Capitolul 38

102 11 3
                                    

-Pait ai șters acel clip aseară? l-a întrebat Boss pe Patt în dimineața următoare, pentru că aseară, când Patt s-a întors după ce la dus pe Shogun acasă ,Patt a venit și sa așezat să se uite la ce face Chery pe telefonul său mobil și pe computer? Cât despre Boss, el a adormit primul. Deci nu știu dacă Pat a șters clipul cu acel incident?

-Le-am șters deja pe amândouă, a spus Patt și despre persoana care i-a trimis clipul lui Chery.

-Trebuie să fii confuz aici, spuse Boss în glumă. Înainte de a ajuta la închiderea cămășii de student a lui Patt .Patt se aplecă și sărută fruntea lui Boss.

-Mai ai puțină răbdare, Boss. Le-o voi întoarce înapoi cu siguranță, a spus Patt cu o voce încrezătoare. Boss a zâmbit.

-Îți mulțumesc Patt pentru că m-ai ajutat mereu, a spus Boss dintr-o emoție sinceră.

-Ți-am spus deja că atunci când mă întorc eu voi fi cel care va avea grijă de tine. A răspuns Patt cu o voce caldă.

-Și încă ceva. Dacă nu îmi ajut soția deci, pe cine vrei să ajut, continuă Patt cu un ton obraznic. Înainte de a se enerva Boss îl lovește cu pumnul în umărul puternic.

-De ce ai crescut pentru a fi un copil atât de precoce? s-a plâns Boss nu prea în serios, în secret era stânjenit de cuvintele lui Patt. Patt râse încet în gât.

-Am absorbit-o de la P’Boss când eram mai mic, de asemenea, în secret ai acționat precoce față de mine, nu-ți amintești asta, îl tachina Patt, făcându-l pe Boss să deschidă gura pentru că nu știa cum să se certe cu Patt.

-O, destul, grăbește-te și coboară să mănânci să mergi la facultatea. O să deschid și eu magazinul. Boss a schimbat imediat subiectul. Altfel, Patt l-ar tachina în continuare, Patt zâmbi și acceptă apoi cei doi merg jos. Patt l-a ajutat pe Boss să deschidă magazinul și apoi au luat prânzul. În curând a sosit și Air, așa că Patt a plecat mașina la facultatea.

-Uh, Boss, îl strigă Air pe un ton vag. De fapt, Boss a vrut să-l întrebe pe Air despre Thada, dar nu a îndrăznit pentru ca a văzut ca este o chestiune personala.

-Da, ce vrei să-mi spui? a răspuns Boss ,Air s-a ridicat și și-a strâns propria mână în fața lui Boss. Boss îi aruncă un zâmbet blând.

-Dacă vrei să spui ceva, spune, a spus cu amabilitate Boss

-Ei bine, acum încă studiez pentru NFE. Voi absolvi în alte 2 luni probabil că nu voi mai putea veni să lucrez la magazin pentru Boss. Air a vorbit pe un ton indirect. Boss a fost puțin șocat, dar nu credea că va putea spune ceva pentru că este un drept al tânărului.

-Khun Thada nu te va lăsa să faci asta? a întrebat Boss.

-Nu chiar, adică Thada vrea să merg la universitate după absolvirea NFE și s-a gândit că cu siguranță nu voi avea timp să mai lucrez la magazin. Așa că am venit să îți spun din timp, a răspuns Air. Boss dă din cap.

-Bine, vei avea studii superioare. Bunica și bunicul vor fi fericiți, a spus Boss zâmbind pentru că știa cât de bun era Air .

-Dacă nu prind această ocazie, probabil că nu voi avea șansa să studiez, spuse Air , Boss ridică puțin din sprâncene. Air s-a uitat la fața lui Boss înainte de a zâmbi încet.

-Povestea mea cu Thada este destul de complicată. Nu știu cum să-i spun lui Boss. De asemenea, îmi cer scuze în numele lui Thada pentru ieri. Air a ridicat mâna pentru a-i aduce respect lui Boss.

-E în regulă, nu mă gândesc prea mult. Cât despre povestea ta cu Khun Thada, dacă nu este convenabil să o spui, nu trebuie să o spui. Vreau doar să fie drăguț cu Air. A spus Boss din cunoștințe profunde. Air a zâmbit și a acceptat.

-Thada este foarte bun cu mine. Chiar dacă tinde să fie puțin răsfățat, a spus Air zâmbind, făcându-l pe Boss să simtă că Air era cu adevărat fericit.

-Aș face mai bine să șterg mai întâi praful. Clienți vor intra în curând în magazin, a vorbit Air primul. Avea de gând să curețe magazinul pentru Boss. Boss s-a uitat la el și a zâmbit apoi merge să-l ajute pe  Air.


💜....❤️.....💜

-Deci ai condus singur azi, Shogun? a întrebat Patt când l-a văzut pe Shogun coborând din mașina parcată chiar lângă a lui. Shogun dădu din cap. Nu zâmbea așa cum făcea întotdeauna

-Ce e în neregulă? întrebă Patt curios când văzu expresia de pe chipul lui, Shogun îl privi pe Patt cu ochi calmi

-Ai aflat aseară, nu? Unde avea de gând să meargă? a întrebat Shogun, Patt a dat din cap.

-L-am întrebat, dar nu a vrut să-ți spun. Văd că este o chestiune între doi oameni, așa că nu vreau să mă amestec, a răspuns Patt pe un ton serios.

-Hm, nu sunt supărat pe tine, doar întreb, a spus Shogun.

-Deci ai avut o ceartă cu P’Plan? a întrebat Patt mai departe pentru că atitudinea lui Shogun era evidentă.

-Nu știu, dar acum, nu vorbi despre el. Să mergem să-i găsim pe ceilalți, a spus Shogun cu o voce calmă înainte de a-l conduce pe Patt spre grupul de prieteni. Făcându-l pe Pat să realizeze că Shogun cu siguranță va avea o luptă mare cu Plan pentru că dacă Shogun este doar enervat el va țipa batjocorindu-l pe Plan. Dar acum Shogun tăcea și ochii lui erau triști. Așa că Patt se gândi că ar putea fi destul de multe probleme. Nu înainte ca lui Patt să-i sune telefonul mobil și Plan l-a sunat pentru a-l întreba dacă Shogun a ajuns încă la universitate. Patt a răspuns și a mai vorbit puțin înainte de a se alătura propriului său grup de prieteni, care se adunau și l-a întrebat pe Shogun de unde avea acele vânătăi.

-Uite, cred că dacă ar fi mers cu tine, aș spune că tipii aceia ar fi cu siguranță într-o baltă de sânge .

-Oh, ei bine, n-o să-i dau drumul, a răspuns Patt furioasă. Când se gândea la noaptea trecută.
Înainte de a se uita la Chery care stă și vorbește cu prietenii ei.

-Aștept momentul potrivit ca Cherry să vină să vorbească cu mine despre semnele de pe fața mea. O să-i mai dau o șansă, îi șoptește Shogun încet lui Patt. Dar tânăra nu a venit să salută înainte de a intra cu toții în clasă.

În pauza de prânz, grupul lui Patt a mers să mănânce la cantina facultății, Patt este acum cunoscut în campus pentru că este un model și joacă și într-un serial, mulți oameni sunt cu ochii pe el și îi fac în secret fotografii dar Pat nu a spus nimic, doar a cerut să nu i se deranjeze treburile personale.

-Pot să stau cu tine, Patt? Nu există mese libere. Vocea lui Chery a răsunat.

-Stai aici, spuse Bee, dar Cherry a ales să stea lângă Patt, iar prietenii ei s-au așezat unul lângă celălalt pentru că era mai mult spațiu de partea lui.

-Pat, vei merge la companie sâmbăta asta? a întrebat Cherry.

-Merg, răspunse Patt scurt, sincer nu voia să vorbească cu tânăra. Chiar ar fi vrut să o sugrume pe tânără până la moarte. Dar mai întâi trebuie să-și suprime emoțiile.

-Cu siguranță îl vei lua și pe Boss cu tine? a întrebat femeia zâmbind. Patt a văzu că tânăra l-a păcălit să-l întrebe

-Da, de ce? Chiar vrei să-l întâlnești pe phi Boss? a întrebat Patt cu o expresie serioasă pe față, fata a făcut o pauză.

-Am întrebat doar pentru că de obicei vă văd ieșind împreună? a răspuns femeia cu o atitudine normală.

-Oh, în mod normal, chiar și Boss trebuie să meargă peste tot împreună cu Patt, de ce nu a fost de acord să meargă cu noi aseară? Așa nu am fi fost loviți de câini pentru a mă enerva. Shogunul a adus în cele din urmă problema.

-Așa e, ar fi trebuit să merg cu voi. Cam am mâncărimi la mâini, a spus Patt care se uita la Cherry. Dar tânăra nu a mai pus întrebări.

-Deci sâmbăta asta, o vei veni Cherry? a întrebat Patt.

-Hm, P’Off mi-a cerut să ajut la lucru, a răspuns Chery. Patt dădu din cap.

-Ai mașină sau nu? Atunci lasă-ne pe mine și pe P’Boss să mergem să te luăm, a întrebat Patt tachinând Chery zâmbi .

-Nu-i nimic, voi lua mașina lui tata. Nu vreau să fiu că un os de peste între Patt și phi Boss, a spus tânăra .

-Acum, nu-ți face griji. Ne pricepem la îndepărtarea oaselor, a spus Patt pe un ton normal, dar Chery s-a oprit brusc.

-La naiba, acesta este osul de care a spus Chery. Nu os de pește este doar o metaforă. Yot s-a prefăcut că-l corectează.

-Oh, chiar sunt confuz de ce Chery vorbește despre oase de pește. Îmi pare rău, Cherry. Uneori suntem confuz cu metaforele thailandeze, de asemenea. Patt se prefăcu că se întoarce și spune Chery avea un zâmbet fals.

-Nici o problemă, a răspuns femeia. Dar fața este puțin nedumerită.

-De fapt, sunt multe expresii thailandeze pe care nu le înțeleg prea bine. Le-am auzit de la bătrâni, a spus Patt degajat.

-Ce expresii? Shogun a răspuns imediat la glumă.  Pat tot repeta expresiile.

-De ce sunt atât de multe, Patt? a întrebat în glumă prietena ei, fără să știe.

-Îmi pare rău, există multe alte expresii. Dar nu-mi amintesc , a răspuns Patt.

-Dar ce a spus Patt toate semnificațiile sunt la fel, a continuat să spună prietena ei.

-Oh, ce înseamnă? a întrebat Patt cu o expresie celebră pe față.

-Există ceva ce nu poți spune în fața cuiva?
Parcă, în fața noastră, facem lucruri și vorbim lucruri bune, dar în spatele nostru, facem doar lucruri rele, vorbim și ne gândim rău, a răspuns prietena lui Cherry. Acest lucru l-a făcut pe Patt să zâmbească ușor in colțul gurii, dar s-a prefăcut că dă din cap pentru a înțelege.

-Oh, înseamnă ceva de genul asta. Nu e bine să întâlnești pe cineva așa, spuse Cherry.

- Îmi pare rău, mă gândeam să-i raportez profesorului Suthin. Cherry s-a prefăcut că nu știe nimic pentru că s-a gândit că Patt nu va mai pune întrebări și probabil că va vorbi despre alte lucruri.

-Am cerut că dacă întâlnim o persoană ca asta în fața noastră care ne vorbește cu amabilitate, dar în spatele nostru ne-a făcut lucruri rele, ne-am simți foarte rău. Cherry gândește din nou ca noi, a întrebat Patt pe Chery același lucru. Cherry dădu din cap.

-Hm, bănuiesc că da, a răspuns Chery simplu. Apoi continuă să mănânce înainte de a se întoarce să-și invite prietenii să vorbească despre raport pentru a schimba conversația. De data aceasta, Patt s-a întors să se uite la prietenii săi și a văzut că zâmbeau în secret pentru că știau că Patt caută probleme cu fată.

-Ești atât de strâns, străine, sunt sigur că nu cunoști sensul adevărat al acelor expresii, Shogun îi șopti în secret tachinator. Patt ridică din sprâncene supărat.

-Hei, ai scos din nou câinele din gură astăzi? a întrebat Boss în glumă. Când Patt s-a întors la magazin seara și i-a spus lui Boss despre povestea cu Cherry care a venit să stea și să mănânce prânzul cu grupul său.

-Un pic. Dar „turma” nu s-a terminat încă, a răspuns Patt zâmbind. Boss scutură din cap, gândindu-se la ceva.

-Aceasta nu este nici măcar toată „turma”. Probabil că Cherry are tăieturi pe tot corpul, spuse din nou Boss, iar Patt râse încet în gât.

-Nu atât de mult, a răspuns Patt înainte de a se întinde pe canapea și de a merge să se uite la telefonul mobil al lui Cherry: ce face și cu cine vorbește.

-Simt că aceștia doi sunt confuzi cu privire la unde a dispărut clipul? Patt a vorbit când a văzut mesajul, Chery a vorbit cu o altă persoană.

-Lasă-i să fie confuzi, a spus Boss zâmbind. Înainte ca ușa să fie deschisă. Îi face pe Boss și pe Patt să se întoarcă să se uite.

-Pat ,Shogun unde e? a întrebat Plan, cu voce încordată. Patt ridică ușor sprâncenele.

-A spus că se duce acasă, răspunse Patt practic, pentru că așa i-a spus Shogun când au terminat cursurile. Plan s-a tensionat când l-a auzit.

-Nu s-a întors încă, m-am dus să-l caut casa și nu l-am găsit. Am sunat, dar nu mi-au răspuns. A spus Plan cu o voce ușor îngrijorată.

-Ce ai făcut ca să îl enervezi? a întrebat Boss, deși avea o idee vagă. Plan nu a răspuns.

-În această chestiune, trebuie să găsești tu o modalitate de a te împăca cu Shogun. Ți-am spus să-i spui direct, chiar dacă e egoist și copilăros stiu că este destul de rațional. Dar ai ales să nu-i spui deloc, spuse Patt pe un ton serios. Plan era tensionat de vinovăție.

-E chiar vina mea. Îmi pare rău că ți-am provocat stres. Nu știu unde să mă duc, spuse Plan cu voce joasă. Înainte de a ieşi cu capul în jos din magazinul lui Boss. Boss și Patt s-au întors să se uite unul la altul, amândoi erau îngrijorați. Dar în această chestiune, Plan trebuie să o rezolve de unul singur.

-Dar Patt însuși se duce rar acasă să-și caute părinții. Ar trebui să te întorci să-i cauți astăzi?

-Bine, Boss, vine cu mine. Hai să luăm cina împreună, o să sun și o să le spun, a invitat Patt. Boss a cerut să meargă mai întâi să îl întrebe pe Air dacă are vreo treabă pe undeva că Air să aibă grijă de magazin. Așa că Boss a fost de acord să meargă împreună la casa lui Patt.


💜....❤️...💜

-Nu ne-am văzut prea multe în ultima vreme, Boss, de când Patt a mers să joace în serial, a salutat tatăl lui Patt când stăteau la masă și mâncău împreună.

-Da, trebuie să-l urmez pe Patt tot timpul, a spus Boss în glumă.

-Ei bine, Boss trebuie să aibă grijă de munca mea, a spus Patt cu un zâmbet pe buze.

Patt a clătinat ușor din cap.

-Invită-l pe  Boss să meargă cu tine dar trebuie să vezi dacă este convenabil sau nu, Boss, trebuie să aibă și treburi personale. Nu fi prea răsfățat, Patt, a spus mama lui Pat,

-Nu merg cu Patt de fiecare dată, a spus Boss pentru că nu dorea ca Pat să fie certat.

-Pentru că spui așa de aceea Patt este atât de răsfățat. A spus tatăl lui Patt zâmbind. Boss a zâmbit ca răspuns.

-Și despre acel lucru? Deci, cum o să te descurci? a întrebat mai departe tatăl lui Patt, făcându-l pe Boss să-și ridice sprâncenele ușor,

-Tata știe despre chestiunea și că l-am rugat pe khun Prai să mă ajute, Patt i-a spus lui Boss și el a dat din cap și a acceptat.

-Patt vrea să se ocupe de asta singur, a răspuns Boss, în timp ce vorbise anterior , tatăl lui Patt, dădu încet din cap.

-Voiam să întreb de la început. Ce s-a întâmplat cu fața ta, Boss? a întrebat mama lui Pat, făcându-l șocat pe Boss care se întoarse să se uite la chipul lui Patt, cerând o părere.

-Acesta este rezultatul a făcut ca P’Boss să aibă o problemă dar și Shogun a fost lovit pentru că erau împreună. A spus Patt pe un ton serios, puțin iritat când se gândea la asta.

-Serios? Ce sa întâmplat? A întrebat tatăl lui Pat. Așa că Pat a spus toată povestea.

-Dacă vrei să te ocupi de asta, doar fă-o, Patt, tata nu te va opri. Indiferent dacă este bărbat sau femeie. Tatăl lui Patt a vorbit cu o voce profundă, făcându-l pe Boss să înțeleagă imediat. Cu cine seamănă Patt?

-Să nu ne exprimăm părerile, doar cerem, nu te face să suferi. Dacă plănuiești să faci ceva, trebuie să planifici totul cât poți de bine mai întâi, știi? a spus mama lui Patt cu o voce blândă.

-Acest lucru nu este suficient pentru a-ți da o părere, îl tachina Boss pe Patt pentru a schimba atmosfera, făcând-o pe mama lui Patt să râdă încet într-un mod jenat pentru că îi acordă atât de multă importanță.

-Atunci hai să terminăm de mâncat și să vorbim din nou despre asta. Patt știe cum se va descurca cu asta? a spus tatăl lui Patt. Înainte de a-i face pe toți să termine de mâncat După aceea, au venit să stea și să vorbească despre ce intenționează să facă Patt.

Sâmbătă

Astăzi, personalul și actorii principali ai serialului în care Patt joacă vor trebui să facă o repetiție pe scenă la sala de practică a companiei. Patt a sosit împreună cu Boss și Taeng, s-au adunat și alți oameni. Boss a stat apoi și a așteptat în colțul camerei, privindu-l pe Patt și pe ceilalți vorbind despre rândul lor pe scenă.

-Vom avea în curând o înregistrare în culise a practicii și îl vom folosi pentru a promova și a stimula fanii, a spus un membru al personalului. Boss a înțeles atunci de ce era și un cameraman în sală.
Taeng aduce apă de băut si stai lângă Boss ,rade în secret de Patt uneori când se ceartă și îl tachinează pe Benz. Boss s-a uitat la Chery care venea să ajute periodic la muncă. A văzut că Cherry îl privea în secret din când în când. Când privirile li se întâlneau, Boss îi zâmbea. Fata însăși este de o nesimțire ieșită din comun zâmbindu-i că unui prieten apoi și-a îndepărtat rapid privirea. După un timp, Patt a intrat și s-a așezat lângă el. Boss i-a dat apă.

-Așa că sa ajuns la concluzia că trebuie să cânți la chitară o melodie pentru a flirta cu Benz, nu? a spus Boss zâmbind știind ce trebuia să facă Patt. Patt dădu din cap.

-Mai bine dansez pe melodia „Sao Ramwong” împreună cu el decât să cânt o melodie cochetă. Îmi face pielea de găină, a spus Patt exact așa. Benz a mers spre ei doi.

-Vrei asta? Mă duc să-i spun lui P’Off pentru tine. Vrei să dansăm pe melodia Sao Ramwong.😁a spus Benz  enervat.
Patt s-a prefăcut că aruncă un prosop în Benz, iar Benz a sărit în glumă pentru a-l evita. Înainte de a sta cu brațele încrucișate în fața lui Boss.

-Apropo după ce am transmis în direct cum este feedback-ul ? întreabă Benz din curiozitate dar sunetul nu este foarte puternic.

-E bine pentru că în măsura în care merg și citesc comentariile cei mai mulți dintre ei îl simpatizează pe Patt, dar există un mic procent de persoane care nu  îl iubesc pe Patt dar i-a răspuns și lui. Taeng a răspuns încet.

-Înseamnă că feedback-ul este mai bun. spuse Benz confortabil.

-Benz, mulțumesc mult, Pat vorbi, Benz deschise ambele brațe și se ridică cu o față mândră, Patt clătină imediat din cap.

-Oftă, Khun Tim nu este obosit din cauza ta, a tachinat Patt și a răspuns. Benz ridică din umeri.

-P’Tim este dispus să fie obosit, a răspuns Benz, iar cei doi se tachinează și se ceartă unul cu celălalt până când Boss trebuie să-i oprească pe cei doi într-un mod amuzant, pentru că atât Patt, cât și Benz se certau pentru distracție. Nu vorbesc serios despre nimic. Până când Bus și Kim au intrat și li s-au alăturat pentru a vorbi despre performanța grupului pe scenă.

-Este bine verișoara ta, Bus? a întrebat Patt pe un ton normal.

-Probabil, nu am văzut-o prea mult pe phi Pink în ultima vreme. E ocupat, răspunse Bus.
Patt dădu încet din cap.


Notă 💜 😏Hmm... Deci să înțelegem că a treia persoană implicată este Pink. Altfel Patt nu ar fi întrebat de ea .


-Nu știu dacă este ocupată cu munca sau aleargă după bărbați, spuse Patt cu dezinvoltură. Făcând ca fața lui Bus să se încordeze imediat.

-De ce vorbești ca un câine? Patt, spuse Bus cu nemulțumire.
Patt doar și-a ridicat sprâncenele fără nicio teamă. Boss l-a prins de braț pe Patt pentru a-l opri.

-Am spus greșit? Am văzut vestea că phi Pink a mers să candideze la un proiect. Dar am văzut că urmărește  alte celebrități, a spus Patt cu o față falsă. Acest lucru l-a făcut pe Boss să zâmbească puțin în secret.

-Pat nu știe multe despre celebrități. Trebuie să fi văzut poza lui  Pink alergând în spatele altor oameni de aceea spune că alerga după bărbați. Boss a ajutat să corecteze cuvintele lui Patt. Dar a înțeles bine sensul cuvintelor lui Patt.

-Oh, slujba aceea era să alerge după mulți bărbați. Oh, nu, alergă după multe vedete, Patt. Ne-ai făcut confuzi și pe noi, a spus Benz cu o față la fel de inocentă, făcându-l pe Boss să știe că ce a spus Patt este adevărat. Benz este la fel de rău ca el și Boss începe să creadă asta.

-Vom merge la acel eveniment. Hai să alergăm așa cum au făcut alți, a spus din nou Benz înainte de a se întoarce să-i zâmbească dulce lui Bus.

-Bus, nu fi supărat pe Patt. Patt pur și simplu nu folosește cuvintele potrivite, a spus Benz cu o voce clară asta face ca atmosfera să pară foarte relaxată.

-Hm, îmi pare rău, răspunse Patt, dar un zâmbet tachinator îi curba buzele, în timp ce Kim nu putea decât să se uite confuză la amândoi. Bus a tăcut și nu a spus nimic o vreme, iar echipa ia chemat să continue repetarea până la ora prânzului. Compania a comandat mâncare pentru toată lumea. De asemenea, Patt, Boss, Benz și managerul lui Benz se așază să mănânce împreună.

-Patt și Benz pot veni să mănânce cu Bus și Kim. Membrii personalului au vrut doar să facă o fotografie în culise, Chery a venit și a vorbit cu Patt și Benz.

-În culise se surprinde realitatea care se întâmplă în timpul repetițiilor, dar cerând să stăm și să mâncăm împreună pentru filmări este un joc actoricesc, nu-i așa? a spus Patt pe un ton serios. Făcându-i pe toți să tacă instantaneu.

-Doar întreb. Dacă vreți să filmați un prim plan, să arătam cât de apropiați suntem, atunci nu am nicio problemă a spus Patt înainte de a ridica farfuria cu orez și de a merge la masa lui Bus și Kim.

-La naiba, vino repede, poți sta aici, îi strigă Patt lui Benz. Benz a acceptat imediat a luat farfurie cu orez și s-a așezat lângă Patt. Echipa ia privit ca niște prieteni pentru că era ca și cum Patt se tachina cu ei, Boss nu putea decât să stea și să scuture din cap înainte și înapoi la încăpățânarea iubitului său în timpul filmări. Când am terminat de mâncat Patt s-a întors și s-a așezat cu Boss ca înainte.

-Patt, Boss era pe cale să spună ceva.

-Știu că am fost prea perturbator. Dar uneori am nevoie de ceva timp singur doar o jumătate de oră este încă bună, Boss, îl întrerupse Patt pentru că știa că Boss avea de gând să-l certe.

-În plus, am făcut tot ce au vrut ei. N-am întrerupt nimic, a spus Patt din nou, iar Boss a zâmbit puțin.

-Sunt de acord, dar vrei doar să lași câinii să se joace uneori, nu-i așa? a întrebat Boss tachinat. Patt a zâmbit puțin.

-Nu sunt potrivit pentru această industrie, Boss. Intenționez să termin munca și serialul după poate accepta doar munca de model. Știu că o gură ca a mea nu va putea rămâne mult timp în industrie sau voi avea probleme cu fanii tăi și mă voi lupta cu toții, heh heh, a spus Patt despre sine și a izbucnit în râs. Boss a zâmbit încet înțelegând.

-Aș prefera să continui munca la companie. Munca în industrie este considerată a fi o modalitate de a ucide timpul în timp ce studiez, Spuse Patt ridicând ușor din umeri.

-Depinde de Patt. Dar cred că lui Patt ar fi mai bine să facă o fermă și să crească câini, ar trebui să fie prosper. A vorbit Boss în glumă. Acest lucru a făcut-o pe Taeng, care asculta, să izbucnească în râs.

-Oh, alți oameni te ceartă. Dar nu este la fel de rău ca Boss care îl certa pe Patt, a spus Taeng și Patt a izbucnit în râs. Înainte de a-și înfășura brațele în jurul taliei lui Boss și el l-a apropiat de sine.

-Voi face pe câinele în seara asta, îi șopti Patt la ureche lui Boss, făcându-i fața lui Boss să se înroșească când l-a auzit înainte de a-și trânti enervant cotul în stomacul lui Patt.

-Este un lucru mare, stai puțin, s-a prefăcut că spune Boss cu voce aprigă, dar fața lui era roșie.

-Asta înseamnă că Patt trebuie să fi spus ceva de peste 18 ani? Spuse Taeng Patt doar stătea și râde.

-Phi Taeng!! nu îl răsfăța atât pe Patt, gemu Boss pentru a-și acoperi propria jenă.

Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum