⚠️ Recomandat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani descriere scene sexuale în mod amănunțit ⚠️
Și este adevărat ce a spus Patt cina de azi va fi în mare parte lucruri care îi plac lui Boss. Boss nu este surprins că mama lui Patt știa ce îi place pentru că de mulți ani intra și ieșea din această casă ca un fiu.
- Doar lucrurile mele preferate. Sunt foarte atent, a spus Boss când a văzut mâncarea de pe masă.
-De ce ești atât de grijuliu de parcă nu am făcut niciodată ceva ce ți-a plăcut ? s-a întors mama lui Patt.
-Dar nu e ca și cum mătușa merge des la bucătărie, a răspuns din nou Boss, pentru că dacă nu există o ocazie cu adevărat specială, mama lui Patt mergea rar la bucătărie. De cele mai multe ori, menajera casei era cea care gătea.
-Ei bine, astăzi este o zi specială. Boss, încetează să fii grijuliu, mănâncă, spuse Patt, întrerupând considerația lui Boss. Înainte de a începe să mănânce cina. Cei patru au mâncat și au vorbit despre chestiuni generale până s-au săturat iar părinții lui Patt s-au dus să se uite la televizor. Patt l-a adus pe Boss să stea la piscina de lângă casă. Cei doi s-au așezat pe marginea piscinei cu picioarele atârnate în apă.
-Ce ești azi? a întrebat Patt zâmbind.
-Ca într-un vis, a răspuns Boss cu același zâmbet. Era chiar ca un vis și dacă era un vis, nu voia să se trezească.
-Este un vis devenit realitate, a spus Patt zâmbind. Amândoi stau așezați și au vorbit până s-a lăsat întuneric și apoi au mers să stăm și să se uite la televizor cu părinții lui Patt. Înainte ca Patt să îl invite să fac un duș și să se schimbe de haina în dormitor.
-Boss, fă mai întâi un duș sau ar trebui să faci un duș cu mine? A întrebat Patt, ridicând capul zâmbind.
-Ar fi bine să fac un duș mai întâi, a răspuns grăbit Boss și i-a luat rapid haine și s-a îndreptat spre baie.
-Vrei ca un copil să te frece pe spate, Boss? Patt s-a prefăcut că strigă și a întrebat.
-Să nu crezi că nu îndrăznesc să te cert. Strigă Boss înapoi în același mod. Dar nu l-a făcut pe Patt să se teamă deloc încă stătea în fața băii înainte de a merge să-și ia propriul prosop.
💜
-O să-mi țin gura ca să nu iasă, privește.... Patt mormăi pentru sine, zâmbind. Și-a scos hainele și le-a înfășurat într-un prosop, așteptând că Boss să facă un duș. Cât despre Boss care a făcea un duș, simțea că inima îi bătea cu putere pentru că rămâne peste noapte cu Patt, acum diferența este că cei doi sunt iubiți acum. Boss a făcut un duș mai lung decât de obicei. Când a terminat, s-a îmbrăcat în baie și a ieșit să-și usuce părul, atunci Boss a trebuit să se oprească când l-a văzut pe Patt stând în fața ușii băii cu doar un prosop înfășurat în jurul corpului inferior, partea superioară a corpului era goală.
-Te-ai spălat deja pe păr, nu? a întrebat Patt, acordând mai multă atenție lui Boss.
-Motivul pentru care mi-am spălat părul este pentru că l-am simțit lipicios, așa că l-am spălat din nou, a susținut Boss pentru că nu îndrăznea să spună că se gândește că trebuie să petreacă noaptea cu Patt. Până când si-a spălat din greșeală părul...
-Um, miroase foarte bine. Patt s-a aplecat să-l sărute pe Boss și a spus zâmbind:
-Odată ce poți să nu mai muști puțin, du-te să faci un duș. După aceea l-a lăsat pe Patt să intre în baie. Boss a oftat ușor înainte de a se așeza la picioarele patului pentru a-și usca părul cu inima tremurândă.
-De ce trebuie să-mi tremure inima? Doar dorm cu Patt ca întotdeauna. Mă comport ca și cum n-aș mai fi făcut-o niciodată înainte. Dormim împreună. Boss se învinovățește , apoi trase adânc aer în piept ca să se calmeze, iar Patt nu-l lăsa pe Boss să fie conștient pentru o lungă perioadă de timp pentru că în mai puțin de cinci minute Patt a terminat de făcut duș și a ieșit cu un prosop, ca atunci când a intrat.
-De ce faci un duș atât de repede? Ești curat ? a întrebat Boss.
-Sunt curat, dacă P’Boss nu crede vino să-mi miroși părul, a tachinat Patt.
-Usucă-ți parul și îmbracă-ți hainele, a spus imediat Boss mai clar. Când văzu goliciunea unui piept puternic a simțit un nod în stomac.
-În primul rând îi voi șterge părul lui Boss, după merg și mă îmbrac, a spus Patt înainte de a merge spre el și de a apuca prosopul mic din mâna lui Boss.
-Dă-mi-l înapoi, Patt. Pot să mă șterg singur. Grăbește-te și îmbracă-te, a spus Boss în timp ce apuca prosopul în mână. Dar Patt se ridică să scape de Boss care încearcă să ia prosopul dar nu poate concura. Înainte de a fi prins de Patt cu brațele lui puternice să stea pe poala lui Patt. Între timp, Patt însuși s-a așezat la picioarele patului.
-Patt, dă-mi drumul, îmbracă-te. Boss se zbătea, dar avea fața fierbinte și urechile roșii. Inima îi bătea puternic. Zi de zi, băiatului uriaș îi place să-i facă inima să o ia razna din ce în ce mai mult.
-Mișcă-te mult, ai grijă, ceva s-ar putea să te trezească, îl tachina Patt și îl amenință.
Boss înțelege foarte bine sensul și asta l-a făcut pe șeful să nu se mai chinuie.
-Ai crescut deja, a spus Boss, fără să vorbească serios.
-Vreau să-ți usuc părul. Boss încă se luptă. Patt a tachinat că se va întoarce. Boss oftă încet, știind că orice ar fi, Patt îi va usca părul pentru Boss.
-Cum vrei. Dacă vrei să-l ștergi, șterge-l repede. Mi-e somn. Boss sa prefăcut că chiar vrea să doarmă.
💜
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romansa⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...