Shogunul nu știa ce să facă. El doar sărută stângaci așa cum vrea Plan, făcându-l pe Plan să nu fie mai puțin impresionat de eforturile lui Shogun. Mâna puternică a lui Plan a întins mâna în cămașa de școală lui Shogun alături de mângâierea taliei mici, l-a făcut pe Shogun să tremure.
-Ah, Shogun a tresărit când degetele lungi ale lui Plan îl tachinau pe pieptul neted asta l-a făcut pe Shogun să se simtă fierbinte în mijlocul corpului. Își desfăcu buzele și inspiră adânc . Dar Plan a încercat să se abțină să nu facă accidental vreun semn, indiferent cât de mult și-ar fi dorit.
-Phi...P’Plan, dă-mi drumul mai întâi, spuse Shogun, cu vocea tremurândă. Mana lui împinge pieptul puternic al lui Plan E ca și cum a rămâne fără energie.
-De ce? Întrebă Plan cu mâna încă mângâind pieptul mic și talia lui Shogun.
-Eu... vreau să merg la baie, a spus Shogun în timp ce își strângea ambele picioare, uitându-se în jos, era suficient să știe ce era în neregulă cu Shogun.
-Bună sensibilitate, spuse Plan cu un zâmbet. Shogunul încercă să se ridice din poala lui pentru a merge la baie dar Plan nu l-a lăsat să plece.
-P’Plan, simt că trebuie să fac pipi, a spus Shogun cu o față roșie.
-Nu te doare aici, Shogun, spuse Plan. Shogun se uită la Plan cu confuzie, deoarece era blocat cu Plan aproape tot timpul și Shogun nu a învățat prea multe despre sexul în sine? Chiar dacă există câteva conversații cu prietenii dar nu a avut niciodată o experiență anterioară deci nu știu care sunt simptomele sale acum.
-Chiar mă doare, a spus Shogun, cu vocea tremurândă. Înainte de a fi surprins când mâna puternică a lui Plan a fost apăsată în mijlocul corpului lui Shogun.
-Te simți incomod aici? a întrebat Plan, Shogun arăta de parcă era pe cale să plângă cu un sentiment de tulburare pe care nu îl mai simțise niciodată. Apoi dă din cap în semn de acceptare.
-Te voi ajuta, nu te teme, spuse Plan cu o voce profundă. Înainte de a-i descheia pantalonii lui Shogun. Shogun îi apucă repede mâna lui Plan.-Ce ai de gând să faci? a întrebat imediat Shogun.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romansa⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...