Capitolul 30

92 12 3
                                    

-Oh, Patt, a salutat Boss când și-a văzut iubitul. Patt a mers să stea lângă Boss înainte de a se întoarce să se uite la tânăr cu ochi calmi.

-De ce  ai stat atât de mult la baie? a întrebat Pat.

-Ce a durat atât de mult? M-am spălat pe mâini și era pe punctul să plec. Dar tata te-a eliberat deja? a întrebat Boss suspicios.

-M-am întors și nu l-am văzut pe Boss. Așa că m-am dus și am întrebat-o pe mama și mi-a spus că ai venit aici, spuse Patt direct. Boss a privit cu nerăbdare și a zâmbit când a aflat că Patt și-a abandonat propriul tată să-l urmeze.

-Sunt aici, nu vreau să vi din cauza mea. Cum ai putut să îl părăsești? Oh... Prai, stai puțin, mă scuz mai întâi. Boss ia spus lui Patt apoi s-a întors să vorbească cu Prai care stătea în picioare și se uita la Patt și la Boss.

-Da, a răspuns Prai, Boss a atins brațul lui Patt pentru a se îndepărta. Dar Patt rămase nemișcat.

-Boss, nu ai de gând să mi-l prezinți pe  prietenul tău? a întrebat Patt, Boss pentru un pic se uită la fața lui Patt. Știa că Patt era gelos.

-Aceasta este Prai. Ne cunoșteam de când am făcut stagiul pentru universitate. Tocmai l-am întâlnit pe Prai... Boss este pe cale să îl prezinte pe Patt. Pentru ca Patt să își reducă oarecum simptomele de geloziei.

-Bună, sunt Patt, sunt iubitul lui Boss înainte ca Boss să-l termine de prezentat. Patt apoi și-a întins mâna și și-a prezentat statutul. Prai a rămas puțin uluit când a auzit Boss, sa înroșit la fața și i-a zâmbit sec lui Prai.

-Uh, mă bucur să te cunosc. Prai a întins stângaci mâna lui Patt din cauza puterii lui. Gura lui Patt se curbe într-un zâmbet ușor.

-Atunci lasă-mă să mă îmi iau mai întâi iubitul. Hai, Boss, îi spuse Patt lui Prai, apoi îi puse mâna în jurul taliei lui Boss pentru a grăbi ieșirea din baie . Boss și-a plecat capul în fața lui Prai și a mers imediat cu Patt.

-Hei. Am salut doar o cunoștință, a spus Boss în timp ce ieșea din baie

-Sunt gelos pe toată lumea, spuse Patt cu o voce ușor enervată, Boss întinse mâna și freca ușor brațul lui Pat pentru a-l potoli.

-Dacă vorbesc cu părinții tăi ești? Vorbește cu Plan, vorbește cu Shogun și Benz, ești gelos pe toți, nu-i așa?

-Dacă, este așa cum a dat exemplul phi Boss nu sunt gelos, dar sunt gelos când Boss vorbește mult timp cu părinții mei, încă devin gelos, a spus Patt, simțindu-se enervat pe sine. Boss a râs.

-Este prea multe. Trebuie să ne diferențiem puțin, poți fi puțin posesivi, dar nu-l arăta până când este urât dacă nu este necesar, a învățat Boss pe Patt . Înainte de a da din cap în semn de acceptare apoi s-au întors amândoi la masă. Tatăl lui Patt s-a întors să stea la masă.

-Este puțin dificil, Boss. E puțin greu să te miști, a tachinat mama lui Patt. Boss a zâmbit și a râs împreună cu căutarea familiei lui Cherry care nu era la masă

-Unde s-au dus? a întrebat Boss în timp ce se așeza la locul său inițial.

-Părinții și-au luat fiica să se întâlnească cu alți oameni, a răspuns mama lui Patt. Boss a zâmbit fericit.

-Patt de ce  l-ai părăsit pe tata ca să mă urmărești așa? i-a spus Boss persoanei iubite când îți amintește. Tatăl lui Patt râse încet.

-Uită-te la asta. Cine poate preveni asta? a spus tatăl lui Patt zâmbind. Nu este nemulțumit în niciun fel.

-Deci nu vei continua să vorbești? a întrebat din nou Boss. Când a văzut că tatăl se întorsese la locul lui.

-Va veni cineva să vorbească puțin despre muncă, a răspuns tatăl lui Patt. Boss dădu din cap. Înainte de a se întoarce să vorbească cu Patt Apoi a întrebat politicos despre mâncare.
Nu după mult timp, cineva s-a apropiat de masă să vorbească despre munca cu tatăl lui Patt aducându-l și pe Prai, un prieten din vremea stagiarului lui Boss, pentru a-l cunoaște și pe tatăl lui Patt, trebuie să meargă să verifice sistemul informatic din compania familiei lui Patt. Clientul de care Prai a spus că trebuia să-l întâlnească a fost tatăl lui Patt. Patt a fost chemat să vorbească cu el și nu l-a facut pe Boss să zâmbească în secret pentru că Patt a acționat brusc calm și matur și a vorbit cu Prai într-un mod asemănător cu presiunea despre muncă. Acest lucru l-a făcut pe Prai să se întoarcă și să-i zâmbească sec lui Boss, de parcă ar fi știut că a fost deja vizat de fiul clientului. Și când au terminat de vorbit despre muncă, Prai a cerut să meargă pe drumuri separate. Patt s-a întors și s-a așezat lângă el ca de obicei.

-Despre ce vorbeai cu Prai. Îl tachinezi? l-a întrebat Boss, zâmbind. Patt ridică din umeri la el.

-Trebuie doar să întreb despre munca lui în detaliu, atâta tot, pentru că este întregul sistem al companiei. Dacă există o greșeală, este rău, spuse Patt cu o voce normală.

-Oh, bine, asta e bine. Știu că Patt poate separa treburile personale de cele profesionale, este adevărat? Patt a zâmbit puțin.

-Depinde de starea mea de spirit, spuse Patt direct. Boss a clătinat din cap din cauza dispoziției lui Patt, stând până la ora 22:00. După ce a încheiat diversele ceremonii, tatăl lui Pat l-a invitat să-și ia rămas bun de la proprietar și să se întoarcă acasă. A întâlnit familia lui Cherry în timp ce pleca de la eveniment, așa că Patt și Boss au trebuit să-și ia rămas bun și de la părinții tinerei.

-Ne întâlnim la universitate, Patt, spuse tânăra, zâmbind, Patt doar dădu din cap.


Patt a răspuns și l-a împins imediat de spate pe Boss să plece fără niciun interes în continuarea conversației

-Cum este, Boss? Te simți incomod să vii la petrecere? a întrebat mama lui Patt când erau deja în mașină.

-Doar puțin. Dar e în regulă, mâncarea este delicioasă, a răspuns Boss zâmbind și râzând.

-Vino des, te vei obișnui, a spus tatăl lui Pat zâmbind.

-Mulți oameni au vorbit despre asta de parcă ar fi interesați de Boss. Vreau să te cunosc, dar nimeni nu îndrăznește să meargă și să te salut pentru că Boss stă cu Patt tot timpul, a spus tatăl lui Pat, zâmbind, făcându-l pe Boss să ridice imediat sprâncenele.

-Tata ți-am spus să nu-i spui lui Boss, mormăi Patt, iar tatăl lui Pat râse.

-Ce este? a întrebat Boss curios. Și mama lui Pat vrea să știe.

-Este Patt. Când a auzit că cineva este interesat de Boss, a făcut o mutră și mi-a șoptit să nu-i spun lui Boss că cineva este interesat de el. Când s-a întors și a văzut că Boss nu este la masă, s-a despărțit în grabă și s-a dus să te caute. Tatăl lui Patt și-a ars propriul fiu imediat. Boss s-a întors să se uite la fața lui Patt care conducea.

-Vrei să mergi la terapie, Patt? a întrebat Boss, zâmbind.

-Ce-ar fi să-ți tratezi dependența? Se pare că devine grav. E ca și cum ai fi pe cale să devii roșu și-a tachinat Boss iubitul Părinții lui Pat au râs. Patt însuși a râs și a râs.

-Sunt dependent de tine încă din copilărie. Probabil că nu există niciun loc care să poată oferi terapie, a spus Patt zâmbind, făcându-l pe Boss să se simtă în secret puțin jenat. Apoi l-a invitat să schimbe subiectul și să vorbească până au ajuns acasă la Patt.


💜....❤️.....💜

-Plan, vino aici, se auzit vocea lui Boss la 21:00, în timp ce stătea într-o cameră mică înăuntru. În ceea ce privește magazinul, există Air care veghează afară.

-Calmează-te, încă zece minute, spuse Plan în glumă, pentru entuziasmul lui Boss pentru că astăzi va fi ziua în care serialul în care joacă Patt va fi lansat la TV și pe diverse canale online, în prima zi după ce Patt a început filmările și a jucat aproape până la sfârșitul poveștii și nu mai rămâne doar câte scene. Uneori Boss merge să îl însoțească, alteori nu pentru că nu poate merge mereu cu el. Când a intrat în scenă și s-a alăturat pe platou, au fost câteva momente line, unele în care sa blocat, Patt s-a plâns de multe ori că renunțe la actorie. Dar Boss a fost mereu acolo să îl susțină. Trendul serialului este destul de bun.

Este o bine pentru că serialul este promovat foarte bine. Împreună cu chimia lui Pat și Benz care se potrivesc foarte bine. Făcând clubul de fani să crească foarte mult, chiar dacă serialul nici măcar nu a fost lansat încă. A apărut o pagină Patt ❤️ Benz, așa cum a prezis Boss și, mai important, a fost și o pagină Pat Boss. Iar administratorul paginii este nimeni altul decât un tânăr pe care Boss și Pat l-au întâlnit odată într-o librărie.

-Boss, ai vizitat pagina cuplului Pat Benz? a întrebat Shogun în timp ce mănâncă niște gustări.

-M-am dus să arunc o privire, de ce? a întrebat Boss.

-M-am uitat si eu, dar văd că administratorul acelei pagini este extrem de supărat pe Patt și pe Benz, a spus Shogun cu o voce puțin plictisită. Boss părea confuz.

-Este normal. Ei bine, fanilor le place să își imaginează asta, a răspuns Boss pentru că Boss însuși a râs în secret la unele dintre pozele pe care le-a postat pagina pentru că sunt câteva poze cu Boss. Incidentul l-a făcut să fie conștien de ceea ce vorbeau și își spuneau cei doi la acea vreme. Din moment ce era o imagine statică, platforma clubului avea o lungă imaginație.

-Nu-mi place atât de mult de Jin. Dar a existat și o postare despre phi Boss, a spus din nou Shogun pentru că a citit despre asta și s-a enervat. Boss părea confuz pentru că Boss nu se dusese să se uite la pagină de câteva zile.

-Ajunge, Shogun, nu trebuie să-i spui prostii lui Boss, a spus Patt, care tocmai terminase de făcut duș și a coborât de la etajul superior. După ce a auzit ce i-a spus Shogun lui Boss

-Ce prostie? Deci de ce trebuie sa îi interzici lui Shogun? La urma urmei, dacă vreau să știu pot să merg și să citești singur pagina, a spus Boss, în inima lui a vrut să știe ce  poveste există.

-Ce? Patt părea puțin enervat.

-Nu trebuie să intri și să citești nimic, Boss. Cred că voi trimite un spam pe acea pagină.

-Ce e în neregulă cu administratorul? Nu poate face diferența dintre realitate și serial? s-a plâns Patt, făcându-l pe Boss să vrea cu adevărat să știe.

-O să-mi spui singur sau mă lași să-l citesc? a întrebat Boss, ridicând telefonul mobil cu un oftat.

-Bine, e în regulă, Shogun, i-a spus Patt, fără tragere de inimă, prietenului său, pentru că...

Nu îi vă permite lu Boss să afle de la Shogun mai bine, intră și citește singur.

-Nu e nimic mare, Boss Administratorul paginii Patt și Benz, spunând că el însuși își imaginează, spunând că P’Boss este doar fratele mai mare al lui Patt, ceva de genul acesta, a spus Shogun pe un ton indirect pentru că Patt s-a uitat la fața lui și îl rugă să se abțină de la a spune prea multe detalii. Boss și-a ridicat ușor sprâncenele pentru că el nu vede asta ca fiind frustrant.

-Pagina de administrare a echipei Patt Benz a postat și o poză cu el când s-a dus să cumpere ceva la mall Postarea spunea... „Hei! Ce, ai spus că el este adevărat? Sau dacă este cu adevărat iubitul lui Patt, Patt este înșelat.” Și a făcut cineva poze în secret? Boss înjurând imediat după ce a citit postarea, Boss a luat imediat telefonul mobil al lui Plan și s-a uitat la el. Shogun s-a întors și și-a lovit iubitul imediat ce a citit pagina și vorbește pentru că astăzi Shogun s-a întors de la universitate cu Patt pentru că Plan îl aștepta la magazinul lui Boss. Shogunul însuși nu-i spusese încă lui Plan pentru că încă nu avusese ocazia să-i spună, Boss s-a încruntat ușor când a văzut poza și mesajul postat.

-Boss, nu te uita, nu băgă de seamă.

-Oricine a făcut fotografia, este atât de ponosit, Plan m-a târât la mall când eram obosit poza nu a ieșit deloc bine. Ar trebui să fi aplicat niște pudră, s-a plâns Boss, făcându-l pe Patt ,Plan ,Shogun să se oprească imediat.

-Nu te gândești prea mult, Boss? îl întrebă surprins pe prietenul său pentru că în mod normal dacă Boss vede știri ca asta ar trebuie să fie stresat pentru că Patt se întoarce să se uite la fețele lui Plan și Shogun alternând înainte și înapoi. Înainte de a zâmbi încet împreună cu aşezarea telefonului mobil pe masă.

-Nu vreau să stau și să mă gândesc prea mult din nou. Chiar și lui Patt încă nu-i pasă de vorbe, nu-i pasă de ochii altora, pe lângă membrii familiei și oamenii pe care îi iubesc. Deci, de ce trebuie să stau și să mă gândesc prea mult și să fiu din nou stresat? i-a spus Boss prietenului său, apoi s-a întors să se uite la fața lui Patt, care stătea nemișcat și îl asculta pe Boss ,este uluit pentru că Boss nu este așa.

-Asta înseamnă că șeful nu este stresat? Boss dădu din cap.

-Dacă spun că nu simt absolut nimic pare a fi o minciună. Dar la prima privire pot spune că sunt puțin frustrat. Dar când mă gândesc la care este povestea adevărată știu asta, deci cum pot opri acest sentiment de frustrare? Boss a răspuns sincer:

-Hmm, există un administrator al paginii lui Patt Boss care a mers și el să comenteze și să răspundă, Boss. Shogun a deschis telefonul mobil și a vorbit când a văzut că există o pagină cu Patt Boss, s-a dus să răspundă sub acea poză.

-Cum răspunzi? a întrebat imediat Patt.

Răspuns... „Bărbatul din imagine al cărui nume este Plan și este un prieten apropiat al lui P’Boss. P’Plan are un prieten și al lui Patt”, a spus Shogun cu o culoare strălucitoare pe față.

-Dar hei, cum a stiut administratorul paginii lui Pat Boss de P’Pan? a întrebat Shogun când și-a amintit, gura lui Patt s-a curbat într-un zâmbet.

-I-am trimis un mesaj și i-am spus, a răspuns Patt.

-Oh, este adevărat. Administratorul paginii Patt Boss a atașat o poză a mesajului ca a vorbit cu tine, a spus din nou Shogun. Când fotografia mesajului lui Patt către administratorul paginii Patt Boss a fost atașată mai târziu.

-Este din cauza asta. De aceea am spus că nu vreau să mă gândesc prea mult pentru că probabil că există oameni gata să lupte în locul meu, a spus Boss zâmbind. Acest lucru l-a făcut pe Patt să zâmbească de satisfacție. Înainte de a-l trage pe Boss într-o îmbrățișare și de a-i săruta obrajii pe ambele părți. Boss râdea pentru că era gâdilat.

-Hei, hei, hai să intrăm în cameră, bine? a tachinat Plan. Patt se oprește și îl sărută pe Boss pe obraz și s-a uitat imediat la Plan.

-Atunci îl voi duce pe Boss în cameră, s-a prefăcut Patt că îi răspunde, așa că Boss i-a plesnit capul, nu foarte tare.

-Nu mai fi nebun. Aștept să văd serialul în care joci. Spuse Boss încet. Patt făcu o mutră sclipitoare și își frecă mâna de cap unde Boss l-a plesnit. Boss ridică mâna pentru a-i freca capul lui Patt și asta la făcut să zâmbească.

-P’Plan, stai cu Shogun acolo. Voi sta cu capul în poala lui Boss. Patt la expediat pe Plan. Plan ia o pernă și să o aruncăm în fața lui Patt, supărat, apoi s-a ridicat să stea cu Shogun, așa că Pat s-a întins pe canapea și și-a pus capul în poala lui Boss să aștepte să vadă serialul în care a jucat.

-Vino aici, strigă Shogun pe Plan, așa că Shogun se întoarse să privească ecranul televizorului cu entuziasm în timp ce Patt stătea și privea deloc entuziasmat, seria a continuat. Patt stătea în poala lui Boss. Apoi ține mâna lui Boss și o freacă și se joacă, Boss își apleca capul și îi zâmbea lui Patt din când în când.

-Wow, chiar ai jucat rolul perfect. Oh, am uitat, personalitatea eroului din serie... Acest lucru este atât de adevărat pentru tine, ce naiba de persoană este atât de rece cu ceilalți? Gura ta nu este bună. Shogun și-a certat amuzat prietenul.

-Îmi pare rău pentru Ek. Patt este foarte rău cu Benz, a spus Boss zâmbind.

-Este un serial. Nu te entuziasma prea tare, spuse Patt înainte să se poată gândi la ceva. Ridică telefonul mobil și face o poză în timp ce stătea întins în poala lui Boss și l-a ținut de mână pe Boss care îi ținea obrazul în timp ce faci o fotografie arătând doar fața lui Boss în zona bărbiei, apoi trimite poza cuiva. Dup  ce a trimis poza a continuat să se întindă și să se uite la televizor până la terminarea serialului.

-Oh, și tu ai jucat bine. Deci, ai terminat filmările ? La întrebat Plan pe Patt după ce a terminat de vizionat serialul.

-A mai rămas câteva scene, P’Plan. Benz a avut un examen în această perioadă, așa că P’Tim a cerut echipei să-i dea mai întâi timp să studieze pentru examen. Copiii sunt așa, spuse Patt încet despre Benz. Nu sunt nemulțumit în niciun fel.

-De ce i-ai spus așa lui Benz? Boss a lovit nu prea tare fruntea lui Patt dar nu s-a plâns cu adevărat.

-Iată, cred că acea persoană face o greșeală. Dacă chiar vrea să flirteze cu mine și cu Benz, trebuie să meargă la Boss. Mai mult de atât Benz are de gând să iau partea lui Boss. Chiar încearcă să se mulțumească unul pe altul. Patt și-a tachinat iubitul. Așa că Boss l-a apucat pe Patt de obraz și l-a târât un pic.

-Ei bine, îți place să te joci din greu cu Benz. Uneori îmi place de el, a răspuns Boss, dar de fapt Boss știa că Patt nu avea deloc intenții rele cu Benz.

-Ei bine, îi place să mă enerveze mai întâi, a contrazis Patt înainte de a ridica tachinat mâna pentru a ciupi sfârcurile lui Boss, făcându-l pe Boss să tresare și să-l lovească abdomenul puternic al lui Pat.

-Oh, doar un pic de tachinare, de ce trebuie să-mi rănești corpul? a spus Patt râzând.

-Oftat, P’Plan, te rog spune-mi cine stă întins, această persoană este aceeași persoană care are tendința să fie rece și răutăcios cu ceilalți? De ce acum se pare că un copil trebuie să facă asta mai rău, și-a tachinat Shogun prietenul. Așa că Patt a luat bomboana care se afla în apropiere și o aruncă în capul prietenului său dar Shogun s-a ascuns în spatele lui Plan, râzând.

-Discriminare, standarde duble, ce e nou? a întrebat Patt, iar Shogunul i-a zâmbit.

-Nu. Cine va îndrăzni să lupte cu tine? Mi-e frică să nu fiu mușcat de câinele din gura ta. Nu știu ce microbi va fi elibera. Shogun încă glumea cu prietenul său. Plan și Boss nu puteau decât să stea și să zâmbească și să dea din cap pentru că, atunci când cei doi sunt împreună, nu se deosebesc cu nimic de copii mici.

-Serios, Patt, poți să faci un duș și să te culci acum. Mâine trebuie să mergem pe platou pentru a filma dimineața devreme, a spus Boss când și-a amintit pentru că Taeng a actualizat deja programul de lucru.

-Vrei să mergi Boss? Patt s-a uitat la fața lui Boss și l-a întrebat în semn de acceptare, pentru că ultima dată nu a mers. Așa că de data asta, Boss o să meargă cu el să-l mulțumească puțin pe Patt .Dacă nu, probabil că va fi din nou supărat. Când l-a văzut, Boss a dat din cap ,Patt a zâmbit fericit.

-Oh, nu ai spus că Benz are examene în ultima vreme? a întrebat Shogun confuz.

-Vom filma altceva în această perioadă în timp ce așteptăm ca Benz să-și termine examenul? a răspuns Patt, iar Shogun dădu din cap în semn de acord.

-Atunci noi vom pleca și nu vă deranjez, băieți. Îl voi duce mai întâi pe Shogun acasă, a spus Plan. Shogun și-a luat în grabă propriile lucruri. Boss și Patt s-au ridicat și au mers în fața magazinului. Cand a ieșit în fața magazinului era un grup de fete care stăteau nu departe. Toți și-au scos în grabă telefonul mobil pentru a face poze. Parcă l-ar fi așteptat de ceva vreme. Patt ridică imediat din sprâncene apoi se auzi o voce care striga numele lui Patt și care țipau din când în când.

-Zâmbește te rog. Boss se grăbi să spună pentru că în acest moment fața lui Patt pare că nu este bine dispusă. Patt se uită la fața lui Boss cu un oftat moale înainte de a întreba  o fată la întâmplare.

-Eşti fan Patt Boss sau Patt Benz? A întrebat Patt direct.

-Pat Boss, a răspuns vocea la unison. Făcându-l pe Patt să zâmbească.

-Heh heh ... Dacă acei copii spuneau Patt Benz, garantez că câinele va musca din nou. Plan i-a șoptit lui Boss într-un mod amuzant.

-Oh, nu există așa ceva Patt?  Shogun a glumit înainte de a fi împins de cap de Patt. Shogun se îndreptă spre Plan, Plan l-a luat imediat pe Shogun în îmbrățișare. Cât despre Patt, el și-a pus brațul în jurul umărului lui Boss.

-Aia este persoana ta ,aceasta este persoana mea adevărata, spuse Patt cu voce tare, făcându-le pe fete să țipe. Boss s-a simțit puțin jenat. În timp ce înțelege sentimentele lui Oat.

-De fapt, doar ne imaginăm cuplul Patt Benz. Dar ne-am bucurat când am văzut pozele, este doar un serial. Dar dacă e sa fim realiști trebuie să fie cuplul Patt Boss, a spus una dintre tinerele din grup. Acest lucru l-a făcut pe Patt să zâmbească de satisfacție.

-Putem, te rog, să facem o poză lui Nong Patt și phi Boss? a întrebat o tânără Boss se uită la fața lui Patt pentru un sfat.

-Accepți Boss, l-a întrebat Patt pe Boss pentru ca Boss să decidă

-Ce va spune echipa? a întrebat Boss pentru că nu știa dacă echipa ia interzis ceva lui Pat?

-Orice ar fi, P’Boss, am un spate bun, a spus Patt cu o sprânceană ridicată către Boss. Boss zâmbi ușor înainte de a da din cap în semn de acceptare.

-Atunci ne voi conduce mai întâi prieteni, le-a spus Boss fanilor cuplului său, toți au răspuns cu bucurie. Patt și Boss s-au întors să îi găsească pe Plan și Shogun.

-Prietenul meu este pe cale să devină celebru. Plan a spus-o într-un mod amuzant .

-Cine naiba va deveni. celebru? Plan du-l pe Shogun acasă. Spuse Boss

Cât despre Patt și Boss, ei s-au îndreptat spre grupul de fan club.

-Cred că este mai bine să stai aici și să faci poze dacă stai acolo vei fi lovit de o mașină, a spus Boss îngrijorat pentru că un grup de fete stăteau lângă trotuar pe drum, toată lumea s-a îndreptat imediat spre intrarea magazinului lui Boss.

-Înainte de a face poze pot să cer ceva? a întrerupt Patt înainte ca toată lumea să se uite la Patt cu curiozitate. Inclusiv Boss.

-Când ați terminat de făcut poze cu mine și cu P’Boss. Vreau ca toată lumea să meargă direct acasă. Nu vreau să aștepți aici e deja foarte întuneric și poate fi periculos pentru o femeie să meargă singură. În plus, Boss și cu mine avem nevoie de intimitate. La magazin sunt mulți clienți si nu vreau să deranjez pe ceilalți oameni. Pot să cer asta pentru că oricum trebuie să ne întâlnim din nou, a spus Pat pe un ton serios. Face pe toată lumea să zâmbească încântate.

-Da, au răspuns toată lumea. Patt a zâmbit satisfăcut. Înainte de a permite tuturor să facă fotografii, împreună cu ei doi sau dacă vor să facă fotografia separat, pe Patt nu l-a deranjat până când totul sa terminat, fetele i-au mulțumit lui Patt și Boss și i-au trimis mici cadouri Patt și Boss, le-au primit amândoi cu un zâmbet.

-Merge-ți acasă în siguranță, a spus Boss înainte ca fetele să se împrăștie. După câteva minute, a intrat înapoi în magazin.

-P’Boss și P’Patt sunt celebri? i-a tachinat Air pe Patt și Boss.

😃

-O... mai mult decât atât, heh heh. Oh, Air, mâine vino și deschide-mi magazinul. Voi merge cu Pat, la filmări, a spus Boss când și-a amintit, Air a răspuns înainte ca Patt și Boss să meargă împreună în dormitor și  Air sa se ocupe de magazin. Boss va coborî să se uite la el din când în când.

Patt s-a aruncat și l-a îmbrățișat pe Boss până când au căzut împreună în pat.

-Eşti cam greu, a spus Boss în glumă. Cu mâna ridicată pentru a freca capul lui Patt, cei doi erau acum întinși pe o parte, unul în fața celuilalt.

-Mă bucur că Boss a încetat să se gândească prea mult, spuse Patt, ridicând serios vocea referindu-se la Boss într-un mod rău, Boss a zâmbit încet.

-Ei bine, am văzut cât de mult te-ai străduit pentru mine. Deci nu vreau ca Patt de asemenea să fie inconfortabil, dar încerc să nu mă atașez de lucruri stresante și mă simt mai confortabil, a spus Boss zâmbind. Patt a zâmbit fericit.

-Da, nu te atașa de nimic. Sunt oamenii care ne iubesc dar trebuie să avem oameni care ne urăsc. Este normal că unii sa nu facă nimic dar ajung să ne urască fără a ști propria noastră identitate, chiar daca nu am făcut nimic. Și care este prețul? A spus Patt în timp ce se gândea.

-Sunt oameni care înțeleg lucrurile cu ușurință, dar sunt mulți oameni care cred că lumea se învârte în jurul lor. Nu putem mulțumi întreaga lume a spus Patt.

-Doar facem tot posibilul să nu provocam nimănui probleme. E suficient să ne trăim viața în felul nostru, a spus Patt cu un zâmbet, Boss zâmbi cu mândrie. Copilul lui a crescut și are gânduri mature.

-Te iubesc Patt, asta e, a spus direct Boss. Dar în secret îi este rușine. Patt a auzit asta și a fost puțin surprins înainte ca fața lui Patt a devenit ușor roșie.

-Oh, fața ta este roșie? Ești stânjenită. Îl tachina Boss pe Patt. Când l-am văzut pe Patt însuși rușinat in secret. Patt îl îmbrățișă strâns pe Boss și ținea capul lui Boss la propriul piept.

-Voi întreba din nou. Recunosc că sunt puțin timid, dar îmi place când Boss îmi spune că mă iubește, a spus Patt zâmbind. Boss a zâmbit larg la pieptul lui Patt, dar a trebuit să-l îmbrățișeze pe Patt la pieptul lui. Acum este Patt îl îmbrățișează pe el.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum