Capitolul 39

95 11 3
                                    

După ce a mâncat prânzul Patt a trebuit să continue sa exerseze cu Boss așezat și așteptând. Au fost niște oameni care veneau să vorbească cu Taeng și se uitau la Patt. Boss s-a uitat la Patt cu un zâmbet când a văzut că copilul său acum este un adult. Indiferent ce face Patt, atrage foarte bine privirea lui Boss. Boss nici nu s-a gândit că el și Patt vor ajunge așa, Patt a exersat până seara. Proprietarul companiei a intrat și a spus că ar dori să îi trateze pe actorii și pe echipa de producție, Patt nu putea refuza, Boss însuși trebuia să meargă.

-Voi merge cu tine, Boss, Benz a venit imediat și a vorbit cu Boss.

-Nu mergi cu managerul tău, ticălosule, îl întrerupse Patt. Benz îşi strânse imediat buzele spre Patt.

-A mers cu phi Taeng . Tocmai am vorbit și phi mă luat cu mașina de la restaurant, a răspuns Benz.

-Benz, poți să vii cu noi, se auzi vocea lui Bus. Făcându-l pe Patt să-l privească în tăcere pe Bus

-Lasă-l pe Benz să meargă cu mine. Mai bine o iei pe Cherry cu tine. Am văzut că nu a venit cu mașina aici, spuse Patt cu un zâmbet ușor. Bus se uită la chipul lui Patt în gol și cu sprâncenele încruntate puțin.

-Merg cu Patt așa voi putea vorbi și despre actoria de la întâlnire. A răspuns Benz zâmbind. Bus apoi dădu din cap.

-Atunci să ne întâlnim la restaurant, a răspuns Bus, apoi a plecat imediat.

-Ai fost de acord să mă lași să mergem cu tine? Benz se întoarse către Patt și l-a întrebat. Patt dădu din cap înainte de a-l duce la mașină cu Boss ca șofer  Nu a durat mult până au ajuns la restaurant.
Proprietarul companiei a rezervat deja masa.

-Masa este pe aici. Unul dintre membrii personalului s-a apropiat de Patt pentru că masa fusese deja pregătită, Patt l-a pus pe Boss să stea lângă el, în timp ce Benz stătea lângă Patt de cealaltă parte. Dar el i-a zâmbit încet femeii, iar femeia i-a zâmbit înapoi.

-Vă rog să vă simțiți liberi oricine dorește să comande mai mult poate comanda acum. Spuse proprietarul companiei zâmbind și mâncarea a fost adusă treptat pentru a fi servită. Toți mâncau în același timp, Patt nu se deranja să vorbească sau să se uite la nimeni. El continuă să scoată mâncare pentru Boss la diferite intervale de timp, Boss a decoji încet creveții mari copți cu tăiței apoi i da lui Patt să îi mănânce.

-Boss, nu mănânci? a întrebat Patt.

-Hai mănâncă tu. Ai lucrat toată ziua azi, a răspuns Boss liniștit, Patt a zâmbit și a luat niște creveți pentru a mânca în timp ce se uita la Boss cu ochii orbitori, Boss a zâmbit ușor. Când l-a văzut pe Patt bine dispus

-Este ceva în neregulă, Cherry? a întrebat Boss când a văzut că Cherry se uita la el și la Patt.

-Nu, mă gândesc doar că Boss și Patt sunt foarte drăguți. Au grijă unul de celălalt foarte bine, a spus tânăra cu laudă. Gura lui Patt se curbe într-un zâmbet tachinator pentru că știa că Chery nu spunea asta din suflet.

-Ești geloasă? Această întrebare nu a ieșit din gura lui Patt, dar a ieșit de la Boss care a întrebat-o cu un zâmbet. Asta a făcut-o pe fată să se oprească un pic, chiar și Patt și-a ridicat sprâncenele surprins de întrebarea lui Boss.

-Doar puțin. Cherry vrea să aibă o dragoste ca asta. Tânăra se prefăcea că răspunde cu o expresie inocentă. Boss a zâmbit puțin.

-Nu este greu pentru o fată drăguță ca Chery.  Pur și simplu ai răbdare pentru a găsi o dragoste bună, iubirea adevărată nu este greu de găsit. Trebuie doar să fim sinceri unul cu celălalt este suficient. Boss a răspuns dacă oamenii în general ar asculta asta, ar crede că este o învățătură normală. Dar Chery simte de parcă este atacată de Boss.

-Oh, Boss, vrei să spui că dacă nu ești sincer cu nimeni, să nu te aștepți ca cineva să înțeleagă și să te iubească sincer? Am înțeles bine? Patt a acceptat imediat gluma, iar Boss ia zâmbit lui Patt.

-Așa este, nu va fi doar dragoste între oameni, Patt. Trebuie să fim sincer și cu acea persoană și cu cei din jurul nostru. Dacă facem rău cuiva si apoi devenim răi nu poți da vina pe nimeni în afara de tine... Chery gândește la fel? Boss a vorbit de parcă l-ar fi învățat pe Patt și apoi s-a întors să-i ceară părerea tinerei. Chery a rămas nemișcat.

-Da, răspunse scurt femeia. Apoi stă si mănâncă. Patt se întoarse să se uite la chipul lui Boss. Apoi un zâmbet jucăuș îi ridică colțul gurii. Apoi au mâncat până s-au săturat și era timpul să plece. Cei doi au mers împreună spre mașină. În drum spre mașină era un tânăr care a venit să-l găsesc pe Boss.

-Hei, strigă o voce din spate. Făcându-l pe Boss să se întoarcă și să se uite la Patt. Boss părea ușor confuz pentru că nu îl  cunoștea pe tânăr. Personalul și alte persoane care au venit să mănânce împreună erau  încă în parcare.

-Da, a răspuns Boss.

-Boss, nu? a întrebat cealaltă parte. Boss dă din cap. Patt s-a apropiat imediat și a stat lângă Boss.

-Sunt James, cel cu care ti-ai făcut o întâlnire, a spus din nou cealaltă parte. Asta îl încordează imediat pe Boss. Patt știa și de ce a venit cealaltă parte să salută.

-Îmi pare rău, khun, nu a făcut o întâlnire cu nimeni, spuse Patt cu asprime. Mulți oameni din apropiere s-au întors imediat să se uite.

-Oh, ai un iubit? Dar întâlnirea noastră? a întrebat cealaltă parte confuză. Patt strânse din dinți. Vrând să merg să îl găsească pe cealaltă dar Boss a tras brațul lui Patt mai întâi.

-Khun, nu m-am întâlnit cu nimeni. Mi-au folosit fotografiile pentru lucruri rele și am depus deja o plângere. Boss a răspuns cu o expresie calmă. Chiar dacă inima îi era tulburată, el a crezut că unii oameni pur și simplu nu știau despre asta și au venit doar pentru o întâlnire.

-Ah, într-adevăr? Chipul celuilalt era puțin trist.

-Pot să mă uit, te rog? Cum te-au contactat? a întrebat Boss în timp ce Patt își suprima emoțiile lângă el. Patt se întoarse să se uite la persoana pe care o bănuia. A văzut cealaltă parte, mi-am ferit privirea și am urcat imediat în mașină. Patt nu putea decât să strângă din dinți. Un tânăr pe nume James i-a întins telefonul lui Boss să vadă.

-Îmi pare foarte rău. Da, nu am știu. Am fost păcălit. Cealaltă parte răspunde. Boss zâmbește puțin.

-Este în regulă, a răspuns Boss, apoi i-a arătat lui Patt telefonul mobil, era o aplicație pentru găsirea de parteneri sexuali gay. Patt a derulat mesajele și a văzut că persoana care îi făcuse în secret poza lui Boss pretindea că a aranjat ca James să se întâlnească la acest restaurant din parcare. Și apoi ia returnat telefonul proprietarului.

-Vă mulțumesc foarte mult pentru că m-ați lăsat să mă uit, vă rog să avertizați alte persoane că fotografiile mele au fost furate. Momentan nu am aproape nicio viață personală, a spus Boss.

-Bine, îmi pare rău din nou, spuse James. Înainte de a cere rapid să plece, Boss s-a întors să se uite la fața lui Patt.

-Să ne întoarcem, nu mai e nimic altceva. O să conduc singur. A spus Boss și l-a tras pe Patt în mașină. De îndată ce a urcat în mașină, Patt și-a luat în grabă propriul laptop și a apăsat pe programul de spionaj de pe telefonul mobil al persoanei pe care o bănuiește.

-Chiar Boss, de ce nu am observat această aplicație pentru găsirea unui partener? s-a plâns Patt când și-a dat seama că telefonul celeilalte persoane avea și aplicația pentru a găsi un partener.

-Există multe aplicații în aceste zile. Nu e ciudat că Patt uneori trece cu vederea acest lucru, a răspuns Boss.

-Acei doi oameni vorbesc unul cu celălalt pe Line, Boss, a spus Patt când a văzut Line-ul celor două persoane.

-La naiba, a aranjat intenționat o întâlnire cu tipul ăla pentru a mă implica și avea de gând să înregistreze un clip să mă numească un bătăuș dar planul a mers puțin greșit pentru că tu m-ai reținut, i-a spus Patt lui Boss după ce a citit mesajele celor două  persoane.

-Um vor să ne despărțim cu adevărat. Sunt foarte curios: Ce vor mai face cei doi? Erau foarte supărați. De ce ne-au făcut asta? s-a plâns Boss.

-Oamenii sunt geloși, Boss. Probabil un pic psihopați și o persoană bună nu ar face așa ceva? se plânse din nou Patt.

-Patt poți să te descurci așa cum vrei. M-am săturat de toate chestiile astea, a spus Boss. Nu avea de gând să-l oprească pe Patt să mai facă nimic. Patt a zâmbit și a fost mulțumit.

-Nu-ți face griji, se va termina în curând, a răspuns Patt cu un zâmbet rău.
Acest eveniment a fost rău, dar nu a înșelat.
Perioada de repetiție durează până în ziua efectivă a evenimentului. Patt a trebuit să se pregătească și să meargă la antrenamente dar uneori fără ca Boss să fie nevoit să meargă cu el. Biletele la eveniment s-au epuizat. În scurt timp spre bucuria echipei, multe cluburi de fani au pregătit multe proiecte surpriză.

ZIUA EVENIMENTULUI

-Hei, oamenii așteaptă de acum, phi Taeng? Patt mergea cu mașina la parcarea actorilor, dar a văzut că erau fani care așteptau de când a venit deși întâlnirea era la ora 13:00 până seara.

-Patt, este normal pentru fani. Ei voia să vină și să aștepte să întâlnească actorul preferat înainte de a intra înăuntru .Sunt sigură că există și fanii lui Patt, a răspuns Taeng zâmbind. Și se pare că unii fani își amintesc de mașina lui Boss și s-au pregătit să stea și să aștepte la intrare când Boss și Patt au coborât din mașină strigatele care îl chemau pe Patt se auzi în toată zona. Patt se întoarse și zâmbi tuturor. Era o echipă de paznici care mergeau și așteptau să-l găsească pentru că Taeng sunase deja să-i informeze. Patt urmează echipa. Urmat de Boss și Taeng la sfârșit. Patt făcu semn cu mâna și zâmbi fanilor până la capăt. Unii fani au trimis cadouri. Patt se întoarse să o privească, pe Taeng și Taeng a dat din cap, permițându-i să primească cadourile. Patt a acceptat imediat cadoul și a mulțumit tuturor. Taengt îl ajută pe Patt cu cadourile.

-Phi Boss, strigă vocea unui tânăr. Boss s-a întors să se uite și i-a zâmbit administratorului Pagini Patt Boss.

-Vii și tu? a întrebat Boss, făcându-l pe Clean să zâmbească larg.

-Hai, trebuie să pun poze. Acesta este un cadou pentru Boss. Clean i-a dat o pungă de hârtie cu logo-ul unei mărci celebre de ciocolată pe ea. Boss oftă încet.

-De ce mi-ai cumpărat? E o risipă de bani. Încă studiezi, s-a plâns Boss un pic mai mult pentru că era destul de aproape de băiat.

-Boss, nu te plânge. Chiar vreau să-ți cumpăr, a spus tânărul .Mulți dintre fanii lui Patt s-au interesat de Boss gata să îi facă fotografii împreună până când echipa de pază l-a repezit înăuntru, Boss le-a făcut cu mâna de la revedere lui Clean. Apoi a intrat cu toată lumea în dressingul în care echipa îi adusese. Era o masă pentru a pune cadourile pe care le-a primit, iar Taeng a ajutat să pună lucrurile pe care Patt le primise.

-Această întâlnire nici nu a început încă, avem o mulțime de lucruri, a răsunat o voce a lui Green, scriitoarea romanului.

-Phi, nu fi geloasă, a tachinat Patt, înainte ca Patt să se pregătească să-și coafeze parul și să se machieze. Pe canapeaua din apropiere se așezase și Boss.

-Oh, Boss, dacă vin P’Plan și Shogun să te duci să îi iei. A spus Patt pentru că au făcut deja o întâlnire.

-Hm, bine, a răspuns Boss, fără să stea mult timp. Benz a sosit împreună cu Tim. Toți cei din cameră au ridicat mâinile pentru a-l saluta. Cu excepția artistului de machiaj mai în vârstă, Tim, a zâmbit și Patt și Boss și-au ridicat mâinile pentru a-i aduce un omagiu și lui Tim.

-Bună, Boss, a salutat Benz cu un zâmbet, ca de obicei.

-Ai venit să-l vezi pe Benz azi? l-a întrebat Boss pe Tim.

-Azi este un oaspete, Boss, spuse Patt, făcându-i ochii mari de șoc pentru că în unele zile Boss nu  venit cu Patt la antrenamente. Deci nu știa că Tim era un oaspete special astăzi.

-După cum a spus Patt, Tim a răspuns înainte de a merge să stea lângă scaunul unde Patt stătea și își făcea părul.

-Este totul pregătit? a întrebat Tim pe un ton serios.

-Da, dacă vine, îl voi lăsa să meargă în camera ta, a răspuns Patt. Pentru că Tim avea o altă cameră pentru a se îmbrăca.

-Da, răspunse Tim, apoi se întoarse și îi zâmbi lui Boss.

-Scuzați-mă mai întâi, Benz să mergem mai întâi, a spus Tim și s-a scuzat în fața lui Boss, apoi l-a invitat pe Benz să iasă împreună. Benz la urmat imediat.

-Ce este, Patt? a întrebat Boss curios. Patt a zâmbit puțin, dar nu a răspuns.

Când toată lumea a sosit Apoi, echipa a pus actori să meargă și să exerseze din nou pe scenă, pentru a fi siguri că totul va ieși bine. Până când Patt s-a întors către Boss, Boss și-a ridicat ușor sprâncenele, întrebând ce vrea Patt.

-Boss, te rog să ieși să-i iei pe P’Plan și pe Shogun. Oh, și pe Khun Prai, a spus Patt, făcându-l pe Boss să-și încrunte sprâncenele de suspiciune. De ce a venit Prai la acest eveniment?

-De ce... era pe cale să întrebe Boss.

-Du-l în camera lui Khun Tim, a spus Patt primul, așa că Boss și-a păstrat îndoielile în inimă mai întâi pentru că după ce s-a gândit un pic la asta, probabil că Patt nu vrea să spună mare lucru acum. Boss dă din cap înainte de a ieși și de a spune echipei că va ieși să ia încă 3 oameni, despre care Patt îi informase mai devreme Boss merge ținând ecusoane de personal și iese pentru ai găsi pe cei 3 așteptând la intrare.

-Cât timp a trecut? a întrebat Plan când l-a văzut pe Boss ieșind să-i ureze bun venit.

-A trecut ceva timp. Sunteți aici împreună? Boss sa întors să-l întrebe pe Prai care stătea lângă el zâmbind.

-Mi-a făcut o programare să ne întâlnim aici, a răspuns Prai zâmbind.

-Despre ce este vorba? Îmi poți spune? a întrebat Boss curios. Împreună cu trimiterea ecusoanelor personalului celor trei persoane pentru a le purta mai întâi.

-Este mai bine să te duci să vorbești cu khun Tim. E deja aici, nu? a întrebat Plan, făcându-l pe Boss să știe că și Plan era la cunoștință de această problemă. Boss dă din cap.

-Hai să intrăm înăuntru. Vă duc să-l vedeți pe khun Tim, a răspuns Boss înainte de a merge înainte. Trei persoane au intrat înăuntru și Boss l-a dus direct în camera de pregătire a lui Tim. Boss bate primul la ușă.

Deschizând-o, l-am văzut pe Tim stând și vorbind cu echipa .

-Scuză-mă, te deranjez? Spuse Boss?

-A venit hkun Prai? a întrebat Tim.

-Bună, Prai și-a ridicat imediat mâna pentru a-l saluta pe Tim. Tim a zâmbit puțin. Înainte de a vorbi cu echipă despre slujbă.

-Am nevoie de un moment, spuse Tim pe un ton politicos. Echipa a ieșit prima, așa că Boss i-a găsit pe cei trei și a intrat în cameră și a închis ușa.

-Ești gata? Lasă-mă să arunc o privire, spuse Prai imediat deschise laptopul pe care îl adusese cu el pentru a-i arăta lui Tim cu Boss stând și urmărind și ascultând totul.

După ce a știut ce plănuia să facă Patt . Boss s-a întors apoi la Patt, pe scenă, Patt tocmai terminase de exersat și Boss s-a apropiat.

-Știi, nu? a întrebat Patt.

-Nu este prea puternic, Patt? a întrebat Boss, părând puțin îngrijorat.

-Ți-ar putea distruge viitorul, spuse din nou Boss. Patt respiră încet,

-Mi-ai spus tu, Boss că mă lași să mă ocup cum vreau si nu mă vei opri. A spus Patt înainte.

-În plus, aproape că ți-au ruinat viitorul. Dacă nu avem cum să luăm atitudine sau dacă eram doar oameni obișnuiți crezi că viața ta va fi liniștită? A spus Patt pe un ton serios. Boss oftă încet. Înainte de a da din cap în semn de acceptare.

-Bine, depinde de tine, așa că nu vei avea probleme Pat?, a răspuns Boss .Patt zâmbi puțin. Apoi a ținut mâna lui Boss în a lui.

-Nu îți face griji. Totul trebuie să fie bine, a răspuns Patt cu o voce încrezătoare înainte de a reveni pentru a se alătura din nou grupului de actori până a venit timpul să se pregătească pentru machiaj și să se coafeze și să se schimbe de haine, Boss a dat și el o mână de ajutor.

-Boss, acestea sunt hainele pe care Patt trebuie să le poarte. Cherry s-a apropiat și i-a predat hainele lui Patt.

-Mulțumesc, te-ai îmbrăcat foarte drăguț astăzi. Boss a primit hainele lui Pait și i-a mulțumit, pur și simplu complimentând-o așa. Astăzi Chery va trebui să urce și pe scenă.

-Mulțumesc, a răspuns Cherry și a plecat imediat. Apoi Boss a adus haine și i le-a înmânat lui Patt.

-Așteaptă și o să vezi? Îl tachina Patt. Boss a zâmbit puțin amuzat înainte de a-l ajuta pe Patt să se îmbrace. Acum ușile au început să se deschidă pentru ca oamenii să intre în sală, în dressing se aude muzica în fundal în timp ce se așteaptă intrarea oamenilor.

-Ești emoționat? l-a întrebat Boss pe Patt în timp ce îl ajuta să-și aranjeze hainele.

-Deloc, răspunse Patt sincer.

-Sunt mai emoționant de ceea ce urmează după întâlnire, a spus Patt cu un zâmbet răutăcios. Boss nu putea decât să zâmbească slab. Ușa dressingului se deschise cu un zgomot puternic.

-Buna ziua tuturor, salută Pink, Îi face pe Boss și pe Patt să se întoarcă să se uite uimiți pentru că nu se așteptau ca fata să vină.

-Vii pentru mine Pink? a întrebat-o Bus pe sora lui.

-Sunt aici să te susțin. Dar khun Tim nu este în această cameră, nu?

Fata a întrebat de Tim și s-a uitat prin cameră înainte de a se opri când i-a văzut pe Patt și pe Boss.

-Crezi că Pink a venit să te vadă pe tine sau ai venit pentru Tim, spuse Benz făcându-l pe Patt să zâmbească.

-Am venit să vă văd pe amândoi, a răspuns Pink,
Patt a observat că tânăra nu ia acordat atenție așa că Patt era încântat că nu trebuia să se salute. Altfel, probabil că ar fi nerăbdător și nu si-ar putea opri câinele să iasă din gură.

-Locul lui Tim este în camera alăturată, dar sunt oaspeți, știu că Phi are destule maniere. Nu o să mergi să il cauți chiar acum, nu? a spus Benz zâmbind, făcându-i pe Patt și pe Boss inclusiv echipa din acest dressing să  se întoarcă și să zâmbească în secret. Pink se încruntă ușor la Benz înainte de a-și ajusta expresia la normal.

-Da, asta poate aștepta, a răspuns femeia înainte de a merge să se așeze pe canapea din colțul camerei.

-E bine să vină și ea. Patt a vorbit ușor. Boss nu a răspuns nimic pentru că nu a vrut să audă cealaltă parte.
Apoi echipa a venit și ia chemat să se pregătească pentru scenă. Plan și Shogun s-au apropiat de Boss. Să stea împreună pe scaunele de lângă scenă. Când întâlnirea a început țipetele fanilor se auziră imediat când actorii urcă pe scenă, Patt însuși și-a îndeplinit bine îndatoririle. Nu a existat nicio iritare sau nemulțumire în niciun fel, parțial pentru că astăzi ar putea să lămurească totul. Boss stătea și privea zâmbind, în timp ce de o parte era Benz iar în partea laterală era Tim care trebuia să fie un invitat pe scenă.

-Apropo, unde este Prai Care este planul? Boss îl întreabă pe Plan când își amintește.

-Se pregătește sa  își îndeplinească sarcinile în camera de control. Plan răspunde cu un zâmbet Boss dă din cap înainte de a se întoarce să se așeze și să se uite în continuare la Patt.

Țipetele se aud periodic când fanii văd cuplurile preferate. fericite. Boss a stat și a râs. Pentru că își amintea că în timpul antrenamentelor Patt și Benz s-au luptat mereu unul cu celălalt. Această întâlnire a decurs bine. Tim și Cherry au urcat pe scenă și a fost o activitate pentru fanii norocoși să urce și ei pe scenă.

