-Ce a spus Pat, nu înțelegem? a întrebat tânăra cu o expresie întrebătoare, iar Patt a zâmbit răutăcios.
-Nimic, doar ai o problemă de sănătate. Nu te odihnesc suficient s-ar putea să cazi și să te lovești, spuse Pat încă zâmbind.
-Sunt bine. Mulțumesc foarte mult, Patt, pentru îngrijorarea ta, a răspuns Chery. Chiar dacă încă era nedumerită de zâmbetul și cuvintele lui Patt.
-Filmările au fost reparate. A mers bine, nu?
-Am filmat doar o singură dată, a răspuns femeia zâmbind.
-Chery este deja bună. Am auzit că a fost cineva care te-a contactat și a vrut să joci un rol principal. Ce fel de poveste este asta? E adevărat, Cherry? Prietena fetei părea că ar fi vrut să arate ce bună era Chery, Pat ridică ușor din sprâncene.
-Încă nu am luat o decizie. Există un organizator care m-a văzut în serial, așa că m-au contactat, dar aș dori mai întâi să mă consultăm cu oamenii de acasă. Tânăra a răspuns și a zâmbit frumos. Patt a dat din cap, chipul ei acceptând încet.
-Este mai bine să decizi repede înainte să nu mai existe nicio șansă, spuse Patt pe un ton normal, dar a făcut-o pe femeie să se oprească puțin.
-Ce vrei să spui? a întrebat femeia cu ezitare. Uneori simte ca și cum ar fi mușcată de Patt.
-Patt, probabil vrea să spună să iei o decizie rapid, înainte că să aleagă pe altcineva. Altfel ai irosi o ocazie bună ca aceasta? Shogun s-a prefăcut că găsește o scuză. Patt dădu din cap.
-Hm, exact cum a spus Shogun. Nu am folosit cuvintele potrivite, a răspuns Patt cu o expresie familiară pe chip. Cherry le-a zâmbit ușor prietenilor ei.
-Este adevărat, Patt a locuit în străinătate poate că încă nu folosește cuvintele potrivite. Prietena lui Chery este de acord cu Pat în ceea ce privește utilizarea cuvintelor.
-Cred că ar fi bine să ne scuzăm mai întâi. Ne vedem la clasă, Patt. A intervenit Cherry înainte de a da din cap și de a-și invita prietena să meargă în cealaltă direcție.
-Oh, nu folosești cuvintele potrivite. Ești un străin care folosește cuvinte thailandeze pentru a critica. Este o mușcătură foarte bună. Și-a tachinat Shogun în secret prietenul după ce grupul de fete a plecat, Patt a râs încet în gât.
-Nu știu dacă este conștientă de asta sau nu, a spus Patt în glumă.
-Ar putea fi ceva entuziasm. Dar ai ales să-i pui numele, așa că am ezitat, a spus Shogun în glumă. Înainte ca Patt să ridice nonșalant din umeri. Curând sosiseră toți prietenii din grup. Așa că au stat și am vorbit și apoi au mer să studieze.
Patt a condus la magazinul lui Boss seara, după școală pentru că vine și Taeng să vorbească despre acceptarea muncii la magazin și Patt la adus și pe Shogun cu el. Din cauza ca Plan are afaceri urgente, nu s-a dus să-l iau. Când a ajuns, a constatat că Taeng stătea deja și vorbea cu Boss. Patt se apropie de Boss înainte de a se apleca să-l sărute pe Boss pe obraz, Boss avea o fața roșie.
-Oh, pot să vă simpatizez puțin. Patt a ieșit în evidență și a zâmbit. Shogunul părea plictisit.
-Obosit de oameni care vor să se arate, a tachinat Shogun, deranjat de cel mai bun prieten al său.
-Eşti enervat, P’Plan nu-mi intimida prietenul, te rog, Patt l-a tachinat pe Shogun pentru că în timpul călătoriei înapoi Shogun la sunat pe Plan dar Plan nu a răspuns deloc la telefon, făcându-l pe Shogun să stea și să se plângă pe tot parcursul drumului.
-Ce s-a întâmplat? Și ce este cu Plan? a întrebat Boss.
-Nu știu doar aștept aici. Pot să mă joc Boss, a întrebat Shogun.
-Bine, există un computer liber. Boss a răspuns. Așa că Shogun s-a așezat la computer jucând jocuri. Patt stătea în cameră dinăuntru împreună cu Boss și Taeng
-Cum sta treaba? a întrebat Patt cu îngrijorare.
-Asta i-am spus lui Phi Taeng, a spus Boss pentru că știa că se poate avea încredere.
-În acest moment, am șters anunțurile de pe site. Drept urmare, nimeni nu l-a deranjat pe P’Boss, dar trebuie să așteptăm și să vedem dacă va posta din nou un anunț, a răspuns Patt.
-Joacă tare. Nu-ți pare rău pentru tine , spuse Taeng nemulțumită de Chery .
-Ai văzut asta, Boss? Chiar și atunci când am jucat eu, tot mi-a spus să muncesc din greu, a spus Patt.
-Știu, răspunde Boss înainte că Taeng să vorbească despre acceptarea slujbei, Patt trebuie să-și aducă programul de studiu pentru a putea ști dacă poate accepta munca. Pat nu vrea ca munca să îi afecteze studiile așa că verifică programul pentru a putea decide ce muncă să accepte.
-Bine, hai să facem asa. Mă voi duce și voi informa compania ce fel de muncă vei acceptat? Apoi mă voi coordona cu managerul lui Benz pentru a vedea ce locuri de muncă pot fi făcute în același timp. A spus Taeng .
-Mulțumesc foarte mult, phi Taeng. Este o muncă în plus pentru tine, a spus Patt, mulțumindu-i tinerei. Taeng a zâmbit.
-E în regulă. Așa că mai bine mă pregătesc mai întâi. Voi doi odihniți-va, ne vedem, a spus Taeng cu un zâmbet înainte ca Patt și Boss să iasă să-o trimită pe Daeng la mașină. Apoi revin înăuntru.
-Patt, ți-e foame? Mă duc să cumpăr ceva de mâncare pe aleea de lângă, a întrebat Boss când s-a întors să stea pe canapeaua din sufragerie. pentru a verifica diverse documente. Și astăzi Boss nu a gătit mâncare.
-Pot să vin și eu, a răspuns Patt.
-Nu este nevoie, îl voi invita pe Shogun. Patt, e mai bine să faci un duș și să te schimbi mai întâi, a spus Boss, pentru că voia ca Patt să se odihnească puțin.
-Bine, vreau orez cu pui fără piele.
-Mănânci pui cu orez fără piele. Deci de ce îl mânca? Deliciul este în piele, știi asta? a spus Boss în glumă. Patt zâmbi puțin răutăcios.
-Este pentru că mănânc multă piele. Pielea lui Boss a început să fie mai delicioasă. Terminând de vorbit, Patt și-a pus mâna pe abdomenul lui Boss și la ciupit-o ușor. Dar l-a făcut pe Boss să se rușineze de curajul lui Patt.
-Nu, este piele, sunt mușchi abdominal 😁 Patt, nu vreau... 😂 Patt, a spus Boss iritant. Dar Patt și-a pus degetul pe talie făcându-l pe Boss să se gâdile. Patt la tachinat fără oprire până când Boss a căzut în brațele lui Patt.
-Patt, nu, este obosit, spuse Boss cu o voce fără suflare. Așa că Pat a încetat să gâdile persoana care o iubea.
-Nu pot să te gâdil în noaptea asta, îl tachină Patt . Boss își dădu ochii peste cap spre Patt pentru că o poate face oricând.
-Cum să mă gâdili? a întrebat Boss, iar Patt a zâmbit.
-Dacă vrei să mă îmbrățișezi, spune-mi sincer. Nu trebuie să fii lin și să mă gâdili. Boss la tachinat și a răspuns. Patt râse puțin în gât.
-Atunci dacă cer un sărut direct. Boss va fi de acord, nu? a întrebat Patt cu un zâmbet răutăcios.
-Nu sunt de acord, se auzi vocea lui Shogun, când deschise ușa și îl auzi pe Patt că îl întreabă pe Boss. Asta l-a făcut pe Patt să facă o față tristă.
-De ce intri tocmai acum? Si de ce mă întrerupi? îl certa Patt pe prietenul său pe un ton plictisit.
-Mi-e foame. Boss, mi-e deja foame, i-a răspuns lui Pat, apoi sa întors imediat și la implorat pe Boss. Boss râse încet.
-Patt, dă-mi drumul mai întâi, i-a spus Boss lui Patt să-și elibereze mai întâi brațele de pe talia lui. Apoi Patt a fost de acord să ii dea drumul.
-Hai să cumpărăm orez cu pui, Shogun. Lasă-l pe Patt să facă mai întâi un duș, în timp ce Air are grijă de magazinul, a oferit Boss.
-Bine. Vreau să mănânc orez cu pui cu multă piele, a spus Shogun, fără să știe despre ce vorbiseră Patt și Boss mai devreme, făcându-l pe Boss să se întoarcă să se uite la Patt și să zâmbească amuzat înainte de a-și ridica sprâncenele.
-Ajunge cu ăștia doi, mormăi Pat, iar Shogunul păru nedumerit.
-Heh heh, nu e nimic. Hai să mergem. Patt poate să urce și să fac un duș. Mă întorc imediat. Boss s-a ridicat și l-a împins pe Shogun de umăr pentru a ieși afară cu el, apoi la îndemnat pe Patt să urce sa facă dus.
Boss și Shogun au ieșit mers să cumpăr orez de la Choi o tarabă din apropiere.
-Este deschis magazinul cu Bua Loi, Boss? a întrebat Shogun în timp ce apăsa și pe telefonul mobil să-l sune pe Plan.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...