-Hmmmm. Boss s-a trezit în mijlocul dimineții și o durere ascuțită l-a lovit brusc. Boss s-a încruntat și și-a ridicat mâna la tâmplă înainte de a deschide încet ochii și de a se gândi la ce sa întâmplat noaptea trecută. După ce s-a gândit la toate, Boss l-a căutat imediat pe Patt dar nu era nicio figură uriașă a copilului său în cameră. Apoi Boss se ridică încet.
Zgomot
Se auzi zgomotul deschiderii ușii camerei. Boss s-a întors imediat să se uite. Am văzut silueta înaltă a lui Patt mergând spre el, zâmbind, cu o tavă cu boluri de mâncare.
-Ești treaz? Te doare capul? Te rog să bei mai întâi niște apă, a spus Patt, așezând o tavă cu mâncare pe masă din cameră și ținu un pahar cu apă și i-l întinse lui Boss. Boss se uită la fața lui Patt, dar nu spuse nimic. Dar a luat paharul cu apă și l-a băut cu nerăbdare, pentru că el își simte gâtul este foarte uscat. În timp ce bea Boss s-a uitat și la fața lui Patt. Patt stătea zâmbind lângă pat. Când termină de băut, Boss îi întinse paharul cu apă înapoi.
-Vrei să faci mai întâi un duș sau ar trebui să mănânci mai întâi? Am ieșit să cumpăr terci în momentul în care m-am trezit. Sunt bun să prezic momentul potrivit în care se trezește Boss? a spus Patt pe un ton normal.
-Mi-ai deschis încă magazinul? a întrebat Boss când a văzut ceasul care spunea că era deja zece.
-Nu este deschis. Astăzi magazinul este închis pentru o zi. Am postat deja o pancartă în fața magazinului, spuse Patt Boss sa încruntat.
-Astăzi avem multe lucruri de discutat. Închide magazinul, spuse Patt din nou, făcându-l pe Boss să tacă puțin. Înainte de a da din cap în semn de acceptare.
-Ai fost de acord că vom mânca mai întâi sau mai întâi vrei să faci un duș? a întrebat Patt din nou.
-Poți să mănânci mai întâi, a răspuns Boss, pentru că i-a fost teamă că se va răci mâncarea .
-Vrea să mănânce ceva fierbinte. Să mă simt oarecum ușurat. După ce i-a spus lui Patt, Boss s-a ridicat și m-am dus la masa unde Patt pusese terciul. Boss s-a așezat pe scaun și și-a mâncat terciul în liniște, avea multe întrebări pe care voia să le pună lui Pat. Dar intenționa să facă un duș și să mănânce. Ce ar trebui făcut mai întâi? Patt stătea pe pat jucându-se cu telefonul lui mobil așteptând până când Boss a mâncat suficient, când a terminat Boss însuși a mers să facă un duș și să se îmbrace.
-Ești gata să vorbești? a întrebat Patt când Boss a ieșit îmbrăcat din baie și voia să își usuce părul. Boss dă din cap.
-Vino să stai aici. O să-ți usuc părul, a spus Patt, mângâind ușor pe pat. Boss a acceptat cu bunăvoință să vină să stea. Cei doi stăteau unul față în față. Patt șters ușor părul lui Boss.
-Unde ai fost? a întrebat Boss.
-Ți-am spus aseară. Nu-ți amintești? s-a prefăcut că întreabă Patt.
-Îmi amintesc, dar vreau să îmi spui din nou, a răspuns din nou Boss. Patt zâmbi ușor.
-Am fost plecat să mă ocup de ceva, a răspuns Patt.
-Ești supărat pe mine? Despre asta i-am spus lui Rut. A întrebat Boss cu voce joasă și s-a uitat la fața lui Patt fără să-și îndepărteze ochii. Patt se uită în ochii serioși ai lui Boss. Apoi a zâmbit încet.
-Nu sunt supărat, ci doar dezamăgit, dar înțeleg Boss că nu vrea ca tipul ăla să se încurce cu mine, a spus Patt din nou. Vorbea pe un ton calm, normal, fără nicio urmă de furie. Îl face pe Boss să se simtă oarecum ușurat.
-Dar vreau ca Boss să se uite din nou la mine. Nu te gândi de fapt că sunt slab, ca atunci când eram copil, să nu crezi că doar tu trebuie să mă protejezi singur. Ne iubim, nu-i așa oamenii care se iubesc trebuie să se ajute să se protejeze. Tu mă poți proteja, eu te pot proteja și pe tine, spuse Patt continuu. Ochii lui Boss căzură pentru că se simte cu adevărat vinovat, pentru că se tot agață de trecut, că el trebuia să fie singurul care îl protejează pe Patt. Uitând să se uite la faptul că Patt crescuse mare și îl poate proteja și pe el și pe Boss. Dar cum? Boss nu vrea ca Patt să aibă probleme din cauza situației sale proaste.
-Îmi pare rău, spuse Boss cu o voce joasă.
-Este pentru că Boss este stresat? a întrebat Patt Boss a închis ochii și gura nu s-a mișcat pentru că era încă stresat din cauza lui Rut. Boss dădu încet din cap.
-Poți să-mi spui de ce ești stresat? a întrebat Patt Boss nu știa dacă ar trebui să-i spună sau nu.
-Ne iubim, nu-i așa? Dacă există ceva, ar trebui să ne spunem unul altuia sincer. Nu-i așa, Boss? a îndemnat Patt din nou. El știe că este dificil să vorbească despre ceea ce sa întâmplat, mai ales când trebuie să îi spună persoanei pe care o iubești, este și mai dificil, dar Patt vrea ca Boss să se deschidă cu el pentru că nu este suficient doar sa te iubești, este necesar să împărtășim fiecare poveste, fiecare durere unul cu celălalt.
-Păi .... Încerca Boss să spună, așa că Patt și-a oprit mâna care îi ștergea părul lui Boss. Apoi și-a pus mâna în poală, Boss l-a prins repede de mâna pe Patt pentru că a crezut că Patt ar fi nemulțumit că nu spune nimic.
-Nu fi supărat pe mine, Patt, spuse Boss, cu vocea tremurând ușor. Dar Patt a zâmbit încet înapoi și a strâns ușor mâna lui Boss.
-Boss, nu te gândi prea mult încă. Unele lucruri nu s-au întâmplat încă, dar Boss s-a gândit deja la ele din timp, a spus Patt zâmbind. Știa cât de stresat era Boss. El însuși fusese supărat de greșelile lui dar a încercat să înțeleagă că probabil Boss însuși nu ar fi vrut să se întâmple așa ceva.
-Phi și Rut se culcau împreună, a decis să-i spună Boss lui Patt. Vocea îi tremura, Patt încă ținea mâna lui Boss.
-Da, răspunse Pat pe un ton normal.
-Și... a înregistrat un clip în secret, a spus Boss cu ochii roșii, nu era jenat, dar îi era teamă că Patt nu va accepta.
-Da, răspunse Patt ca de obicei. Boss se uită la fața lui Patt cu îndoială. Îl făcea pe Patt să pară calmă și deloc șocat.
-Este destul de rău. Așa că nu vreau ca Patt să aibă probleme, a spus Boss înapoi, inima îi bătea acum rapid. Dar Boss a simțit că era epuizat inima și corpul lui erau în direcții opuse.
-Și cum se va ocupa Boss de această chestiune? întrebă Patt.
-Nu știu, spuse Boss cu o voce joasă pentru că chiar nu se putea gândi la nimic. Patt zâmbi ușor înainte de a-l trage pe Boss într-o îmbrățișare Boss l-a îmbrățișat pe Patt înapoi. Îmbrățișarea lui Patt îl face pe Boss să se simtă cald înăuntru. Chiar dacă este stresat, se simte puțin mai ușor.
-Boss, nu trebuie să faci nimic. M-am ocupat de tot, motivul pentru care am dispărut a fost pentru că am fost să mă ocup de treburile tipului respectiv, pentru că vreau ca Boss să se elibereze de stres odată pentru totdeauna. Boss se opri brusc, și se împinse în grabă din pieptul lui Patt și se uită șocat la fața lui Patt , cu Patt încă strângându-și brațele în jurul lui Boss.
-Ce a spus Pat? Cine va avea de-a face cu cine? a întrebat din nou Boss, în caz că ar fi auzit greșit.
-M-am dus deja să mă ocup de Rut. Clipul care a fost înregistrat eu le-am luat. De acum înainte, Boss nu trebuie să stai și să te stresezi, nu trebuie să îți mai faci griji pentru ceea ce vă va face ticălosul ăla. Ai auzit clar? a răspuns Patt cu un zâmbet.
-Deci... cum s-a descurcat Patt? A cedat atât de ușor? Boss a întrebat mai departe.
-I-am spus direct lui Boss. Boss, nu mă învinovăți l-am rugat pe P’Oh să mă ajute puțin, am folosit puțină forță dar nu e nimic grav. Și tipul ăla a jurat că nu se va mai încurca niciodată cu tine, dar dacă se va întoarce. Voi lua măsuri decisive. Acum Boss este ușurat. Ai înțeles? Nu trebuie să fii stresat, a spus Patt și că el poate face orice pentru ca el să atingă această dimensiune.
-Și de unde știa Patt despre mine și el? întrebă curios Boss.
-Știam de la primul incident al lui Boss , de ce crezi că m-am grăbit să mă întorc în Thailanda înainte de termenul limită, care este motivul? a spus Patt din nou. Acest lucru l-a făcut pe Boss și mai uluit. Și faptul că Patt știa despre asta cu siguranță Plan a fost cel care ia spus pentru că există o singură persoană care știe despre această poveste.
-P’Boss, nu îl învinovăți pe Phi Plan. El este foarte îngrijorat pentru tine, la fel ca mine, spuse Patt pe un ton serios. Boss dădu încet din cap. Înainte de al îmbrățișa din nou pe Patt
-Mulțumesc, Patt, nu sunt supărat pe el, știu că este îngrijorat pentru mine. Spuse Boss cu înțelegere. Chiar nu se aștepta că Patt ar ști despre povestea lui.
-Patt a devenit cu adevărat mai matur, a spus Boss, Patt râse încet în gât și l-a îmbrățișat strâns pe Boss.
-Sunt adult de multă vreme. Dar Boss vrea mereu să fiu un copil mic, a spus Patt zâmbind.
-Ei bine, încă îți place să cerșești ca un copil mic, a răspuns Boss.
-Boss, m-ai văzut vreodată cerșind lui P’Plan sau altcuiva? a răspuns Patt Boss a zâmbit puțin. Stresul a dispărut instantaneu. Înainte de a se opri puțin
-Deci... despre mine și Rut, Patt poate accepta... Boss este pe cale să întrebe.
-Ți-am spus că nu-mi pasă de trecut, a repetat Patt, făcându-l pe Boss să se simtă că și-ar fi ridicat o piatra de pe inimă.
-Mulțumesc, Patt, îți mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine. Îți mulțumesc că nu te-ai supărat pentru lucrurile pe care le-am făcut rău, îți mulțumesc foarte mult, a spus Boss din inimă și și-a promis că se va uita din nou la Patt și nu se va mai agăța de trecut. Întrucât lui Patt nu-i pasă de trecut, nici lui nu îi va mai păsa.
-Nu-i nimic, pentru phi Boss, pot face orice. Dar de acum înainte, nu te aștepta să mergi nicăieri și să te îmbeți singur. A continuat Patt pe un ton serios și întunecat, cu brațele strângându-l strâns pe Boss.
-Știu, am șters-o deja, dar Patt mi-a dat drumul primul. A fost rănit. Patt s-a prefăcut că o îmbrățișează strâns pe fata și nu a lasă. Înainte ca Patt să îl împingă pe Boss sa se întindă pe spate, apoi s-a suit deasupra lui. Cei doi s-au privit unul în ochii celuilalt.
-Femeia de ieri, este o prietenă adevărată? a întrebat Boss, încercând să-și acopere rușinea chiar acum Patru ridică o mână și o întinse ușor spre obrazul lui Boss.
-Cu adevărat prieteni. O să ți-o prezint la un moment dat, a spus Patt pe un ton serios. Boss este pe cale să întrebe mai departe dacă prietenii lui Patt ar accepta sau nu, dar apoi și-a dat seama că Patt a spus că nu ar trebui să gândească înainte, Boss nu a mai întrebat. Apoi Patt își folosește nasul înalt pentru a mângâia și a se mișca în jos la puntea nasului lui Boss. Apoi s-a mutat să inhaleze un pic parfumul de pe obrazul lui Boss făcându-l pe Boss să simtă o pâlpâire în tot corpul lui, Boss ridică grăbit mâna pentru a împinge mai întâi pieptul puternic al lui Patt de teamă că ar merge mai departe decât atât, Boss încă nu știe în ce poziție ar trebui să fie mai exact?
-Magazinul este închis astăzi? a întrebat Patt zâmbind pentru că știa că Boss se ridică de aici pentru că este o situație precară.
-Îl voi duce pe Boss la mine acasă. Am sunat și le-am spus că vom merge împreună. Astăzi Boss va trebui să-i văd pe tata și mama mea ca iubitul meu, nu mai ești fratele meu cel apropiat, a spus Patt, pentru că și-a sunat de fapt propria mamă să-i spună că îl va lua pe Boss și-i va spune că el și Boss au convenit să fie împreună . Boss a rămas nemișcat puțin. Înainte de a da din cap în semn de acceptare
-Pot să nerg, a răspuns Boss, Patt zâmbi ușor.
-Patt ar putea să se ridice acum. Vom merge la Patt acasă, a răspuns Boss, împingându-i pieptul puternic al lui Patt din nou, Patt râse în gât înainte de a se muta să se ridice Boss se ridică în grabă.
-Ia niște haine cu tine și dormi peste noapte ne întoarcem mâine la magazin, spuse Patt, iar Boss dădu din cap. S-a ridicat în grabă din pat și am pregătit niște haine și lucruri pentru a merge imediat la casa lui Patt.
-Dacă e în regulă să te ridici, Patt a spus că Boss o va face cu blândețe.
-Patt, ce ai spus? Boss s-a întors să întrebe pentru că nu auzea clar.
-I-am spus lui Boss să se ridice repede, ca să ne grăbim, a răspuns Patt cu un zâmbet celebru. Dar ascuns cu viclenie.
-Ce sa întâmplat? a întrebat Pat în timp ce îl conducea pe Boss mai aproape de propria sa casă și văzu că Boss avea o expresie ciudată pe chip.
-Ei bine... nu știu cum să acționez, am avut grijă de Patt ca frate mai mare încă de când Patt era copil, am fost mereu așa în ochii tatălui și a mamei, dar am devenit brusc iubitul lui Patt .Mă simt de parcă sunt un bătrân care știe să păcălească copiii.” A spus Boss în timp ce se gândea pentru că nu știa ce să facă dacă îi întâlnești astăzi pe părinții lui Patt . Patt a râs încet în gât când a auzit ce a spus Boss.
-Dar chiar m-ai păcălit când eram copil, nu-i așa?a întrebat Patt . Boss a fost puțin surprins pentru că era adevărat ce spunea Patt. Când Patt era mic, a încercat să îl păcălească pe Patt să nu poată trăi fără el.
-Dar Boss, nu trebuie să te gândești prea mult. Noi doi suntem la egalitate, a spus Patt din nou, făcându-l pe Boss să se întoarcă și să se uite confuz la fața lui Patt.
-Cum așa? a întrebat Boss înapoi.
-Cred că tu știi. Boss, nu trebuie să știi cum se luptă, a spus Patt, zâmbind pentru că nu voia ca Boss să știe că chiar acum îl păcălește pe șeful.
-Copil viclean, spuse Boss, ridicând mâna pentru a freca capul lui Patt. Apoi sa mutat să sărute ușor palma lui Boss, făcându-i să i se încălzească fața lui Boss. El credea că copilul său uriaș găsește în mod constant modalități de a-i face inima să bată. Se poate spune că lui Patt îi plăcea să-i facă inima să bată încă din copilărie.
-Cred că astăzi trebuie să pregătească multe dintre lucrurile preferate pentru Boss, a spus Patt zâmbind.
-Deloc, a răspuns Boss.
-Vei vedea, Boss, să urmărești, spuse Patt, de parcă ar fi știut că mama lui trebuie cu adevărat să pregătească lucruri. Boss continuă să vorbească cu Patt până când ajunge la casa lui Patt și Boss a început să se comporte prost din nou. Inima i-a sărit o bătaie când și-a dat seama că va fi doar o chestiune de timp și va întâlni pe părinții lui Patt în altă stare.
-Nu ai de gând să cobori? a întrebat Patt în glumă după ce parcă mașina în garajul propriei case.
-Cobor, a răspuns Boss înainte de a coborî din mașină și de a-și lua propriul rucsac cu haine în spate, dar Patt l-a luat și îl ținu. Apoi l-a luat de mână pe Boss și l-a condus în casă. Inima lui Boss bătea cu putere.
-Mătușa Nee, tata și cu mama au venit? a întrebat-o Patt pe menajera care tocmai venise să îl întâlnească.
-Tatăl tău este în birou. Doamna este în bucătărie, a răspuns zâmbind menajera lui Patt.
-Atunci haide să-i găsim mai întâi, Boss, a oferit Patt.
Boss respiră adânc sentimentul de acum este ca și cum ai cere fiului altcuiva să aibă grijă de tine.
Totuși, când au intrat în bucătărie mama lui Patt s-a întors spre ei și a zâmbit.
-Deci ai venit deja? a salutat mama lui Patt cu un zâmbet. Boss a ridicat imediat mâna pentru a-i aduce un omagiu, iar mama lui Patt a zâmbit ca întotdeauna.
-Iată pregătesc lucruri pentru cină. Patt ia-ți fratele mai mare să-și pună lucrurile mai întâi în camera ta, a spus mama lui Patt.
-Da, atunci într-o clipă îl voi aduce pe Boss să te vadă, spuse Patt primul, apoi se apleca și sărută obrazul propriei sale mame. Boss s-a uitat la mama lui Patt, ezitând, ce ar trebui să spună în continuare? Și se pare că mama lui Patt poate vedea ce gândește Boss.
-Ve-ți coborî și vorbim mai târziu, Boss. Să mergeți mai întâi să vă odihniți, a răspuns amabil mama lui Patt.
-Da, a răspuns Boss înainte ca Patt să-l conducă pe Boss în dormitorul lui. Boss a oftat greu când a intrat în camera lui Patt. Patt a mers să ia geanta și pune lucrurile lui Boss în dulapul lui. Apoi s-a dus și s-a așezat lângă Boss, care stătea la capătul patului său.
-Boss, asta e amuzant, a spus Patt, râzând încet.
-Ce e amuzant?
-Uită-te la fața ta chiar acum, ești ca un pește care se sufocă cu apă. De ce ești stresat? Acționează normal la fel ca de fiecare dată. Nu fi deloc stresat ,a spus Patt zâmbind. Boss și-a strâns buzele în secret. Patt era enervat pe tânărul care nu părea relaxat.
-Desigur, Patt nu este stresată. Aceștia sunt tatăl și mama lui Patt. Dacă îl iau pe Patt să-mi cunoască părinții, Patt trebuie să fie ca mine, a răspuns Boss. Patt a zâmbit înainte de a se întinde pe poala lui Boss.
-Ai spus asta înseamnă că ai de gând să mă duci să-ți văd părinții? a întrebat Patt zâmbind. Îl face pe Boss să facă o pauză. Se uită în jos la fața persoanei care stătea acum întinsă în poala lui.
-Vrei să mergi? a întrebat Boss, Patt zâmbi larg.
-Vreau să merg. Vreau să mă prezint, spuse Patt, zâmbindu-i înapoi, Bosd a zâmbit încet.
-Păstrează-l pentru moment. Cu siguranță te voi duce acolo, dar probabil că nu prea curând, a răspuns Boss lui Patt.
-Doar că Boss a spus că mă va duce, sunt foarte fericit, a răspuns Patt, zâmbind înainte de a se întoarce pe o parte pentru a se afunda în abdomenul lui Boss. Apoi și-a ridicat brațele pentru a-i îmbrățișa talia lui Boss.
-Sunt foarte fericit, a spus Patt, îngropându-și fața în burta lui Boss. Boss l-a bătut ușor pe cap apoi a ieșit un zâmbet blând.
-Și eu sunt fericit, a răspuns Boss. Patt și Boss au continuat să discute, parțial pentru că Patt voia ca și Boss să scape de griji.
Cioc.... cioc.....
Se auzi o bătaie în ușa camerei. Patt apoi s-a ridicat să deschidă și a văzut-o pe menajera care stătea acolo zâmbind.
-Doamnă, vă roagă să veniți mai întâi să luați niște gustări și pâine, a spus menajera lui Patt, înainte de a se întoarce și al invita pe Boss.
-Boss, hai să coborâm, a spus Patt, apoi s-a ridicat și a părăsit camera cu Patt. Cei doi au mers jos. Menajera a spus că tatăl şi mama lui Patt stă în grădină. Patt apoi l-a luat pe Boss să meargă la el.
-Hai să stăm cu toții înainte ca menajera să pregătească chifle de porc pentru noi , a spus mama lui Patt zâmbind. Boss a ridicat mâna pentru a-i aduce un omagiu tatălui lui Patt care privea ceva pe iPad. Tatăl lui Patt dădu din cap în semn de omagiu. Boss se așeză pe un scaun lung cu Patt stând lângă el. Pe masă erau gustări pe care le pregătise mama lui Patt
-Este delicios ca întotdeauna. Boss, încearcă să mănânci , Patt s-a întors să vorbească cu Boss.
-Încearcă să guști. Înainte de a ridica pâinea de pe farfurie și a o ține până la gura lui Boss, Boss se opri pentru un pic în timp ce se uită și la părinții lui Patt. Chiar dacă Patt a spus că părinții lui Patt știau și accepta dar Boss încă se simțea nervos.
-Aș prefera să mănânc eu însumi Patt, a răspuns Boss înainte de a întinde mâna să apuce pâinea de pe farfurie pentru a o mânca, dar Patt a îndepărtat farfuria îl face pe Boss să îl privească intens.
-Vreau să te hrănesc eu, spuse Patt cu încăpățânare. Apoi Boss își folosește ochii pentru ai privi pe părinții lui Patt. Boss înghiți în sec dar ochii lui încă se uitau la părinții lui Pat cu considerație.
-Dar... Boss era pe cale să refuze.
-Nu poți să mănânci ceea ce îți dau? a întrebat Patt serios. Mama lui Patt se uită și zâmbi Boss a vrut să ciupească obrazul copilului uriaș de lângă el.
-Lasă-l pe Patt să te hrănească, Boss. Altfel, probabil că nu vei putea să mănânci, a spus mama lui Patt zâmbind. Patt ridică din sprâncene spre Boss. Când și-a văzut mama susținându-l.
-Uh... da, a răspuns Boss înainte de a deschide gura pentru a accepta pâinea pe care i-o întinse Patt care la hrănit frumos, în timp ce fața îi era fierbinte.
-Foarte bine, pentru a putea crește rapid, Patt a râs încet în gât pentru că îsi amintește că îi plăcea să-i spună aceste lucruri lui Pat.
-Nu ești mai în vârstă decât atât, a răspuns Boss, iar Pat a zâmbit puțin la tatăl lui Patt pentru că încă nu ai spus nimic.
-Nu te porți corect? Tatăl lui Patt a intervenit brusc. Boss a rămas nemișcat un pic.
-Doar puțin, a răspuns Boss, chiar dacă anterior obișnuia să vorbească cu părinții lui Patt și erau foarte apropiați și prietenoși. Nu stătea încordat așa, tatăl lui Patt a pus iPad-ul jos și s-a așezat drept. Este un semnal către Boss că probabil are ceva de spus.
-Ești tensionat pentru că ai venit în această casă cu un nou statut, nu? a întrebat tatăl lui Patt cu mama lui Patt stând lângă el zâmbind. Boss s-a așezat imediat drept.
-Da, a răspuns Boss, în timp ce Patt stătea și își mânca gustarea confortabil.
-Nu fi încordat. Poartă-te așa cum faci întotdeauna, a spus din nou tatăl lui Patt. Boss și-a strâns mâinile până a transpirat. Înainte de a ridica din nou mâna pentru a aduce un omagiu părinților lui Patt.
-Vreau să-mi cer scuze ambilor pentru ceea ce l-am făcut pe Patt să facă. Uh..., spuse Boss scuzându-se încet la sfârșit.
-Nu trebuie să-ți ceri scuze, Boss. Niciunul dintre noi nu-l critică sau îi reproșează lui Boss ceva. Aș vrea să-i mulțumesc și lui Boss ,cu mulți ani în urmă Boss a avut grijă de Patt pentru noi, a spus mama lui Pat zâmbind.
-Boss nu l-a forțat pe Patt să se îndrăgostească de Boss. A fost din cauza propriilor lui sentimente. Ca să fiu sincer, la început am crezut că era din cauza apropierii voastre și de aceea la făcut pe Patt să înțeleagă greșit că îl iubea pe Boss în acest fel. De aceea l-am trimis pe Patt să locuiască în străinătate, m-am gândit că dacă încercă să stea despărțit de tine și Patt se întâlnește cu prietenii și cunoaște alți oameni, Patt poate înțelege dacă sentimentele sale sunt adevărate sau nu. Dar s-a dovedit că Patt încă își confirmă ideea inițială. Indiferent ce îi cerem să facă Patt era dispus să facă totul pentru a-și demonstra propriile sentimente, a spus tatăl lui Patt pe un ton serios pentru că știu că Boss este probabil îngrijorat de această chestiune.
-În trecut, Boss nu a făcut niciodată nimic rău fiului nostru într-un mod dăunător și, de asemenea ne-a ajute să-l îngrijești și să-l avertizezi în numele nostru. Boss a auzit asta și a simțit un sentiment cald în inima lui și devenit mai relaxat.
-Nu te mai gândi prea mult. Niciunul dintre noi nu îl critică sau îl vede rău pe Boss, a spus mama lui Patt.
-Vă mulțumesc că m-ați acceptat. Dar încă sunt îngrijorat de aspectul social al unchiului și mătuși pentru că este unul bun. Boss a spus un alt lucru la care s-a gândit.
-De ce ești îngrijorat? Fețele noastre sunt normale. Nu ne pasă de aspectul social sau succes, nu te uită la asta, oameni se uită la calitate, abilități și atitudine. În compania mea, oamenii care sunt transgender sunt încă mai buni la locurile lor de muncă decât niște bărbați heterosexuali și femei heterosexuale. Dacă ne îngrijorează acest lucru, să ne comportăm bine. Nu lăsa pe nimeni să-ți spună asta. Dacă iubim și ne place același sex nu este o problemă nu te porți prost sau nu faci ceva ilegal. Înțelegi ce spun eu?
-Va mulțumesc foarte mult la amândoi. Acum Boss poate respira ușor.
-Vezi, ți-am spus deja că te gândești prea mult. Patt a spus dar nu părea serios.
Până când Boss s-a întors să-l privească cu ochi fioroși. Înainte de a se întoarce din nou către părinții lui Patt.
-Apoi pentru sunt un frate mai mare aș dori permisiunea unchiului și mătuși să mă lase să am grijă de Patt, spuse Boss pe un ton serios. Acum curajul îi era din plin. Patt râse încet în gât. Boss a fost cel care le-a spus părinților săi: că vrea să aibă grijă de Patt. Părinții lui Patt s-au întors să se uite la fiul lor și au zâmbit.
-De ce întrebi? Boss a avut grijă de Patt de mult timp, nu-i așa? Boss ridică mâinilor pentru a le mulțumi încă o dată părinților lui Patt.
-Adevărul este că ar trebui să-i poți numi tată și mamă. De ce le spui unchi și mătușă? a intervenit Patt.
-Am obișnuit să le spun așa mult timp, a răspuns Boss.
-Spune-ne cum vrei la urma urmei, știm care este statutul nostru, a spus din nou tatăl lui Patt. Patt părea ușor enervat pentru că vrea ca Boss să-i numească tată și mamă.
-Ești un răsfățat nebun, a spus Boss în glumă. Înainte de a întinde mâna să ciupească obrazul lui Patt pe ambele părți în timp ce părinții lui Patt stăteau și râdeau încet.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romansa⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...