Capitolul 26

103 14 4
                                    

După ce intră într-un restaurant japonez Patt a ales o masă la care să stea. El și Boss stăteau de aceeași parte, în timp ce Benz stătea de cealaltă parte.

-Comanda acum, Benz, Pat te va trata, a spus Boss zâmbind. Patt a zâmbit fără să spună nimic. Cei trei au comandat mâncarea pe care au vrut să o mănânce și s-au așezat să aștepte. Benz a stat și a apăsat pe pe telefonul său mobil, apoi se auzi sunetul telefonului mobil al lui Benz. Tânărul a apăsat să accepte chiar acolo.

-Da, phi Tim nu a sosit încă. Benz a venit să mănânce cu Boss și Patt mă va trata ha, ha... da... da... doar o clipă. Benz a vorbit la telefon cu Tim, înainte de a-i înmâna lui Patt telefonul.

-Ce? a întrebat Patt.

&P’Tim va vorbi cu tine, a răspuns Benz, așa că Patt a luat telefonul mobil al lui Benz și a vorbit. Benz a continuat să mănânce bine dispus.

-Da... e în regulă... heh heh. L-ai văzut? Ei bine, lucruri de genul acesta trebuie să fie. Am niște lucruri de schimbat... mă voi gândi și apoi îți voi spune din nou. O să ajut cât voi putea... Benz. Khun Tim, va continua să vorbească cu tine ,i-a spus Patt la telefon lui Tim.

-Când terminam, îl duc pe Benz acasă .

-Despre ce ați vorbit, Patt? A întrebat Boss, cu vocea nu prea tare, în timp ce Benz continua să vorbească la telefon cu Tim.

-Despre poza pe care am făcut-o, a răspuns Patt zâmbind.

-Piza cu Bus mergând să vorbească cu Benz. Patt deja i-a trimis-o? a întrebat Boss foarte serios. Nu credea că Pat chiar ar îndrăzni să i-o trimită lui Tim.

-Da, răspunse Patt cu un zâmbet ușor amuzat.

-Haideți să aflăm adevărul mai târziu,  a spus că nu este grav. Apoi s-a întors să continue să mănânce, Benz tocmai a închis telefonul.

-După ce mâncăm, poți să mă duci mai întâi la magazinul de benzi desenate? l-a întrebat Benz pe Boss.

-Sigur, a răspuns Boss, pentru că nu se grăbea. Benz a zâmbit larg de fericire.

-Boss, vreau să mănânc somon, a spus Patt și Boss s-a uitat la Patt confuz.

-Știu ce-mi spui, vreau să mă hrănești, a spus Patt cu o voce rugătoare Boss zâmbi amuzat înainte să ia somonul și să-l scufunde în wasabi amestecat cu sos de soia.

-Boss! Prea multe! a strigat imediat Patt. Când l-am văzut pe Boss scufundând somonul în Wasabi.

-Oh, nu mi-ai spus cât să-l înmoi așa că am crezut că pot să-l înmoi cât vreau. Ce, nu o să mănânci ? Boss s-a prefăcut că-l amenință. Pat făcu o mutră.

-Boss m-a tachinat, a răspuns Patt și Boss a râs ușor.

-Ei bine, tu ai vrut să mă tachinezi mai întâi, a răspuns Boss. Cei doi s-au uitat unul la altul și au zâmbit.

-Cu ce te tachinez? Vreau doar ca iubitul meu să-mi dea mâncare. Este într-adevăr o tachinare? a întrebat Patt.

-Ei bine, îți place să tachinezi alți oameni, a răspuns imediat Boss. Cu un Benz aşezat uitându-se la cei doi, a zâmbind.

-Ai de gând să mănânci bucata aceea de somon? A intervenit Benz, făcându-i pe Patt și pe Boss să se întoarcă imediat să se uite la Benz. Boss s-a simțit puțin jenat că se certa cu Patt care este ca un copil dar erau în fața lui Benz .

-Cine poate să mănânce asta? Boss, te rog dă-mi o altă bucată, a spus Patt Boss făcu semn să pună bucata pe o farfurie.

-Pot să mănânc. Benz a ridicat imediat mâna. Il face pe Boss să se oprească puțin.

-Dar l-am scufundat în mult wasabi, Benz, a răspuns Boss, pentru că îi era teamă că Benz nu a văzut cât de mult wasabi avea somonul .

-Am vazut, chiar îl pot mânca, Benz dădu din cap.

-Daca vrea să mănânce, așa că lasă-l să mănânce, Boss, a spus Patt, pentru că voia să știe dacă Benz ar putea să mănânce sau nu, așa că Boss întinse mâna cu somonul înmuiat în wasabi iar Benz a deschis gura să-l primească și a mestecat cu o atitudine delicioasă Patt și Boss și-au îngustat ochii și s-au simțit supărați în locul lui Benz, dar Benz încă avea o expresie normală. Apoi a stat și a mâncat altceva.

-Băiatul ăsta nu numai că este debordant, are limba unui crocodil sau nu are papilele gustative? Întrebă Patt.

-Ți-am spus că o pot mânca. Plus că și Boss mi-a dat, foarte bine, a spus Benz, făcându-l pe Patt să se oprească puțin. Înainte de a îndrepta cu sârguință bețișoarele către fața lui Benz.

-Tipul ăsta este foarte enervant , a spus Patt dar  nu vorbea serios. Când știe că Benz găsește probleme cu el.

-Patt... de ce îl critici pe Benz? a spus Boss cu un zâmbet. A văzut chipul lui Patt acționând astfel cu Benz, este atât de rău încât zici că plănuiește să omoare pe cineva cu un zâmbet. Asta este, îl batjocorit Patt din nou. Benz avea un zâmbet pe buze.

-Pat vorbești prea mult, spuse Boss, nefiind prea serios. Patt putea vedea ce fel de persoană este Benz? Dar nu este considerat rău pentru că Benz știe cum sa supraviețuiască. De fapt, Patt crede că Benz este o persoană drăguță. Boss ia o nouă bucată de somon nu multă sos de wasabi înainte de a o băga în gura lui Patt.

-Ah, hrănește-l, mănâncă-l, a spus Boss cu o față fierbinte. Pat zâmbi strălucitor.

-Mulțumit. Spuse Patt înainte de a deschide gura. Apoi, Boss și Patt s-au rânduit să se hrănească și să mănânce ei înșiși.

-Unde este magazinul tău de benzi desenate? a întrebat Patt pentru că Benz a vrut sa meargă mai întâi la librărie.

-Este la un alt etaj, a răspuns Benz.

-Atunci hai să mergem înainte, a spus Patt înainte de a merge și a îmbrățișa pe gâtul lui Boss ca înainte cu Benz în față cu o dispoziție bună. Dar Benz s-a oprit în fața unui magazin de înghețată.

-Vrei să mănânci înghețată, Benz? a întrebat Boss.

-Da, acesta gelaterie este delicioasă, a introdus Benz. Boss s-a întors apoi să se uite la Pat.

-Vrei să mănânci? l-a întrebat Boss pe Patt.

-Să cumpărăm una și să mâncăm împreună, a sugerat Patt și a comandat un cornet de înghețată și a zâmbit.

-Da, foarte delicios, a spus Boss înainte de a-i oferi lui Patt niște înghețată pe care să o încerce. Patt se aplecă să guste și dădu din cap. Înainte de a continua să-l urmărească pe Benz, Boss a mâncat înghețată și apoi i-a oferit-o și lui Patt. Patt îl privi pe Boss mâncând înghețată cu un zâmbet ușor trăgându-și colțurile gurii.

-Boss, vreau asta, a șoptit Patt încet la urechea lui Boss, făcându-l pe Boss să se încrunte și să se întoarcă să se uite.

-Ce vrei? a întrebat Boss, fiind în magazin. Boss nu s-a gândit la asta și a mers mai departe.

-Când l-a văzut pe Boss mâncând înghețată m-am emoționat, șopti Patt din nou. Acest lucru a făcut ca fața lui Boss să se simtă fierbinte înainte de a-l lovi cu cotul în stomacul lui Patt de enervare.

-De ce ești așa un copil? În seara asta, dormi în afara camerei, Pat, a spus Boss, încercând să-și ascundă propria jenă, înainte de a pleca repede să-l găsească pe Benz care s-a întors să-i privească pe amândoi confuz.

-Boss, doar te tachinam. Nu fi supărat pe mine. Patt l-a urmărit grăbit pe Boss. Benz s-a prefăcut apoi că îl trage pe Boss și a plecat repede. L-a făcut pe Boss să izbucnească în râs până a ajuns la un magazin de benzi desenate. Patt, care l-a urmat la timp, a împins o dată în capul lui Benz înainte de a-l trage pe Boss înăuntru și de a-l îmbrățișa de gât ca înainte.

-Poți să intri și să cumperi. O să aștept afară, a spus Patt și Benz a râs și a chicotit înainte de a intra în librărie.

-Ar fi bine să ne așezăm și să așteptăm acolo. Patt dădu din cap spre banca lungă de lemn pe care magazinul universal le-a amenajat pentru ca clienții să stea și să se odihnească. Boss și Patt s-au dus apoi să stea și să-l aștepte pe Benz.

-Încă ești supărat? a întrebat Patt tachinator, Boss se uită ușor la Patt.

-Nu ar trebui să te fi încurajat să studiezi în străinătate. Revenind, ești mai obscen. Ai aceeași vârstă ca mine. A spus Boss dar nu era prea serios. Patt râse ușor.

-Este natura unui bărbat, Boss, în plus, sunt obraznic și obscen, și asta e același lucru. M-ai văzut vreodată comandând cu alți oameni? A întrebat Patt zâmbind.

-Data viitoare, când ești în oraș și sunt mulți oameni dacă îmi vorbești nepoliticos, când mergem acasă o să te las să dormi timp de o săptămână pe canapea, nu te vei culca cu mine, spuse Boss.

-Nu, Boss. Bine, nu o să mai spun lucruri nepoliticoase, dar dacă suntem doar noi doi în casă, într-o cameră. Pot vorbi? a întrebat Patt zâmbind. Așa că Boss și-a ridicat mâna să-l ciupească pe Patt de obraji ca și cum ar fi colți. Patt a strigat și la implorat pe Boss. Cei doi stăteau și vorbeau și îl așteptau  pe Benz pentru o vreme. Benz a ieșit apoi cu o pungă mare de benzi desenate.

-Hei, ce ai cumpărat? Câte volume sunt? a întrebat Patt cu seriozitate.

-Patruzeci de volume pe care le urmăream, așa că le-am cumpărat și te-am lăsat să te bucuri puțin de Boss, a spus Benz zâmbind.

-Este în regulă. Să ne întoarcem. Vino. O să te ajut să le duci, a spus Boss înainte de a ajuta la transportul pungii cu benzi desenate pe care Benz o cumpărase. Patt a ajutat si el. Apoi au mers împreună spre mașină. Boss la condus pe Benz la apartament, așa cum indicat Benz.

-Benz este bogat de locuiește într-un apartament de lux, a spus Patt înainte de al lăsa pe Benz în față apartamentului și află că este destul un cartier faimos și destul de scump.

-P’Tim mi-la cumpărat. Nu sunt banii mei, a spus Benz zâmbind. Benz și Patt s-au întors să se uite puțin unul la altul .

-Mulțumesc foarte mult lui Boss și Patt pentru că m-au trimis. Ne vedem mai târziu. Benz și-a ridicat mâna pentru a-l saluta pe Boss, apoi s-a întors să-i zâmbească lui Patt. Patt dădu din cap înainte ca Benz să coboare din mașină pentru a merge înăuntru și Boss a plecat.

-Benz este într-adevăr persoana lui importantă, spuse Pat dezinvolt.

-Khun Tim? a întrebat Boss, iar Patt a dat din cap. Înainte de a lua mâna lui Boss în a lui.

-Și cine este această persoană importantă? a întrebat Patt în timp ce îi luă mâna lui Boss și o sărută.

-Cine ai vrea să fie? Aparține acelei persoane, a răspuns Boss.

-Atunci Boss trebuie să fie singura mea persoană importantă, a spus Patt pe un ton serios, iar Boss a zâmbit.

-Da, dar când Benz a coborât din mașină, este liniște. Nu știu cum, a spus Boss zâmbind,

-Cred că este mai confortabil pentru urechi, a răspuns Patt, mișcându-și fața înainte și înapoi când se gândesc la Benz.

-Deci, în seara asta Boss nu mă lasă să dorm în afara camerei, a întrebat Patt să fie sigur, iar Boss a râs încet.

-Mă voi uita mai întâi la comportamentul tău din timpul călătoriei cu mașina spre casă, cu ce mă vei mai enerva? Boss s-a prefăcut că spune.

-Atunci nu-l voi deranja pe Boss să conducă. Nu voi putea să dorm și să-l îmbrățișez pe Boss. În seara asta plănuiesc să fac două runde. Probabil că înnebunesc dacă nu, mă doare. A spus Patt care a fost ciupit la spate de Boss.


După ce i-am întâlnit pe toți în ziua aceea a sosit ziua în care echipa a chemat și co-starurile care s-au întâlnit la companie pentru a programa o zi de filmare și le-a dat scenariul tuturor pentru al citiți și a exersa în avans.

-Patt, nu pot merge cu tine azi, mergi mai întâi cu P’ Taeng, i-a spus Boss lui Patt în dimineața zilei. Patt se aşeză cu faţa în jos pe pat.

-Atunci de ce a trebuit să faci o întâlnire cu un tehnician astăzi? Nu poate fi o altă zi? a întrebat Patt, pentru că două dintre computerele din magazinul lui Boss erau stricate și Boss a făcut o programare pentru ca un tehnician să vină să arunce o privire și de a verifica firele electrice din interiorul magazinului.

-Am făcut deja o programare pentru o altă zi dar azi e liber. Vreau să termin ca să nu fiu blocat și să pierd două computere pentru că aș  pierde și venituri, i-a explicat Boss lui Patt pentru că nu îl poate lăsa pe copilul pe care îl angajase Boss să rămână și să se uite pentru că Boss vrea să știe care este problema.

-Dacă voi termina de vorbit cu tehnicianul vin să te iau. Dar du-te cu phi Taeng. În primul rând, phi Taeng a venit să ajute să se ocupe de programul de lucru a lui Patt. Dacă Patt merge cu Phi Taeng lucrurile ar fi mai ușoare, a răspuns Boss, deoarece Pim a contactat-o pe Taeng pentru a-l ajuta să se ocupe de aranjamentele din timpul filmărilor lui Patt pentru că și Patt trebuie să studieze și Pim nu vrea să aibă vreun efect negativ asupra studiului și de unele chestiuni de contact Boss însuși nu știe prea multe despre asta. Așa că a aranjat că Taeng să ajute să se ocupe de această parte pentru că Pim crede că după asta Patt poate avea cu siguranță mai multă muncă.

-Cu siguranță mă vei lua? a întrebat Patt pe un ton serios.

-Da, vin să te iau, dar dacă întârzii, nu te certa cu mine. Te rog să mă înțelegi. A răspuns calm Boss. Patt scoase un oftat mare înainte de a se da jos din pat să meargă sa facă un dus și sa se schimbe.

-Știind asta, era mai bine să nu accept rolul. Vreau să fiu o persoană bună, dar trebuie să-mi pierd timpul personal îl voi înlocui cu o vacanța așa voi putea călători și flirta cu Boss. Va trebui să mă întâlnesc cu cineva pe care nu-l cunosc, a mormăit Patt mult timp înainte de a intra în baie. Boss nu putea decât să se uite la el și să zâmbească slab, apoi mobilul lui Boss a sunat. Boss a răspuns rapid la telefon când a văzut că este numărul lui Taeng.

-Da, phi Taeng, este treaz... face un duș. Da, îi voi spune lui Patt, te rog, ajută-l phi Taeng. Îl voi lua eu... Te rog sună-mă încă o dată. Mulțumesc. I-a spus Boss lui Taeng, care a sunat să vorbească că va veni să-l ia pe Patt. Boss s-a dus să bată la ușa băii,

-Patt, grăbește-te și fă un duș și îmbracă-te. O să cobor și să-ți pregătesc mâncarea mai întâi P’Taeng va veni să te ia la 9:30. Grăbește-te! i-a strigat Boss lui Patt.

-Da, a strigat Patt ca răspuns. Înainte ca Boss să coboare de la etaj să pregătească un mic dejun simplu pentru Patt  că să mănânce ceva.

-Air, ai mâncat încă ceva? Boss l-a întrebat pe băiatul pe care l-a angajat să se uite la magazin. Acum sunt clienți care intră să se joace de la 8:00 dimineața pentru că este sărbătoare.

-Voi mânca orez lipicios și porc la grătar, a răspuns Air, Boss a dat din cap înainte să-și dea seama de ceva.

-Oh, de la taraba de carne de porc la grătar din fața lui 7-Eleven ai luat? a întrebat Boss:

-Nu am luat încă, Boss. Boss, vei mânca sau nu? Mă duc să ți-l cumpăr, s-a oferit voluntar Air.

-Este în regulă o să-l cumpăr singur, uită-te la clienți. Astăzi vine tehnicianul să se uite la computerul stricat, pune mai întâi un semn pe computer să se știe că este stricat așa clientul nu va merge la el, voi merge să  iau portofelul pentru a cumpăra carne de porc la grătar pentru ca Patt să mănânce pentru că dacă o fac singur probabil că va lua mult timp.


-Te rog, ai grijă de Patt, phi Taeng. Dacă este încăpățânat, poți să îl lovești. I-a spus Boss lui Taeng, zâmbind în timp ce ieșea să-l conducă pe Patt la mașina lui Taeng.

-Bine, este ca și cum părinții ar veni să-și trimită copiii la școală în prima zi , a spus Patt și a zâmbit.

-Este bine să fii atent și cu gura lui Patt. Nu-l lăsa să muște pe nimeni prea mult, a spus Boss, privind fața lui Patt cu un zâmbet.

-Întâi îl voi mușca pe Boss. O să te mușc pe tot corpul. A continuat Patt, cu o fața strălucitoare, făcându-i să i se încălzească fața lui Boss, înainte de al ciupi enervant pe Patt, Taeng a râs.

-Voi rezista cât pot de mult. Dacă Boss  va veni după Pat, te rog să mă suni ca să pot să îți spun unde ne putem întâlni, a spus Taeng.

-Da, muncește din greu, Patt. Nu intra în necazuri. Boss l-a avertizat mai întâi pe Patt.

-Orice ai face, grăbește-te și găsește-mă. Dacă sun trebuie să răspunzi la telefon. Patt i-a ordonat lui Boss. Boss dădu din cap. Înainte ca Pat să urce în mașina lui Taeng pentru a merge la compania care va produce serialul.

-Voi face programul de lucru al lui Patt și îl voi trimite și pe telefonul lui Boss. Boss va ști și programul lui Patt a spus Taeng în timp ce conducea.

-Da, mulțumesc foarte mult, phi Daeng că ai venit să mă ajuți și să te ocupi de programul meu de lucru, a spus Patt. Taeng a zâmbit înțelegător.

-Știu, dar nu putem prezice nimic dinainte. Patt ar putea crede că serialul aceasta poate să nu fie faimos, dar dacă va fi va exista și mai multă muncă pentru tine și vor veni și unele lucruri pe care Patt nu le poate evita. Dacă este o slujbă legată de un serial și de un cuplu, îl anunță Taeng pe Patt. Patt scoase un oftat ușor când auzi cuvântul cuplu.

-Boss, știe asta, nu? Că dacă vei jucat într-un serial ca acesta, cu siguranță vor exista bârfe  că ai o aventură cu partenerul tău din serial, Ek? a întrebat Taeng când și-a amintit.

-Știu, phi Boss nu se gândește prea mult la asta se pare că are multă afecțiune pentru acest tip, a spus Patt cu o expresie tristă.

-Tip? Cine este? a întrebat Taeng confuza. Pat a râs încet în gât:

- Cel care joacă rolul lui Ek cu mine este Benz . Nu știu dacă P’Taeng l-a întâlnit vreodată sau nu, dar îi accept priceperea, e  așa de nebun, dar când e timpul să fie serios în munca sa nu mă pot plânge de asta, a spus Patt, lăudându-l pe Benz.

-Oh, văd că este fratele mai mic al lui Khun Tim, nu? Khun Tim trebuie să îl fi antrenat bine, spuse Taeng

-Benz este important pentru Khun Tim , spuse Patt într-un sens ascuns . Taeng nu mai întrebă nimic până să ajungă la companie unde echipa a aranjat o întâlnire, erau mulți actori noi care aveau să joace în acest serial. Patt nu întâlnise niciodată pe nimeni în afară de Benz Bus, Kim, când Patt a pășit în companie fiecare pereche de ochi s-a întors imediat să se uite la Patt Toată lumea știa deja că Pat era personajul principal al acestei povești. Deoarece echipa a creat o pagină pentru această serie pentru a prezenta pe scurt personajele și a dezvălui numele actorilor dar și perechea principale, cât și cea secundară.

-Bună, phi Taeng. Ce faci? Unul dintre membrii personalului o cunoștea pe Taeng care a intrat și el a ridicat mâna în semn de salut și a întrebat.

-Astăzi, sunt aici să am grijă de Nong Patt în loc de Boss.

-Dacă ai ceva poți să-mi spui.

-Da, a răspuns Taeng cu un zâmbet. Ca o persoană care era familiarizată cu această industrie.

-Bine, phi Taeng îl poate duce pe Patt să stea mai întâi în sala de conferințe. Astăzi actorii principali îi  vor cunoaște și pe restul actorilor din serial, a spus membrul echipei înainte de a merge spre sala de conferințe. Taeng și Patt au intrat și a văzut că mai era cineva. Unii vin cu membrii familiei unii au venit cu manageri personali, în timp ce alții au venit singuri. De îndată ce Patt a intrat Benz flutură mâna entuziasmat. Există și un cameraman în sală care continuă să capteze atmosfera.

-Cred că începe să promoveze perechea principală de astăzi, Pat. Taeng vorbi încet. Patt dădu din cap. Înainte de a veni Benz pentru a se așeză lângă el, nu pentru că era partenerul lui romantic, ci pentru că locurile au fost deja aranjate de echipă și trebuie să stea la locul desemnat .

-Patt, P’Boss, unde s-a dus? P’Boss, nu vine? De ce Boss... Benz este pe cale să întrebe mai departe dar Patt și-a înfipt palma în fața lui Benz pentru a-l împiedica să întrebe, făcându-l pe Benz să cadă puțin înapoi. Dar e bine că Bus l-a prins la timp.

-Hei, de ce ai făcut asta? Dacă Benz cade de pe scaun, ce vei face? Bus îl certa imediat pe Patt. Patt îşi miji ochii şi se uită uşor la Bus.

-Încă nu spune nimic, spuse Patt încet. Benz râdea deja și se întorcea către Bus.

-Sunt bine, lui Bus îi place să joace așa. Dar de ce nu a venit P’Boss? Benz a terminat de vorbit cu Bus și s-a întors către Patt. Patt s-a așezat lângă Benz, în timp ce Taeng s-a așezat în spate lângă persoana care vine să aibă grijă de Benz și se pare că Taeng cunoaște persoana care va avea grijă de Benz, așa că se întoarse apoi să vorbească. Lui Patt nu-i păsa și-a ridicat telefonul mobil pentru a trimite un mesaj să-i spună lui Boss că a ajuns la companie.

-Este ocupat, i-a răspuns Patt lui Benz. Gura lui Benz se strâmba de enervare.

-Credeam că a venit și phi Boss. I-am adus Pocky să-i dau și lui Boss, a spus Benz.

-Din nou? A întrebat Patt și Benz a dat din cap și a zâmbit, înainte de a se uita la telefonul mobil al lui Patt. Patt se întoarce dar în acea clipă Patt a văzut blițul de la cameră, dar nu i-a dat atenție pentru că poatel ghici că echipa a făcut fotografii.

-Vorbești cu Boss? Spune-i lui Boss că îmi este dor de el, a spus Benz cu un zâmbet. Patt s-a întors imediat să se uite la fața lui Benz.

-Dacă nu încetezi să mă enervezi, chiar vei cădea de pe scaun, idiotule, răspunse Patt, fără să vorbim serios. Benz a zâmbit și a râs.

-Te-ai îmbunătăți puțin, doar te tachinez puțin. Dar îmi este foarte dor de Boss, a spus Benz pe un ton serios.

-Ei bine, îl vom vedea curând pentru că Boss vine să mă ia. Dacă rămâi și aștepți îl vei vedea, spuse Patt fără tragere de inimă. Benz zâmbi fericit.

-Patt, îl strigă o voce tare pe Patt. Făcându-l pe Patt să se întoarcă și să privească Inclusiv ceilalți oameni care stau în acel rând. Pa tt ridică ușor sprâncenele.

-Ce cauți aici? a întrebat Patt pe vedeta grupului pentru că nu credea că o va întâlni aici.

-Ah, trebuie să joc și eu în această serie. Astăzi mi-am făcut o programare să vină, a răspuns tânăra.

-Ce rol vei jucat? a întrebat Patt.

-Voi juca rolul de prieten apropiat al actorului principal, a spus femeia. L-a făcut pe Pat să se oprească puțin.

-Oh, ce zici de rolul ticălosului, Patt? îi place să se comporte ca un câine de protecție pentru erou și îl place în secret pe erou, dar știe că eroul nu o place. Așa că am fost geloasa pe Ek și am început să caut probleme și să-l tachineze pe Ek? Benz a fost cel care a răspuns. Acest lucru a făcut-o pe tânără să se oprească puțin, Patt și-a ridicat un zâmbet ușor pe buze și a râs în secret.

-De unde știi? l-a întrebat Patt pe Benz.

-Ei bine, am  citit tot acest roman. Phi Green este foarte bună. Dar ești foarte frumoasă, este foarte potrivită pentru acest rol pentru că în roman, Prao este o persoană foarte frumoasă, dar mintea ei nu este foarte normală, am uitat să mă prezint. Eu voi juca rolul lui Ek, Benz vorbește despre roman și în același timp se și prezintă. Fata a fost prinsă cu garda jos. Cât despre Patt, el stătea acolo, zâmbind și râzând în timp ce îi trimitea un mesaj lui Boss.

-Numele meu este Chery, studiez în aceeași clasă cu Patt. Noi doi suntem Steaua și Luna facultăți. S-a prezentat tânăra. Benz a zâmbit.

-Spunând asta, Patt și Benz se potrivesc bine. Cred că trebuie să fie foarte tare, a spus tânăra zâmbind. Dar Patt simțea că nu era foarte sinceră Dar nu s-a gândit să spună nimic.

-Mulțumesc, a răspuns Benz cu un zâmbet larg. Fata nu știa ce să spună în continuare.

-Deci unde stă Cherry? a întrebat Patt, nu stie dacă tânăra a înțeles ce a vrut să spună

-Chiar aici, tânăra a arătat scaunul de lângă Pat, făcându-l pe Pat să se întoarcă să se uite și să vadă că există o etichetă cu numele atașat. Patt dădu din cap. Tânăra s-a așezat lângă Benz, care vorbea cu Bus.

-La început eram îngrijorată pentru că  credeam că nu cunosc pe nimeni. Dar când l-am văzut pe Patt este mai ușor, a spus femeia zâmbind.

-Până la punctul de a ajunge să interpretezi rolul lui Prao nu e nimic de îngrijorat. Răspunse Patt, făcând-o pe Taeng care stătea în spatele lui să ridice mâna pentru a-și acoperi gura pentru a-și înăbuși râsul.

Taeng nu știe dacă Patt a invitat-o în secret pe tânără dar dacă fata îndrăznește să acționeze așa și a aplicat pentru a fi distribuită într-un rol de răufăcător, dar brusc s-a comportat îngrijorat și inconfortabil pentru că nu cunoaște pe nimeni. Este adevărat că oamenii joacă roluri rele. Nu că ar fi chiar rău dar cu fata nu este încă sigură. Dar dacă vede că Patt reacționează rău la o femeie sau la un bărbat, Taeng crede că acea persoană nu este foarte bună. Ea crede în simțurile lui Patt.

-Și cu cine este Patt aici? Tânăra a continuat să-l invite pe Patt să vorbească.

-Vino cu phi Taeng, a răspuns Patt, întorcându-se către Taeng. Tânăra a ridicat mâna cu respect deși se întreba cine este Taeng.

-Am venit singura. Nu era nimeni liber să vină cu mine așa că am luat un taxi pentru că mașina mea s-a stricat, Dar când mă întorc cred că voi aștepta mult că cineva de acasă să vină să mai ia, a spus din nou femeia.

- Nu-ți face griji, Cherry sunt o mulțime de taxiuri care trec prin fața acestei companii. Nu trebuie să așteptați mult. A fost ca și cum Patt ar întrerupe conversația fetei. Patt a zâmbit în secret în inima lui când Boss i-a trimis un mesaj pe Line spunându-i să continue să lupte, așa că Patt i-a trimis un mesaj înapoi spunând.

📱„Boss, nu trebuie să-ți faci griji că sunt nepoliticos sau că mușc pe cineva pentru că există deja cineva care să acționeze în locul meu.”

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum