😘...
Pat îi sărută obrazul lui Boss de fericire. Când Boss a fost de acord să meargă la petrecere cu el, Boss a râs încet.
-Data viitoare când sunt din nou prost. Boss, nu mă lăsa în pace vino și dă-mi una în cap, ca să pot fi conștient, a spus Patt, făcându-l pe Boss să zâmbească și să râdă.
-Cine a spus că nu voi fi răsfățată? Acum nu ești prost? s-a prefăcut că întreabă înapoi.
- În caz că am fost neglijent, spuse Patt din nou. Boss a zâmbit încet.
-Nu te voi lovi în cap. Dar te voi pedepsi o lună bună. Când te-am avertizat trebuie să mă asculți, înțelegi? a repetat Boss iar Patt a răspuns în gât.
-Boss, pot sa te întreb ceva? Am vorbit deja așa, începu Patt Boss si-a ridicat capul pentru a se uita la tânărul pe care era întins pe piept.
-Ce? a întrebat Boss înapoi.
-Boss, nu trebuie să-ți asume singur responsabilitatea, știu că ești mai în vârstă, mai matur în ochii celorlalți de aceea te-ai gândit mult și ai încercat să faci totul pentru ca nimeni să nu te critice pe tine sau pe mine. Dar asta nu-mi place deloc pentru că seamănă mai degrabă cu un frate mai mare care vrea să-și protejeze fratele mai mic. A spus Patt pe un ton normal, făcându-l pe Boss să tacă puțin.
-Acum suntem iubiți. Vârsta nu este deloc relevantă. Aș dori să împărțiți o parte din responsabilitate cu mine. Uită de vârstă uită cine este mai tânăr, cine este adultul. Atunci hai să ne ajutăm împreună la remedierea lucrurilor să ne asumăm responsabilitati pentru diverse lucruri împreună sa ne protejăm mai bine ca iubiți, spuse Patt pe un ton serios. Îl face pe Boss să-și dea seama că el continuă să se gândească că este mai mult un adult decât Patt că ar trebui să-l protejeze și să aibă grijă de Patt până când uită că Patt nu mai este copilul mic de care avea grijă, Patt este un bărbat care vrea să meargă cot la cot cu Boss ca bărbat .
-Înțeleg. Îmi pare rău că m-am gândit atât de mult la asta, spuse Boss cu voce joasă.
-A gândi mult este mai bine decât a nu gândi deloc. Dar redus un pic din gândirea excesivă, e suficient. Ar trebui să mă privești ca pe un iubit, nu ca pe un frate mai mic ca înainte. A spus din nou Patt. Boss a zâmbit și a acceptat înainte să-i sărute buzele lui Patt și apoi s-a îndepărtat Patt zâmbi încet.
-Să zicem că mă voi schimba în această chestiune. Dar acum, să dormim. Nu mai suport, spuse Patt cu ochii lăcrimați, înainte de a se apleca să-l sărute pe cap pe Boss. Împreună cu scoaterea unei pături pentru a-și acoperi iubitul Apoi amândoi au adormit. În același timp
După ce Boss a fost de acord să meargă la petrecere. Patt le-a spus propriilor săi părinți, mama lui Patt l-a luat pe Boss să-și cumpere un costum pe care să îl poarte la petrecere. La început, Boss a vrut să-l cumpere singur, dar atât Patt, cât și mama lui Patt au refuzat. Boss trebuie să le mulțumească celor doi, iar acum Boss este acasă la Patt să se pregătească să meargă la petrecere cu familia lui Patt.
-Bine, că la acest eveniment se poate purta și costume casual ca acesta. Dacă este un costum complet trebuie să-mi fi lipsit respirația, a spus Boss în timp ce se uita în oglindă pentru a se inspecta. După ce a făcut un duș și s-a îmbrăcat Boss poartă un costum casual albastru deschis cămașa din interior este albă, ceea ce face pielea să pară mai albă decât înainte. Patt se apropie și îl îmbrățișează pe Boss din spate și îi sărută blând obrazul. Patt era într-un costum casual la fel ca Boss, dar exteriorul este gri iar cămașa este de asemenea albă.
-Boss arată drăguț în această ținută. Arată ca un copil. Nu vreau să-l las să plece. Spuse Patt. Boss se uită confuz la Pat prin oglindă.
-De ce? a întrebat Boss înapoi.
-Ei bine, dacă cineva este interesat de Boss al meu, ce ar trebui să fac? a întrebat Patt zâmbind și s-a întors către Boss. Împreună cu ajutarea la ținerea gulerului.
-Ce ai de gând să faci? Stai nemișcat. Asta pentru că nu-mi pasă de nimeni mai mult decât tine, a răspuns Boss, făcându-l pe Patt să zâmbească de satisfacție.
-Apropo, astăzi ești foarte frumos. Fetele de la eveniment te vor privit cu un singur ochi. Boss l-a tachinat. Dar astăzi Patt arată foarte frumos în ochii lui Boss l-a făcut pe Boss să simtă că inima îi flutură de fiecare dată când se uita la Patt.
-Cine se uită la asta, eu mă uit doar la Boss, e de ajuns, spuse Patt. Boss a izbucnit în râs. Chiar atunci menajera a bătut la ușa camerei pentru că părinții lui Patt au cerut să vină, așa că cei doi au coborât din cameră să se alăture părinților lui Patt, care deja așteptau, Patt s-a oferit voluntar să conducă cu Boss stând în față cu Patt. Părinții lui Pat s-au așezat pe locurile din spate.
-Sunt atât de încântată, domnule. Astăzi am să merg cu doi bărbați chipeși, a spus mama lui Patt în glumă.
-Oh, deci nu sunt frumos? tatăl lui Patt s-a prefăcut că întreabă.
-Oh, ești frumos, dar nu ești tânăr, a spus mama lui Patt înaintea că Patt și Boss să râdă ușor .Tatăl lui Pat nu s-a putut abține să nu râdă și să nu spună nimic.
-Nu e nevoie să fii încordat în această seară, Boss. Acționează după cum îți place, consideră că ai venit să te joci și să mănânci gratis, a spus tatăl lui Patt în glumă să-l facă pe Boss să-și ușureze unele dintre griji.
-Da, a răspuns Boss zâmbind. În scurt timp, cei patru au ajuns la locul de desfășurare, care era un hotel celebru în mijlocul orașului.
-De ce vin să organizeze evenimentul de lansare al complexului de apartamente noaptea, tată și de ce trebuie să aibă loc la un hotel? În loc să-l organizezi în complexul care va fi lansat, a întrebat Patt curios.
-Asta a fost stabilit cu mult timp în urmă . Dar aici s-a organizat o altă petrecere cu parteneri cu care facem afaceri împreună, a răspuns tatăl lui Patt.
Patt dădu din cap. Cei patru au coborât din mașină și au intrat în hotel. Angajați așteaptă sa aibă grija de oameni care vin, părinții lui Patt au mers în față cât despre Boss și Patt, au mers în urmă.
-Bună seara, khun Saran, khun Kate, a venit un bărbat de vârsta tatălui lui Patt și ia salut cu un zâmbet .Mama lui Patt și-a ridicat imediat mâna pentru a saluta cealaltă parte.
-Bună seara, khun Pruek. Felicitări noului proiect. Tatăl lui Patt l-a salutat înapoi și proprietarul i-a mulțumit în schimb.
-Pe scurt, acesta este fiul meu. Numele acestei persoane este Boss. Cât despre această persoană el este Patt. Tatăl lui Patt i-a prezentat pe Boss și Patt. Fără a spune statutul real al cuplului pentru că tatăl lui Patt nu cred că este necesar să spună nimănui dacă nu l-ar întreba, nu era că tatăl lui Patt s-ar fi rușinat, dar știa că Boss însuși ar prefera ca el să nu fie numit cu acest statut, când a auzit asta Boss s-a simțit foarte în largul lui pentru că și el își dorea asta, Patt și Boss și-au ridicat imediat mâinile pentru a saluta.
-Ah, salut băieți. Amândoi arătați bine. Pun pariu că fetele de la eveniment cu siguranță vă privesc cu gâtul înțepenit, a tachinat Pruek, zâmbind. Patt și Boss au zâmbit.
-Vă rog să intrați mai întâi înăuntru. Am pus pe cineva să pregătească o masă la care să vă așezați, a spus Pruek, înainte de a-și chema propriul personal pentru a-i duce pe cei patru la o masă din interiorul Sali, Patt și Boss au atras bine privirile multor oameni, probabil pentru că mulți și-au amintit că Patt era model pentru un brand de îmbrăcăminte celebru. Tatăl lui Patt s-a așezat urmată de mama lui Patt, Boss s-a așezat lângă mama lui Patt, iar mama lui Pat s-a uitat la Boss și a zâmbit.
-Boss arată foarte bine astăzi. Dacă spui că ești fratele mai mic al lui Patt oameni vor crede asta, a spus mama lui Patt tachinat, zâmbind.
-Mi-ai spus că am o față bătrână, nu? și-a tachinat Patt propria ei mama. Atmosfera tensionată anterior, treptat sa relaxat puțin.
-Apropo, Khun Pruek nu știa că tata are de fapt un singur copil?
-Nu știu. De aceea tata a sugerat că Boss este un alt copil. De fapt, Boss este considerat un alt copil în familia noastră, nu? a spus tatăl lui Patt zâmbind.
Mama lui Pat a zâmbit.
-Boss probabil nu se gândește prea mult. Cine nu a sugerat că Boss ar avea ceva în neregulă cu Patt? a întrebat mama lui Patt. Boss a clătinat imediat din cap.
-Deloc. Nu m-am gândit prea mult la asta. A fost o idee bună să sugerez așa ceva. În plus, nu trebuie să anunțăm asta lumii întregi, a spus Boss zâmbind.
-Atunci, în acest caz, Boss trebuie să-i numească pe tată și mama în loc de unchi. În caz contrar, va fi o confuzie de ce spuneți că este fiul vostru și de ce vă numește așa? Patt a adus în cele din urmă acest lucru în discuție. Boss s-a oprit puțin. Părinții lui Patt i-au zâmbit.
-Ei bine, spuse Boss pe un ton scăzut.
-Patt ,Boss, du-te și ia ceva de mâncare înainte de a va duce să cunoașteți și alți oameni, a spus tatăl lui Patt pentru că mâncarea va fi un bufet de mâncare fusion.
-Da, vrei să vii cu mine? i-a răspuns Patt tatălui său și a invitat-o pe mama lui să meargă cu el. Mama lui Patt dădu din cap. Înainte ca cei trei să se ridice și să meargă la zona de expoziție cu mâncare. Tatăl lui Patt stătea la masă și aștepta, mulți oameni vin să salute din când în când,
-Patt, nu trebuie să-mi aduci, pot sa iau singur lucrurile. Spuse Boss. Patt voia să-i dea de mâncare dar Boss se temea că nu va putea să mănânce totul. Patt a zâmbit un pic strălucitor.
-Mă simt bine. Boss trebuie să îi spună mamă în loc de mătușa așa cum o face întotdeauna. Îl tachina Patt Îl făcea pe Boss să se simtă fierbinte pentru că a spus asta în fața mama lui Patt.
-Nu mai vorbi și du-te în ajutor. Mă duc mai întâi să mă uit la băuturi, a spus Boss, înainte de a merge la masă. În timp ce Boss vede ce băuturi sunt disponibile. O tânără s-a întors brusc și s-a izbit de el
-Îmi pare rău, îmi pare rău, au spus în același timp atât Boss, cât și tânăra, dar când s-au întors unul spre celălalt. Boss a trebuit să se oprească puțin la fel ca tânără care se uită la Boss.
🤨
-Asta e... persoana care a venit cu Patt la mall? Tânăra a și-a amintit.
Dacă spun ce e în neregulă cu Boss și Patt? Și Boss și-a amintit cine era fata.
-Uh, salut. A salutat Boss.
-Bună, nu ne-am prezentat în ziua aceea. Cherry sunt colega de clasă a lui Patt este și Patt aici? a întrebat tânăra în timp ce se uita în jur. Înainte de a-l vedea pe Patt intrând direct înăuntru pentru că Patt și-a ajutat mama să ducă mâncarea la masă apoi, când s-a întors, a văzut că era o tânără care vorbea cu Boss. Patt a venit grăbit să arunce o privire înainte să-și dea seama cine era.
-Ne vedem din nou. Nu știam că Patt va veni aici la petrecere, a salutat tânăra zâmbind. Astăzi, Chery poartă o rochie de culoare dulce și un machiaj ușor, potrivit vârstei ei. Boss vede că tânăra este chiar drăguță. Dar nu pentru Patt.
-Ei bine, nu am spus nimănui. Cum ar ști Cherry? A răspuns Patt pe un ton normal cu mâna atingând pe spate talia lui Boss. Cherry se uită la mâna lui Patt care îi atingea talia. Apoi Boss se întoarce și zâmbește ca de obicei.
-Așa că Patt a venit cu tine ... uh... Tânăra încă nu-i știa numele .
-Numele meu este Boss, a răspuns Boss cu un zâmbet blând, pentru că cel puțin este o femeie tânără și este, de asemenea, colega de clasă a lui Patt. Tânăra a zâmbit.
-Da, sunteți doar voi doi, l-a întrebat tânăra pe Boss.
-Nu, am venit cu părinții, a răspuns Boss.
-Serios, Cherry, poate să îi salute părinții prietenului meu, a spus din nou tânăra. Patt scoase un oftat blând. Boss l-a lovit apoi cu un cot dar nu foarte puternic pentru a-l avertiza pe Patt să nu se poarte rău cu o femeie.
-Haide, a răspuns Patt înainte de a-l ține pe Boss de talie și de al lăsa să meargă cu el însuși, în timp ce tânăra îl urma pe partea lui Boss. Până au ajuns la masa la care stăteau părinții lui Patt, unde stăteau și alți doi oaspeți.
-O, mamă și tată, stați la această masă? Chery i-a salutat pe cei doi care stătea și vorbea cu tatăl și mama lui Patt.
-Chery tocmai ai sosit. Eu zic să-i aduce respect lui Khun Saran și lui Khun Kate, a spus mama tinerei, Cherry s-a îndreptat spre părinții ei. Apoi și-a ridicat mâinile pentru a aduce omagiu părinților lui Patt.
-Fața ta este atât de drăguță. La fel de frumoasă ca mama ta, a lăudat mama lui Patt, făcând-o atât pe mama tinerei, cât și pe tânăra însăși să zâmbească larg.
-Oh, aceștia sunt cei doi fii ai noștri. Boss, Patt, acesta este Khun Yard, Khun Atikorn, a prezentat mama lui Patt. Boss și Patt și-au ridicat mâinile pentru a-i saluta pe cei doi adulți.
-Amândoi sunteți frumoși, a lăudat mama fetei.
-Uh, o cunoști și pe mama lui Patt? a întrebat-o tânăra pe propria ei mamă, făcându-i pe părinții lui Patt să se întoarcă să de uite puțin la fața lui Patt.
-Îl cunoști și pe fiul lui Khun Saran? a întrebat tatăl fetei.
-Da, Patt și Chery sunt în aceeași clasă. Așa că la pus-o pe Patt să mă aducă aici pentru a le aduce respect părinților lui Patt . Nu credeam că mama și tata îi cunosc pe părinții lui Patt, a spus tânăra zâmbind.
Mama lui Patt s-a întors să se uite la chipul fiului ei, care avea o expresie confuză pe chipul lui și nu s-a putut abține să nu zâmbească în secret.
-Foarte bine. Nu credeam că va fi o asemenea coincidență, a spus mama fetei zâmbind.
Boss și Patt s-au așezat pe aceleași scaune. Împreună cu a sta și a mânca alimentele care erau servite.
-Patt este un coleg de clasă la facultate cu Cherry. Și este Luna universității. Fetele și băieți din universitate țipă mult după Patt, i-a spus tânăra lui Patt cu o expresie veselă.
-Serios? Dar e destul de frumos. Este păcat că Chery nu a primit poziția de vedetă universitară, a spus mama tinerei pe un ton dulce.
-Cred că Chery poate concura cu oamenii care obțin poziția de vedetă universitară și ea pare mai drăguță, a spus Patt, făcând-o pe mama tinerei să zâmbească de satisfacție, în timp ce Chery părea puțin stânjenită.
-Dar sunt puțin dezamăgit. Abilitatea respectivă nu putea concura în acest fel, așa că a ratat postul. Altfel, ar fi fost o vedetă universitară cu mine, a spus Patt zâmbind. Dar în propoziția rostită ascundea o mică remarcă sarcastică, tânăra a fost puțin surprinsă, dar mama ei nu părea să fie în stare să urmeze cuvintele lui Patt pentru că încă zâmbește. Boss îi bătu ușor piciorul lui Patt. Este, de asemenea, un factor de descurajare.
-Asta e, dacă Chery devenea vedetă universitară cu Patt, probabil că arată bine. Chiar se potrivesc unul cu altul, a spus confuza mama fetei. Tatăl și mama lui Patt se uită puțin unul la altul. Dar nu i-a spus nimic celeilalte părți. Boss însuși poate vedea că mama tinerei părea să-i placă foarte mult de Patt și probabil speră că propria sa fiică se va fi implica cu siguranță cu Patt . Boss nu se simțea deloc suspicios pentru că crede în Patt, dar sunt lucruri de care este suspicios. Eram îngrijorat când câinele din Patt, cu un certificat de pedigree în gură, va sări și va mușca pe altcineva. Tatăl lui Patt l-a rugat pe tatăl lui Chery să vorbească despre muncă, lăsându-și soțiile să vorbească.
-Nu, nu sunt potrivit pentru Cherry, spuse Patt într-o manieră umilă, dar dacă ai asculta cu atenție, ai ști că Patt a spus asta în mod deliberat pentru a o anunța pe tânăra.
-Mamă, Patt va jucat în același serial ca Cherry. Tânăra a schimbat imediat subiectul. Mama fetei și-a ridicat ușor sprâncenele.
-Este un serial gay? Mama lui Chery se întoarse către Patt și a zâmbit serios.
-Da, răspunse Patt direct, mama tinerei femei zâmbi uşor.
-De ce ai acceptat să joci într-un serial ca acesta? a întrebat mama lui Cherry, mama lui Patt nu a comentat. I-a permis fiului ei să-i răspundă gândurilor. Simte doar că dacă Patt spune ceva prea serios poate că trebuie să îl avertizeze. Cât despre Boss, el stătea și mânca mâncarea pe care o adusese și îl ascultă pe Patt vorbind și interacționează cu mama tinerei.
-Vreau doar să câștig un venit suplimentar. Nu e nimic prea mult, a răspuns Patt cu o atitudine relaxată și s-a tot întors pentru a ridica șervețele și a le înmâna lui Boss.
-Și îndrăznești să faci o scenă cu un bărbat? a spus mama femeii. Gura lui Patt se curbe într-un zâmbet ușor.
-Nu văd nimic rău în asta. Nu mă deranjează deloc chestia asta. În plus, am și... Patt era pe cale să continue să vorbească.
-Oh, mamă, în zilele noastre lumea este larg deschisă. Mai mult, pentru a fi un actor bun trebuie să fii capabil să joci fiecare rol. Tânăra a întrerupt prima. Mama ei a dat din cap și a fost de acord cu fiica ei.
-Ce nu ești satul, Boss? Atunci hai să mai luăm ceva. A spus Patt, făcându-l pe Boss să stea și să pară ușor confuz pentru că Boss încă nu a spus nimic.
-Vrei să aduc ceva mai mult? Patt se întoarse să o întrebe pe mama lui. Mama lui Patt a zâmbit pentru că știa că fiul său începea să se enerveze cu această situație dar găsi o modalitate de a evita problema.
-Atunci mă voi scuza mai întâi, Boss hai. Patt l-a prins de braț și l-a făcut pe Boss să-l urmeze. Boss s-a uitat la mâncarea din farfurie în stare de confuzie, dar am fost de acord să se ridice sub forța de tragere a lui Patt.
-Oftat, oftă Patt când merge spre zona standului de mâncare .
-Copil rău, a tachinat Boss pentru că deja cunoaște situația. Patt zâmbi ușor.
-N-am făcut nimic, am spus-o frumos, dar apropo, chiar dacă am făcut-o ca un nenorocit, sunt bun de gură dar unii nici măcar nu știu încă, spuse Patt amuzat.
-Atunci ce ai de gând să spui? Dacă nu vrei să spună nimic. Poți să taci, nu văd nicio problemă, a avertizat Boss.
-Dar nu-mi place, Boss, Vezi ce vrea sa facă? întrebă Patt cu o voce calmă.
-Uite, pur și simplu ignoră a răspuns Boss, dar înainte de a putea spune altceva, a văzut că Cherry se îndrepta spre ei. Apoi Boss l-a înghiontit pe Patt pentru că Patt stătea cu spatele la ea, Patt s-a întors să se uite ușor și apoi s-a întors înapoi pentru a-i face o față supărată lui Boss.
-Patt, Cherry a intrat și l-a chemat pe Pat cu o voce blândă.
-Ce este, Cherry? a întrebat Patt cu o expresie calmă. Acum începea să se enerveze tot mai mult Dar am încercat să nu vorbesc aspru și foarte direct cu fata.
-Uh, Patt, ești nemulțumit de noi? Sau eu și mama am spus ceva ce nu i-a plăcut lui Patt? a întrebat Cherry cu voce joasă.
-De ce gândește Cherry așa? a întrebat Patt.
-Se pare că Patt este într-o dispoziție proastă, spuse femeia din nou.
-Nu. Doar că nu sunt obișnuit când întâlnesc pe cineva de care nu sunt aproape să întrebe prea multe, a răspuns Patt, făcând-o să își piardă puțin fața pe tânără. Boss îl apucă de braț pe Patt apoi îl mișcă ușor.
-Doar că îi este foame lui Patt ,așa este el uneori enervat. Nu e nimic. Boss se corectă, iar femeia îi aruncă un zâmbet blând.
-Patt, ești încă liber? Spuse tatăl lui Patt așa că conversația s-a oprit.
-De ce? a întrebat Patt.
-Vreau sa te prezint unui mare client. Patt se întoarse către Boss.
-Boss, vrei să mergem împreună? a întrebat Patt, dar Boss a clătinat din cap pentru al lăsa pe Patt să învețe cum să lucreze cu tatăl lui pe deplin.
-Pot rămân singur? a spus din nou Boss. Patt apoi dădu din cap.
-Atunci, te rog, rămâi cu Chery, Boss, a spus tatăl lui Patt, a zâmbit și a acceptat înainte ca Patt să plece cu propriul tată. Boss se întoarse să se uite la Chery. Am văzut că Cherry se uita la el.
Boss i-a zâmbit blând fetei și s-a prefăcut că se întoarce pentru a alege mâncarea.
-De ce phi Boss nu merge cu unchiul? În mod normal, persoanele în vârstă trebuie să învețe mai întâi meseria. Nu-i așa? a întrebat fata. Boss s-a uitat la fată și s-a gândit în secret că fata a întrebat așa pentru că era curioasă sau este doar curios de relația lui cu Patt.
-Nu sunt fiul său adevărat. A răspuns Boss zâmbind. Tânăra părea confuză.
-Ești adoptat? a întrebat femeia. Boss a scos un oftat ușor și a început să-l înțeleagă pe Patt că este enervat când pun o mulțime de întrebări.
-Nu... sunt iubitul fiului său, a spus Boss zâmbind cu o voce normala dar, de fapt, ii este și frică în secret că va avea un impact asupra familiei și al lui Patt?
😲Fata era puțin tăcută. Înainte de a răspândi un zâmbet
-L-am văzut pe Patt având grijă de Boss, a spus tânăra zâmbind.
Boss nu știe ce se află în spatele zâmbetului. Ce va crede tânăra? Dar nu voia să se uite la fată foarte pesimist.
-Deci, îi permiți lui Patt să joace în serial? a întrebat tânăra.
-Nu-i nimic. Doar actorie, răspunde Boss, pentru că este o persoană matură.
-Boss este foarte generos. Chiar, dacă există tendința unui potențial cuplu între Patt și Benz, Boss nu s-ar gândi prea mult la asta, nu? a întrebat din nou tânăra. Boss îi aruncă un zâmbet blând ,în inima lui râdea și el când se gândea la Benz.
-Nu, Patt și Benz sunt amuzanți când sunt împreună. Cei doi vor fi bine împreună. În curând vor fi buni prieteni ,a spus Boss zâmbind. Când se gândea la vremea în care Benz a colaborat în secret cu Patt pentru a găsi probleme cu el.
-La naiba, tocmai am aflat că Patt și Benz sunt atât de apropiați. Așa, seria va fi cu siguranță foarte faimoasă, pentru că oamenii îi vor plăcea foarte mult pe Patt și Benz. Trebuie să fie un moment pentru fani. Clubul se va distra cu siguranță, a spus tânăra cu o expresie amuzantă, iar Boss a zâmbit.
-Da, a răspuns scurt Boss.
-Deci, ce vrea Chery? Te voi ajuta să o duci. Boss a schimbat subiectul.
-Mă duc doar să iau băuturile. Boss, poți merge mai întâi la masă. Spuse tânăra într-o manieră prietenoasă. Boss dădu din cap înainte de a ridica farfuria cu alimente și merge înapoi la masă să stea cu mama lui Patt. Boss a stat și îl căuta pe Patt și a văzut că tatăl și-a luat fiul să vorbească și l-a prezentat oamenilor din lumea afacerilor. Atitudinea lui Patt părea matură. Îl face pe Boss incapabil să nu zâmbească, în comparație cu momentul când îmi place să-l implor ca un copil.
-Nu este nevoie să acorzi atenție cuvintelor sau atitudinii lui Khun Yad, șopti încet mama lui Patt. Pentru că îi era teamă că Boss se va gândi prea mult la ceea ce spunea mama lui Chery și are o atitudine și o dorință de a-și împerechea propria fiică cu Patt. Boss zâmbi ușor.
-Nu-mi pasă pentru că fiul tău deja blocase steaua în devenire. A spus Boss în glumă. Mama lui Pat râse încet până când Boss a stat puțin apoi se scuza să meargă la baie.
Boss a mers să își facă treburile la baia dinăuntru și au fost unii oameni care intrau și ieșeau, dar nu atât de mulți. Când treaba este terminată Boss s-a dus să se spele pe mâini. Acolo stătea un tânăr care își ține mâinile încrucișate. Boss simte că este urmărit. Așa că s-a uitat în oglindă și a văzut că un alt tânăr se uita la el. Boss s-a întors apoi să se uite direct.
-Este ceva în neregulă? a întrebat Boss pe un ton politicos.
-Îmi pare rău, mă gândeam doar unde te-am mai văzut, a spus tânărul Boss ridică din sprâncene confuz, dar și Boss se simțea familiarizat cu chipul acestui tânăr dar nu se putut gândi de unde.
-Numele tău este Boss, nu? Acesta este cel care a fost stagiar la VWV? a întrebat cealaltă persoană, iar Boss a dat din cap pentru că era compania la care s-a pregătit în timpul facultății acum mulți ani.
-Asta e adevărat. Erai de la Universitatea TT la vremea aceea, nu? Sunt Prai îți amintești? M-am antrenat în departamentul de IT. Cealaltă persoană i-a amintit lui Boss. Boss rămase pe loc și se gândi înainte ca ochii lui să devină mai mari.
-Mi-ai cerut să joc un joc PSP pentru a trece de nivelul? a întrebat Boss, iar cealaltă parte a dat imediat din cap.
-Serios, nu mă așteptam să te găsesc aici. Arăți mai frumos, a salutat Boss când și-a amintit.
-Arăți drăguț ca întotdeauna, a răspuns Prai, făcându-l pe Boss să fie puțin uimit.
-Ar fi mai bine să mă complimentezi pentru cât de frumos sunt, a răspuns Boss în glumă.
-Deci, ce faci aici? Pentru că în timpul stagiului a fost destul de aproape de grupul lui Prai. Dar nu atât de aproape încât de a ieșit împreună undeva .
-Tocmai am sosit. Șeful m-a rugat să vin aici să cunosc un client. Hm... lasă-mă să-ți spun pe nume. Poate fi ca înainte? Am venit să te sun și a sunat ciudat. Prai la întrebat și Boss a dat din cap.
-Boss cu cine a venit?
-Oh, am venit cu... Boss era pe punctul să răspundă dar l-a văzut pe Patt intrând în baie cu o expresie strânsă pe față.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...