Până a trecut timpul iar programul întâlniri era pe sfârșite. Gazda a prezentat că fan clubul a realizat un videoclip pentru a-i surprinde pe actori. Punând actorii să stea pe podeaua scenei întoarsi cu spatele la public pentru a vedea ecranul din spate. Muzica și imaginile de pe ecran au fulgerat încet, aducând zâmbete pe fețele tuturor.

-Se apropie distracția. Tim care a venit să stea lângă Boss și a vorbit. Inima lui Boss a început să bată mai repede pentru că știa ce se va întâmpla. Boss se uită la Patt. Patt se uita la Boss. Iar Patt spuse ceva fără să scoată un sunet.

„Totul va fi bine....”

Boss respiră adânc, așteaptă să vadă ce se va întâmpla în continuare. Imaginea de pe ecran strălucește puternic.

-Oh, spuse clubul de fani când ecranul se stinge.

-Uh, cred că este o mică problemă tehnică. Toată lumea, nu vă alarmați, a spus rapid gazda pentru a rezolva situația pentru că toată lumea este  nedumerit că ecranul s-a oprit până când ecranul se luminează MC a răsuflat uşurat, dar fanii şi cluburile care au făcut clipul s-au privit confuzi pentru că imaginea de pe ecran era ciudată.

-Hmmmm, se auzi vocea tare din clubul de fani. Era sunetul nedumerit de ceea ce se vedea pe ecran, era ecranul de Line al cuiva. Conversația a fost despre Patt și Boss era o discuție despre un plan de a-l agresa pe Boss punând imagini pe site-uri gay , motivul pentru care cealaltă persoană îl urăște pe Boss este că i-a luat inima lui Patt. Cealaltă persoană a făcut-o pentru că era enervată pe Patt că a jucat rolul actorului principal în timp ce el joacă rolul partenerului secundar.

Notă 💜 Wow nu-mi spune că Bus e implicat în treabă asta cu Cherry.

Boss s-a întors să se uite la Chery care stătea lângă scenă, cu ochii mari. Și o altă persoană care stă lângă Benz avea aceeași expresie facială. În acest moment, niciunul dintre fani nu a făcut niciun zgomot, toți se uitau la ecranul de pe scenă. Mass-media care a fost invitată să facă filmări din culise a înregistrat imaginea înainte să fie înghețată și să se audă sunetul vocii cuiva de care toată lumea își amintește a cui voce era.

🖥️.....🖥️
-Te servește bine, Boss. Chiar acum, sunt sigur că vor fi mulți oameni care vor suna. Se auzi vocea satisfăcută a lui Cherry.

-O, Patt, probabil că și el este supărat.

-Bus ești sigur că nimeni nu va afla că am făcut asta? a întrebat vocea lui Cherry la celălalt capăt. Patt se întoarse să se uite la Bus cu ochi calmi. Un alt personaj care ia cauzat probleme lui și Boss este Bus.
🖥️...🖥️


-Despre ce este vorba? Echipa a oprit sunetul și imaginile de pe ecran chiar acum. Vocea lui Pink a sunat mai întâi tare și frenetic. Dar Tim a luat microfonul de la unul dintre membrii personalului pentru a vorbi.

-Lasă sunetul sa continue, vreau să știu exact despre ce este vorba, a spus Tim cu voce tare. În mod normal, este ca o persoană care nu știe nimic. De fapt, este o persoană care folosește conexiunile pentru a-i permite lui Prai să controleze sfârșitul clipului lansat. Pink stă confuză, privindu-și  verisorul mai mic cu ochi serioși. Sunetul conversației dintre Chery și Bus continuă să fie auzit, este o conversație unde planifică totul pentru a crea probleme pentru Boss și Patt.

-Nu este adevărat. Totul a fost doar o farsă. Am făcut un clip pentru a te tachina. Hai să mergem Patt. Cherry a vorbit pe scenă. Pentru a remedia imediat problema. Acum fanii își fac vocea auzită. Au vorbit împreună, șocați și confuzi despre ce era vorba mai exact.

-Nu mai minți, Cerry, spuse Pat pe un ton dur pentru că ținea microfonul, sunetul se auzi în toată sala. Făcând-o pe fata care fusese certată să înghețe, fața ei a devenit palidă.

-Nu este adevărat, nu am făcut nimic, Cherry încă se mai ceartă acum.

Camerele de la eveniment au fost concentrate pe Chery și Bus.

-Îți dau șansa de a mărturisi, Cherry pentru că avem dovezi ale tuturor lucrurilor dintre tine și Bus, spuse Patt, întorcându-se să se uite la Bus.

-Nu știu ce am făcut. Ai făcut totul pentru a mă calomnia. Aceste discuții sunt scandaloase. Trebuie să fi editat cu siguranță .Ce ți-am făcut, Patt? Ceea ce contrazice cuvintele lui Chery că ea a făcut-o și Patt a venit să-o tachineze.

-De ce să nu coborâm mai întâi? dacă ești prinsă cum te descurci? a spus Patt pe un ton batjocoritor. Managerul lui Bus și Chery nu se pot implica în nimic pentru că au fost deja anunțați.

-Nu este adevărat. Tipul ăsta mă calomniază. Bus s-a întors să se adreseze fanilor uluiți.

-Te defăimez pe tine și pe Cherry? Ai spus că discuția cu acea a fost falsificată de mine? a spus Patt cu o voce batjocoritoare,  Patt i-a spus să stea și să privească, pentru că Patt se va ocupa de asta. Shogun și Plan stăteau în liniște, încurajându-l și pregătindu-se în caz că s-ar întâmpla ceva neașteptat.

-Huh, atunci derulează pe lângă aceste conversați și imagini. Ceri dovezi solide? Crezi că De nu am, i-a spus Patt . Era un semn ca Prai să schimbe clipul, s-a pregătit foarte mult. Dar Bus și Chery nu par să accepte cu ușurință până când imaginea de pe ecran se schimbă în dormitorul cuiva. Iar imaginea văzută este cu Cherry și Bus care vorbesc despre cum să te descurci cu Patt și Boss. Cei doi au vorbit despre planurile lor până au început să se sărute și să se dezbrace reciproc. S-a auzit un zgomot puternic în sală. Era bine că imaginea de pe ecran a fost cenzurată când se dezbrăcau, dar imaginea slabă de pe ecran era suficientă pentru a spune ce făceau cei doi.

-La naiba, Pat!! a strigat Bus furios sa grăbit către Patt dar Patt sa eschivat și s-a susținut la timp, făcându-l pe paznic să se grăbească și să îl prindă pe Bus care era frenetic.

-Nenorocitule, din cauza ta..., strigă Bus furios, iar Cherry tremură, cu fața palidă de rușine.

-Ce ai de gând să faci pentru mine? De ce trebuie să-mi faci probleme mie și iubitului meu? a întrebat Patt cu o voce tremurândă. Nu a mai vorbit frumos celeilalte părți. Gazda stătea neajutorată, iar Benz stătea lângă Patt. Ei erau în centrul atenției pentru că sunt pe scenă. Fanii care vin la diverse evenimente de întâlnire priveau cu dezamăgire și se simțeau vinovați.

-Mi-ai furat rolul, mi-ai furat slujba și încă te comporți arogant, așa că te crezi cool de unde vii? a strigat Bus.

-Nu ți-am luat nimic. Tu ești cel care este gelos pe mine întreabă-l pe Kim, este Kim gelos pe Benz care ajunge să interpreteze personajul principal? Patt s-a întors să-l întrebe pe Kim, care stătea uluit cu fața uitându-se înainte și înapoi.

-Văd că Kim însuși nu s-a gândit la nimic. Numai tu și soția ta sunteți geloși și invidioși pe alți oameni. Patt, privind-o pe Cherry cu dezgust în ochi.

-Nu sunt o soția lui Bus! a strigat femeia rușinată, a vrut să fugă dar picioarele nu s-au mișcat.

-Oh? Asta înseamnă că sunteți doar parteneri, a răspuns Patt .Fața tinerei a amorțit imediat când a auzit asta.

-Patt, nu-l poți insulta pe varul meu așa. Voi raporta dacă există o problemă, ar trebui să vorbiți mai întâi nu sa-l expui în fața altor oameni așa. Pink a venit imediat să-și protejeze varul mai mic.

-Cred că ar fi bine să stai tăcut dacă nu vrei să fi implicată, a spus Boss cu o voce calmă. Pink se opri brusc.

-Chiar și discutând cu cei doi tot nu ar înțelege. Apoi m-am gândit la o altă discuție. Nu se poate ? Boss a vorbit din nou. Ochii serioși ai lui Boss au făcut-o pe femeie să realizeze că ceea ce a spus Boss este adevărat.

-Nu vreau să fac deloc așa ceva. Dar tu și Chery veniți și ne creați probleme mie și lui Boss mai întâi. Dar tu și Cherry ați încercat să ne manipulați. Chery și Bus au creat Pagina Patt Benz, dar au fost anti-Boss. Folosește poza lui Boss într-un mod derogator și nu este adevărat. Tu însuți ai pus oamenii să îl hărțuiască și ai încercat să creezi o poveste care să mă facă și mai multă dramă. Va voi raporta să vedem dacă ne luptăm în instanță, cine va câștiga? a spus Patt cu o voce serioasă.

-De ce trebuie să-l protejeze Patt atât de mult pe acest nenorocit? strigă Cherry. Incapabil să se controleze. Acest lucru i-a făcut pe fani să o displacă pe tânără.

-Spune-o frumos, idioato, s-au auzit strigăte din clubul de fani înainte ca sunetul înjurăturii fetei și a lui Bus să se audă.

-Eu protejez oamenii pe care îi iubesc. Ce e în neregulă cu asta? a întrebat Patt, vocile fanilor s-au domolit.

-Dar îl iubesc pe Patt. Îl iubesc pe Pat de când am fost împreună la concursul Steaua si Luna. De ce mă ignoră Pat? a întrebat tânăra, cu vocea tremurândă. Și se uită la Patt cu neplăcere

-Serios, creierul tău este încă bun? Simt că-mi trăiesc viața invers. Gura ta spune că mă iubești, mă placi dar ai găsit o modalitate de a-mi face probleme și apoi l-ai târât și pe Bus. La naiba! a spus Patt.

-Cred că este suficient. Am mai multe dovezi pentru toată lumea. Cu siguranță ar dura ceva timp ,ar trebui să închiriez această sală. Să aruncăm o privire din nou când mergem în instanță, a spus Patt cu toată răbdarea lui. Era sătul să fie nevoit să se certe cu Bus și Cherry. Patt a dezvăluit totul pe această scenă pentru că dorea ca fanii să vadă și să știe ce s-a întâmplat? Și cine a făcut-o?

-Eu zic să vă mergeți mai întâi voi doi în camera din spate. Trebuie să fie ceva despre care să vorbim mult timp, a spus Tim înainte ca gazda evenimentului să-i ducă pe Bus și pe Cherry într-o cameră din spate, în mijlocul strigătelor puternice ale lui Bus. Pink s-a grăbit și ea după varul său mai mic.

-Te poți descurca cu lucrurile pe scenă. Te voi ajuta să te uiți la acești doi. Îi spuse Tim lui Patt înainte de a merge aproape de Plan și de Shogun și le spune să rămână aici încă un timp.

-Uh... deci ce ar trebui să facem în continuare? a întrebat gazda ezitant, pentru că această problemă era cu adevărat peste capacitatea lui de a rezolva problema imediat.

-Boss, te rog vino, i-a spus Patt lui Boss, dar a fost de acord să urce pe scenă.

-Toată lumea, știe foarte bine cât de rău am fost astăzi. Dar nu pot accepta ca viața mea și a persoanei pe care o iubesc că  fie amenințată din cauza geloziei acelor doi oameni, mulți oameni s-ar putea să mă urască, să-l urăsc pe P’Boss, nu mă deranjează pentru că am o gură rea și îi pot face pe toți să mă urască, a început Patt. Toți au ascultat cu intenție.

-Dar încă vreau să știe toată lumea adevărul. Și cum este totul? Nu pot permite nimănui să îl înțeleagă greșit pe phi Boss. Cine va crede că sunt rău cu femeile nu-mi pasă pentru că trebuie să protejez oamenii pe care îi iubesc. A spus Patt în timp ce ținea mâna lui Boss în a lui. Boss se uită la chipul lui Patt și zâmbi încet.

-Îmi place persoana care stă lângă mine. O iubesc foarte mult pe această persoană. Chiar dacă îi face pe fani Patt Benz să se simtă prost. Dar nu poate schimba dragostea pe care o am pentru P’Boss, eu și Benz ne iubim în serie dar nu e viața reală . Dar toată lumea nu ar trebui să uite că în viața mea reală persoana mea importantă este phi Boss. Vreau ca toată lumea să poată distinge realitatea de ficțiunea din serial . Eu și Boss vrem puțin spațiu, eu cer doar asta, a spus Patt în timp ce își pleca capul în fața tuturor. Boss s-a înclinat și el.

-Patt, ne pare rău. Boss, ne pare rău. Se auzi un strigăt puternic de scuze și urale, împreună cu o voce de încurajare. Până când gazda a trebuit să spună tuturor să se liniștească și să ceară permisiunea actorilor să părăsească scena pentru a vorbi despre ceea ce sa întâmplat mai întâi. Pe scenă, MC și echipa se vor ajuta reciproc să rezolve singuri problemele. Patt l-a luat pe Boss de pe scenă împreună cu Benz și Kim și au mers direct în camerele actorilor din spate pentru a continua gestionarea problemelor cu Bus și Chery.


Iubirea unui copil💜Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum