Capitolul 3

185 15 4
                                    

Patt trecea periodic să se culce cu Boss, chiar dacă voia să vină să doarmă cu el în fiecare zi ,dar Boss nu a cedat. Boss vrea ca Patt să doarmă în casa lui. Un alt lucru este că Boss nu vrea ca Patt să se culce des cu el pentru că îi este frică de propria lui inimă. El este cel care se gândește întotdeauna prea mult la Patt și mâine Pat va merge la universitate pentru prima zi. Așa că a venit și l-a rugat să se culce cu Boss. Apoi i-a cerut lui Boss să-l ducă la universitate.

-De ce trebuie să te trimit? a întrebat Boss în glumă. Când Pat a venit să-i spună să-l lase mâine la universitate.

-Ei bine, vreau ca P’Boss să poată vedea un altă nivel a vieții mele, a spus Patt.

-Vreau că Boss să mă ducă la universitară așa ca atunci când eram un copil mic și m-ai  dus la școală, a spus Patt în timp ce se uita la Boss cu ochi serioși. Acest lucru l-a făcut pe Boss să fie puțin uimit

-Huh, acum nu mai ești un copil de grădiniță. Mai vrei să te trimită cineva și să te ia? a întrebat Boss zâmbind. Dar și-a păstrat senzația de emoție în piept.

-Nu îți cer să mă iei și să mă duci des, dar pot să te rog în această primă zi? întrebă Patt din nou Boss se uită la fața băiețelului său înainte de a da din cap.

-Um, bine, dar ce am de spus azi, ascultă-mă, nu fi încăpățânat, sau mâine te duci la Universitatea singur, îi spuse Boss lui Patt, ca atunci când Patt era copil. Patt scoase un oftat blând.

-Da, bine, a răspuns Patt, făcându-l pe Boss să zâmbească de satisfacție. Înainte de a-i cere lui Patt să atârne mai întâi hainele de student în cameră. Patt a urcat și el.

Când a fost timpul să închidă magazinul Patt l-a ajutat pe Boss să-l închidă. Boss l-a trimis pe Patt să facă un duș și să doarmă pentru că trebuie să se trezească dimineața devreme. Patt a fost de acord să urce și să facă un duș așa cum a ordonat Boss pentru că i-a spus deja că dacă îl va asculta pe Boss, altfel nu îl va duce la universitate. Când magazinul a fost închis și totul a fost verificat, Boss a urcat în cameră. Patt făcea un duș. Boss s-a dus apoi să ia uniforma de student și lucrurile lui Patt pentru a le atârnă în fața dulapului pentru a fi călcată din nou. Boss s-a uitat la uniforma de student a lui Patt și a zâmbit încet.

-Ai intrat deja la universitate? Boss mormăi încet, cu un zâmbet blând. Când se gândi la copilul mic de care avea grijă acum este student în primul an, Boss trage o masă de călcat pentru a călca uniforma școlară a lui Patt. Boss a calcat meticulos înainte de a auzi zgomotul deschiderii ușii băii. Boss se întoarse să se uite înainte de a se întoarce rapid, cu fața o fată roșie și cu inima bătând tare.

-Patt! De ce nu te înfășori într-un prosop? a strigat imediat Boss când Patt a ieșit, gol și ud și  tocmai acum Boss a văzut trupul copilul, ochii lui s-au mărit. Boss nu s-a gândit niciodată că Patt va fi într-o formă atât de bună, înalt și mare, cu o față și un stomac frumos și ondulat și mijlocul acelui corp....

(De ce este mai mare decât al meu?) își spuse Boss în secret. Dar fața lui era fierbinte. Patt se uită la urechile roșii ale lui Boss și zâmbi ușor.

-Am uitat să aduc un prosop. Cine a știut că Boss va veni atât de repede? a răspuns Patt și s-a dus să ia un prosop de pe balustradă pentru a se șterge și al înfășura în jurul corpului său.
Boss s-a gândit la corpul gol al lui Patt tocmai acum.

-Ți-e rușine? a întrebat Patt tachinat.

-De ce să fiu atât de stânjenit? Nu am de ce? a răspuns Boss pe un ton pe care încerca să-l controleze în mod normal.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum