Capitolul 16

132 15 3
                                    

-Încă îl iubești pe Patt, nu? De aceea nu poți să treci peste Patt, știu. A intervenit Plan. Boss a oftat ușor.

-Ce iubesc acum, cum să nu renunț? Să spun că Patt simte la fel ca mine și că da, relația mea cu Patt se va împlini. Privește probabilitatea: sunt pe cale să fac aproape 30 de ani, iar Pat este încă un băiat tânăr. Familia lui este de rang înalt în  societate poate accepta asta? Dacă vrei să aduci în discuție povestea lui Phi Pim, si ce fel de rudă este cu mama lui Pat... Nu contează trebuie să te gândești și tu. Că familia lui Pim are deja nepoți dar Pat este singurul lui fiu. În plus, cum pot fi sigur că Patt nu a înțeles greșit sentimentele pe care le are pentru mine, dragoste în sensul unui iubit sau dragostea frățească și nu înțelege greșit asta că i-am insuflat aceste cunoștințe lui Patt de când eram copil. Boss și-a dat drumul la propria frustrare. A fost o exteriorizare de sentimente de durere din inima lui.

-Oftat....Pentru că tu gândești așa, nu? De aceea te-ai comportat ca un prost când Patt nu era în Thailanda? a întrebat Plan înapoi. Boss era puțin tăcut. Erau multe povești pe care nu le dorea ca Patt sa le știe că e prost și cât de rău s-a comportat? După ce Pat a plecat să studieze în străinătate și după ce Boss a stat și s-a gândit la posibilitatea dintre el și Patt, Patt chiar s-a schimbat și s-a întors. Acest lucru l-a făcut pe Boss să-și întărească singur că nu ar trebui să-l tragă pe Patt în acest tip de vârtej.

-Cred că ar fi mai bine să-i dau lui Patt un prosop rece. Boss l-a întrerupt și nu a spus nimic înainte de a intra în bucătărie, a luat un prosop rece și apă și a urca la etajul al doilea. Boss a deschis ușa de la cameră și a descoperit că trupul înalt al lui Patt era întins cu  închiși pe un pat larg purtând aceleași haine.
Boss a scuturat din cap înainte și înapoi, a așezat lucrurile pe care le adusese pe noptieră apoi s-a ridicat și s-a așezat pe patul larg lângă Patt.

-Într-o astfel de stare, tot spui că nu mai ești beat, cât de slab ești, a mormăit Boss înainte de a lua o cârpă rece și de a șterge ușor fața lui Patt.

-Oh, Patt se întoarse din cauza a ceva rece care îi ștergea acum fața și gâtul.

-Patt, dormi bine, de ce nu faci un duș mai întâi, te va face să te simți mai bine, se plânse Boss cu mâna ștergându-i chipul lui Patt.

Dintr-o data!!

Boss a fost destul de șocat când persoana pe care o credea beată la tras brusc să se întindă pe pat lângă el iar Patt să pus deasupra corpului lui Boss.

-Pat, ce faci? a întrebat Boss cu o voce bâlbâită și a încercat să se împingă corpul lui Patt să se ridice, dar părea că nu avea suficientă forță. Patt se uită la fața lui Boss cu o privire rugătoare în ochii, făcându-l pe Boss să se oprească puțin.

-De ce nu m-ai așteptat? a întrebat Patt.

-Ce să aștept? Despre ce vorbește Patt? Vocea lui Boss se stinge când buzele lui Patt a gustat petalul gurii mici a lui Boss și o limbă fierbinte interfera cu limba mică. Boss a fost foarte șocat. Nu este că nu a mai avut niciodată un sărut ca acesta, dar în trecut, persoana pe care a sărutat-o nu era Patt. Limba fierbinte a lui Patt s-a conectat cu vârful limbii lui Boss atât de abil, încât Boss însuși nu se aștepta ca cealaltă parte să fie atât de bun și să sărute așa, vârful limbii lui Patt la făcut pe Boss care a fost șocat la început să se simtă amețit și îmbăt de gust.

-Uf... Biss nu și-a putut reține gemetele când Patt îi suge vârful limbii.  Pat îl sărută pe Boss pentru o vreme. Când a văzut că șeful nu se mai chinuia s-a îndepărtat încet.

Boss îi aruncă lui Pat o privire scurtă.

💜

 

💜

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum