Când intra înăuntru Taeng l-a prezentat apoi pe Patt întregii echipe. Patt și-a ridicat umil mâinile pentru a-i saluta pe toți pentru că este cel mai tânăr chiar dacă corpul său era înalt și mare, Boss care l-a urmat a ridicat mâna pentru a le aduce un omagiu celorlalți, deși nu știa cine este și frați nu vreau să spună nimeni că Patt a adus străini ca să provoace necazuri. Când au terminat salutul a fost dus să se îmbrace în dressing. Patt nu se întoarse să-i spună nimic lui Boss, ci doar stătea cu fața nemișcată. Artistul de machiaj l-a întrebat pe Patt și el a răspuns. Dar nu dă impresia că ar fi arogant. Boss stătea de cealaltă parte a canapelei.
-Acest model celebru nu este încă aici? a întrebat Taeng pe cunoscutul artist de machiaj. O femeie mare pe nume Kate care a avut imediat o privire dezgustată.
-Acea persoană ar trebui să știe că întârzie mereu, dar este ciudat că mereu are de lucru, chiar dacă nu este deloc profesionistă, a bârfit imediat Kate pentru că nu-i plac de Ping care este destul se arogantă cu toată lumea.
-Ei bine, știm cu toții, a spus Taeng ambiguu pentru că se cunoștea cu Kate.
-Deci, este un alt model? Kate a dat din cap către Boss. Patt se uită la Boss prin oglinda din fața lui. Cât despre Boss, el s-a uitat și la chipul lui Patt prin oglindă.
-Nu, acesta este Boss, fratele mai mic al lui Oat, iubitul lui Pim. El este aproape de Patt așa că au venit împreună, a spus Taeng, deși la început se salutaseră deja.
-Chiar Boss, știi că Oat în trecut, a fost celebru printre fanii lui Pim, toată lumea îl plăcea, a spus Kate, făcându-l pe Boss să-și întoarcă ochii spre Kate.
-Am auzit ceva, a răspuns Boss.
-Eu sunt unul dintre acei oameni care este foarte mulțumit de Oat. Foarte bine, a spus Kate direct Boss a zâmbit și a acceptat.
-Hai îmbrăcate și după ies să vorbim cat timp se fac fotografi .Apoi Boss s-a ridicat și a mers să stea lângă scaunul pe care stătea Patt. Patt a stat nemișcat și nu i-a spus nimic lui Boss, ceea ce l-a făcut pe Boss să se simtă destul de inconfortabil. Kate le-a aruncat puțin o privire lui Patt și lui Boss, dar nu a spus nimic. Boss a mutat un scaun din apropiere pentru a se așeza lângă Patt, fără să-i stea în calea in timpul machiajului.
-Chiar vrei să mă întorc? întrebă Boss, cu vocea nu prea tare. Știa că Patt era supărat pe el și nu-i place prea mult acest gen de situație. Dacă s-ar fi întâmplat înainte, Boss l-ar fi implorat pe Patt s-ar fi prefăcut că este dulce și s-a prefăcut că il face pe Pat să se simtă mai bine, dar acum era diferit. Boss credea că nu mai poate face așa ceva.
„...” Pat stătea tăcut, refuzând să vorbească ca de obicei până când Boss a început să se streseze .
-Pat!! Boss și-a pus mâna pe degetul lung al lui Patt și l-a scuturat ușor pentru a-l face pe Pat să se întoarcă și să-i acorde atenție. Patt îi aruncă o privire ușoară către Boss prin oglindă.
-P’Boss, te rog întoarce-te mai întâi, Patt vorbea încet și nu prea tare, dar nu că Kate nu-l putea auzi. Dar Kate nu făcu nimic pentru a-i face pe cei doi să simtă că Kate le asculta cu atenție conversația.
-Dacă mă întorc cu adevărat o să fi mai supărat decât acum? Întrebă Boss înapoi, făcându-l pe Patt să tacă și să nu spună nimic altceva. Boss oftă încet. Dar înainte de a putea spune altceva, vocea femeii răsună. Odată cu intrarea în dressing
-Bună, Patt, il salută Ping cu o voce clară.
-Bună, răspunse Patt scurt oentru că era iritat
-Acesta este dressingul bărbaților, Nong Ping, se prefăcu Kate că îi spune tinerei care sa întors imediat și s-a uitat la Kate.
-Știu, dar am venit doar să-l salut pe Patt. Nu-i așa? a întrebat femeia, cu vocea joasă.
-Da, dar cred că Nong Ping ar fi bine să se grăbească și să se pregătească acum e târziu, Nong Ping nu va putea obține un alt loc de muncă la timp. Kate a spus asta de parcă ar fi fost bine, dar de fapt o mușca în secret pe tânără. Fata și-a ținut ușor capul.
-Ne vedem mai târziu, Pat. Tânăra s-a întors și i-a vorbit cu dulceață, fără măcar să se deranjeze să se uite la Boss înainte de a pleca imediat Kate a clătinat din cap și a mai machiat un pic fața lui Patt. Boss însuși este atât de confuz nu știu ce să mai spună. Red s-a întors din nou.
-Patt, hai să ne schimbăm într-o pereche de pantaloni pentru că trebuie sa pozeze la bustul gol, corpul tău este deja în formă, nu-i așa? a tachinat Taeng, zâmbind.
-Da, răspunse Pat scurt, făcând-o pe Taeng să se oprească puțin. Apoi s-a întors să mă uit la fața lui Boss. Boss însuși le-a zâmbit prietenilor săi.
-Atunci acum trebuie să aplici puțin ulei pentru puțină strălucire a abdomenului, Patt, schimbă-ți mai întâi pantalonii cu cei pe care departamentul de îmbrăcăminte i-a pregătit.
-Este Patt încă supărată? l-a întrebat Taeng pe Boss pentru că știu că Pat este supărat că Boss s refuzat să vină cu e mâine.
-Da, răspunse Boss liniştit.
-Atunci Boss trebuie să îl impace puțin pe Patt dacă acest sentiment persistă și merge la ședința foto. Nu știu dacă Patt va reuși să facă pozele bine sau nu, a răspuns Taeng, pentru că nu îl văzuse încă pe Patt serios în munca lui și dacă poate separa treburile personale de cele de servicii.
-Da, îmi pare rău că s-a suparat pe mine, a spus Boss, simțindu-se puțin vinovat înainte de a realiza ceva.
-Uh, P’Kate, pot să-i aplic eu uleiul pe Patt? s-a oferit Bosd pentru că ar putea vorbi singur cu Patt.
-Ah, da, Boss, doar aplică-l pe întregul corp și concentrează-te pe mușchii abdominali, Kate ii dă o lecție pentru că într-adevăr nu este dificil. Uleiul este parfumat că cel folosit în spa-uri.
-Da, a răspuns Boss înainte de a accepta sticla de ulei apoi a intrat în dressing unde Patt își schimbă pantalonii. Boss s-a oprit și a stat în fața ușii camerei.
Cioc...cioc....,
-Ai terminat de schimbat încă ?Boss nu a primit niciun răspuns de la Patt.
Boss se preface că bate din nou. Ușa vestiarului s-a deschis și Boss a rămas uimit când a văzut abdomenele lui Patt. Patt se uită la Boss cu ochi calmi.
-Uh... am de gând să aplic ulei pentru tine, a spus Boss mai întâi.
-Pot să merg cu Patt mâine, a spus Boss în timp ce-i aplica ulei pe spate, făcându-l pe Patt să-i arunce o privire ușoară.
-Dacă chiar nu vrei să mergi Boss, poți să-mi spui, spuse Patt cu voce tare.
-Chiar vreau să merg. Dar vreau ca Pat să înțeleagă că am și un magazin la care să mă uit, nu vreau să ies des din magazin. Nu deschid magazinul 24 de ore pe zi ca Oat .Dacă nu era magazinul, pot merge cu Patt oriunde. Boss a încercat să se împace cu Patt.
-Și dacă mergi cu mine mâine? Nu ești îngrijorat de magazin? a întrebat Patt. Boss a aplicat puțin ulei în față, stiind că trebuie să-și folosească mâinile pentru a mângâia pieptul și abdomenul puternic al lui Patt, Boss a simțit că nu poate respira ușor inima îi bătea cu putere, dar trebuia să-și păstrez calmul, dar nu știam că nu a putut scăpa de privirea lui Patt.
-Sunt îngrijorat, dar voi fi prietenul lui Patt. Dar data viitoare, s-ar putea să nu pot să merg des cu tine Patt, înțelegi? Boss a încercat să-i explice lui Patt. Patt a oftat ușor. Boss ridică privirea la Patt în timp ce aplica și ulei pe mâinile lui Patt, Patt însuși se uita și la Boss.
-Nu mai fi supărat, nu mai fi supărat pe mine. Nu sunt deloc fericit, a spus Boss pe un ton serios.
-Aplică-l peste tot. Patt nu a răspuns, dar a vorbit despre aplicarea uleiului.
-Huh?
-I-a spus lui phi Boss să aplice uleiul în mod uniform. De ce lași unele părți goale? a întrebat Patt când Boss a aplicat uleiul pe umeri, dar a lăsat deoparte vârfurile sânilor apoi aplică direct pe stomac.
-Uh… Boss rămase fără cuvinte. Gura lui Patt se curbă într-un zâmbet ușor când i-am văzut atitudinea lui Boss așa l-a făcut să-și ușureze o parte din frustrare. Sincer, Patt nu era deloc supărat când s-a gândit cu atenție că Boss chiar avea un magazin la care trebuia să se uite a avut destul timp să se calmeze și să-și lase frustrarea dar tot se prefăcea că este suparat așa.
-Uite, încă nu l-ai aplicat. Patt l-a prins de încheietura mâinii pe Boss apoi o aduce la piept. Boss înghiți în sec. Căldura i-a pâlpâit pe față când Patt îl ținu de mână pe Boss și o mișcă pentru ai freca pieptul puternic al lui Pat. Boss rămase puțin năucit. Patt îl ținu de mână și o mișcă pentru al mângâia. Privirea din ochii lui Boss transmitea ceva. Boss putea simți strângerea și puterea corpului lui Patt din palmele fierbinți ale propriilor mâini. Patt i-a mișcat mâna lui Boss pentru a-i freca cu ulei proprii mușchii abdominali, făcându-l pe Boss să pară să-și recapete cunoștința. Așa că a rezistat puțin. Patt ridică o sprânceană.
-Ce? a întrebat Patt.
-Am fost de acord să te dau sau o vei face tu? a întrebat imediat Boss pentru a-și acoperi propriile simptome.
-Ce ar trebui să fac pentru Boss? Ei bine, Boss nu a aplicat-o peste tot. Așa că o să te ajut, a răspuns Patt, zâmbind în schimb. Boss și-a strâns buzele înainte de a continua să aplice ulei pe Patt și încearcă să-și țină sub control timiditatea.
-Ești supărat acum, nu? Poți să zâmbești așa?
-Nu vrei să fiu supărat? a întrebat Patt pe Boss. Boss a reușit să reducă o parte din jena.
-Sunt inconfortabil. Nu-mi place când trebuie să fim supărați așa, a răspuns Boss. Patt a zâmbit puțin înainte de a-și apleca capul să-l sărute pe obraz.
😘...
-Ah...
Boss a fost puțin surprins înainte de a se întoarce rapid spre Taeng și Kate care se aflau în zona de machiaj care poate să vadă unde stă Biss. Amândouă s-au comportat de parcă nu s-ar fi uitat la Boss și Patt, dar Boss a crezut că a auzit un țipăt blând dar ceilalți erau doar ocupați cu munca proprie.
-Ce faci? Nu suntem acasă. Boss s-a întors imediat să-l certa pe Patt.
-În trecut, când eram iritat sau furios, Boss mă săruta pe obraz și îmi cere împăcare și apoi îmi spunea să nu mai fiu supărat. Deci ce fac? a răspuns Patt, dar cu o sclipire vicleană în ochii.
-Eşti nebun? De ce trebuie să faci asta, parcă erai supărat pe mine, nu trebuie ca mă săruți .S-a certat Boss.
-Oh, asta e? Atunci Boss mă sărută pe obraz și îi întorc favoarea, a spus Patt, aplecându-și fața, cu un obrazul către Boss.
😘...
Patt ridică ușor o sprânceană pentru că nu credeam că Boss chiar va îndrăzni să-l sarute înapoi.
-Ți-a trecut deja iritare?na întrebat Boss după ce a sărutat obrazul lui Pat și a ridicat mâna pentru a-și mângâia propriul obraz.
-Ei bine... da... furia mea a dispărut... a răspuns Patt în timp ce vorbea încet.
-Dar Boss a spus că aici nu este acasă și de ce îndrăznește Boss să mă sărute? a întrebat Patt, făcându-l pe Boss să se oprească brusc.
(-Oh! Sunt pierdut...am uitat) Boss își spuse șocat pentru că atunci când a sărutat obrazul lui Patt a uitat că cei doi nu erau singuri. Voia doar ca Pat să nu mai fie supărat pe el.
-Uh, P’Kate, este în regulă cum am făcut asta? Boss sa întors grăbit și l-a chemat-o pe Kate pentru a ieși din această situație și a trebuit să-și adapteze rapid expresia la normal chiar dacă fața lui era încă colorată. Kate se apropie de el zâmbind și se uită la Boss si Patt înainte și înapoi dar nu a tachinat nimic.
-Bine, Boss, poți să te speli pe mâini în baie, a spus Kate, arătând spre baie. Boss a plecat în grabă să se spele repede pe mâini. Patt s-a uitat la atitudinea lui Boss și a zâmbit.
-Atunci Patt poate merge în studio acum. Voi vorbi din nou despre coadă cu fotograful. Taeng se apropie și spuse. Patt dădu din cap.
-Ce zici de Boss? Poate să iasă cu tine? a întrebat Patt pentru că nu a vrut să-l lase pe Boss singur în cameră, mai mult, a vrut ca Boss să vadă treaba lui ca model.
-Bine, Kate, lasă-l pe Boss să te urmeze, îl voi lua mai întâi pe Patt. Taeng s-a întors și a vorbit cu Kate. Kate dădu din cap înainte ca Pat să-o urmărească pe Taeng. Cât despre Boss, acesta stătea și s-a spălat pe mâini în baie pentru o vreme pentru a se liniști și dorea să-și controleze fața și inima pentru a fi mai stabil, Boss s-a privit în oglindă și a scos un oftat ușor. „Nu te uita des”, își spuse Boss. Înainte de a ieși din baie și de al căuta pe Patt.
-Patt a ieșit afară. Bosd poate să se apropie și să arunce o privire, a spus Kate zâmbind.
-Dacă ies afară, o să provoc probleme? întrebă Boss cu grijă.
-Nu, doar nu intra în partea lui din scenă, răspunse Kate. Bosd dădu din cap, îi mulțumi lui Kate înainte de a ieși din dressing apoi merge în zona de studio unde a fost pusă în scenă ședința foto de astăzi .Era o echipă de oameni care se plimbau, făcându-și propriile îndatoriri până când s-a oprit și a rămas la masa care ținea băuturile personalului. Boss se uită la Pat care stătea cu Ping în fața platoului, este un fotograf care dădea indicați periodic de poziția în care sa stea. Patt îl văzu pe Boss și îi aruncă un zâmbet blând, iar Patt îi zâmbi.
-Stai, Ping, ridică-ți brațul și înfășoară-l în jurul gâtului lui Patt. Patt pune-ti brațul în jurul taliei pentru a se odihni pe o parte și uitate la poziția B. Fotograful le-a ordonat cu pricepere, iar Payt însuși s-a adaptat repede. Trupul tinerei femei era aproape lipit de Patt, Boss se uită la partea superioară goală a lui Patt și la tânără care il ținea aproape cu o senzație de căldură în piept, mușchii lui Patt erau încordați și expuși la lumină îl face să arăte mai sexy, cu cât mai mulți mușchi de la marginea pantalonilor l-a făcut pe Boss să fie nevoit să înghită cu dificultate saliva din gât.
-Mușchii sunt atât de strânși, Tânăra care și-a înfășurat brațele în jurul gâtului lui Patt a vorbit în momentul în care fotograful îl instruia pe asistentul personal. Ea își mișcă o mână în jos atingând stomacul puternic al lui Patt. Acest lucru l-a făcut pe Boss care se uita să-și zvâcnească ușor sprâncenele, dar nu mai mult de două secunde, mâna lui Patt a apucat rapid mâna tinerei. Deși fata purta o cămașă albă cu nasturii descheiați până când a văzut un sutien viu colorat conform conceptului fotografului, dar lui Patt nu i-a păsat și nici nu a avut niciun fel de sentiment.
-Nu-mi place să vorbesc în timp ce lucrez. Patt a vorbit cu o expresie calmă, făcând-o pe tânără să zâmbească puțin pentru că simțea că vrea să-l învingă pe Patt.
-Atunci în afara serviciului, putem vorbi și ne jucăm. Întrebă tânăra, dar Patt nu răspunse se întoarse să se uite la Bosd. L-a văzut pe Boss stând și uitându-se la el. De fapt, Patt se va preface că este aproape de fata pentru a-l stimula pe Boss. Dar Pat nu a vrut să apară complicații mai târziu, așa că fotograful i-a ordonat să schimbe ipostaza. A adăugat elemente de recuzită ici și acolo pentru o vreme, apoi lăsa modelul să se odihnească în timp ce așteptați ca scena să se schimbe. Patt încă stătea în picioare și vorbea cu fotograful, în timp ce tânăra se îndrepta spre propriul scaun ceea ce nu este foarte departe de Boss.
-Uite, du-te să-mi cumperi niște apă, spuse Ping, întorcându-se către Boss. Boss se uită confuz la fată.
-La ce te uiți? Nu mă auzi? Ping nu și-a găsit managerul.
-Vorbești cu mine? a întrebat Boss.
-Da tu, vrei sa îți mai spun odată. Te rog să ia acești bani și să-mi cumperi apă, a spus Ping privindu-l pe Boss cu ochi mirați. Fata nu-și amintește de Boss.
-Este și apă aici, a spus din nou Boss. A început să nu-i placă tânăra care îi vorbea sarcastic.
-Ești nebun sau ce? au doar suc dulce. Trebuie să am grijă de silueta mea. Apa simplă nu apă minerală. Cine o să-o bea? Tânăra a spus dar a sunat ca o mare problemă. Boss oftă încet. Nu s-a gândit niciodată că fata a cărei muncă a admirat-o cândva va avea acest gen de personalitate.
-Ce se întâmplă? a strigat o voce de bărbat. Apoi a intrat și a stat lângă Boss. Boss sa întors să se uite la el, puțin surprins. Dar suficient să-ți amintești de acei oameni ,acesta ar trebui să fie un ajutor al fotografului
-Asta este... Boss era pe cale să spună celeilalte părți.
-L-am trimis pe tipul ăsta să cumpere apă. Dar sunt încă puțin neajutorată, a spus Ping fără emoție.
-Cum poți să-l folosești? El nu este din echipa noastră, a răspuns tânărul pentru că își amintesc că Boss a venit cu Patt.
-Nu este din echipă? Atunci de ce te încurci pe aici? a răspuns fata, temându-se să nu-și piardă fața.
-Nu-l văd deloc invadator, khun Ping. Cred că ar trebuie să stai calm și să aștepți.
-N-ar fi mai bine să aibă grijă de tine. O tânără a intrat cu o sticlă de apă minerală.
-Ce se întâmplă? a întrebat managerul tinerei.
-Nimic, a răspuns tânărul. Apoi sa întors către Boss și Ping
Ping s-a întors să se plângă managerului meu.
-Ar fi bine să te așezi acolo, a sugerat tânărul.
-Ai de gând să mă deranjezi sau nu?
-Deloc, spuse tânărul zâmbind. Boss arăta de parcă avea cam aceeași vârstă cu el. Boss dădu din cap. Înainte de a-l urma pe tânăr să stea pe un scaun lângă computer.
-Mulțumesc. Care a intrat să ajute să vorbească în numele meu, a spus Boss celeilalte părți.
-Este în regulă. Toată lumea știe personalitatea acelei femeie. Apropo, mă numesc Khet.
-Numele meu este Boss. Sa prezentat și el.
-Încântat de cunoștință l-am văzut pe Boss cu un model, a întrebat Khet, Boss a dat din cap.
-Da, doar că... era pe cale să continue Boss. Dar puteam vedea ochii Khet care se uitau la cineva venind in spatele lui .Așa că s-a întors să privească și l-a văzut pe Patt venind direct cu o expresie strălucitoare pe față.
Totuși, cu un prosop acoperindu-i umerii puternici.
-Este ceva în neregulă, Boss? a întrebat imediat Patt. Împreună cu privirea la faţa celuilalt.
-Nimic, khun Khet tocmai m-a invitat să stau aici, a răspuns Boss,
-Tocmai acum l-am văzut pe khun Ping, ca vorbea cu tine? A întrebat Patt mai departe, făcându-l pe Boss să știe asta Patt continua să se uite la el, deși stătea în picioare și vorbea cu fotograful principal.
-La fel ca Khun Ping, ea nu știe că khun Boss nu este membru al echipei si voia să îl trimită pe khun Boss să cumpere apă. Khet este cel care o dă în judecată pe Ping.
-Nu te-am întrebat, a răspuns Patt, făcându-l pe Boss să-l apuce imediat de mâna pe Patt, Boss îl strigă pe Patt. Înainte să se întoarcă și să le zâmbească prietenilor, și-ia cerut scuze lui Khet:
-Khun Khet, a intrat să ajute să vorbească cu Khun Ping pentru mine. Nu-i nimic. A înțeles greșit, așa că domnul Khet m-a invitat să vin să stau aici, i-a explicat Boss lui Patt .
-Atunci vino să stai acolo cu mine. Patt l-a prins de încheietura mâinii pe Boss și l-a tras în picioare.
-Pot să stau aici, a răspuns Boss pentru că nu trecea nimeni în locul aglomerat unde stătea.
-Dar... Pat se supără.
-Patt, vino să îți retușez fața și să aplic mai mult ulei pentru corp. Vocea lui Taeng îl strigă pe Patt care se încruntă și se întoarse din nou la Boss.
-Patt, P’Taeng te-a strigat deja. Stau chiar aici, a repetat Boss. Patt s-a simțit puțin inconfortabil.
-Patt, îl strigă Boss pe Patt cu o voce calmă. Pat oftă încet:
-Da, vin să mă așez cu tine în curând, îi spuse Patt lui Boss, apoi se uită din nou la fața lui Khet înainte de a merge să-l găsească pe Taeng .Boss clătină slab din cap.
-Este khun Boss fratele lui Patt? a întrebat Khet curios.
-Uh... păi... da, da, a răspuns Boss pentru că nu vrea să explice nimic foarte mult, Khet zâmbi puțin.
-Se pare că ești dependent de domnul Boss, îl tachina Khet.
-Cam atât a rămas cu mine de când eram copil. Oh, nu cred că Khun Khet trebuie să-mi spună khun. Poți să-mi spui Boss, a răspuns Boss.
-Atunci, Boss, spune-mi doar Khet, răspunse Khet. Înainte că cei doi stau și mai vorbiți puțin până când am aflat că au aceeași vârstă și a absolvit aceeași universitate, dar la departeamente diferite, făcându-i pe cei doi să devină rapid apropiați până când .Khet a trebuit să se pregătească pentru lucrul cu tehnicienii din imaginea principală. Boss s-a așezat și s-a uitat în jur cu interes s-a întors să se uite din nou la Patt și la văzut pe Patt privindu-l cu ochi foarte nemulțumiți. Dar încă nu l-a dus la el. Patt a făcut o ședință foto lungă.
In jurul prânzului echipa a comandat mâncare pentru toată lumea pentru că lucrarea nu era încă terminată,
-Patt, ai vrea să stai și să mănânci împreună cu Ping în cameră, tânără a venit imediat și l-a întrebat pe Patt pentru că era și o cameră pentru modele?
-Nu, o să stau să mănânc aici, a răspuns Patt și s-a îndreptat imediat spre Bosd, fără să acorde atenție tinerei.
-Boss, hai să mâncăm. Patt l-a prins de braț și l-a ajutat să se ridice.
-Mă voi scuza mai întâi, Boss se întoarse să vorbească cu Khet. Khet a dat din cap și a zâmbit, apoi Boss a urmat tracțiunea lui Patt la dressing. Taeng a adus mâncare pentru Patt și Boss .
-De ce ești supărat, Patt? a întrebat Boss când a intrat în dressing și Patt s-a așezat pe canapea cu o expresie sumbră.
-De când a devenit Boss aproape de cineva pe nume Khet? Patt nu a răspuns la întrebarea lui Boss. Dar el a fost cel care a întrebat înapoi.
-Khet? Nu suntem foarte apropiați am vorbit și am aflat că am avem aceeași vârstă și am absolvit aceeași universitate, dar într-un alt departament. Boss a răspuns într-o manieră normală.
-Asta e tot? întrebă Patt scurt, întorcându-se din nou. Boss se încruntă.
-Da, de ce ?e ceva în neregulă? a întrebat Patt în urmă.
-Nu e nimic. Bods, te rog stai jos, hai să mâncăm împreună, a răspuns Patt, încercând să nu se enerveze și mai mult pe Boss. Taeng a intrat cu apă Boss sa întors imediat să o ajute și să o pună jos.
-Adevărul este că nu ar trebui să te ridici și să mi-l dai mie și lui Patt. Este mai bine pentru mine să-l iau eu, a răspuns Boss.
-Este în regulă, e datoria mea. Pot Patt și Boss să mănânce asta? Taeng a spus despre mâncarea pe care echipa a comandat-o pentru ei. Patt și Boss au răspuns pentru că ei doi nu sunt oamenii foarte pretențioși la mâncare.
-O să vin să mă așez și să mănânc în curând, spuse din nou Taeng.
-Da, răspunse Boss, apoi se așeză pe scaunul de la măsuța din dressing. După un timp, Kate intră dar înainte ca Boss, Taeng si Kate să înceapă să mănânce, Ping și managerul au intrat în dressingul bărbaților cu o cutie personală de mâncare.
-Este ceva în neregulă, khun Ping? Fata ridică ușor capul.
-Aș vrea să vin și să mănânc cu Patt, pot sa stau la masă? a întrebat tânăra care era lângă masa la care stătea grupul lui Pat este o masă dreptunghiulară.
-Nu cred că este loc, Patt stă lângă Boss. Cât despre Taeng și Kate, stăteau împreună în fața lui Patt și Boss.
-Relaxează-te, răspunse Taeng, apoi se mișcă să se așeze în capul mesei lângă Patt, în timp ce Kate se mișcă să se așeze la celălalt capăt al mesei, lângă Boss pentru ca managerul să stea în același loc unde Taeng și Kate tânăra a refuzat să stea. Fata i-a privit puțin.
-Oh, această persoană este cu phi Taeng? a întrebat Ping pentru că a crezut că va fi cineva care a ajutat la decorațiuni.
-Da, a răspuns Taeng, pentru că Boss chiar a venit cu Taeng.
-Scuzați-mă, pot face schimb de locuri? i-a spus femeia lui Boss. Acest lucru l-a făcut pe Boss să se oprească puțin, Patt și-a ridicat ușor capul să se uite la tânără. Taeng și Kate s-au uitat imediat una la alta.
-Stai acolo, nu este mâncarea delicioasă? a întrebat Patt cu o voce liniștită. Făcând-o pe Ping să se întoarcă și să zâmbească dulce lui Patt.
-Cam da. Dacă aș putea să stau lângă Patt probabil că mâncarea va fi mai delicioasă, a spus tânăra fără să dea atenție nimănui. Acest lucru l-a făcut pe Bosd să se gândească în secret în capul lui că tânăra era destul de încăpățânată Patt a zâmbit puțin.
-Atunci nu cred ,dacă stai lângă mine poate că nu pot mânca nimic, a spus Patt pe un ton normal.
CITEȘTI
Iubirea unui copil💜
Romance⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copiați, să reîncărcați, să faceți pdf Credite Autorului de drept YoeNim ❤️ Adaptarea...